İKT-nin
tətbiqi təhsilin inkişafına zəmin yaradır
Son 2 ildə 28 yeni uşaq bağçası tikilib istifadəyə verilib
Son illər digər sahələrdə olduğu kimi təhsil
sahəsində də inkişaf, yeniliklər müşahidə
edilir. Təhsilin ayrı-ayrı
sektorları üzrə inkişaf
proqramları, təhsildə
İKT-nin tətbiqi
və s. buna
misaldır. Təhsil nazirinin müavini İsgəndər
İsgəndərov
yap.org.az saytına
müsahibəsində
son illərdə
təhsilə olan
qayğıdan söz
açıb. Nazir
müavini təhsilə
ayrılan büdcənin 2003-cü illə
müqayisədə
5 dəfədən
çox artaraq 2008-ci
ildə 1.1 milyard manata
çatmış, 2009-cu ildə
isə 1.3 milyard manat
təşkil etdiyinə
diqqət çəkərək
bildirib ki, dövlət
başçısı tərəfindən
son illərdə
təhsil sahəsində
150-dən çox
sərəncam
imzalanıb.
Hazırda
təhsil sektorunun ayrı-ayrı sahələri
üzrə çoxsaylı inkişaf
proqramlarının
həyata keçirildiyini deyən İ. İsgəndərov
qeyd edib ki, son
20 ildə heç bir
məktəbəqədər
təhsil müəssisəsi
tikilmədiyi halda,
son 2 ildə ilk
dəfə olaraq
ölkə üzrə 28 yeni
uşaq bağçası
tikilib istifadəyə
verilib, 31 məktəbəqədər
təhsil müəssisəsi
əsaslı
təmir edilib,
müasir avadanlıqlarla
təchiz olunub.Həyata
keçirilən
tədbirlər
nəticəsində
Bakı şəhərində
bağçalara cəlb
olunan uşaqların
sayı 6 min nəfər
artıb, təhsilin
bu pilləsi
üzrə əhatə səviyyəsi
26 faizi ötüb. Müstəqillik
tariximizdə ilk dəfə
olaraq uşaq
bağçaları
üçün müasir
tələblər
səviyyəsində
137 adda təlim
vəsaitləri
hazırlanıb
müəssisələrə
çatdırılıb.Məktəbəqədər
təhsil sahəsində
“Azərbaycan Respublikasında
məktəbəqədər
təhsilin yeniləşdirilməsi
Proqramında (2007-2010-cu
illər) nəzərdə
tutulmuş tədbirlərin
icrasının
davam etdirilməsi, monitorinq və qiymətləndirmə
sisteminin yaradılması,
beşyaşlıların
məktəbə
hazırlığının
genişləndirilməsi, maddi-texniki
və tədris
bazanın möhkəmləndirilməsi
istiqamətində tədbirlərin
davam etdirilməsi
həyata keçiriləcək
əsas
tədbirlər
kimi müəyyənləşdirilib.Onun
sözlərinə
görə son
illərdə Azərbaycanda
450 min şagird yerlik
2000-dək yeni
məktəb
binası tikilərək
istifadəyə verilib.
Məktəblərin
infrastrukturunun yeniləşdirilməsi
sahəsində Heydər
Əliyev
Fondunun təşəbbüsü
ilə 300-ə yaxın
yeni məktəb, uşaq
bağçası, uşaq
evi, internat məktəbi
binası tikilib istifadəyə
verilib, əsaslı təmir
və bərpa
olunub, müasir
avadanlıqlarla təchiz
edilib. 450-dən
çox məktəb
əsaslı
təmir edilib,
müasir avadanlıqlarla
təchiz olunub.
708 məktəb
və 10 rayon təhsil
şöbəsi müasir
avadanlıqlarla təchiz
edilib. Azərbaycanda müstəqillik
illərində ilk
dəfə olaraq
119 məktəb
müasir kimya
və fizika laboratoriyaları
ilə təmin
edilmişdir. 600 məktəbin,
o cümlədən
Bakı şəhərinin
301 ümumtəhsil məktəbinin
istilik sistemi əsaslı
təmir və
bərpa olunub.
