Yeni
kinomuzun Nigarı
Rada
Nəsibova: “Qaydasız döyüş” serialındakı
Nigar obrazı mənə mübarizliyi öyrətdi”
Hər
hansı bir incəsənət növündə sənət
adamları tərəfindən yaradılan sənət əsəri
uzunömürlü olur. Aylar, illər bir-birini əvəz etsə
də, tarix dəyişsə də, yaradılan hər
hansı tablo, musiqi əsəri, çəkilən kino və s. illərlə tarixin yaddaşına
köçərək yaşayır, insanlara mənəvi
zövq bəxş edir və maarifləndirir.Son zamanlar ölkəmizdə
də incəsənətin əsas növlərindən biri
olan kino sahəsinə xüsusi diqqət göstərilir. Bu
diqqət nəticəsində də
bir-birinin ardınca bədii filmlər və seriallar
çəkilir. Elə bu səbəbdən də bizim
bugünkü müsahibimiz son zamanlar çəkilmiş
“Gürzə” və “Qaydasız döyüş”serialında əsas
rolları oynayan Rada Nəsibova oldu. O bizimlə söhbətə
çəkildiyi seriallar haqqında danışmaqla
başladı.
-Ardıcıl olaraq bir neçə
serialda çəkilmişəm, bunlardan birincisi “Gürzə”
olub. Bundan sonra isə “Qaydasız döyüş”də
çəkilmişəm. Hətta “Gürzə” serialı
efirdə bir neçə dəfə yayımlanıb. “Gürzə”
serialında mən taleyi gətirməyən kor bir
qadını oynamışam. Həmin qadın neçə illər övlad arzusu
ilə yaşayır və övladı dünyaya gələndən
sonra onun gözləri tutulur. Bu serialdakı qəhrəman mənə
çox yaxındır. Çünki mən həyatda onun kimi, həssas və kövrək insanam. Bəzən mənə
deyirlər ki, necə oldu bu rolu oynadın. Mən həyatda
oynamaq sözünü qəbul etmirəm. Hər insanın
taleyini ifa edərək düşünürəm ki, bu hadisə
mənim də başıma gələ bilər. Yəni hər hansı bir rolu ifa edərkən
mən o insanın taleyinə
acıyıb oynayıram.
O ki
qaldı “Qaydasız
döyüş” serialındakı Nigara, bu obraz mənim taleyimdə yeni bir
qapı oldu. Çünki məni başqa bir ampulada, fərqli
bir aktrisa kimi təqdim etdi. Adətən aktrisanı bir formada
görəndə ona oxşar rollar verirlər. Amma “Qaydasız
döyüş”dəki Nigar tamam başqa idi. Yəni
öz işi prinsipi
uğrunda mübarizə aparan
bir xanım idi. Özüm də bu seriala
baxanda, ciddiliyimə və mübarizliyimə
çaşıb qalmışdım. Aktyorun ən
sevindirici halı odur ki, həmişə fərqli ampulada
çıxış etsin. Bu da hər
adama nəsib olmur. Amma sənət aləmində
mənə müxtəlif
obrazları oynamaq nəsib olub. Ümumiyyətlə, mən “Bakıfilm”də
əvvəlcə
“Bulağıstan” filminə sonra isə “Qaydasız döyüş”
serialına çəkilmişəm.
- Hər iki serialda Nigar obrazını
oynamısınız, hansı sizin xarakterinizə daha yaxın
idi?
-”Gürzə”dəki Nigarda kövrəkliyi
və taleyi ilə barışması etibarı ilə bu obraz qəlbimə
çox yaxındır. Amma “Qaydasız döyüş”də olan Nigar
mübariz xanımdır. Bu serialda Nigar obrazı nə qədər ciddi də
olsa, amma serialın sonuncu bir səhnəsi
var ki, Nigar qadın olduğu üçün kövrəkdir,
hissiyatlıdır. O biləndə ki, bütün bu cinayətlərin
arxasında
atası dayanıb. Bu səbəbdən
də atası qızına (Nigar) əl uzadır, qız
göz yaşı axıdır, amma ona əlini vermir. Bu da onu göstərir ki, Nigar öz amalı, öz
ideyası uğrunda mübarizə aparan bir xanımdır.
Nigar kimi məğrur, qorxmaz və öz işini bilən
xanım olmağı mən hər bir qadına arzu edərdim.
Həmişə
arzum olub ki, tarixi
bir qadın obrazını oynayım. Bu serialda
tarixi olmasa da, müasir, qürurlu və güclü qadın obrazını oynamaq mənə
nəsib oldu.
-Teatrı, yoxsa kinonu çox sevirsiniz?
