Fikrət Əmirov bunu əvvəlcədən hiss edirdi
Nəzrin Əfəndiyeva: “Yaradıcı
insanın səhnədə
özünü ifadə
etməyi - onun həyata baxışı,
düşüncələridir”
Onun taleyində dahi
bəstəkarın nəvəsi
olmaq vardı. Onun taleyində babasından qalan bu gözəl
sənəti davam etdirmək və bu ada layiq
olmaq vardı. Babası kimi Azərbaycanı tanıtmaq, sevdirmək, təbliğ etmək vardı taleyində. Bu missiyanı
həyata keçirmək
nə qədər çətin olsa da, bir o qədər
şərəfli işdir.
Necə ki, dünya şöhrətli Azərbaycan
bəstəkarı və
tamamilə yeni musiqi janrı olan simfonik muğamın
banisi Fikrət Əmirovun nəvəsi olmaq qədər. Hələ yolun başındadır... Bu gün sizə tanıtmaq istədiyimiz həmyerlimiz Belçikada
yaşayan musiqiçi
Nəzrin Əfəndiyevadır.
Ötən ay Belçikanın Azərbaycandakı
səfirliyi və “Buta” İncəsənət
Mərkəzi tərəfindən
“Culture Helpline” proqramı çərçivəsində Bakıda
möhtəşəm konsert
keçirildi. Artıq
ənənəvi xarakter
alan konsertin bu dəfəki, proqramı daha əlamətdar oldu. Çünki musiqiseverlər Belçika vətəndaşı olan
azərbaycanlı pianoçu
və bəstəkar-müğənni
Nəzrin Əfəndiyevanın
ifasını dinləmək
imkanı qazandılar.
Konsertqabağı Belçikanın
Azərbaycandakı səfiri
cənab Lük Truyensinin Nəzrin xanım haqda fikirləri isə olduqca maraqlı idi: “Nəzrin iki ölkə arasında körpü yaradır. Azərbaycanda məşhur musiqiçilər
ailəsində anadan olmuş Nəzrin Belçika cəmiyyətinə
tam inteqrasiya olub və öz sənətində hər
iki xalqın musiqisini sintez edir”.
Konsert proqramı
çərçivəsində Bakıda olan həmyerlimiz mediaya açıqlamalar verib. Elə söhbət konsertdən düşmüşkən musiqiçinin
konsert təəssüratlarını
sizinlə bölüşürük:
“Biz bu layihə üzərində uzun müddətdir ki, çalışırıq. Gerçəkləşən layihə mənim
üçün çox
əhəmiyyətlidir, çünki
xeyriyyə məqsədilə
həyata keçirildiyindən
əldə olunan bütün gəlir uşaqlara sərf olundu. Mən buna çox şadam, indi hisslərimi ifadə etməkdə acizəm.
Yalnız bir söz deyə bilərəm- bu mənim üçün
müqəddəs və
şərəfli işdir”.
Səhnədə böyük hadisə
Bakıdakı konsertdə Nəzrin Əfəndiyeva Fikrət Əmirov musiqisinin caz improvizasiyalarını
və öz mahnılarını musiqisevərlərə
təqdim etdi. Xüsusi olaraq
qeyd edək ki, Nəzrinin dayısı, məşhur
caz ifaçısı
Cəmil Əmirov bu tədbir üçün onun ansamblında ifa edirdi. Müsahibimin sözlərinə görə ilk dəfə
idi ki, dayısı
ilə bir səhnəni paylaşır: “ Bu, məni çox sevindirdi, Doğurdan da bu böyük hadisə idi”.
“...mənim Günəşim...”
O, Bakıda musiqiçi ailəsində dünyaya göz açıb. Və elə buna görə
də musiqiyə xüsusən müğənniliyə
həvəsi erkən
yaşlarından başlayıb.
Atası
Mir Həmzə Əfəndiyev
diplomatdır. Ayrı-ayrı vaxtlarda Azərbaycanın Yunanıstan və Belçika Krallığındakı
səfiri olub. Anası Sevil Əmirova musiqiçi, pianoçudur
və vaxtilə Bakı Musiqi Akademiyasında dərs də deyib. Belçika teatr aktyoru olan Kevin adlı şəxslə evli olan Nəzrin
Əfəndiyeva hazırda
bir oğul anasıdır: “Evimizdə
kiçik möcüzə
böyüyür, bu,
oğlum Həmzədir,
mənim günəşim...”
Babası onu musiqiçi
görmək istəyirdi
Altı yaşı olanda Nəzrin Bakıda musiqi məktəbində
fortepiano ixtisası üzrə
təhsil almağa başlayır: “Uşaq yaşlarından musiqinin içində olmuşam, musiqi ilə böyümüşəm. Əlbəttə, babamın, eyni
zamanda musiqiçi olan anamın sayəsində bu seçimi etdim. Əlavə edim ki, mənim
atam da melomandır,
musiqi janrlarından cazı daha çox sevir”. Fikrət Əmirov balaca qızda olan istedadı lap əvvəlcədən
görürdü. Müsahibim deyir
ki, musiqi təhsili almağında babasının danılmaz
əməyi var. “O məni
gələcəyin musiqiçisi
görürdü. Ona görə
də tez-tez anama məni musiqiyə yönləndirməyi
məsləhət verirdi.
