Bölgə müəllimləri
yeni layihələr
reallaşdırırlar
Aydan Mirzəzadə: “2017-ci ildə mən
bu müsabiqəyə qoşuldum,
müsabiqə və müsahibə mərhələsindən
keçərək Zaqatala rayonu
üzrə təhsil meneceri kimi fəaliyyətə başladım”
Müəllimin peşə səriştəliliyinin inkişaf etdirilməsi onun pedaqoji innovasiyaları qəbul edə bilməsi, dəyişən pedaqoji mühitə uyğunlaşa bilməsi qabiliyyətinin formalaşdırılmasıdır. Müasir təhsil sistemində baş verən dəyişikliklər müəllimin təkmilləşməsini, peşəkarlığının yüksəlməsini tələb edir. Çünki yalnız müstəqil düşünən, öz fəaliyyətinin nəticələrini əvvəlcədən görə bilən, təhsil prosesini modelləşdirən müəllim qarşıya qoyulmuş məqsədə çatmağın qarantı ola bilər. Seminar, kurslarda iştirak müəllimlərin bilik və bacarıqlarını zənginləşdirən effektiv iş formasıdır. Bu, eyni zamanda biliklərin sistemləşdirilməsi və təkmilləşdirilməsi üzrə təlim fəaliyyəti, bacarıqların formalaşması üzrə iş və məlumat əldə etməyin mənbəyidir. Bir sözlə, bu, həm söz , həm fəaliyyət, seminarın mövzusu üzrə əyani nümayiş, həm də pedaqoji təhlildir. Müəllimlik yaradıcı peşədir. Müəllim bu gün özünütəhsilin və təkmilləşmənin internet resursları və texnologiyalar vasitəsilə artırılmasının forma və üsullarından istifadə etməlidir. Bu gün müəllimlər məhz bu baxımdan müxtəlif seminarlarda, kurslarda iştirak edir, eləcə də layihələrə qoşulurlar. Müsahibimiz Zaqatala rayonu Yuxarı Çardaxlar kənd tam orta məktəbinin informatika müəllimi, Təhsil Nazirliyinin elan etdiyi "Təhsildə İnkişaf və İnnovasiyalar üzrə 3-cü qrant müsabiqəsi"ndə fərdi kateqoriya üzrə qalib olmuş Zaqatala rayonu Yuxarı Çardaxlar kənd tam orta məktəbinin informatika müəllimi Aydan Mirzəzadənin "Formativ və summativ qiymətləndirmə vasitələrinin hazırlanması" layihəsi çərçivəsində keçirilmiş təlimlərə yekun vurulub.
- Bu gün
siz həm də təhsil meneceri
kimi fəaliyyət göstərirsiniz. Bununla bağlı məlumat verərdiniz...
-“Təhsil menecerlərinin peşəkar inkişafı” layihəsinin əsas məqsədi müasir idarəetmə bacarıqlarına yiyələnmiş, informasiya texnologiyalarına bələd, ölkəmizin təhsil və sosial inkişafına töhfə verə biləcək təhsil işçiləri yetişdirmək və onların peşəkar inkişafına dəstək olmaqdır. 2017-ci ildə mən də bu müsabiqəyə qoşuldum, müsabiqə və müsahibə mərhələsindən keçərək Zaqatala rayonu üzrə təhsil meneceri kimi fəaliyyətə başladım.
Fəaliyyətim boyunca Rayon Təhsil şöbəsinin dəstəyi ilə Təhsil Nazirliyinin həyata keçirdiyi layihələrin rayonda tətbiqinə və ictimaiyyətə çatdırılmasında köməkliyim olur. 2019-cu ilin yanvar ayında Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə İngiltərədə keçirilmiş 2 həftəlik təlim proqramı mənim təhsil həyatımın başlanğıcında çox böyük dönüş oldu deyə bilərəm.
- Siz 2 dəfə qrant layihəsində qalib
olmusunuz. Bu layihə
barədə nə deyərdiniz?
