“Made in Azerbaijan” brendi olan şərablarımız Yaponiya bazarında

 

Şərabçılıq Azərbaycanın ənənəvi istehsal sahələrindən biridir. Hazırda ölkədə üzümçülük şərabçılıq özünün yeni inkişaf mərhələsindədir. Ölkəmizin ayrı-ayrı bölgələrində üzümçülük sahələri genişləndirilir, yeni emal müəssisələri açılır, şərab istehsalının çeşidi isə artırılır.

Eyni zamanda, şərablarımız xarici bazarlarda öz müştərilərini tapmağa başlayıb. Ötən il şərab ixracı 3,5 milyon dollar təşkil edib. Ölkə başçısı tərəfindən 2016-cı ildə təsdiq edilmiş ixracatçılara dəstək mexanizmləri “Made in Azərbaycanbrendinin təşviqi tədbirləri şərab ixracatçılarına böyük stimul yaradıb. Ötən ilin noyabr ayından başlayar şərab konyak məhsullarının ixracına görə 440 min manat məbləğində ixrac təşviqinin sahibkarlara ödənilməsinə dair müvafiq qərarlar qəbul edilib. Şərabçılarımız Çinə Almaniyaya təşkil olunmuş ixrac missiyalarında, Belarusda işgüzar görüşlərdə, çoxsaylı biznes-forumlarda iştirak edib, məhsullarını təşviq etmək imkanı qazanıb uğurlu nəticələr əldə ediblər. Nazirlər Kabinetinin 2017-ci ilin birinci rübünün sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına qarşıda duran vəzifələrə həsr olunan iclasında çıxışı zamanı ölkə başçısı bildirib ki, önəmli məsələlərdən biri qeyri-neft sektorunun istehsal etdiyi malların ixracı ilə bağlıdır bu da indi uğurla inkişaf edən bir istiqamətdir: “Həm islahatlar aparıldı, həm institusional tədbirlər görüldü, “Azexportportalı yaradıldı. Azərbaycan brendi indi dünyada təbliğ edilir. Biz bir çox sərgilərdə iştirak etmişik yenə iştirak etməliyik. Müxtəlif ölkələrdə ticarət evləri yaradılır, ticarət-ixrac missiyaları həyata keçirilir. Müvafiq sərəncamlar verildi, vəsait ayrıldı. Xarici media vasitələrində reklam kampaniyaları aparılmalıdır ki, biz “Made in Azerbaijan” brendini tanıtdıraq.

Biz yeni ixrac bazarlarına çıxışı təmin etməliyik. Ənənəvi olan ixrac bazarlarına daha geniş çeşiddə məhsulla çıxmalıyıq. Eyni zamanda, yeni ixrac bazarlarını axtarmalıyıq”.

Ölkə başçısı qeyd edib ki, üç milyon yarım dollar dəyərində məhsul ixracı Azərbaycan kimi ölkə üçün çox aşağı səviyyədir. Biz bunu 10 dəfə, bəlkə 20 dəfə artırmalıyıq buna imkan var: “Çünki indi bizdə yeni üzüm bağları salınır, kifayət qədər üzüm emalı, şərab zavodlarımız var, onlar tam gücü ilə işləmir. Yəni, burada çox ciddi dövlət siyasəti aparılmalıdır. Üzümçülük, şərabçılıq çox gəlirli sahədir biz artıq kontraktlar imzalamışıq. Dost, tərəfdaş ölkələrlə indi danışıqlar aparılır ki, onlar öz bazarlarında Azərbaycan şərabı üçün müəyyən bir yer ayırsınlar. Bu proses artıq keçən il başlayıb, bu il daha da geniş vüsət alacaq”.

Qeyd edək ki, ötən ilin noyabrından etibarən bir sıra məhsullarla yanaşı, şərab məhsullarının da Rusiya, ABŞ, Çin, Almaniya, Türkiyə, Belarus sair ölkələrə ixracı ilə əlaqədar ixrac təşviqinin ödənilməsinə dair qərarlar qəbul edilib.

 

Xəzər dalğalarışərabı Tokioda birinci yerə layiq görülüb

Bu gün yeni ixrac bazarları tapmaq, məhsullarımızı tanıtmaq istiqamətində tədbirlər davam edir. Bu günlərdə Tokionun “Okura” otelində Yaponiya Xarici İşlər Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə Cənubi Qafqaz (Azərbaycan, Gürcüstan), Sərgi Avropa (Moldova) Məğrib (Tunis) ölkələrinin iştirakı iləŞərab Dostluğu Möhkəmləndirir - Azərbaycan, Gürcüstan, Moldova Tunis şərablarını kəşf etadlı festival keçirilib. Azərbaycan tədbirdə yüksək səviyyədə təmsil olunub.

Tədbirdə Yaponiyanın yüksək səviyyəli dövlət rəsmiləri, ictimai-siyasi dairələrin, diplomatik korpusun, kütləvi informasiya vasitələrinin nümayəndələri, şərab sənayesinin təmsilçiləri iştirak ediblər.

Festivalda Yaponiyanın xarici işlər nazirinin müavini Motome Takezava ölkəsində ilk dəfə belə tədbirin təşkil olunduğunu bildirib, bu cür festivalların xalqlar dövlətlər arasında əməkdaşlıq əlaqələrinin daha da möhkəmlənməsində mühüm rol oynayacağını vurğulayıb. Nazir müavini təşəbbüsü dəstəkləyən ölkələrə minnətdarlığını bildirib qeyd edib ki, bu tədbir həmin ölkələrin şərablarını Yaponiyada tanıtmaq baxımından da əhəmiyyətli olacaq.

Azərbaycanın Yaponiyadakı səfiri Gürsel İsmayılzadə ölkəmizdə şərabçılığın inkişafından danışıb. Diplomat Azərbaycanın yalnız neft qaz ixracatçısı deyil, həm artıq gözəl şərab istehsalçısı kimi dünya bazarlarına çıxdığını vurğulayıb. Qeyd edib ki, Azərbaycan şərablarının bu festivalda təqdim edilməsi cari ildə qeyd olunan Azərbaycan-Yaponiya diplomatik münasibətlərinin 25-ci ildönümünə ən yaxşı töhfədir.

Azərbaycan şərabları barədə xarici işlər nazirinin müavini Motome Takezava, Yaponiya Turizm Assosiasiyasının prezidenti Tadaşi Şimura, “Pavonejurnalının baş redaktoru Akira Matsuda ölkəmizin məhsullarının keyfiyyəti ilə diqqəti cəlb etdiyini vurğulayıblar. Qeyd ediblər ki, “Made in Azerbaijan” brendi olan şərablarımız artıq Yaponiya bazarında mövqeyini möhkəmləndirməkdədir. Bu, iki ölkə arasında iqtisadi əlaqələrin artması ilə yanaşı, dost xalqlarımızın bir-birinə daha da yaxınlaşmasına mühüm təsir göstərəcək.

Tədbir zamanı peşəkar somelyelər tərəfindən keçirilən müsabiqədə AzərbaycanınXəzər dalğaları şərabı birinci yerə layiq görülüb.

Festivalda təqdim edilən şərablar Azərbaycan Nazirlər Kabinetinin, Xarici İşlər İqtisadiyyat nazirliklərinin, AzPromo Silkwayşirkətlərinin dəstəyi ilə Yaponiyaya çatdırılıb.

 

Nigar Abdullayeva

Palitra.-2017.-15 aprel.-S.5.