Faiq Qürbətov: “Sərhəd məntəqələrində turistlər üçün keçid asanlaşdırılmalıdır

 

Regionlarda turizm sahəsində işləyənlər üçün treninqlər keçiriləcək

 

 Bu il “Turizm ili” elan edilməsiylə bağlı olaraq bu sahədə bir sıra irəliləyişlərə nail olunacaq və beynəlxalq  aləmdə ölkəmizin turizm potensialının təbliği istiqamətində daha böyük işlər görüləcək.  Bunun üçün də turizm sektorunda çalışanlar fəal olmalı,  ölkəmizin beynəlxalq və yerli turizm sərgilərində mütəmadi iştirakı təmin edilməli və  bu istiqamətdə  peşəkarların çalışmasına üstünlük  verilməlidir.  Bu    digər məsələlər barədə suallarımızı BMT-nin İnkişaf Proqramının Turizmin İnkişafı layihəsinin milli koordinatoru  Faiq Qürbətov cavablandırıb.

-Faiq müəllim “Turizm ili”ndən nələr gözləyirsiniz,  bu sahədə hansı irəliləyişlər olacaq?

-Əvvəla qeyd edim ki, 2011-ci ili ölkə Prezidentinin “Turizm ili” elan  etməsi çox sevindirici və təqdirəlayiqdir. Eyni zamanda bu  həm turizm sahəsinə verilən qiymətdir və  həm də biz turizm  işçiləri üçün böyük bir məsuliyyətdir. 2011-ci ildə  bir sıra tədbirlər planı hazırlamışıq. Ümumilikdə bu tədbirlər planlarının yerinə yetirilməsi  turizm sahəsində,  iqtisadiyyatımıza və Azərbaycanın dünya cəmiyyətində tanınmasında əhəmiyyətli rol oynaya bilər. Bizim turizm inkişaf layihəsi 2011-ci ildə  bir sıra beynəlxalq sərgilərdə turizm potensialının marketinqinin aparılması, həmçinin yerli turizm sahəsində araşdırmaların aparılmasını nəzərdə tutub. Eyni zamanda nəzərdə tutmuşuq ki, regionlarda turizm sahəsində işləyən vətəndaşlarla treninqlər keçirək.  Bildiyimə görə, Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin(MTN)  turizm şöbəsi tərəfindən də böyük tədbirlər planı hazırlanıb. Həmin   plan  çərçivəsində  turizmlə bağlı Azərbaycanda     bir sıra xarici ölkələrdə   turizmlə bağlı  genişmiqyaslı işlər həyata keçiriləcək. Əsas məqsəd   Azərbaycanı turizm ölkəsi kimi tanıtmaq və çoxlu sayda əcnəbi turisti ölkəmizə cəlb etməkdir. Bundan başqa həm də  turizm şirkətləri və hotel  biznesi ilə məşğul olanlarda “Turizm ili”ndən bəhrələnəcəklər və onlar öz işlərində yenilikləri göstərəcəklər. Bunun da nəticəsində  yerli turistlərimiz    yeni çeşiddə və  yeni keyfiyyətdə turizm xidmətlərini əldə etmiş olacaqlar.

-  “Turizm haqqında” yeni qanun layihəsinin hazırlanması  hansı zərurətdən irəli gəldi?

-Hər bir sahədə olduğu kimi turizm sahəsində də  yeniliklər baş verir. Bu yeniliklər üzrə işləmək üçün də hüquqi bir əsas lazımdır. Hazırda qüvvədə olan qanun köhnəlmiş hesab olunur.  Prosedurlar və qaydalar indiki müasir səviyyəyə cavab vermir. Buna görə də nazirliyin  turizm şöbəsi turizm sektorunda  çalışan  bütün əməkdaşlardan alınan təkliflər əsasında “Turizm haqqında” qanunun yeni layihəsi hazırlayıb və  adiyyati qurumlara göndərilib.   Orda turist  agentlikləri ilə turist operatorlarının fərqi görünəcək, turist  obyektlərinə yeni imkanlar veriləcək. 