Həmişə deyirdi ki, mənim buna qabiliyyətim çatar”.
Nəzrin ilk təcrübəsini də babasının yanında keçir.
O, həmin günləri
belə xatırlayır :”İndiki kimi
yadımdadır. Məni dörd
əllə “Sevginin rəqsi” kompozisiyasını
çalmağa öyrətdi.
Baxmayaraq
ki, o vaxt dörd yaşım vardı, lakin hər şeyi çox yaxşı xatırlayıram. Bu, həqiqətən, inanılmaz
idi”.
Bakı onun uşaqlıq və yeniyetməlik yaddaşına
daha çox həkk olur. Çünki
16 yaşı olanda
ailəsi Belçikanın
Brüssel şəhərinə
köçür. Başqa ölkə,
başqa mədəniyyət,
amma hər zaman bu iki
ölkə arasında
ortaq mövqe tutmağı bacarır.
Brüsseldə Kral Konservatoriyasında musiqi təhsilini davam etdirən N.Əfəndiyeva 2001-ci ildə Konservatoriyanı
piano sinfi üzrə birinci mükafat və ali mükafatla
bitirir. 2003-cü ildə o, İspaniyanın
Ueska şəhərində
keçirilən Beynəlxalq
Piano müsabiqəsinin mükafatçısı
olur. Müxtəlif
musiqi üslubları ilə maraqlanan N. Əfəndiyeva “L’Estro”
adlı barokko ansamblı yaradaraq özü bu ansamblda klavesin ifa etməyə başlayır.
Pianoçu, yoxsa bəstəkar
müğənni?
Təxminən 2009-cu ildən o, musiqi istiqamətini tamamilə dəyişmək qərarına gəlir. Bu dövrdə onu mahnı ifası daha çox cəlbedir. Öz mahnılarını özü bəstələməyə başlayır. Nəticədə şanson, Şərq musiqisi, həmçinin caz və klassik musiqi janrlarının təsiri hiss olunan heyrətamiz mədəni sintez yaranır. Ümumiyyətlə, onun yaradıcılıq fəaliyyətini iki mərhələyə bölmək olar. Özü də etiraf edir ki, yaradıcılığa klassik-pianoçu kimi başlasa da hazırda fəaliyyətini bəstəkar müğənni kimi davam etdirir. “Klassik pianoçu kimi fəaliyyət göstərəndə orkestrlə birgə məşğul olurduq, Bakıya da orkestrin tərkibində olduğum zaman iki dəfə konsertə gəlmişəm. Hər ikisində də babamın musiqilərini ifa etmişəm. Bunlar “Skripka, fortepiano və orkestr üçün ikili konsert” və “Ərəb mövzusunda konsert” olub. Azərbaycan mətbuatı o vaxt bu konserti işıqlandırmışdı. Bəstəkar və vokalçı kimi isə təxminən iki il əvvəl yaradıcılığa başlamışam. Əsasən Tori Eymos, Can-Cak Qoldmandan Mayk Oldfildə kimi müxtəlif musiqi və poeziya mənbələrindən ilham alıram”.
“Avropada
tanınmaq çox çətindir”
N.Əfəndiyeva 1995-ci ildən bu günədək Belçikada yaşayır, belçikalı musiqiçilərlə birgə çalışaraq, öz müğənnilik karyerasını uğurla davam etdirir. Mahnılarını əsasən fransız dilində yazır, bununla yanaşı, babası Fikrət Əmirovun məşhur vokal əsərlərindən bəzilərini aranjeman da edib. Deyir ki, Avropada tanınmaq çox çətindir, inanılmaz rəqabət var, çoxlu sayda sənətçi, müsabiqə var. Xüsusən onları kateqoriyaya - rok, caz, world janrlarına bölmək çox çətindir. “Xeyli vaxt özümə həm də menecerlik etdim. Amma ötən il Fransa estrada müsabiqəsində qalib gəldikdən sonra vəziyyətim bir qədər yüngülləşdi. Artıq bu gün mən Belçikanın “Earphones Production” kimi tanınan musiqi studiyasında səsimi yazdırıram. Sentyabrda musiqili-diskim işıq üzü görəcək. Müğənni-bəstəkar kimi fəaliyyət göstərdiyim vaxtdan bəri bir çox tanınmış insandan müsbət fikirlər almışam. Çünki, bu kifayət qədər qeyri-adidir”. Onun fikrincə, yaradıcı insanın səhnədə özünü ifadə etməyi -onun həyata baxışı, individuallığı qiymətləndirməsi və düşüncələridir.
Nərmin MURADOVA
Paritet.- 2011.- 9-10 avqust.- S.12.