Özünü səhnədə
Koroğlu obrazında görmək istəyən aktyor
Ramil Qasımov: ”Həmişə
çalışıram ki, bir gənc kimi Azərbaycan mədəniyyətini
layiqincə təmsil edim”
Bu gün ölkəmizdə
ifaçılıq baxımından gənclər arasında
bir xaos yaransa da, amma həqiqi
istedadı ilə seçilən gənclərdə var. Belə
istedadlı, gənc peşəkar ifaçılardan biri də
Dövlət Musiqili Komediya Teatrının solisti və bu
yaxınlarda milli və dünya klassik incilərinin yer
aldığı “ Bu yaşıl sahildə” adlı diski
işıq üzü
görmüş Ramil Qasımovdur. Bu gənc ifaçı
öz ifası ilə nəinki adi
tamaşaçıların, eyni zamanda peşəkar
musiqiçilərində zövqünü oxşayıb və xalq artisti, professor Ramiz Mirişli
onun haqqında belə deyib: “ Ramil çox tərbiyəli,
qanacaqlı, peşəkar sənətə məxsus olan bir
şəxs kimi tanıyıram.
Oqtay Rəcəbov və Adil Babayevin “Şeytanın
yubileyi” iki hissəli komediyasında Ramili çox maraqlı
oyun nümayiş etdirdi.
Maraqlı və sərbəst
dinamik şəxsdir. Onun uğurlarına sevinirəm” .
Biz də son zamanlar bir sıra uğurlu layihələrə
imza atmış Ramil Qasımovla görüşüb həmsöhbət
olduq. O bizimlə söhbətə həyat və sənəti
haqqında danışmaqla
başladı.
- M.Müşfiq
adına 18 saylı orta məktəbdə oxuyurdum. Amma uşaqlıqda həmişə
hüquqşünas olmaq istəmişəm. Lakin məktəbin özfəaliyyət
xorunda oxumağa həvəsim dahi Rəşid Behbudovun “Bəxtiyar”
kinofilminə baxdıqdan sonra olub. O zaman 11 yaşım var idi.
Musiqi müəllimi Şəfiqə Həsənova səsimin
fərqliliyini görüb mənə solo oxumağı təklif
etdi. İlk ifam Tofiq Quliyevin
“Qızıl üzük” mahnısı oldu. Bu mahnını Əbilov
adına klubda oxudum və tamaşaçılar mənə əl
çalanda doğrusu məni gülmək
tutdu(gülür).
Özüm-özümə deyirdim ki, mənədə görəsən
nə vaxtsa əl çalarlar. 1995-96-cı illərdə məktəblərarası
keçirilən müsabiqədə solo ifaçı kimi
birinci yer, daha sonra bir çox müsabiqələrdə
iştirak edib, layiqli yer qazandım. Məni uğura və əsl sənət
meydanına aparan yol elə burdan başladı. Və günlərin
bir günü dostum,
adaşım Ramil mənə dedi: “gəl, gedək Uşaq Filarmoniyasına orada bir
vokal müəllimi var. Dövlət Uşaq Filarmoniyasına gəldik.
Bizi görkəmli bəstəkarımız
Ramiz Mirişlinin oğlu Yusif Mirişli qarşıladı. O,
səsimi yoxladı və Tofiq Quliyevin “Axşam oldu”
mahnısını ifa etdim O mənə dedi ki, sənin
güclü səsin var, amma estrada ifaçısı deyilsən. Y. Mirişli məni görkəmli sənətkarımız
Mobil Əhmədovun yanına göndərdi. Mən sevinc və
həyəcan içində M. Əhmədovun yanına getdim.
Onu görəndə gözlərimə
inanmadım, şux qamətli,
iti baxışlı Mobil Əhmədov məni görcək səsin varmı? Mən dedim
deyəsən var. -
Adın nədir? Dedim Ramil. Bir bunu oxu. Azərbaycan
professional vokal məktəbinin banisi Bülbül müəllimin
səs məşqlərini göstərdi. Onları ifa edəndə
dedi: - Sənin parlaq gələcəyini görürəm.
15 yaşım olanda müəllimim məni Dövlət Musiqili Komediya Teatrına solist düzəltdi.
- Necə 15 yaşında?.
Bu barədə danışmağın bizim üçün maraqlı
olardı.
-Hə, 15 yaşında.