- Nəqliyyat yollarında problemlərin olması turizm işinə öz mənfi təsirini göstərir. Bu il bu istiqamətdə hansı işləri görəcəksiniz?

-Məndə olan məlumata görə,  bu ildə  yolların bərpası və yeni yolların salınması davam etdiriləcək.  Ümumiyyətlə, turizm  digər  strukturlarla sıx bağlıdır. Məsələn, yolların salınması Nəqliyyat Nazirliyinə  aid olan bir işdir, ancaq  bu da turizmlə bilavasitə bağlıdır.   Bildiyimə görə, yeni yollar çəkilərkən tam qaydada  nişanlar və göstəricilər qoyulur. Bundan da əlavə son dövrlər   naviqasiya sistemi olan  bir neçə  şirkət   fəaliyyətə başlayıb. Artıq bir çox avtomobillər bu naviqasiyadan istifadə edirlər.

- Azərbaycan turizm potensialının xaricdə tanıdılması istiqamətində hansı işlər görülüb?

 - Azərbaycanın dövlət qurumu və yerli turizm  şirkətləri bir çox xarici ölkələrdə keçirilən beynəlxalq turizm sərgilərində fəal iştirak edirlər. Həmçinin çoxlu sayda turizm sahəsi üzrə yazan xarici jurnalistlər Azərbaycana dəvət olunur, eyni zamanda turizm potensialımızla bağlı videoçarxlar hazırlanaraq  xarici telekanallarda   göstərilir. Səhiyyə, ekoloji, tarixi abidələrimizin və sairin nümayiş olunması Azərbaycanda   müxtəlif  xidmətlərin olmasının təklif edilməsinə köməklik edir. 

- Bu gün Azərbaycan turizminin internetdə təbliği necədir və hansı çap məhsulları nəşr edilir?

 -Nazirlik tərəfindən   bir neçə dildə 40 adda - “cib” xəritəsindən başlayaraq  bələdçi kitabına qədər müxtəlif çap məhsulları nəşr edilir. Bunlardan əlavə  dövlətin bir neçə turizm portalı var, bunlar  da bir neçə dildə  Azərbaycan turizmini təqdim  edirlər. Çox gözəl bir tendensiyadır ki,   yerli şirkətlərimizin hər birinin internet saytı var. Bu şirkətlər saytlarında özlərinin təqdimatı ilə yanaşı, ümumilikdə Azərbaycanın təbliğinə xidmət edir. Həmçinin internet şəbəkəsi olangooglevikipediyada da  son dövrlər Azərbaycan haqqında məlumatların sayı artıb.

- Hazırda turizm sahəsinin əsas problemi kimi peşəkar  kadrların azlığı göstərilir.

- Ötən il Turizm İnstitutunun ilk buraxılışı oldu. Sevindirici haldır ki, ATİ-ni bitirən tələbələr bir sıra turizm şirkətlərində, hotellərdə sözügedən ali təhsil ocağının özündə işə götürülüblər. Bu yaxınlarda  ATİ- fəaliyyətə başlayan turizm kursları da  bilavasitə turistlərə xidmət göstərən kadr boşluğunun aradan qaldırılmasına xidmət edir. Həm regionlarımızda yerləşən bir sıra hotellərdə işləmək üçün aşpazlar, masa xidmətçiləri, turizm agentliklərində çalışmaq üçün işçilər  s.  digər turizmə aid peşələr üzrə  kadr  hazırlığını həyata keçirir.

Yaxın zamanlarda regionlarımızda fəaliyyət göstərən texniki peşə məktəblərinin bazasında sırf turizmlə bağlı ixtisas məktəbinin açılması nəzərdə tutulub.

- Regionlardan danışdınız, maraqlıdır orda turizmin inkişafı necədir?