-Artıq 3- cü ildir ki, Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi dövlət ümumi təhsil müəssisələri və təşkilati-hüquqi formasından asılı olmayaraq bütün ümumi təhsil müəssisələrində çalışan pedaqoji işçiləri üçün “Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə qrant müsabiqəsi”ni elan edir. Bu müsabiqə müəllimlər azad şəkildə öz fikirlərini layihə halına gətirərək qarşılaşdığı problemin həlli üçün öz fikirlərini layihə şəklində təqdim edərək onları aradan qaldırmaq üçün səy göstərməsinə imkan verir.
II qrant müsabiqəsində
"Dilimizi sevək, sevdirək!" adlı
layihəm müsabiqədə qalib elan olunub. Layihənin
keçirilməsində əsas məqsəd azsaylı
xalqların daha çox
məskunlaşdığı kənd məktəblərində
Azərbaycan dilini tədris edən müəllimləri
«Yazı işinin təşkili
metodikası” təlimlərinə cəlb etmək və
onların bu istiqamətdə bilik və bacarıqlarını artırmaqdan
ibarət idi. Layihənin
növbəti mərhələsində isə hər iki təlimdə (Qax və
Zaqatala rayonlarında keçirilən təlimlərdə)
iştirak edən 52 müəllimin
TİPİİ tərəfindən yekun
qiymətləndirilməsi və ixtisasartırma
sertifikatları təqdim olunub.
- "Təhsildə İnkişaf
və İnnovasiyalar üzrə 3-cü qrant müsabiqəsi"ndə qalib olduğunuz "Formativ və summativ qiymətləndirmə
vasitələrinin hazırlanması" layihəsi ilə
bağlı məlumat verərdiniz...
- Layihənin əsas məqsədi müxtəlif ixtisaslı müəllimlərin qiymətləndirmə vasitələrinin hazırlanma qaydaları ilə tanış olması və dərsdə düzgün tətbiq olunmasının təmin edilməsidir. Layihə çərçivəsində Müəllimlərin İşə Qəbulu imtahanından keçərək dərs verən müəllimlər üçün məktəb daxili qiymətləndirmənin növlərini dərindən mənimsəmək və bunun əsasında qiymətləndirmə vasitələrinin hazırlanmasını həyata keçirmək nəzərdə tutulub. "Formativ və summativ qiymətləndirmə vasitələrinin hazırlanması" layihəsi 01 avqust 2019- cu ildə başlayıb, 29 noyabrda yekunlaşması nəzərdə tutulub. Layihə çərçivəsində 50 dən çox müəllim qiymətləndirmə vasitələrinin hazırlanması qaydalarının mənimsədilməsi məqsədi ilə layihə çərçivəsində müqavilə imzalanmış ixtisaslı təlimçi tərəfindən 2 qrup şəklində 24 saatlıq proqram əsasında təlimlərdə iştirak ediblər. Layihənin açılış tədbiri 29.08.2019 –cu ildə Zaqatala rayonunun Təhsil şöbəsinin əməkdaşları və qabaqcıl müəllimlərinin iştirakı ilə baş tutub. Tədbirdə layihənin məqsədi və qarşıda duran məsələlər müəllimlərin diqqətinə çatdırılıb.
Bundan sonra layihənin növbəti mərhələsi olaraq 19-21 sentyabr və 23-26 sentyabr tarixlərində təlimlərə cəlb olunmuş müəllimlərin iştirakı ilə təlimlər həyata keçirilib. Təlimin sonunda müəllimlər, Formativ və Summativ qiymətləndirmənin mahiyyətini Öyrənilən bacarıqların yoxlanması üzrə müvafiq summativ qiymətləndirmə vasitələrini tərtib edə bilməyi , Dərsin məqsədinə uyğun formativ qiymətləndirmə vasitələrini seçə bilməyi və s. istiqamətlərdə biliklərini möhkəmləndiriblər. Layihənin sonunda təlimlərdə iştirak etmiş 57 müəllimin layihədə iştirakı ilə bağlı sertifikatla təmin olması nəzərdə tutulub.
Nigar Abdullayeva
Palitra.-2019.-15 noyabr.-S.6.