Dövlət
Dəstəyi Şurasının yaradılması milli QHT sektoruna fundamental dəyişikliklər
gətirdi
Hörmətli Azay müəllim, Hörmətli
Şura üzvləri və əməkdaşları,Hörmətli Qeyri Hökumət
Təşkilatlarında fəaliyyət
göstərən həmkarlar, Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti yanında Qeyri Hökumət
Təşkilatlarına Dövlət
Dəstəyi
Şurasının yaradılmasının 2 illiyi münasibətilə Sizləri və bütünlükdə bu sahəyə bağlı olan və hərtərəfli dəstək
verən insanları təbrik edirəm.
Uzun müddət
Azərbaycan QHT
sektorunda bir məsələ - milli donor institutunun yaradılması aktual mövzu olaraq müzakirə edilir və buna dair müxtəlif təkliflər
səsləndirilirdi. Lakin
o da aydın idi ki,
dövlətin
büdcəsi tam şəkildə ictimai sektora maliyyə dəstəyinin göstərilməsi
üçün yetərli deyil. Ölkə iqtisadiyatında müsbət artım tempinin nəzərə çarpması, sürətli büdcə
dəyişikliyi, hökumətin, xüsusilə də,
Ölkə
Prezidenti Cənab
İlham Əliyevin siyasi iradəsi,
bu sahəyə böyük maraq və dəstəyi Azərbaycanda yeni bir ictimai-siyasi təsisatın – QHT-lərə Dövlət Dəstəyi
Şurasının əsasını qoydu.
Mübaliğəsiz demək
lazımdır
ki, uzun müddət
bu bu işdə dayanmadan, ardıcıl, peşəkarcasına,
nəzəri və praktik fəaliyyəti ilə seçilən
Milli QHT
Forumu və onun o
vaxtkı sədri və hal-hazırda Şuraya layiqincə rəhbərlik edən, millət vəkili Azay Quliyevin xüsusi əməyi olmuşdur.
Müasir Qərb və Avropa təcrübəsini özündə birləşdirən
Şuranın
fəaliyyəti keçmiş Sovetlər
Birliyi ölkələri üçün örnək
ola biləcək
dərəcədə əhəmiyyətlidir.
Azərbaycanda 1000-lə QHT-nin müxtəlif obyektiv və subyektiv səbəblərdən beynəlxalq donorlara çıxış imkanalarının məhdud olduğu, bəlkə də olmadığı bir dövdə Şura bu
2 ildəki fəaliyyəti QHT sektoruna fundamental dəyişikliklər
gətirdi.
Birincisi,
Şuranın
mövcudluğu
və bu günkü real
fəaliyyəti milli donor
institutunun gerçək varlığının
təcəssümüdür. İkincisi, bu sahədə hüquqi baza formalaşdı və artıq qanunvericilikdə dövlət
büdcəsindən
birbaşa QHT-lərə maliyyələrin ayrılmasında hər
hansı “şlaqbaum” mövcud deyil. Uzun müddət
dövlət
rəsmiləri,
xüsusilə də, iqtisadi-maliyyə və ədliyyə sektorunun təmsilçiləri bu məsələni əsas gətirərək, hər hansı QHT təkliflərini müzakirə belə etmək
istəmirdilər. Üçüncüsü, milli QHT-lərdə inam, qayğı, dəstək
və etimad hissləri və üzünütəsdiq imkanları yarandı. Millətimizin, dövlətimizin və cəmiyyətimizin inkişafı, tərəqqisi və sabahı ilə bağlı təkliflərin reallaşmasına
şərait yaradılmasının əsası qoyuldu.
Dördüncüsü, bu günə qədər
yalnız adı statistikada məlum olan QHT-lərdə motivasiya yarandı və Şura bu baxımdan katalizator rolunu oynadı. Beşincisi, Şuranın sənədləşmə, normativ prosedurlara ciddi önəm verməsi və bu işləri
ön şərtlər
olaraq qoyması QHT-lərdə məsuliyyət, hüquqi, maliyyə qaydalara qeyd-şərtsiz əməl etmək ənənəsini yaratdı. Bəlkə də çoxları bunları bürokratik əngəl
hesab edirlər, amma onu qeyd edim ki,
nüfüzlu beynəlxalq donorlarla işləyən QHT-lər onların prosedurlarını, hələ layihə seçiminə qədər
olan dövrdəki tələbləri yanında
Şuranın
təlimatları “toya getməlidir”.
Altıncısı, Şuranın
getdikcə artan nüfüzü, fəaliyyətinin genişlənməsi
“Azərbaycan QHT-ləri yalnız bizim qrantlardan asılıdır” yuxarıdan-aşağı fikirlər səsləndirən
bir çox
beynəlxalq donor
təşkilatları və dövlətləri hərəkətə gətirmiş və müəyyən
mənada hesablaşmağa
vadar etmişdir. Yeddincisi, Şuranın
cəmiyyətdəki rolunun artması müxtəlif hökumət
qurumlarının, nazirliklərin bu sahəyə müəyyən
töhfələr vermək istəyinə səbəb
olmuşdur.
Səkkizincisi, Şuranın və ümumilikdə QHT
sektorunda son
gözəcarpmalar demək
olar ki, əsasən Bakı və iri şəhərlərdə işləməyə üstünlük verən QHT-in “gödən-könüldən uzaq” rayonlara “ayaq açmasına”
da səbəb
oldu. Bu
sırada onu da qeyd edim ki,
bu bölgələrin rəhbərləri də artıq maraqlıdırlar və müəyyən mənada
dəstəkdə də bulunurlar
ki, onların rayonunda QHT-lər xətti
coxsaylı tədbirlər keçirilsin. Son vaxtlar bunu
biz öz təcrübəmizdə
əyani olaraq görmüşük.
Hətta rayon, şəhər
icra hakimiyyəti
başçılarının tədbirlərdə
iştirakı, fəalları qəbul etməsi və yeni-yeni layihə və proqramların icrasında maraqlı
olduqları faktlardır. Bu
da bir uğurdur.
Doqquzuncusu, Şuranın milli
donor olaraq fəaliyyət
göstərməsi QHT-lərdə “layihələr mütləq
əcnəbi dildə, xüsusilə də ingilis
dilində hazırlanmalıdır”
asılılığına müəyyən qədər zərbə
vurdu. Artıq Bakıdakı bəzi xarici
nüfuzlu donorlar (ATƏT
və s.) da bunla hesablaşmalı olublar.
İldən-ilə Şuranın
fəaliyyətində ciddi təkmilləşmələr
gedir, resurslar və imkanları artır, birgə maliyyələşdirmənin əsası qoyulub və bu iş uğurla davam edir. Bütün bunlar yalnız
və yalnız milli QHT camiyəsinin xeyrinədir.
Bir daha Şuranı, onun rəhbərliyini və bütünlükdə Azərbaycan QHT
ailəsini təbrik edir, ölkəmizin, millətimizin və cəmiyyətimizin inkişafı naminə uğurlar arzulayıram.
Asif Əsgərli
Paritet.- 2010.- 17-19 aprel.- S. 11.