Günlərin bir günü yay ayı idi. Rəhmətlik Mobil müəllimlə
İçərişəhərdə gəziridik birdən mənə sual verdi Ramoş (o həmişə
məni Ramoş deyə çağırardı) teatrda mənim yanımda işləyə
bilərsənmi? Doğrusu, bunu zarafat bilib dedim, əlbəttə,
işləyərəm. Müəllimim baş dirijor Nazim Hacıəlibəyovdan ifamı dinləməyi xahiş
etdi. O, qulaq asdı. Mən “Arşın mal alan”
operettasından Əsgərin ariyasını, bir İtalyan əsəri,
və “Koroğlu”dan Aşıq mahnısını ifa etdim. Səsimi
bəyəndilər, ancaq dedilər ki, uşaqdır və yaşı da azdır, bunun üçün
xora getsin. Amma Mobil müəllim razılıq vemədi və
dedi ki, Ramili teatra solist kimi götürün. O dedi ki, “Mən Ramil Qasımovda eyni ilə öz gəncliyimi
görürəm. Özümdən sonra Koroğlu rolunu Ramildə
duyuram. Mən onun gələcəyinə inanıram”. Onda
teatrın direktoru və bədii
rəhbəri, xalq artisti
Hacıbaba Bağırov Mobil Əhmədovun
sözünə inanıb məni işə qəbul etdi. Bu, Azərbaycan teatr tarixində ilk
hadisə idi ki, 15 yaşlı bir uşaq teatrda ştata qəbul
olunub işləsin. On beş-on altı gün ərzində
“Qızıl toy”-da Azəri hazırladım. Bu tamaşaya
Lütfiyar İmanov, Tofiq Quliyev və başqa bir sıra sənətkarlar
zalda oturub baxırdılar. Onların qarşısında
tamaşa oynamaq və oxumaq
böyük bir məsuliyyət tələb edirdi. Bundan sonra
“O olmasın, bu olsun”da Sərvər, “Həlilik”də Mürsəl,
“Şeytanın yubileyin”də Akif və başqa tamaşalarda
oynadım. Bunlar içərisində mənə şöhrət
gətirən 2007-ci ildə
“Milyonçunun dilənçi oğlu” tamaşası
oldu. Bu əsər 1966-cı ildə
müəllimin səsinə yazılıb və dövlət
mükafatı alıb. Bu əsəri ifa edibMuskomediyada öz sözümü dedim və
teatrın aparıcı solistinə çevrildim.
- Bu on ildə Muskomediyada çalışmaq sizə
nə verdi?
-Özümü xoşbəxt
hiss edirəm ki, mən müəllimimin davamçısı
kimi Muskomediyada çalışıram. Səmimi olaraq
söyləyim ki, Muskomediyanı
çox sevirəm və burda işləməyimlə fəxr
edirəm. Teatr məbəddir. Məndə
bu məbədgahda
çalışdığım uzun illər ərzində peşəkarlaşdım. Bu
günləri teatrda gözəl atmosfer var. Teatrın direktoru Əliqismət
Lalayevə xüsusən təşəkkürümü
bildirirəm ki, mənim simamda bütün gənclərə
dəstəy olur. Yeketerenburqda Dünya ulduzlarının
Festifalına teatrın solisti
İnarə Babayevanı və məni Əliqismət müəllim ora
apardı. Bizdə layiqincə
Azərbaycan mədəniyyətini orda təmsil etdik. Amma teatrda
çalışdığım illərdə bir az itirdiklərimdə olub.
- Nələri itirdiniz?
-Bilirsiniz, bu gün Azərbaycanda
vokal janrı az təbliğ olunur. Yəni, bu gün mən
vokalçı və muskomediyanın solisti kimi daha
çox tanınıram. Amma bəlkə
də mən müğənni kimi daha çox parlaya bilərdim.
Nəsə... Ancaq yenə də mən Muskomediyanın
solisti olmağımla fəxr
edirəm.
- Siz ifaçı kimi az
tanınırsınız, səbəb nədir?
- Bilirsiniz, deyərdim ki, bu
gün musiqi bayağılaşıb. Vokal janrında təbliğat
yoxdur. Azərbaycanda hazırda peşəkar ifaçılar
yox dərəcəsindədir. Mənim sevdiyim
ifaçılar:Azər Zeynalov, Samir Cəfərov, Teymur Əmrah,
Aygün Bayramova, Aygün Bəylər - öz yolu olan peşəkar
ifaçılardır. Harda təhsil almasından asılı
olmayaraq ifaçının qanında vətənpərvərlik
olmasa və milli irsini, mədəniyyətini təbliğ etməyi
qarşıya məqsəd qoymadısa, ondan heç zaman böyük ifaçı olmaz.
- Səhnədə
oynadığınız rollardan sizə hansı yaxındır?
- “Milyonçunun dilənçi
oğlu” tamaşasında oynadığım (Yetim) obrazı mənə
həyatda çox şeyləri öyrətdi. Və mən
anladım ki, həyatda xoşbəxtlik pulda deyil. Eyni zamanda
milyonlar qazanmaq üçün fırıldaq etməməlisən.
Hər şeyə həyatda halallıqla nail olmalısan.
