““Avroviziya-2012”-nin Azərbaycanda keçirilməsi turizmin inkişafına çox böyük təkan verəcək”
Nahid Bağırov: “Turizmdə
xidmət səviyyəsini
yüksəltmək və
beynəlxalq standartlara
çatdırmaq üçün
ilk növbədə təlim-tədrisin
keyfiyyətinə diqqət
yetirmək lazımdır”
Azərbaycan Turizm Assosiasiyası 2009-cu ilin yanvarında Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin dəstəyi ilə yaradılıb. Ötən ilsə Hotellər Assosiasiyası ilə birləşib. Assosiasiya Azərbaycanda turizmin inkişafı üçün tədbirlər görür, yerli turizm şirkətləri arasında əlaqənin inkişafına şərait yaradır. Assosiasiyanın əsas fəaliyyət istiqamətləri bunlardır: turizm şirkətlərinin maraqlarının qorunması; qanun layihələrinin, tövsiyələrin və qaydaların işlənməsi; milli turizm şirkətlərinin yaradılmasına kömək; bazar iştirakçıları üçün təlim və seminarların keçirilməsi planlarının hazırlanması; illik beynəlxalq sərgilərdə Azərbaycan turizminin potensial reklamı və təbliğatı üçün şərait yaradılması; daxili turizmin inkişafı və dünya bazarında turizm məhsullarının təqdimatı. Həmçinin bu strukturun vəzifələrinə konqres turizminin inkişafı və tətbiqi; idarəetmə və xidmət sahəsində peşəkar kadrların hazırlanmasına kömək; turizm sahəsində adekvat vergiqoyma və normativ tənzimləmənin yaradılması; standartlaşmanın, sertifikatlaşmanın və lisenziyalaşdırmanın inkişafına kömək; beynəlxalq turizm şirkətləri ilə səmərəli əməkdaşlıq; rəsmi mətbu orqanın yaradılması; hüquq məsləhətləşmələri sahəsində xidmətlərin hazırlanması; normativ-hüquqi bazanın inkişafı çərçivəsində turizm şirkətlərinin hüquqlarının müdafiəsi sahəsində əməkdaşlıq da daxildir. Bu və ya digər işlərin nə dərəcədə həyata keçirilməsi ilə bağlı Azərbaycan Turizm Assosiasiyasının (AZTA) İdarə Heyətinin sədri Nahid Bağırov “Paritet” qəzetinə müsahibəsində məlumat verdi.
-Prezident tərəfindən “2002-2005-ci illərdə turizmin inkişafı üzrə dövlət proqramı” və “2010-2014-cü illərdə turizmin inkişafı üzrə dövlət proqramı” bizlərin qarşısında böyük və mühüm məsələlər qoyur. Bu məsələləri həll etmək üçün ilk növbədə biz vahid bir qurum kimi birgə çalışmalıyıq. Bizim əsas məqsədimiz - turizm sektorunun inkişafına dəstək olaraq, bu sektorda fəaliyyət göstərənlərlə sıx əlaqələr yaratmaq, yardım etmək, xoşagəlməz problemləri aradan qaldırmaq, turizmlə bağlı layihələrin üzərində çalışmaq, onları reallaşdırmaq, turizmlə əlaqəli konfransların, seminarların, forumların təşkili və keçirilməsi, digər turistik qurumlarla əlaqələrin yaradılması, beynəlxalq turizm aləmində uğurlu layihələrin reallaşmasıdır.
- Bu birləşdirilmənin müsbət nəticələrini görə
bilirsinizmi?
-Ümumilikdə birləşmə barədə qərar artıq öz bəhrəsini verməyə başlayıb. Əvvəllər turizm bazarının iştirakçıları tərəfdaşlıq münasibətlərini qura bilmirdilər və fikir ayrılıqları var idi. Lakin turizm şirkətləri və hotellər üçün ciddi irəliləyiş olan birləşmədən sonra onlar arasında gərginlik tamamilə aradan qaldırıldı.
- Hazırda AZTA-ya üzv olan turizm şirkəti və hotellərin sayı barədə məlumat
verərdiniz...
- Hazırda AZTA-ya 60-a yaxın turizm şirkəti və 40-a yaxın hotel üzvdür. Qeyd etmək istərdim ki, bunlar respublikanın aparıcı turizm şirkətləri və hotelləridir. AZTA-nın fəaliyyəti yeniləşir, regionlarda nümayəndələri açılandan sonra üzvlərin sayı daha da artırmaqdır.
- Sizcə, Azərbaycan hotelləri “Avroviziya-2012”
mahnı müsabiqəsində ölkəmizə gələcək turistləri qəbul etməyə
hazırdırmı?
- Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyi və AZTA-nın ekspert və mütəxəssislərinin iştirakı
ilə qonaqların qəbulu, xidməti üzrə bölmə yaradılmalı, nöqsanlar
aradan qaldırılmalıdır,
hotel personalı ilə
işlər aparılmalı,
konkret təkliflər
irəli sürülməlidir.
AZTA-nın bu tədbirə hazırlıq
barədə öz proqramı var və biz əminik ki, Azərbaycan müsabiqənin iştirakçılarını
və qonaqlarını
millətimizə məxsus
yüksək səviyyədə
qəbul etməyə
hazırdır.
- Bu müsabiqənin
Azərbaycanın turizm
sektorunun inkişafına
nə kimi köməyi olacaq?
