“Kamança aləti həyatımın əsas hissəsini təşkil
edir”
Elə musiqi
alətləri var
ki, həmin
alətlərdə musiqi ifa olunarkən
insanı çox uzaqlara
aparır və mənəvi zövq bəxş edir. Bu gün gənclərin
çox hissəsinin ifaçılığa üz tutduğu bir zamanda, nədənsə
musiqi alətlərində ifa etməyə maraq azalıb. Bu və digər məsələlərdən
danışmaq üçün uzun illərdi ki, kamança alətində
ifa edən və bu aləti
özünə sənət və həyat
dostu seçən, hazırda Azərbaycan Radio
və Televiziya
Verilişləri Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin əməkdar kollektivi
Səid Rüstəmov
adına Xalq
Çalğı Alətləri
Orkestrində çalışan
Sevda Nəsirova ilə həmsöhbət
olduq. Sevdə xanım da bu
gün gənclərin musiqi
alətində ifaya az maraq göstərdiyini
dedi və özünün sənətə gəlişindən
və kamança alətinə
olan hədsiz
sevgi və marağından danışdı.
-
Hələ uşaq yaşlarımdan mütəmadi
olaraq xalq çalğı alətləri
orkestrinin televiziya konsertlərini daim izləyirdim. Elə o
zamandan musiqiləri
dinləyə-dinləyə mənədə də musiqiyə həvəs yaranıb, eyni zamanda nəsilimizdə
də musiqiçilər olub, amma onlar professional
olmayıblar. Yəni, nəsilimizdə kamança,
tar, balaban alətlərində
ifa edənlər və
ifaçılar olublar. Ancaq onlar bu sənətlə bir həvəskar
olaraq məşğul
olublar.
Mən birinci
sinifə gedən də bizə elan etdilər ki, müəllim piano dərsi keçəcək.
Bizə bildirdilər
ki, kim istəyirsə
o dərnəyə yazıla bilər. Bir il həmin piano dərnəyinə
getdim. Bir ildən sonra dərnək bağalandı, ancaq mənim daxilimdə
musiqiyə olan həvəs
qalmaqda idi. Elə bu səbəbdən
də başqa bir musiqi məktəbinə gedib
imtahan verdim və piano şöbəsinə
düşdüm. Amma o zaman mən getdiyim 8 saylı musiqi məktəbinin direktoru atama dedi ki, qızınızı kamança sinifinə qoyaq. Atam dedi fərq
etməz, musiqi olsun və o müəllimin
məsləhəti ilə kamança
sinifinə getdim. Onu da qeyd
edim ki, həkimlik sənətinə və
gimnastika idman növünə
çox böyük
həvəsim vardı. Eyni
zamanda musiqiyə
marağım daha
çox idi.
-
İlk vaxtlar kamança alətində
ifa edəndə sizə çətin oldumu və hansı musiqini ifa edirdiniz?
- Ümumiyyətlə,
kamança alətində
lirik əsərləri
ifa etməyi o qədər də xoşlamıram, bu səbəbdən də həmişə
nədənsə iti əsərləri
çalmağa
can atıram. Yəni, xarakterimdən
irəli gələrək çarpışan və həmişə
hərəkətdə olan, çılğın əsərləri
ifa etməyi
xoşlayıram. Lirikanı da sevirəm, amma ritmik əsərləri
daha çox ifa edirəm. Mən
deyərdim ki, kamançanın
özü elə lirik
musiqidir. Bilirsiniz, bu alətdə lirik musiqiləri ifa etmək daha yaxşıdır. Kamançanın kamanla çalınmağının
özü elə həzinlik deməkdir.
-Neçə ildir bu alətdə ifa edirsiniz və
onunla ünsiyyətdə
olursunuzmu?
