“Prezident
İlham Əliyevin uğurlu siyasəti və xalqın iqtidara
sarsılmaz etimadı Azərbaycanın əldə etdiyi
nailiyyətlərin əsasıdır”
“Güclü iqisadiyyatları olan ölkələr
böhrandan o qədər də uğurla çıxa bilmədikləri
halda, gənc-iqtisadiyyatı olan Azərbaycan ili bütün
sahələrdə böyük nailiyyətlərlə
başa vurmağa nail ola bildi”
Ötən hər bir il Azərbaycanın
tarixində bir sıra müsbət dəyişikliklərlə
yadda qalır. Ölkənin
gələcək inkişafının təməlinin
qoyulması isə bu gün də
davam etdirilir . Yeni Azərbaycan Partiyasının sədr
müavini, Milli Məclisin deputatı Əli Əhmədov
yap.org.az saytına müsahibəsində respublikamızın
ötənilki ictimai siyasi və iqtisadi yekunları ilə
bağlı qənaətlərini bölüşüb. 2009-cu il də, əvvəlki illər
kimi, Azərbaycanın inkişaf tarixinə şərəfli
dövr kimi daxil olduğunu deyən Ə.Əhmədov bildirib
ki, ötən il bütün
dünyada təlatümlü maliyyə və iqtisadi
böhranın davam etməsinə baxmayaraq, dünyanın ən güclü
iqtisadiyyatlarını lərzəyə gətirən qlobal
böhran Azərbaycan iqtisadiyyatına və maliyyə sisteminə,
digər ölkələrlə müqayisədə, çox
cüzi təsir göstərə bildi. Güclü
iqtisadiyyatları olan ölkələr bu sınaqdan o qədər
də uğurla çıxa bilmədikləri halda, gənc
iqtisadiyyatı olan Azərbaycan ili bütün sahələrdə
böyük nailiyyətlərlə başa vurmağa nail ola
bildi.
Ötən
il böhranlı beynəlxalq şərait zəminində Azərbaycan
iqtisadiyyatı 9-10 faizlik inkişaf nümunəsi göstərə
bildi. Bunu Azərbaycan hakimiyyətinin
həyata keçirdiyi siyasi xəttin və
respublikamızın seçdiyi yolun
düzgünlüyünün nəticəsi oduğunu deyən
Ə.Əhmədov 2009-cu ilin
yekunlarından danışarkən ən başlıca məsələlərdən
biri olan Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinə toxunub: “2009-cu il danışıqlar
və nizamlama prosesinin intensivləşməsi ilə yadda
qaldı. Azərbaycan və Ermənistan prezidentləri
arasında bir neçə görüşün keçirilməsi,
xarici işlər nazirləri səviyyəsində və
müxtəlif formatlarda intensiv məsləhətləşmələrin
aparılması danışıqlar prosesinin əhəmiyyətli
dərəcədə sürətlənməsindən xəbər
verir. Münaqişənin nizama salınmasını 2009-cu ildə
təmin etmək mümkün olmasa da, bu intensivlik Azərbaycanın
mövqelərinin beynəlxalq aləmə və
danışıqlar prosesində vasitəçilik rolunu yerinə
yetirən tərəflərə daha yaxşı
çatdırılması baxımından əhəmiyyətli
rol oynayıb. Danışıqlar prosesində bir sıra yeni
məqamları, xüsusilə də Rusiya tərəfinin
vasitəçilik təşəbbüslərinin
artmasını xüsusi qeyd etmək lazımdır. Eyni
zamanda, 2009-cu ildə danışıqların gedişinin
intensivləşməsi fonunda Azərbaycan həqiqətlərinin
dərk olunması və bu həqiqətlərin
danışıqlarda nəzərə alınması
nizamasalınma prosesinin qeyd olunmalı tərəflərindəndir.
2009-cu ilin ictimai-siyasi prosesləri fonunda Dağlıq
Qarabağ probleminin həlli istiqamətində fəallığın
artması 2010-cu ilin nizamasalma prosesinin ədalətli şəkildə
yoluna qoyulmasında əhəmiyyətli mərhələ
olacağına ümidi artırır.”