- “Avroviziya-2012”-nin Azərbaycanda keçirilməsi turizmin inkişafına çox böyük təkan verəcək, yeni hotellərin inkişafını sürətləndirəcək, infrastrukturu təkmilləşdirəcək, turizm sektoru üçün kadrların hazırlanmasını və xidmət keyfiyyətini yaxşılaşdıracaq. Ən başlıcası Azərbaycanın turistlər üçün necə bir cəlbedici və qonaqpərvər ölkə olmasını dünyaya tanıtdıracaq.
- Xidmət səviyyəsi Azərbaycan
turizminin ən başlıca problemlərindəndir.
Bu problemin aradan qaldırılması istiqamətində
hansı işlər görürsünüz?
- Turizmdə xidmət səviyyəsini yüksəltmək və beynəlxalq standartlara çatdırmaq üçün ilk növbədə təlim-tədrisin keyfiyyətinə diqqət yetirmək lazımdır. Bu iş formal xarakter daşımamalıdır. Bu ciddi işə tələbkarlıqla yanaşmaq lazımdır. Azərbaycanda fəaliyyət göstərən xarici mütəxəssislərin, həm də yerli mütəxəssislərin qarşısında təlim-tədris üzrə konkret tələblər qoyulmalır və bunun nəticəsi görünməlidir.
- Dövlət başçısı tərəfindən
bu il ölkəmizdə
“Turizm İli” elan olunub. Bu baxımdan AZTA tərəfindən
hansı tədbirlərin
həyata keçirilməsi
nəzərdə tutulub?
- Biz daima Azərbaycan dövləti tərəfindən
özümüzə dəstəyi
hiss etmişik. Bu
dəstəyin nəticəsidir
ki, ölkə turizmi artıq yüksək inkişaf
mərhələsinə qədəm
qoyub. 2011-ci ilin “Turizm
ili” elan olunması bizə yeni bir stimul
verdi. Azərbaycanın
turizm imkanlarının
həm ölkə daxilində, həm də xaricdə tanınması üçün
əlimizdən gələni
etməyə çalışacağıq.
“Turizm İli” ilə əlaqədar AZTA bir çox tədbirlər planları,
proqramları hazırlayıb
və bunlardan bir sırası həyata keçmək üzrədir. AZTA, Azərbaycan
Turizm İnstitutu ilə birlikdə turizmin müxtəlif peşə ixtisasları üzrə kursları həyata keçirir və bu proqram
üzrə regionlarda səyyar, təlim-tədrisi
keçirilməsini təşkil
edir. İkincisi AZTA-nın iştirakı ilə “Turizm” hotel və restoran jurnalının təqdimatı
hazırlanır və
bu gözəl, rəngli, nəfis şəkildə nəşr
olunan jurnalda turizmin bütün sahələri təbliğ
olunacaq. Azərbaycanın
turizm əhəmiyyətli
regionlarında AZTA-nın
nümayəndəliyi açılır
ki, bu da
turizm və hotel biznesinin inkişafına yardım edəcək.AZTA
Mədəniyyət və
Turizm Naziriyi ilə turizm obyektlərində monitorinqlər
keçirərək bir
sıra problemlərin
aradan qaldırılmasına
kömək edəcək.
Nazirliklə əməkdaşlıq
çərçivəsində AZTA-nın üzvü olan 4 və 5 ulduzlu hotellərin baş menecerləri və aparıcı turizm təsnifatlarının
rəhbərləri tələblər
üçün mühazirələrin
keçirilməsini təşkil
edir.
- Bəs, turizmlə bağlı hansısa sərginin keçirilməsi
nəzərdə tutulubmu?
- Əlbəttə, “Turizm ili” çərçivəsində
Bakıda beynəlxalq
turizm sərgisi keçiriləcək. Sərgi
assosiasiyanın təşkilatçılığı
ilə baş tutacaq. Sərginin 27 sentyabr Turizm Günündə keçirilməsi
nəzərdə tutulur.
Bu günü seçməyimizin
səbəbləri var. Həmin
gün Azərbaycanın
turizm ictimaiyyəti həm dünya turizm gününü qeyd edir, həm
yay mövsümünün
yekunları, həm də qarşıdan gələn payız-qış
mövsümündə görüləcək
işlər müzakirə
edilir. Hesab edirik ki, sərginin
məhz həmin gün keçirilməsinin
effekti də böyük olacaq. 3 gün davam etməsi nəzərdə
tutulan sərgi ilk iki gündə yalnız turizm sektoru təmsilçiləri,
üçüncü gün
isə geniş ictimaiyyət üçün
açıq olacaq. Biz sərgiyə ciddi hazırlaşırıq
və bu sərgidə Azərbaycanın
turizm potensialını
tam şəkildə göstərməyə
çalışacağıq.
- “Turizm ili” çərçivəsində
hotellərdə turistlərə
qiymət baxımından
güzəştlər olaqmı?
- Bəli. Hələ ilin əvvəlində “Turizm ili” ilə
əlaqədar AZTA Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin dəstəyi ilə hotellərə turistlərə təklif edilən qiymətlərdə
endirim etmək barədə tövsiyələr
verib. Artıq bu tövsiyələrin
real nəticələri özünü
göstərir. Belə
ki, ölkəmizdə
fəaliyyət göstərən
əksər hotellər,
xüsusilə regionlarda
yerləşən turizm
obyektləri turistlərə
20-30 faizli güzəştli
paketlər təqdim edirlər. Bunu da yaxşı nəticə hesab etmək olar.
FUAD
Paritet.-2011.- 14-17 iyun.- S.5.