-Bir maraqlı məqamı
xatırlatmaq istərdim ki, uşaqlıqda bütün uşaqlar kimi mənlə
qardaşım arasında da mübahisələr olurdu. Bir dəfə o mənim kamançama toxundu və mən həyəcanlı
səslə ona dedim ki, dəymə ona o mənimdir. Heç o zaman bu
alətin dərinliyini o qədər də dərk
etmirdim. O sözləri
qardaşıma deməyim kamança alətinə olan sonsuz sevgimdən irəli gəlirdi.
O zamanda bu günədək
kamança aləti
mənim həyatımın əsas bir alətinə çevrilib.
-İlk dəfə
ifa etdiyiniz kamança alətini saxlayırsınız?
-İlk əvvəl onu qeyd edim ki,
mən kamança alətində
1966-cı ildən ifa edirəm. İlk dəfə ifa etdiyi kamança alətini
tələbə vermişəm. O alət adi
bir taxtadan düzəldilmişdi. Müəllimim mənə məsləhət
gördü ki, əgər
bu sənəti davam etdirəcəyəmsə, yaxşı alət almaq
lazımdır. Yaxşı kamança aləti də qoz ağacından
hazırlanır. Həmin müəllimimin
dediyi aləti alandan sonra hər
gün 4-5 saat ifa edirdim ki, alət əlimə
uyğunlaşsın. Həmin alət bu gün də saxlayıram.
-Tələbələrdən söz
düşmüşkən, bu gün pedaqoji fəaliyyətinizi davam etdirirsinizmi?
- Orkestrdə işləməklə
yanaşı, üç təhsil
ocağında( Niyazi adına 8 nömrəli
musiqi məktəbi, Bülbül
adına Orta
İxtisas Məktəbində və Rəşid Behbudov adına 2 nömrəli Musiqi
Məktəbində ) pedaqoji fəaliyyətlə məşğul
olmuşam.
Bu gün kamança alətinə gənclərin marağı
ifaçılığa nisbətən azalıb. Amma istedadlı gənc ifaçılarımız var. Ümumilikdə, gənclərin musiqi alətində ifaya marağının artmasında əsas səbəblərdən biri və birincisi onlar arasında düzgün təbliğatın
aparılmasıdır.
- Artıq neçə ildir xalq çalğı alətləri orkestrində ifa
edirsiniz?
- Mən oxuduğum illərdə konervatoriyaya istedadla qəbul olunan tələbələrə
xüsusi diqqət
göstərilirdi. Ozaman kafedra müdirimiz məhrum sənətkarımız
Süleyman Ələsgərov
idi. O vaxt AzTV-də musiqi
vaxtı verilişi
vardı. Biz
də iki nəfər
tələbə qız imtahanlardan
yaxşı
çıxmışdıq. Süleyman müəllim bizim hər ikimizə dedi ki, bir neçə gün yaxşı məşq edin. Gərgin məşq
prosesindən sonra
Süleyman müəllim
hər ikimizi apardı
və AzTV-də çıxış etdik. O zaman xalq çalğı alətləri
orkestrində bir boşluq
yaranmışdı. O səbəbdən
də konservatoriyada təhsil
alan istedadlı tələbələrdən üç qız və bir oğlanı işə götürdülər. Tələbəlik
illərində orkestrdə işləməyə
başladıq və konservatoriyanı
bitirdikdən sonra təyinaytımızı
çalışdığımız
orkestrə verdilər. Azərbaycan Radio və Televiziya Verilişləri
Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin əməkdar kollektiv
Səid Rüstəmov
adına Xalq
Çalğı Alətləri
Orkestrind mən 1978-ci
ilin 4 dekabrından işləyirəm.
Sözügedən kollektivdə mənim ikinci bir vəzifəm
də var. Belə ki, orkestrin
repertuarında olan əsərlərin
toplandığı kitabxana mənə həvalə edilib. O kitabxanada orkestrin qızıl fondu toplanıb. Orda toplanmış materialları qoruyub
saxlayırıq. Onların qorunması istiqamətində bu gün də
məqsədli iş aparılır.
Günay
Paritet.- 2010.-
6-7 aprel.- S. 13.