- Mən kinonu daha çox sevirəm. Adətən
deyirlər ki, teatrda oynamaq çox çətindir
çünki canlı ifadır, amma kinoda oynamaq bir qədər
asandır. Amma mən belə deməzdim, teatr
belədir ki, hər hansı bir tamaşada oynayan zaman aylarla məşq
edirsən. İstədiyin rolu ideal da olmasa
istər-istəməz özününküləşdirib
tamaşaçıya çatdırırsan. Amma kino elədir ki, bəzən görürsən
ki, filmin sonunu əvvəl çəkirlər, eyni zamanda,
kadrlarda epizod-epizod çəkilir. Sən
onu elə oynamalısan ki, rolun canlı alınsın,
tamaşaçı heç nə başa düşməsin.
Dünyanın hər bir yerində deyilir ki, mədəniyyətin
ən ali sahəsi kinodur. Kino
daha çox ayaq tapıb, başqa ölkələrə
yayımlanır. Kinonu ona görə sevirəm
ki, daha böyük kütləyə sözünü deyə
bilirsən. Tamaşaya 100-200 adam gəlir.
Amma seriala və kinoya milyonlarla adam
baxır. Amma teatrın da yaxşı cəhəti
odur ki, aktyorun gündəlik formada qalmasına kömək
edir.
- Rol aldığınız iki serialdan
hansında oynamaq sizə çətin olub?
-”Gürzə”nin
ssenarisi məndə daha əvvəldən vardı.Onu vərəqlədikcə
tapıntılar edirdim.Həm də o ruhuma yaxın idi. Amma
“Qaydasız döyüş”dəki Nigar “Gürzə”dəki
Nigardan fərqli idi. Bu xanım yaş prinsipinin olmasına
baxmayaraq,vəzifəcə böyük
olmasına baxmayaraq heç kəsdən çəkinmirdi və
qorxmurdu. O biri Nigar gözünün açılması eşqi ilə arzusu ilə
yaşayırdısa, bunun üçün fərqi yox idi. Azərbaycan
tamaşaçısı dramatik faciyəvi janrda oynayan aktyor və aktrisanı
daha çox sevir, amma həmin sevgini saxlamaq
lazımdır. Mənə
elə gəlir ki, bu Nigarda da özümə uyğun
xüsusiyyətləri tapdım. Çünki hər
bir rolu oynamamışdan əvvəl oxuyanda sənə
yaxın olan məqamları görürsən və özünə
uyğunlaşdırırsan. Amma digər
rollarıma baxanda çətin oldu.
-Hansı Nigar
tamaşaçılar tərəfindən çox sevildi?
-Hər iki serialdakı Nigar
tamaşaçılar tərəfindən sevildi. “Gürzə”də baza zəif idi, aktyor
üçün hər bir şərait olanda oynamaqda
maraqlı olur. “Gürzə” serialının mövzusu çox maraqlı
idi və aktyor seçimi də
çox gözəliydi. Yəni serialda
professional aktyorlar oynayırdı.”Qaydasız döyüşdə”
texnika bazası çox güclü idi. Yaradıcı
heyət tam olaraq vardı. Aktyorun oynadığı
bütün rollar onun
üçün əziz olur.İş burasındadır ki, mənim
üçün hər iki Nigar
əzizdir. Mən indi elə bir serialda rol
almışam ki,burdakı rolum mənim üçün daha əziz
olacaq. Bu barədə
danışmaq istəmirəm. Amma çəkilişlər
başladıqda
ilk müsahibəmi sizə verəcəm(Gülür...)
- “Qaydasız
döyüş”serialında çəkilişlər harda
aparıldı?
-Əsasən Bakıda .Filmin
yarısını yerli heyət,
yarısını isə
rejissor texnikası baxımından iranlılar işlədi.
Bu serialda bir çox bilmədiyimiz şeyləri
öyrəndik.Ümumiyyətlə, aktyora rol verildikcə
inkişfa edir. Aktrisa kinoya çəkildikcə bir çox şeyləri
öyrənir və görür. Mən sevirəm ki, qadın hər
zaman döyüşkən olsun.
Bu səbəbdən də tarixi kinolarda çəkilməyi
çox istərdim. “Cavadxan” filmində at
çapmağı yaxşı öyrəndim. Bu serialda
isə silah
atmağı və avtomobil
sürməyi öyrəndim.
- Qrim ve geyimləriniz barədə nə
deyə bilərsiniz?
- Qrim ustaları arasında iranlılar da, yerli mütəxəssislərdə
vardı. “Qaydasız döyüş”dəki Nigar ciddi rol
olduğu üçün ona qeyri-adi qrim və ya geyim
lazım deyildi. Geyimlərimin
əksəriyyəti müasir idi. Bu geyimlər
arasında kinostudiyadan da
seçilmişlərdə vardı, öz geyimlərimdə var.
-Rada Nəsibova həyatda da serialdakı Nigar kimi mübarizdir yoxsa?
