Sadə insan, bacarıqlı pedaqoq
Bütün dövrlərdə
cəmiyyətin tərəqqisi bilavasitə təhsilin
inkişafından və onun əhəmiyyətinin
düzgün qiymətləndirilməsindən asılı
olmuşdur. Qloballaşmanın geniş vüsət
aldığı hazırkı mərhələdə təhsilin
rolu daha da artmaqdadır. Bu baxımdan Birləşmiş Millətlər
Təşkilatı XXI əsri "Təhsil əsri" elan
etmişdir. Eyni zamanda, dövlətimiz 2010-cu ildə təhsil
sahəsinə 1 milyard 276,7 milyon manat vəsait
ayırmışdır. Əsas məqsəd yüksək
intellektə malik insan kapitalı formalaşdırmaqdır. Gənc
nəslin təlim-tərbiyəsində böyük əməyi
olan ziyalılardan biri də Saatlı Rayon Təhsil Şöbəsi
nəzdində fəaliyyət göstərən metod-kabinənin
direktoru Seyidağa Kazımovdur.
S.Kazımov 1955-ci ildə
Saatlı rayonunun Aşağı Hacıqasımlı kəndində
anadan olmuşdur. 1975-ci ildə ADPU-nun tarix fakültəsini
bitirmiş və elə həmin il ixtisası üzrə
pedaqoji fəaliyyətə başlamışdır. O,
müxtəlif illərdə təlim-tərbiyə işləri
üzrə direktor müavini, məktəb direktoru olmuş,
1985-1991 -ci illərdə Azərbaycan Kommunist
Partiyasının Saatlı rayon komitəsində bir sıra məsul
vəzifələrdə çalışmış,
1991-1993-cü illərdə rayon İH
başçısının humanitar məsələlər
üzrə müavini işləmişdir. 1993-2001-ci illərdə
rayonun poçt rabitə sahəsində fəaliyyətini
davam etdirmiş, 2001-ci ildən isə rayonun təhsil
şöbəsi nəzdindəki metod-kabinənin direktorudur.
Təhsil Nazirliyinin tərtib
etdiyi mövcud əsasnaməyə uyğun olaraq müəllimlərin
peşə-karlıq səviyyəsinin artırılması, fənlərin
tədrisi sahələrində yeniliklərlə tanış
olması, tədris metodikasının təkmilləşdirilməsi,
onların ixtisasartırma ehtiyaclarının müəyyənləşdiril-məsi,
ümumi təhsil sistemində metodik xidmətin təşkili
rayon təhsil şöbələrinin nəzdində fəaliyyət
göstərən metodiki kabinetlər tərəfindən həyata
keçirilməlidir. Öz peşəsinə daim məsuliyyətlə
yanaşan Seyidağa müəllim metodiki şöbənin
üzərinə düşən vəzifələrin öhdəsindən
həmişə bacarıqla gəlməyə
çalışır. Bir mütəxəssis kimi tədrisin
metodikası üzrə işləri ardıcıl və
sistemli şəkildə həyata keçirməyə müvəffəq
olur. Bunun nəticəsində son vaxtlar rayonun təhsil
sistemində dönüş yaranmışdır.
Təcrübəli
metodist son illərdə ümumi təhsil müəssisələrində
metodik xidmətin, təlimati seminarların təşkili, dayaq
məntəqələrinin işinin istiqamətləndirilməsi,
pedaqoji innovasiyalar və onların tətbiqinə dair tövsiyələrin
hazırlanması, məktəblərdə monitorinqlərin
keçirilməsi, istedadlı şagirdlərin aşkara
çıxarılması, qabaqcıl pedaqoji təcrübənin
öyrənilməsi, ümumiləşdirilməsi və tətbiqi
yeni dərsliklərin müzakirəsi və bu kimi məsələlər
sahəsində uğurlu nəticələr əldə
etmişdir. O, hazırda yeni tədris planının,
kurrikulumun Saatlı rayonunun ümumtəhsil məktəblərində
də uğurla tətbiq edilməsi üçün
böyük əmək sərf edir. Bacarıqlı metodist
kurrikulumla işləyəcək ibtidai sinif müəllimlərinin
treninqlərə cəlb olunması məqsədilə
ardıcıl tədbirlər həyata keçirir. Xü-susilə
son illər metodkabinənin əməkdaşları şagirdlərin
faktiki biliklərini aşkara çıxarmaq məqsədi ilə
IV sinifdən başlayaraq bir çox siniflərdə
monitorinqlər keçirmiş, nəticələr
ŞTŞ-də və məktəblərdə müzakirə
edilmişdir. Eyni zamanda, müəllimlərin elmi-nəzəri
və peşəkarlıq səviyyəsini müəyyənləşdirmək
məqsədi ilə ibtidai sinif və fənn müəllimləri
arasında monitorinq keçirilərək nəticələr
metodbirləşmə yığıncaqlarında müzakirə
edilmiş, zəif nəticə göstərən müəllimlərin
elmi-nəzəri səviyyələrinin yüksəldilməsi
istiqamətində tədbirlər həyata
keçirilmişdir.
