Gələcəyin fizikləri,
riyaziyyatçıları
Dərin bilik,
bacarıq, yüksək əxlaqi dəyərlər zirvəsinə
gedən yol təlimdən keçir. Elə buna görə də
təhsil ocaqlarının müasir tələblərə
cavab verməsi böyük əhəmiyyət kəsb edir.
2005-2006-cı tədris ilində fəaliyyətə başlayan
fizika-riyaziyyat təmayüllü lisey Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin xüsusi istedada malik olan
uşaqların yaradıcılıq potensialının
inkişafı üzrə Dövlət Proqramına əsasən
yaradılmışdır. Azərbaycan Memarlıq və
İnşaat Universitetinin nəzdində olan liseyin müəllimlərinin
əksəriyyəti məhz universitetin öz müəllimləridir.
Burada fəaliyyət göstərən 18 müəllimdən
10-u elmlər namizədidir. Təbii ki, dərsin keyfiyyətinin
yüksəldilməsi üçün savad hər şeyi həll
etmir, müəllim uşaqlarla işləmək, onlarla
ünsiyyət qurmaq və metodiki bacarığa malik
olmalıdır. Sözsüz ki, pedaqoji və şagird
kollektivinin nizam-intizamı da əsas şərtdir.
Liseyə rəhbərlik
edən Surxay Əliyevin yüksək təşkilatçılığı
sayəsində ötən beş ildə az uğurlar əldə
olunmamışdır. Onu deyək ki, Surxay Əliyev
fizika-riyaziyyat elmləri namizədidir. Eyni zamanda, universitetin fizika kafedrasında
çalışır.
Liseyin direktor müavini
kimya elmləri namizədi, dosent Tamilla Zeynalova həm də
universitetin kimya kafedrasının müəllimidir. O, tədrisin
səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədilə
görülən işlər, həyata keçirilən tədbirlərdən
danışdı, iş planı hazırlanarkən nəzərə
alınan mühüm cəhətlərdən söz
açdı: "Təhsil müəssisəsində hər
bir amil vacibdir, dərs bölgüsündən, müəllim
və sinif rəhbərlərinin metodik birləşmələrinin
iş planından tutmuş, məktəbin fəaliyyəti
haqqında hesabatların müəyyənləşdirilməsi,
pedaqoji şuranın işinə rəhbərlik etməyədək
hər şey yüksək səviyyədə təşkil
olunmalıdır. Məktəbdə keçirilən
"açıq dərslər" iki istiqamətdə -
müəllimin səviyyəsini yoxlamaq, yaxud qabaqcıl müəllimlərin
iş təcrübəsi ilə tanış olmaq məqsədilə
aparılır. Dərs cədvəlləri tərtib edilərkən
müəllim və şagirdlərin iş qabiliyyəti nəzərə
alınır, zehni gərginlik tələb edən dərslər
arasında nisbətən yüngül fənlər
salınır ki, şagirdlər çox yorulmasınlar. Belə
olduqda mənimsəmə səviyyəsi də yüksək
olur.
Kadr potensialının təkmilləşdirilməsi,
məktəbdə sağlam pedaqoji mühitin
yaradılması, məktəbin fəaliyyətinin demokratik
prinsiplərlə idarə olunması son dərəcə
mühüm məsələdir. Universitet rəhbərliyi bu
işi daim nəzarətdə saxlayır, lazımi tövsiyələr
verir. Tədrisin keyfiyyətini yüksəltmək
üçün şagird-valideyn-müəllim münasibətlərinin
səmərəli şəkildə qurulmasına
çalışırıq. Sinif rəhbərləri valideynlərlə
mütəmadi əlaqə saxlayır, şagirdlərin
böyüdükləri, formalaşdıqları, tərbiyə
aldıqları ailə mühitini öyrənirlər. Bu zaman
şagirdin ailə üzvləri ilə münasibəti,
uşaqların və valideynlərin asudə vaxtının
birgə keçirilməsi, problemi olan ailələrdə
uşaqların maraq və hüquqlarının müdafiəsi
kimi məsələlərə daha çox diqqət
yetirilir".
Tamilla Zeynalova mütərəqqi
təhsil metodlarından danışarkən distant təhsil
haqqında məlumat verdi. Bildirdi ki, distant təhsil müxtəlif
məkan və zaman daxilində müəllim-tələbə
münasibətlərinin müasir informasiya texnologiyaları əsasında
qurulması və tədrisin keyfiyyətinin yüksəlməsinə
xidmət edir. Tələbə, şagird universitetin proqramına daxil olur, tədris
materiallarını öyrənir, tapşırıqları
icra edir, kompyuter vasitəsilə biliyini yoxlayır. Semestrin sonunda əyani formada gəlib imtahan verir. Distant təhsil-təhsilin kompyuterləşdirilməsinin
zirvəsidir. Buna təhsilin informasiyası kimi də baxmaq
olar.
Direktor müavini
sözünə davam
edərək dedi:
"Təhsil sistemində
aparılan islahatlar çox genişmiqyaslı
olduğundan, çoxsaylı
insanları əhatə
etdiyindən, nəticənin
özünü neçə
illər sonra büruzə verəcəyini
nəzərə alsaq,
onun kifayət qədər mürəkkəb
olduğunu görərik,
lakin sınaqdan çıxmış, özünü
doğrultmuş təcrübənin
öyrənilməsi və
onlardan istifadə edilməsi zəruridir.
Tərbiyə işinin təşkilində
kitabxanalar da mühüm rol oynayır. Sirr deyildir ki, böyüyən gənclik
daha çox internetə meyilli olur. Şagirdlərdə elmi, bədii,
publisistik, texniki ədəbiyyata maraq oyatmaq üçün liseyin kitabxanasında diskussiyalar, debatlar, yazıçılarla görüşlər,
bədii oxu yarışı keçirmək
müsbət nəticə
verir.
Onu da qeyd edim
ki, universitetin nəzdində hazırlıq
kursları fəaliyyət
göstərir. Bu da
universitetə tələbə
qəbulunun səviyyəsini
və tədrisin keyfiyyətini yüksəltməyə
xidmət edir. Ümumiyyətlə, liseydə 50 şagird
təhsil alır.
2009-2010-cu tədris ilində
liseyi 12 məzun bitirmiş və onlar da ali məktəbə qəbul zamanı yüz faiz nəticə
göstərmişlər. Məzunların
beş nəfəri
Azərbaycan Memarlıq
və İnşaat Universitetinin tələbəsi
olmuşdur.
Ən ümdə vəzifəmiz
liseyin şagirdlərini
cəmiyyətə layiqli
vətəndaş kimi
yetişdirməkdən ibarətdir. Şagirdlərimizin müstəqil həyatda daha düzgün yol seçəcəklərinə
inanırıq".
Nərgiz RÜSTƏMLİ
Respublika.- 2010.- 28 oktyabr.- S. 6.