Son
illər məzmun və qiymətləndirmə sahəsində
tətbiq edilən
yeniliklərdən də
danışan nazir müvini
əlavə edib ki, Dünya Bankının
maliyyə yardımı ilə həyata keçirilən islahatyönümlü
tədbirlərin böyük əksəriyyəti məhz
ümumi təhsilin məzmununun yeniləşdirilməsinə
və mütərəqqi dünya təcrübəsinə uyğunlaşdırılmasına
yönəlib. Əsas məqsəd
şagirdlərin idrak
fəallığını,
ümumi inkişafını
ləngidən
mövcud “yaddaş
məktəbi”ndən “təfəkkür
və düşüncə
məktəbi”nə
keçmək
və bu əsasda
ümumi təhsilin
müasir modelini qurmaqdan ibarətdir:
“2008-2009-cu tədris
ilində ümumtəhsil
məktəblərinin I siniflərində
tədrisə yeni
fənn kurikulumları
və müasir
dərsliklərlə
başlanıb, bu
proses 2009-2010-cu dərs
ilində I və
II sinifləri
əhatə
edib. Yeni kurikulumların
tətbiqi ilə
əlaqədar I
siniflərdə işləyən 18
minədək
müəllim xüsusi
proqram əsasında
öyrədici təlim
kurslarından keçirilmiş
və nümunəvi
tədris materialları
ilə təmin
ediliblər. 2003-2009-cu
illərdə milli-mənəvi
dəyərlər
əsasında
müasir tələblərə
uyğun məzmunda
ümumilikdə 35 milyon nüsxə
dərslik çap
edilib. Təhsil
tariximizdə ilk dəfə
olaraq yeni kurikulum tətbiq edilən
I və II
sinflər üçün
dərslik komplektləri
(şagird üçün dərslik,
iş dəftəri, müəllim
üçün vəsait)
hazırlanmış, dərslikləri
Qiymətləndirmə
Şurası tərəfindən
qiymətləndirilib müsbət
rəy alındıqdan
sonra çap edilib.
Dərslik siyasəti
sahəsində 2010-2011-ci
dərs ilinə
ümumilikdə 111 adda, o
cümlədən
I siniflər
üçün 14 adda, III
siniflər üçün
kurikulum əsasında
40 adda dərslik
və müəllim
üçün vəsaitin
hazırlanması və
Dərslikləri
Qiymətləndirmə
Şurası tərəfindən
qiymətləndirildikdən
sonra çap etdirilməsi, VI, VIII-XI
siniflər üçün 57
adda dərsliklərin
nəşri üzrə
tədbirlərin
həyata keçirilməsi
nəzərdə
tutulub.
Müasir dövrdə təhsil prosesini İKT-siz təsəvvür
etmək mümkün deyildir.
Bu sahədə təhsilimzdə bir sıra mühüm addımlar atılıb ki, bu da təhsilin gələcək inkişafına zəmin yaradır. İ.İsgəndərov bildirib ki, dövlət proqramları çərçivəsində ölkənin ümumtəhsil məktəbləri İKT ilə təmin edilib, hər 20 şagirdə bir kompüter nisbəti təmin olunub. “2004-cü ildə hər 1063 şagirdə bir kompüter düşürdü. 500 təhsil müəssisəsi Azərbaycan Təhsil Şəbəkəsinə (İnternet)
və İnternet şəbəkəsinə
qoşulmuş, inzibati,
pedaqoji və texniki
heyət əhatə
olunmaqla 40 min nəfər
müvafiq treninqlərdən
keçərək
İKT bacarıqlarına
yiyələnib.
Təhsil tariximizdə
ilk dəfə
olaraq fənlər
üzrə elektron tədris
resursları hazırlanıb
məktəblərə
verilmiş, 20 məktəbdə
“elektron məktəb” layihəsi
həyata keçirilməyə
başlanmışdır. I-X siniflər
üçün “İnformatika” dərslikləri
hazırlanmış, bütün
siniflərdə informatikanın
tədrisinə başlanıb.Bir
şagirdə bir kompüter
konsepsiyasının
reallaşdırılması
məqsədilə
İntel şirkəti
ilə birlikdə 400 şagirdə
noutbuklar verilmişdir. “Xalq
kompüteri” layihəsi
çərçivəsində
isə 7000 müəllim
kompüterlə təmin
olunub. Təhsilin
informasiyalaşdırılması
sahəsində Azərbaycan
Təhsil Şəbəkəsinə
(İnternet) və İnternet
şəbəkəsinə
əlavə 500 təhsil
müəssisəsinin
qoşulması və
onların yüksək
sürətli
internetə çıxışının
təmin edilməsi,
25 min nəfər
pedaqoji, 4 min nəfər
inzibati-idarəetmə
və 500 nəfər
texniki heyətin
İKT üzrə treninqlərdən
keçirilməsi,
“bir müəllim-bir
kompüter”, “bir
şagird - bir kompüter”
layihəsinin əhatə
dairəsinin genişləndirilməsi,
“Elektron məktəb” layihəsinə
əlavə məktəblərin
cəlb edilməsi
əsas
perspektivlər kimi
müəyyənləşdirilib.”
G.BÜNYADZADƏ
Paritet.- 2010.- 4-5 may.- S. 5.