“Sən adlı ünvan”
Çörəyi
sözdən çıxanlar sözü həmişə uca
tutub, ona ehtiyatla yanaşıblar. Çünki belə tale hər
kəsə nəsib olmur. Söz dünyasının sakini
olmaq, sözün cazibəsinə düşmək insanın
öz əlində deyil. Bura seçilmişlərin yeridir.
Şairliyə Tanrı vergisi deyirlər. Bu doğrudan da belədir.
Əsl söz xiridarı nə söz, nə də qafiyə
dalınca qaçır. Məqamında o özü gəlib
çıxır.
Sözlər ucuzlaşıb, bu necə işdi?
Sözlər şimşək kimi göylərdə
çaxmır,
Bir zaman aqillər söz allahıydı,
Yox olub getdilər, dövran dəyişdi.
Əslində şeir
yazmaq hələ şair olmaq demək deyildir. Şair o kəsdir
ki, həyatı, gözəlliyi, məhəbbəti, vətənpərvərliyi,
qəhrəmanlığı gördüyü kimi öz
ürəyindən ürəklərə köçürə
bilsin. Əlbəttə ki, hər kəs özünə məxsus
tərzdə. Bu, ağır bir missiyadır və şair bu
prosesdə həm də onu yaradan xalqın xarakterini, tarixinin
müəyyən inkişaf mərhələlərini, bu
tarixin ağ-qara səhifələrini açmağa cəhd
göstərir. Təbii ki, bunu
düşünülmüş, öncədən
hazırlanmış ssenari əsasında etmir. Bəzən bu
bədahətən gələn sözlər, kəlmələr
bitkin bir şeir parçasını yaradandan sonra bəlli
olur. Şairin şairliyi də elə bu məqamda üzə
çıxır...
Nə vaxtdan sən məni əlimdən aldın
Nə vaxtdan
qulunam, deyə bilmərəm.
Heç kəsin önündə
əyilməmişəm,
Səndən özgəsinə mən əyilmərəm.
"Ah, şeir, sən
nəsən?" şeirindən götürülmüş
bu misraların müəllifı Kamal Alışoğludur.
Onun bu günlərdə işıq üzü
görmüş "Sən adlı ünvan" şeirlər
kitabını vərəqləyirəm. "Ön söz əvəzi"ndə
müəllif yazır: "Sizin ixtiyarınıza veriləcək
"Sən adlı ünvan" kitabına necə, hansı
prizmadan baxacaqsınız, onu deyə bilmərəm. Bir onu deyə
bilərəm ki, bu kitab 20, bəlkə də 30 il bundan
öncə işıq üzü görməliydi..."
Səmimi etirafdır və
güman edirəm heç bir şərhə etiyac yoxdur.
Poeziya aləmində elə
də çox tanınmayan bu imzanın sahibi şair kimi
oxucularla ilk görüşə gəlsə də, diqqətli
oxucu "Respublika" qəzeti səhifələrində
Kamal İbadov imzası ilə tez-tez rastlaşır.
Bəli, hörmətli
oxucu, Kamal Alışoğlu həm də tanınmış
jurnalist, peşəkar qələm sahibidir. Ancaq biz bu gün
onun şairliyindən danışacağıq.
Şeirlər toplusunu vərəqləyib
onun şair ruhunun hansı simdə kökləndiyini bilmək
elə də çətin olmadı. Bu şeirlərdə həyata,
insanlara, tarixə, dünyaya münasibətdə o çox
nikbindir.
"Beşgünlük dünyada ye, iç, kefə
bax"-
Deyənlər nə sandı qoca dünyanı.
Dahilər güldülər deyilənlərə,
Tutdular hər şeydən uca dünyanı-
deyərkən adi bir
ağacın baharda erkən çiçəklənməsindən,
bir bulağın zümzüməsindən tutmuş
başımıza gətirilən müsibətlərədək
hər şey şairin şeir rübabını dilləndirir,
həssas şair qəlbini gah sevindirir, gah da
göyüm-göyüm göynədir.
