İdmançı-aktyor…
Murad Abdullayev: “İstəməzdim mənə
kaskadyor desinlər”
Yazımın qəhrəmanı aktyordur. Bütün
insanların prototipini
yaradan, onların ağrılarını, acılarını,
sevinclərini yaşayan
və onlar olmağı bacaran aktyor. Peşəsi rejissor olsa da aktyor istəyi
bütün varlığına
hakim kəsilib. Amma sizə
deyim ki, mənim qəhrəmanım
sadəcə aktyor deyil. O, idmançı
aktyordur. Öz tryuklarını özü edən və bunu peşəkarcasına
bacaran Murad Abdullayev.
Onun filmoqrafiyasında “Sirat körpüsü” , “Silah” , “Qarabağdır Azərbaycan” , “Cavad Xan”,
“Ruhların Qovuşan
Yeri” , “Kabusun Gözü ilə” , “Bəşəriyyətin
xilası” filmlərinin adına rast gəlmək olar. Hazırda isə istehsalatda olan “Onun ürəyi”
filmində baş qəhrəmanı
canladırır.
1 həftənin
tamaşası...
-15 yaşından aktyor olmaq qərarına
gəldim. Van Damın filmləri məndə bu istəyi yaratmışdı.
Məktəbdə həmişə tamaşalarda oynayırdım.
Hətta
o yaşım üçün
olduqca məsuliyyətli
Qacar rolunu oynamışdım. 1997- ci ildə məktəbi bitirib Mədəniyyət və
İncəsənət Universitetinə
daxil oldum. Aktyorluğa istəsəm də qismət elə gətirdi ki, rejissorluq fakültəsinə
daxil oldum. Sonra düşündüm ki, aktyorluq insanın içərisindən gəlməlidir.
Ona görə ixtisasımı
dəyişmədim. Universiteti bitirəndən sonra
öz istəyimlə
Xüsusi Təyinatlı
Kəşfiyyat Batalyonunda
qulluq etdim. O illərdə də ancaq kinonu fikirləşirdim.
Əsgərlikdən sonra 2002-ci ildə
Gənc Tamaşaçılar
Teatrında işləməyə
başladım. 1 həftə işlədim
sonra başa düşdüm ki, bu mən istədiyim
deyil, daha teatra getmədim. Sonra müxtəlif
işlərdə çalışdım.
3 il aradan sonra
- Bəs kinostudiyada
niyə işləmədiniz?
-Onda demək
olar ki, kino çəkilmirdi. Kinostudiyaya getdim, orda
bildilər ki, idmançıyam, mənə
Əli Məmmədovun
telefonunu verdilər. Sonra Əli Məmmədovla tanış
oldum, filmlərdə kaskadyor kimi işləməklə bağlı
söhbətlərimiz oldu.
Amma kaskadyorluq da eləmək istəmirdim.
Beləcə 3 il də keçdi. Günlərin bir günü dostum Səmimi Fərhad vasitəsi ilə rejissor Samir Kərimoğluyla tanış oldum. “Sirat körpüsü” filminin ssenarisinə mənim rolumu əlavə etdi. Bu mənim
kinoda birinci işim oldu. Sonra Əli Məmmədov məni “Cavad
xan” filminə kaskadyor kimi dəvət etdi. Amma o filmdə mən kaskadyor kimi deyil, aktyor kimi
rol da ifa
etdim. Həmin filmdən sonra Əli Məmmədovla Kaskadyorlar qrupuna daxil oldum və birgə bir çox filmlərdə işlədik.
- Özün hansısa filmdə tryuk, yaxud döyüş
səhnələrinin quruluşçusu
olmusanmı?
-Tryukları qurmaq yaradıcı yanaşma tələb edir. Əli Məmmədovla 7-8 filmdə işlədik.
Döyüş səhnələrinin çoxunu mən qururdum. Bu işimi
qiymətləndirmədiklərinə görə qrupdan ayrılmaq qərarına gəldim və özüm “Murad Kaskadyor Qrupu”nu yaratdım. Hazırda 5 nəfər üzvü
var. Qrup kimi ilk filmimiz “Onun ürəyi” oldu.
- Azərbaycan kinosunda kaskadyorların həm maddi, həm də mənəvi durumu necədir?