- Bu gün səhnəyə
çıxanda ilk vaxtlarınızı necə
xatırlayırsınız?
-Həmişə müəllimim
(M.Əhmədov) teatrın lojasında oturub məni dinləyərdi.
Bu gün səhnəyə çıxanda həmişə
gözüm müəllimimin oturduğu lojada qalır. Fikirləşirəm
ki, birdən yenə müəllimim orda oturar(susur).
- Son nailiyyətələrindən
danışardın.
-2008-ci ildə Gənlər
və İdman Nazirliyi tərəfindən mənə
“İlin ən istedadlı gənc vokalçısı və
aktyoru” nominasiyası adı
verilib. Bundan başqa Səbail rayonuda
gənclərlə iş sahəsində ən fəal gənc
kimi mənə fəxri fərman
təqdim ediblər.
-
Qısa bir zamanda iki diskiniz işıq üzü
görüb. Bu barədə nə
deyə bilərsiniz?
-Bu yaxınlarda hərbi vətənpərvərlik
mahnılarından ibarət cd albomum işıq üzü
görüb. Nə üçün mən hərbi vətənpərvərlik
mahnılarına üstünlük verdim? Ona görə ki,
Qarabağ mövzusu bizim ən yaralı yerimizdir. Bu günləri
torpaqlarımızın 20 faizi işğal altındadır.
Bu hal həm ölkə rəhbərliyini,
həm də biz gəncləri çox narahat edir. Mən də Azərbaycan xalqının
kiçicik bir ifaçısı kimi, istədim ki, hərbi vətəpərvəlik
mahnılarından-marş ibarət cd albom hazırlayım. Və
bu albomumu bütün dövlət orqanlarına payladım.
Bundan başqa sənətdə
olmağımın on illiyi ilə bağlı müxtəlif
yerlərdə solo konsertlərlə
çıxışlarım nəzərdə tutulub.
İkinci cd albomumda isə Azərbaycan
klassikası, estradası və
dünya klassik incilərindən əsərlər yer
alıb. Bu disk” Bu yaşıl sahildə” adlanır. Mən
hazırda AzTV-nın Xor
Kollektivinin solistiyəm, elə bu səbəbdən də
üçüncü CD albomumda
dövlət televiziyasının musiqi kollektivlərinin
ifası yer alacaq. Bir layihəm də var, unudulmuş və
populyar olan Azərbaycan
operattalarından nümunələr. Bu isə
dördüncü diskim olacaq.
Paralel olaraq AzTV-nin xor
kollektivinin sədri Şəhla xanımla bir neçə
silsilə əsər üzərində işləyirik. Hətta estrada
simfonik ansamblı ilə konsert verməyidə
planlaşdırıram .
- Ramil, özünü
aktyor, yoxsa ifaçı kimi bəyənir?
-Mən bir az zəif aktyoram,
ona görə ki, xarakterik aktyor deyiləm. Amma “Qısqanc
ürəklər” tamaşasında (Don Juan) rolunu ifa etdim. Bu
rolu oynamaqla dedim ki, mən belə rollarda oynaya bilərəm,
amma istəmirəm. Aktyor kimi fəaliyyət
göstərməyimin bir o qədər də lehinə deyiləm.
Daha çox teatrın baş qəhrəmanı və
aparıcı solisti kimi fəaliyyət göstərirəm. İfaçılığım
aktyorluğumdan daha güclüdür. Bunların hamısandan
güclü isə pedaqoji fəaliyyətimdir.
- Hazırda da pedaqoji fəaliyyətinizi
davam etdirirsiniz?.
-Mən teatrda vokal müəllimiyəm,
istedadlı tələbələrim var. Onlardan Rəşad Məmmədov
“Azəristar 2008” -də I yerə layiq görülüb,
İlkin Əhmədov Akademiya laureatı olub. Elgün, Nicat, Xəlil,
Elçin və s. Mən onlara milli vokal
anlayışını öyrədirəm.
Yəni, vaxtilə müəllimimin mənə öyrətdiklərini
sənət varisi kimi indi məndə onlara deyirəm. Amma
pedaqoji fəaliyyətə çox vaxt ayıranda ,öz
yaradıcılığın arxa plana keçir.
-
Sənətdə arzun nədir?
-Şəfiqə
Axundovanın “Ev bizim, sirr bizim” operettasında və
“Koroğlu” operasında oynamaq. Bir də bir gənc kimi
çalışıram ki, Azərbaycan mədəniyyətini
layiqincə təmsil edim. Onun adını daim uca tutum. Eyni
zamanda əxlaqımla gələcəkdə
quracağım ailəmlə
ifam və savadımla daim
fərqli olum. Cıdır
düzündə oxuyum, amin....
Günay
Paritet.- 2010.- 11-12 fevral.- S. 12.