"Cinəfarlı
bulağı", "Nazlana-nazlana ölürdü güllər",
"O bağ niyə viran qaldı görəsən?",
"Eh, niyə ağaclar gec çiçəklədi?" və
s. şeirlərində şair təbiət hadisələrinə
münasibət bildirərək:
Eh, niyə ağaclar tez çiçəklədi,
Bahar nəfəsi də hələ uzaqda
Görən neynəyəcək yazıq ləçəklər,
Soyuq küləklərdə, qarda, sazaqda?
-deyə heyfsilənirsə
"Göylərə can atan bu cavan qovaq" şeirində
"bir çinarın qocalığına" bəlkə də
sevinir, heç nəyə məhəl qoymadan
ucalmağından həzz alır.
Göylərə can atan bu cavan qovaq
Ucalmaq eşqilə
ucalır elə
Gördükcə göylərin sonsuzluğunu
Ucala-ucala qocalır elə
Hər bir şair məhz
öz dövrünün
övladıdır və
ilk növbədə həmin
dövr üçün
səciyyəvi olan həqiqətləri öz
əsərlərində əks
etdirir. Kamal Alışoğlu söz aləminə gələndə
artıq Bəxtiyar Vahabzadə, Məmməd Araz, Əli Kərim, Sabir Rüstəmxanlı kimi şairlər bu mövqedən çıxış
edərək kifayət
qədər tanınmışdılar.
Ancaq nədənsə Kamal Alışoğlu öz imzasını həmin dövrdə tanıda bilmədi. Bunun isə obyektiv
və subyektiv səbəbləri var idi. Bilmirəm, bəlkə də
yazdıqlarını üzə
çıxarmamağının bir başqa səbəbi də vardı. Ancaq şairin elə
həmin vaxtlarda, gəncliyində yazdığı
şeirlərdə böyük
poeziya ruhu duyulur. Məsələn, 1976-cı ildə qələmə aldığı
"La-Çin lövhələri"
şeirində bu dilbər guşənin mənzərəsini təsvir
edir. Bu, sadəcə təsvir deyil. Hər misrada gənc bir vətənpərvərin
hiss və duyğuları
əksini tapıb. Şair bu gözəllikdən
qüvvət alır:
Baxıb bu dağlara dağa dönmüşəm,
Arzular qəlbimdə aşıb daşıbdır.
Əsrin təhlükəsi yadımdan
çıxıb,
Dünya gözlərimdə
yaşıllaşıbdır.
Kamal Alışoğlunun şeirlərində
daxili narahatlıq, vətəndaş cəsarəti,
bədii kəsər güclüdür. Hissiz, duyğusuz şeir
yazılmaz. Bu məlum həqiqətdir.
"Hissə qapılmaq" söz aləminə yaraşmaz.
Bəzən yaradıcı insan
belə anlarda ölçülərdən kənara
çıxır. Ancaq Kamal
müəllimin poeziyasında
belə hallara rast gəlmədik.
Şeir düşündürür, tərbiyə
edir. Kamal Alışoğlu da öz şeirlərində
maraqlı süjetlər
qurmaqla, ibrətamiz hadisələri qələmə
almaqla oxucusuna böyük insani keyfıyyətlər aşılamağa
çalışır. Ona bu yolda uğurlar
arzulayırıq.
Vətən torpağının hər
guşəsi gözəldir. Onun hər qarışını
sevməyi bacarmalı,
yolunda can verməyə
hazır olmalıyıq.
Kamal müəllim, şeirlərinizdən
bu ruh əskik
olmasın. Elə
özünüz demişkən:
Göz qoyub
hər işinə öyünəsən, fəxr
edəsən,
Başını uca edə, Kamal iftixarın ola...
Nərgiz QURBANOVA
Respublika.- 2010.- 23 oktyabr.- S. 7.