Ötən il Konstitusiyaya edilmiş əlavə və
dəyişikliklərin ictimai siyasi həyatımıza edəcək
təsirindən də danışan Ə. Əhmədovun
sözlərinə görə, dünyada həm iqtisadi sistemə,
həm siyasi sistemə baxışların əhəmiyyətli
dərəcədə dəyişdiyi bir zamanda hər bir millətin
özü üçün müəyyənləşdirdiyi
iqtisadi və siyasi sisteminin özünümühafizə
elementlərinin güclənməsi ön plana
çıxır: “Dünyada baş verən proseslər nə
qədər təsir etsə də, hər bir ölkə
özünün yaratdığı və xalqının milli
maraqlarına maksimum uyğun gələn iqtisadi və siyasi
sistemi qorumağa məhkumdur. Əks halda, milli
inkişafın, ümumi dövlət maraqlarının
qorunmasının təmin edilməsi həddən artıq
çətin olar. Bu mənada Azərbaycanın müəyyənləşmiş
iqtisadi modeli fonunda, eyni zamanda siyasi modelinin də aydın
parametrlərinin müəyyənləşdirilməsi və
onun həyata tətbiq edilməsi ehtiyacı qabarıq şəkildə
özünü büruzə verirdi. Referendumun müəyyənləşdirdiyi
məsələlərlə əlaqədar ictimai ehtiyacın
meydana çıxması da ilk növbədə bununla əlaqədardır.
Ötən il referenduma çıxarılan məsələlər
bir yandan Azərbaycanın Konstitusiya sisteminin və konstitusion
quruluşunun təkmilləşdirilməsi kimi təbii bir
prosesi nəzərdə tuturdusa, digər tərəfdən,
yuxarıda qeyd etdiyim məqamları özündə ehtiva edən
Azərbaycanın siyasi sisteminin daha etibarlı dayaqlar üzərində
qərar tutması kimi məqsədləri qarşısına
qoymuşdu. Azərbaycan vətəndaşları bunu aydın
şəkildə dərk etdilər, sözün həqiqi mənasında,
ölkəmizin inkişafına xidmət edən belə bir referendumun
keçirilməsini birmənalı şəkildə dəstəklədilər”.
Yeni Azərbaycan Partiyasının bu prosesdə yaxından iştirak
etdiyini xatırladan millət vəkilinin sözlərinə
görə YAP-ın
böyük potensialı referendumun uğurla keçirilməsində
və nəticələrin əldə olunmasında ən
vacib amillərdən biri kimi qiymətləndirilə bilər:
“Malik olduğumuz bütün resurslar bu siyasi kampaniyanın
uğurla həyata keçirilməsinə cəlb edildi. Səsverməyə
çıxarılan məsələlərin vətəndaşlarımız
tərəfindən başa düşülməsi
üçün böyük təşviqat kampaniyası
aparıldı. Bu, referendumda uğurlu nəticələrin əldə
olunmasında az rol oynamadı.”
YAP-ın bələdiyyə
seçkilərində ki, rolundan danışan Ə. Əhmədov
partiyanın bələdiyyə seçkilərində kimi böyük enerji, vaxt tələb
edən siyasi kampaniyaların öhdəsindən uğurla gəldiyini
bildirib: “ Nəticələr bəlli olduğundan məmnunluq
hissi ilə vurğulamaq olar ki, bələdiyyə seçkiləri
kampaniyası istədiyimiz şəkildə həyata
keçirildi. Faktlara nəzər salsaq, sözlərimin həqiqət
olduğunu görmək olar. Hazırda seçki nəticəsində
formalaşan bələdiyyələrdə üzvlərin təxminən
67 faizi YAP təmsilçiləridir. Bu nəticənin əldə
olunması, təbii ki, asan deyil. YAP bələdiyyə
seçkilərində partiya kimi iştirak edən yeganə
siyasi təşkilat idi. Qanunvericiliyə görə, bu və
ya digər seçki kampaniyasında və konkret olaraq bələdiyyə
seçkiləri kampaniyasında partiya kimi iştirak etməkdən
ötrü respublika üzrə mövcud olan dairələrin
yarısından çoxunda namizədlərin irəli
sürülməsi şərtdir. 2009-cu ilin bələdiyyə
seçkilərində bütün dairələr üzrə
bələdiyyələrə 16 minə yaxın namizəd irəli
sürülməli idi. Demək, təxminən 10 minə
yaxın bələdiyyə üzvlüyünə namizəd
irəli sürmək tələb olunurdu ki, ən azı,
partiya şəklində seçki kampaniyasında iştirak
etmək hüququnu qazanmaq mümkün olsun. YAP-dan savayı,
Azərbaycanda mövcud olan heç bir partiya bu şərti
yerinə yetirə bilmədiyindən siyasi təşkilat kimi
bələdiyyə kampaniyasına qoşula bilmədi.
