“”Ölsəm, bağışla” filmi aktrisalıq həyatıma uğur gətirib”

 

Gülzar Qurbanovanın fikrincə, hazırda tamaşaçının sadə və saf filmlərə ehtiyacı var

 

 Son dövrlər Azərbaycan kinematoqrafiyasında müsbətə  doğru dəyişikliklər  baş verir.  Bir-birinin ardınca dövlət sifarişi ilə müxtəlif mövzulu filmlər çəkilir.  Sevindirici haldır ki, artıq filmlərimiz beynəlxalq festivallarda  təmsil olunur.  Bu hal  da sənət adamlarımızın yaradıcılıq potensiallarının və istedadlarının geniş auditoriyaya çatdırılmasına imkan yaradır.   Müasir kinomuzun inkişafına sevinən  və bu sahədə gələcəyə nikbin baxan aktrisalardan biri də  “İmtahan”, “Ölsəm, bağışla”,  Beşmərtəbəli evin altıncı mərtəbəsi”, “İtkin pay”,  Bir addımvə  başqa bir sıra filmlərdə  rol almış, hazırda YUĞ teatrında çalışan istedadlı aktrisa Gülzar Qurbanovadır.

O,  ilk olaraq kino haqqında danışaraq bildirdi ki,  kino aktyor və aktrisanı  lentin yaddaşına  köçürərək  illərlə yaşadan əsas incəsənət növüdür: “Yəni kino insanı  başqa bir aləmə aparır. Kino da müəyyən zaman və vaxt olur ki, hər şeyi istədiyin kimi edirsən,  ancaq teatrda  isə hər şey canlıdır.  Amma kinonunda özünəməxsus çətinlikləri  var.  Belə ki, kinoya bir dəfə çəkildin əbədi qalır istəsən də oyununda hər hansı bir  dəyişiklik edəsən bu,  mümkün olmur. Bundan başqa kinoda əvvəldən  hadisələrə keçidləri elə qurmalısan ki,  ardıcıllıq pozulmadan, sistemli şəkildə  finala gəlib çıxasan.  Ancaq teatrda tamaşadan tamaşaya  rolunda dəyişiklik  etmək imkanın olur. Mən eyni zamanda 21 ildir ki, teatrda çalışıram. Aktyorlar teatrda  yetişir, tamaşalarda oynaya-oynaya özünü tanıyır, dərk  və  sərbəst idarə  edirlər.  Eyni zamanda  teatr  sənət adamına   fikrini, plastikanı sərbəst yaratmağa imkan yaradır.  Bunlar  da film üçün  əsas meyarlardır”.

Gülzar Qurbanova deyəndə hər kəsin gözü  önündə  ilk olaraq “Ölsəm, bağışlafilmi canlanır.  Necə oldu ki, o filmə dəvət aldınız?” sualını aktrisa belə cavablandırdı:” Bu  mənim aktrisa kimi  filmdə ilk çəkildiyim   rol olub. İstər kinoda və ya istərsə də  teatrda hər bir sənət adamınınvizit kartı” olur.  Mənim də  filmdə vizit kartım  görkəmli sənətkarımız  Rasim Ocaqovun  rejissorluğu ilə çəkilmiş “Ölsəm, bağışla  filmidir. Mən institutun 3-cü kursunu yeni bitirmişdim.  Bu illərdə  bir tamaşada oynadım və R.Ocaqov orda mənim oynumu görüb, bu  filmdə çəkilməyə dəvət etdi.  Teatr   aktyorun  tanınmasında əsas rol oynamır. Düzdür, teatrda hər  bir aktrisanın öz tamaşaçısı olur.  Ancaq kino aktrisanı  daha  çox tanıtdırır. Bu gün “Ölsəm  bağışlanın adı çəkiləndə  orda iştirak edən  aktyorların oyunu filmdə daha yaxşı xatırlanır, nəinki teatrda”.

 “Ölsəm, bağışlafilmindəki baş rollardan birinin ifaçısı olmuş Gülzar Qurbanova  belə bir rejissorun filmində çəkildiyi üçün özünü kinoda  bəxti gətirən sənət adamı hesab edir: ”Bu filmdə çəkilmək  mənim aktrisalıq həyatıma uğur gətirib. “Ölsəm, bağışla  1991-ci ildə “Ən yaxşı qadın roluna görə”  Aşqabadda mükafata layiq görülüb. R.Ocaqov kinorejissor olmaqla yanaşı, həmçinin bir operator kimi də yaradıcılığında uğurlar əldə edib. O sərt realizmin tərəfdarı idi. Çəkdiyi filmlərin qəhrəmanı uğursuz insanlardır. Onun filmlərindəki qəhrəmanlar bu gündə dəyişməz olaraq qalırlar. Məhz bugünkü kinomuza da belə obrazlar lazımdır”.

Aktrisanın sözlərinə görə, filmin çəkilişlərindən sonra  yaradıcılıqla bağlı  böyük bir fasilə verib: ”Səbəb o idi ki,  R.Ocaqov bu filmindən sonra  gələcək işlərimdə  ya bu filmlərdən yüksək də olmalı idim, ya da elə o zirvədə qalmalıydım.  Bu filmdə mən hər hansı bir qəhrəmanı oynamışam.  Artıq tamaşaçıların da yaddaşında o cür qalmışam və sevilmişəm.  Bunun üçün də  ya gərək  bu obrazdan yüksəyini yaradasan, ya da ki,    elə o obrazla tanınasan. Bu səbəbdən özümü tapana qədər  fasilə verdim, sonrakı illər bir neçə filmə çəkildim.