-Qeyd etdiyim kimi, regionlarımıza yeni yollar çəkilib bu  istiqamətdə işlər aparılır, qazlaşdırma prosesi aparılır. Bunlar hamısı infrastrukturun yaxşılaşması  regionlarımızda təkcə yay fəslində deyil, il boyu turizm  xidmətinin göstərilməsinə səbəb olur.  ora gedən turistlərin sayı artdığından tələb olunduğu üçün  regionlarda hotellərində sayı çoxalır. Hotellərin sayı artdıqca qiymət siyasətində fərq görünür. Belə ki, ötən illərlə nisbətdə  qiymət aşağı olur paralel olaraq  xidmətin səviyyəsi artır. Bu səbəbdən   artıq qış ayında da regionlarımızda istirahət üçün isti otaqlar mövcuddur əlavə xidmətlər var.

 Ümid edirəm ki,  ilin sonuna qədərŞahdağyay-qış turizminin  kompleksinin bir hissəsi təhvil veriləcək. Bu kompleksin tikildiyi regionun iqlimi  təbiəti imkan verir ki, qış aylarında orda xizək turizmi inkişaf etsin.  Bu gözəl layihə olduğundan inanıram ki, ora qış aylarında çoxlu sayda yerli xarici turistlər  gələcəklər.

- Əcnəbi turistlərin marağı hansı səviyyədədir onları daha çox maraqlandırır?

-İngiltərə, Almaniya, qonşu ölkələrdən isə Rusiya, İran , Gürcüstandan ölkəmizə turistlər  gəlirlər. Hər bir ölkədən gəlmiş turistin özünə uyğun marağı var. Məsələn, fransızlar  mətbəximiz, amerikalılar macəra turizmi  almaniyalılar  ekoturizm, iranlılar  Novruz bayramı zamanı təşkil edilən əyləncəli proqramlar, rusiyalılar isə yay turizmi ilə maraqlanırlar. Elə turistlər var ki, onlar ancaq  müalicə turizmi ilə maraqlanırlar. Azərbaycanın zəngin  qədim tarixi abidələrinə maraq göstərilir. Əsas amillərdən biri isə Azərbaycan xalqının qonaqpərvər olmasıdır. Bir çox xarici ölkələrdə qeyd etdiyim bu amillər olmadığından onlara Azərbaycan çox maraqlı məkan kimi görünür.

- Sərgilərin təşkili   turizm sahəsində hansı  irəliləyişlərə səbəb olub?

-Ötən ilin aprelində keçirilən beynəlxalq turizm sərgisi     bundan başqa ilk dəfə ölkəmizdə keçirilən daxili turizm sərgisi böyük rezonas doğurdu. Bütün bölgələrimizin təmsil olunduğu daxili turizm sərgisi həm bizim  üçün,  həm xaricilər üçün maraqlı oldu bir sıra dəyərli məlumatlar əldə etdilər.    Beynəlxalq turizm sərgisində iştirak edən xarici şirkətlərin əməkdaşları da  bölgələrimizin turizm potensialı ilə tanış olduqdan sonra, turistləri ancaq  Bakıya deyil, regionlarımıza da gətirməyi  nəzərdə tutdular. Çünki   bir sıra regionlarımızda da beynəlxalq hava limanları açılıb    imkan var ki, həmin regionlara birbaşa turistlərin təyyarə ilə  uçuşu təşkil olunsun.

- Faiq müəllim,  bu il   hansı problemin həll olunmasını istərdiniz?

- Turizm infrastrukturunun inkişafı və  yüksək səviyyədə formalaşması  yalnız turizm işçilərindən asılı deyil. Mən istərdim ki, “Turizm ili”ndə Azərbaycana gələn turistlərin   sərhəd keçid məntəqələrində keçidi asanlaşdırılsın, bundan başqa ölkəmizdə çeşidli hotellərin sayı   artsın,  regionlar turizmə daha çox cəlb edilsin və bu sahədən gəlir əldə etməyi  bacarsınlar,  kəndlərdə də turizm sektoru formalaşsın və s.  

 

 

Günay

 

Paritet.- 2011.- 1-2 fevral.- S. 10.