Yeri gəlmişkən,
qeyd edək ki, Saatlı rayonunda milli kurrikulumu tədris edən
birinci sinif müəllimlərinin peşəkarlıq səviyyəsini
artırmaq məqsədi ilə iyulun 26-dan 31-nə kimi birhəftəlik
təkmilləşdirmə kursu təşkil olunmuşdur. Bu
kursda 84 nəfər birinci sinif müəllimi iştirak
etmişdir.
S.Kazımov metodik xidmətin
təkmilləşdirilməsi, qarşıya çıxan
problemlərin həlli istiqamətində məqsədyönlü işlər həyata keçirməkdədir.
Bu gün metodkabinənin qarşısında duran əsas vəzifələrdən
biri də metodistlərin pedaqoji fəaliyyətlə məşğul
olmasını təmin etməkdir. Etiraf etmək
lazımdır ki, müəllim kimi fəaliyyət göstərməyən,
bilavasitə məktəblərdə pedaqoji prosesdə
iştirak etməyən, müəllimin hansı qaydalarla
işlədiyini bilməyən metodist uğurlu nəticələr
əldə edə bilməz. Belə metodistlər müəllimlərə
məsləhət vermək, onları istiqamətləndirmək,
innovasiyaların mənimsənilməsində onlara kömək
etmək missiyasını dalayiqincə yerinə yetirə,
müəllimlərin etibarını qazana bilməzlər.
Seyidağa müəllim bu amilləri nəzərə alaraq
yeni tədris ilində metodkabinənin bütün əməkdaşlarını
pedaqoji fəaliyyətə cəlb etməyi
planlaşdırmışdır.
S.Kazımovun metodik
işi real təcrübəyə əsaslanmaqla obyektiv xarakter
daşıyır. O, fəaliyyətinin nəticəsi kimi
meydana çıxan nəzəri-metodik müddəaları
bacarıqla həll etməyə çalışır.
Təhsil naziri M.Mərdanov
bu ilin mayında keçirdiyi müşavirədə müəllimlərin
metodik hazırlığı və peşəkarlıq səviyyəsinin
yüksəldilməsində böyük əhəmiyyət kəsb
edən metodik xidmət haqqında mülahizələrini
söyləmişdir. Nazir ölkənin 73 şəhər və
rayonundakı təhsil şöbələrinin nəzdində
fəaliyyət göstərən metodik kabinələrin uğurlarını sadalamaqla yanaşı,
nöqsanlarını da göstərmişdir. S.Kazımov nazirin
iradlarına və bu istiqamətdə verdiyi tövsiyələrə
ciddi yanaşaraq yeni tədris ilindən etibarən onları
aradan qaldıracağını da bildirmişdir.
M.Mərdanov həmin
müşavirədə metodik xidmətin təkmilləşdirilməsindən
danışarkən razılıqla vurğulamışdır
ki, bu sahədə dünya təcrübəsinin öyrənilməsi,
həmin istiqamətdə gedən prosesləri, müsbət
nailiyyətləri və tendensiyaları mənimsəmək
vacib idi. Bu məqsədlə ABŞ, Böyük Britaniya,
Almaniya, Hollandiya, Türkiyə, Finlandiya, Rumıniya, Rusiya,
Litva və digər ölkələrin metodik xidmətin təşkili
sahəsindəki təcrübələri öyrənilmişdir.
Seyidağa müəllim metodkabinənin işinin təkmilləşdirilməsində
respublikamızla yanaşı, həmin ölkələrin
metodik təcrübələrindən də yararlanmağa
çalışır. O, metodik xidmətin müasir tələblər
səviyyəsində təşkil edilməsi, bu sahədə
ortaya çıxan mövcud nöqsanların aradan
qaldırılması məqsədilə bütün qüvvə
və bacarığını sərf etməkdədir.
Rayon miqyasında təşkil
olunmuş tədbirlərdə, yığıncaqlarda
dolğun və məzmunlu çıxışları ilə
seçilən Şeyidağa müəllim, eyni zamanda, novator
ziyalı kimi diqqəti cəlb edir. O, həm də obyektivliyi,
səmimiliyi, düzlüyü ilə təhsii işçilərinin
böyük etimadını qazanmışdır.
Ömrünün
yarıdan çoxunu Azərbaycan təhsilinin
inkişafına, yüksək intellektə, hərtərəfli
dünyagörüşə və savada malik gənc nəslin
yetişdirilməsinə sərf edən Seyidağa müəllimin
bu yaxınlarda 55 yaşı tamam olur. O, bacarıqlı
metodist kimi öhdəsinə düşən vəzifələri
layiqincə yerinə yetirməklə yanaşı, həm də
fəal ictimaiyyətçidir. YAP siyası
şurasının üzvü olmaqla partiyanın işlərində
fəal iştirak edir. 2005-ci ildən məntəqə
seçki komissiyasının sədri vəzifəsində
çalışır. Bütün növ seçkilərin ədalətli,
demokratik və şəffaf keçirilməsi
üçün əlindən gələni edir.
Qarşıdan növbəti deputat seçkiləri
yaxınlaşmaqdadır. Seyidağa müəllimin də o ərəfədə
məsuliyyəti birə beş artacaqdır.
Sadə və təvazökar
insan, bacarıqlı metodist Seyidağa müəllimə
pedaqoji fəaliyyətin-də uğurlar diləyirik.
Adilə QOCAYEVA
Respublika.- 2010.- 30 sentyabr.- S. 8.