Son illər yerli filmlərimizlə yanaşı,  G.Qurbanova  İran  filmində rol alıb:

- Hazırda İran kinosu  inkişafdadır.  Ancaq bu gün Azərbaycan kinematoqrafiyasında da inkişaf var və yeni -yeni filmlər çəkilir, gənclərə böyük bir şərait yaradırlar. Gənc rejissorlarımız tərəfindən də çox maraqlı  filmlər çəkilir.   Həmçinin artıq   hər il çəkilən üç, dörd, beş film arasından biri seçilərək beynəlxalq festivala göndərilirsə və orda hər hansı bir mükafata layiq görülürsə,  bu da artıq milli kinomuzun uğurudur.  Bütün bunlar onu göstərir ki, milli kinomuz durğunluq dövründən inkişafa doğru gedir.  Bu da sənət adamı və bir aktrisa kimi məni çox sevindirir. Bu baxımdan inanıram ki, bizimdə  kino sahəmiz  yaxın gələcəkdə  daha yüksək  səviyyədə inkişaf edərək,  İran və digər kinonun inkişaf etdiyi ölkələrlə  bir pillədə dayanacaq.

 O ki qaldı İran filmində rol almağıma, bu bir təsadüfün nəticəsində oldu.  İranlı rejissor  Həsən Nəcəfi  Bakıya gəlmişdi. Onunla görüşümüz oldu və sənətlə bağlı ümumi məsələlər ətrafında fikir  mübadiləsi apardıq.  Bir ildən sonra yenidən Bakıya gələn H.Nəcəfi  bildirdi ki,  yeni bir ssenari yazıb və film çəkəcək. Bu film Azərbaycan və İran arasında müştərək bir layihə olacaq. Filmdə həm iranlı, həm də azərbaycanlı aktrisa və aktyorlar yer alacaq.  Mənə də bu filmdə çəkilməyi təklif etdi. Ssenarini oxudum və xoşuma gəldi, bundan sonra  “İtkin pay” filmində çəkilməyə razılıq verdim.  Bir az həyəcan keçirirdim, çünki uzun fasilədən sonra filmə çəkilirdim. Həm də rejissorun  yaradıcılıq qabiliyyətinə, düşüncəsinə  yaxından bələd olduqdan sonra düşündüm ki, filmdə    çəkilsəm  yaxşı alınar.  Daxilimdə inam yaradaraq, filmə çəkildim. Filmin çəkilişləri Tehranda və Bakıda  aparıldı.  Film Bakıda və İranda geniş tamaşaçı auditoriyasına  göstərildi. Bununla yanaşı, festivala göndərildi və uğurlu bir film layihəsi oldu.

“İtkin pay” filmində mənimlə yanaşı, bir sıra istedadlı aktyorlarımızda rol almışdı.  Bu filmə çəkilməklə  iran kinematoqrafiyası ilə yaxından tanış olmaq imkanı əldə etdik. İki ölkə aktyorları bir-birindən sənətlə bağlı müəyyən məsələləri öyrəndilər və  təcrübələrini bölüşdülər.  Ümumilikdə həm Azərbaycan və həm də  İran üçün maraqlı  bir layihə oldu. Bundan sonra Günel  Nəcəfzadənin, Fariz Əhmədovun     Nərgiz Bağırzadənin çəkdikləri “Bir addım”  qısametrajlı filmlərində çəkildim”.

 Həmsöhbətim  daim  müxtəlif ölkə filmlərini izlədiyini dedi və bildirdi ki,   bu hər bir sənət adamı üçün vacibdir:” Ümumiyyətlə, aktyorun filmlərə baxması və   mütaliə  etməsi çox vacibdir.  Hər bir yaxşı və pis  filmə baxdıqda  və ya ədəbiyyat oxuduqda  özün üçün nələrsə əxz edirsən.  Filmdə rol almış  qəhrəmanların xarakterindən tərbiyəvi    cəhətləri götürməyə çalışmalısan. Artıq tamaşaçı kommersiya tipli Amerika  filmlərindən bezib.  Hazırda sadə    saf  filmlərə  tamaşaçının ehtiyacı var”.

Kinonun kollektiv sənət olduğunu deyən G.Qurbanova bildirdi ki,  filmdə hər şeyin gözəl alınması  təkcə aktyor və aktrisadan asılı deyil. Onun sözlərinə görə,  həm film üçün yazılan ssenari, həm də  rejissor işi güclü olmalıdır ki, aktyorun daxilində olan istedad üzə çıxarsın və tamaşaçılara təqdim olunsun.

  “Həyat yoldaşınızda rejissordur. Onunla  sənətlə  bağlı aranızda  hər hansı bir müzakirə və mübahisələr olurmu?” sualını aktrisa belə cavablandırdı: ”Məni həyat yoldaşımla daha da yaxınlaşdıran və  bu uzun  illər ərzində  birgə addımlamağa sövq edən   əsas vasitə incəsənətdir. Bizim onunla sənətlə-kinoyla bağlı mübahisələrimiz çox olur(Gülür). Ancaq bu  sənətin, işin  inkişafına təkan  verir və sonda nəticə yaxşı alınır”.

Sonda bizimlə söhbətində aktrisa bildirdi ki, bir  sıra  yeni işlər üzərində işləyir, ancaq bu haqda əvvəlcədən danışmaq istəmir.

 

 

GÜNAY

 

Paritet.- 2011.- 10-11 fevral.- S. 16.