Yalnız YAP Azərbaycanın bütün dairələri,
bütün bələdiyyələr üzrə 16 minə
yaxın namizəd irəli sürdü. Beləliklə,
birinci mərhələdə, namizədlərin irəli
sürülməsi mərhələsində YAP bu seçkilərə
hazırlıq və iştirak etmək baxımından
özünün digər partiyalardan, sözün yaxşı
mənasında, nə qədər fərqləndiyini
sübuta yetirə bildi. İkinci mərhələdə də biz irəli sürdüyümüz
namizədlərin təşviqat kampaniyasının uğurla
aparılmasının öhdəsindən uğurla gələ
bildik”.
2009-cu ilin bələdiyyə
seçkiləri ilə müqayisə aparan Ə. Əhmədov
onu da bildirib ki, əvvəl aparılan təhlillər nəticəsində
məlum olub ki, 2004-cü ildə seçilmiş bələdiyyələrdə
gənclər və qadınlar bu demoqrafik qrupların cəmiyyətdə
malik olduğu potensialdan əhəmiyyətli dərəcədə
aşağı səviyyədə təmsil olunurlar.
Qadınların bələdiyyələrdə təxminən
4 faiz, gənclərin isə 2,5-3 faiz civarında nümayəndələri
vardı. Ona görə də həm qadınların, həm
də gənclərin bələdiyyələrdə təmsilçilik
səviyyəsinin artırılması YAP-ın 2009-cu ildə bələdiyyə
seçkiləri kampaniyasının çox əhəmiyyətli
məqamlarından biri olub. İrəli sürülən namizədlərin
içərisində gənclərin çəkisi təxminən
30 faiz olub. Bir o qədər də qadın namizədlər yer
alıb: “Apardığımız təşviqat
kampaniyasının da çox vacib tərəflərinlən
biri ondan ibarət idi ki, namizədliyini irəli
sürdüyümüz gənclər və qadınlar bələdiyyələrdə
təmsil olunsunlar. Hesab edirəm ki, biz buna nail olduq. Hazırda
2009-cu il seçkilərinin nəticələrində
formalaşmış bələdiyyələrdə
qadınlar təxminən 30 faiz təmsil olunurlar. Bu, bütövlükdə 2009-cu
ilin bələdiyyə seçkilərinin əvvəlki
seçkilərdən fərqli tərəflərindən
biridir.”
Qeyd edək ki, seçkidən sonra
bir neçə nəfər partiyadan xaric olundu. Bu məsələyə
aydınlıq gətirən YAP sədr müavini bildirib
ki, buna səbəb bəzi
üzvlərin fərdi qaydada namizədliklərini irəli
sürmələri bunun da
YAP-ın nizamnaməsinə və partiyanın
seçkidə iştirak etməsi məntiqinə zidd
olması olub.
Bu il üçüncü
çağırış Milli Məclisin səlahiyyət
müddəti başa çatır. YAP üzvü olan
deputatların bu çağırışda parlamentdəki fəaliyyətinə
münasibət bildirən millət vəkili Ə. Əhmədov
müsahibəsində qeyd edib
ki, ölkədə həyata
keçirilən hər bir islahat ictimai münasibətlərin
hüquqi bazasının təkmilləşdirilməsi kimi əhəmiyyətli
vəzifəni ortaya qoyur. Azərbaycan parlamenti bu
islahatların təmin edilməsi kontekstində çox əhəmiyyətli
fəaliyyət göstərir və onların hüquqi təminatı
baxımından zəruri qanunlar, digər hüquqi-normativ
aktların qəbul olunmasını təmin edə bilir: “Azərbaycan
parlamentində çoxluq YAP-a mənsubdur. 64 deputat YAP-ın
üzvüdür. Təbii ki, bütövlükdə Azərbaycan
parlamentinin fəaliyyəti səmərəli olubsa, bu, əhəmiyyətli
dərəcədə parlamentin çoxluğunu təşkil
edən deputat korpusunun fəaliyyətinin səmərəliliyindən
xəbər verir. Güman edirəm ki, Azərbaycan ictimaiyyəti
də parlamentin səmərəli fəaliyyətinin təmin
edilməsində YAP-ın deputat korpusunun kifayət qədər
yüksək fəallıq nümayiş etdirdiyini
görür və bizim fikirlərimizlə əsas etibarilə
razılaşır.”
G.Bünyadzadə
Paritet.- 2010.- 18-19 fevral.- S. 6.