-Azərbaycan kinosunda hələ o qədər inkişaf yoxdur ki, kaskadyorlar
da tamaşaçıları
heyrətləndirsinlər. Amma inanın, Azərbaycan kaskadyorları Hollivudun kaskadyorlarından heç
nə ilə geri qalmır. Bu gün kaskadyorlar
kinoda nə qədər tələb olunsalar da qiymətləndirmə
anında ən aşağı pillədə
qərarlaşır. Kaskadyorun
kino üçün gördüyü iş böyükdür. Filmlərdən kaskadyor kimi xaricilərə və bizə verilən məbləğə baxanda
fərqi açıq
aydın görmək
olar. İstəməzdim mənə kaskadyor
desinlər. Mən idmançı
-aktyoram. İdmançı aktyor olmaq çox
yaxşıdır. Kaskadyorluq sanki bir möhürdür. Bir
həqiqət var, bizdə filmlər az çəkildiyindən
aktyor kimi tez -tez tələb
olunmursan. Ona görə məcburam
kaskadyorluq da edəm. Amma əgər aktyorluğum sabah məni
lazımınca təmin
etsə, kaskadyorluqla məşğul olmaram.
“İndi ancaq o filmlə nəfəs alıram”
- Təsadüfi adamların kinoya çəkilməsinə necə
baxırsan? İstedad yoxsa təhsil
önəmlidir?
-İstedad daha vacibdir. Təhsil aktyora texniki tərəfdən kömək
olur. Məsələn aktyordan ağlamaq
tələb olunursa təhsilli aktyor bunu texniki tərəfdən
rahat oynayacaq.
- “Onun ürəyi” filminə qədər epizodik rollarda oynamısan. İndi baş rolun
ifaçısı kimi
filmin yükü sənin üzərindədir.
İlk dəfə baş rolun həyacanını yaşayırsan. Özünü
necə hiss edirsən?
-15 ildir ki, hansısa filmdə baş rolu ifa edəcəyim
günü gözləyirəm.
Nə qədər gözləmək
olardı, hərdən
səbrimin tükəndiyi
vaxtlar da olurdu, onda da
qəhər məni boğurdu. Kinoya gəlişim Samir
Kərimoğluyla oldu,
elə ilk baş rolu da o mənə
təklif etdi. Ssenarini oxuduqdan sonra rol məni tutdu.
İndi ancaq o filmlə nəfəs alıram.
- Səhv etmirəmsə filmdə iki rolu canlandırırsan.
-Əslində eyni adamdır. Sadəcə uşaqlıqdan Ağdanı
cadulayırlar, Qədrana
çevirirlər. Qədran eybəcər,
həyatdan bezmiş, insanlardan küskün biridir. Daxilən yaxşıdır, amma pis olmağa
məhkumdur. Sevir amma
sevgisini göstərə
bilmir.
Ağdan isə müsbət
obrazdı. Amma onu tapmaq, onu oynamaq
daha çətin idi. İstəyirdim ki, mən özümdəki
yaxşını yox, başqa
bir yaxşını yaradım. Necə alındığını tamaşaçılar filmə
baxandan sonra deyəcək.
“İndi- indi mən özümü tapmağa çalışıram”
- Çəkiliş prosesində rejissor Samir Kərimoğluyla fikir ayrılığınız
olurmu? Necə anlaşırsınız?
-Fikir ayrılığımız
olmur. Çünki Samiri bir baxışdan anlayıram.
Amma yenə də kameranın qarşısında olanda onun məsləhətlərinə
ehtiyacım olur.
“Onun ürəyi”ndə mağaradan qaça -qaça gəldiyim səhnəni çəkirdim. Trostsuz elədim, dabanım
sürüşdü yıxıldım
durub qaçanda başı üstə qabağa getdim, sürüşdüm...qayalığa
dəydim. Qulağımın içində qan axırdı.
-Rejissorluq ixtisasındır. Gələcəkdə özünü rejissor kimi sınamaq fikrin yoxdur?
-Əlbəttə, hətta artıq iki ssenari də yazmışam.
Biri dostumun ideyası əsasında “Arxadan vuralan zərbə- 2”, “Qisas”, digəri “Əməliyyat”
adlı qısametrajlı
filmin ssenarisidir. Ssenariləri
təqdim etmişik, cavab
gözləyirik.
-Aktyorluqda sənətindən
bəhrələndiyin aktyorlar
varmı?
Şahrux Xan, Silvester
Stallone, Fəxrəddin Manafov,
Brüs Li... siyahını
daha çoxaltmaq olar. Amma ən
çox Jan Klod Van
Damdan bəhrələnmişəm.
Hətta
aktyorluq sənətini
seçməyimdə də
onun güclü təsiri olub. Van Dam mənim bütün
bədənimə daxil
olmuşdu. Onun kimi
baxırdım, gülürdüm,
danışırdım. Amma sonra başa düşdüm ki, aktyor olmaq istəyirəmsə,
heç kimə bənzəməli, heç
kimi təqlid etməli deyiləm. İndi- indi mən özümü
tapmağa çalışıram.
GÜNAY
Paritet.- 2010.- 19-20 oktyabr.- S. 12.