- Həyatda mübariz olmaq lazımdır. Həyatda Nigar kimi olmaq istərdim. Səmimi olaraq deyim ki, həyatda da bütün
çətinliklərdən özüm
çıxmışam. Təhsilimi
özüm almışam. 16
yaşımdan həm işləmişəm, həm də
oxumuşam. Tək və köməksiz. Nə
problem olub özüm həll etmişəm.Ancaq yaxşı
insanlar da var ki, onların mənə sənətdə
yardımını danmaq olmaz.
Zamanda bilirsiniz tək bunu
mübariz adlandırmaq olarsa deməli mübarizəm.
-Hazırda Azdramada
yaradıcılığınızı davam etdirirsinizmi?
-Artıq üç ildir ki, Azdramada
müqavilə ilə işləyirəm. Bilmirəm
səbəb nədir ki, hələ ştata keçirilməmişəm.
Baxmayaraq ki, sözügedən teatrın səhnəsində
bir sıra rollar
oynamışam. Teatrda tamaşalara baxmaq, rejissorların məşq
prosesini izləmək və yaxud verilən rolları məşq
etmək, aktrisanın daim formada qalması üçün köməkdir. Hazırda Çingiz xanın “ Ağ buludlar” tamaşasında baş rolu
ifası mənə həvalə edilib, amma hələ məşqər
dayandırılıb. Bundan öncədə rejissoru istedadlı rejissor Vaqif
İbrahimoğlu olan
“Tülkü, tülkü tünbəki”
nağıl tamaşasında da rol almışam. Olub ki, tamaşalarda ekspront oynamışam. Yəni, hər hansı
aktrisa səhnəyə çıxa bilməyibsə həmin
rolu bir günə hazırlayıb çıxmışam.Məsələn,
“Xurşidbanu Natəvan” tamaşasında rəqqasə Təhminəni
ekspront oynamışam.
-Teatrda və kinoda hansı rolları
oynamaq istərdin?
-Klassik əsərləri mən çox
sevirəm. Amma təəssüflər
olsun ki, bu gün elə əsərlərə çox az
müraciət olunur.Müraciət olunsa da, ümid eləmək
olmur ki, sənə oynamaq qismət olacaq yoxsa yox, amma istərdim
ki, əgər qismət olsa mən klassik əsərləri daha
çox sevirəm. Çünki orda aktyorun
daxili aləmini açmaq üçün istedadını təqdim
etmək üçün imkanlar daha çoxdur. Kinoda
müstəntiq Nigar kimi rollar ardıcıl olsa daha yaxşı olar. İndi hazırda təzə serialda maraqlı bir rol
oynayıram. Amma mənim ən
böyük arzum Tomrisi oynamaqdır. Mürəkkəb
qadın rollarını çox sevirəm. Hər zaman səhnədə
özümü
başqa ampulada göstərə bilim.
- Tamaşaçı kimi filmlərinizə
baxdıqda hansı hissləri keçirirsiniz?
-Əlbəttə, hər dəfə
filmlərimə baxdıqda deyirəm ki, bunu belə edərdim. Amma necə deyərlər
-Müasir seriallardan
razısınızmı?
Bilirsiniz, Hər yeni addım
kövrək olur.Onda qüsur axtarmaq düzgün olmazdı. Amma getdikcə professionallıq daha da
artır. “Gürzə” serialı mövzu
və aktyor seçimi tərəfdən çox
yaxşıdır. Amma texniki və
professionallıq deyilən bir şey var. Bu baxımdan
“Bakıfilm”in istehsal etdiyi
seriallar bütün seriallardan öndədir.
-Sizin çəkildiyiniz bu son serialda maraqlı bir
hadisə olubmu?
- Əvvəla deyim ki, “Qaydasız
döyüş” serialının ssenari müəllifi
İlqar Fəhimi Kamran Qasımov, baş prodüser Vahid
Mustafayevdir, rejissorlar Yaşar Əhmədov,
Abbas Paknahati idi.
Kinoda həmişə müxtəlif kollektivlərdə olursan. Hər
xarakterdə insanları görürsən, maraqlı hadisələrlə
çox qarşılaşıram. Mənim
üçün maraqlı hadisələr meşə səhnəsi
oldu. Və yaxud coşmusan oynayırsan sonda görürsən
ki,kamera sönüb yanmır, çəkiliş
aparılmır...
-Yeni işləriniz?
- Hazırda yeni 8 serialı “Yaddaş”
serialı üzərində işləyirəm (Deyəsən,
Rada xanım , bayaq gizlədiyi sirrin ip ucunu
verdi-müəllif). “Tülkü tülkü tünbəki”
tamaşası ilə
Türkiyədə keçirilən festivala
qatılacağıq.
Günay
Paritet. – 2010.- 26-27 yanvar.- S. 13.