| İnformasiya cəmiyyəti və
Polis Akademiyası
Azərbaycan
Respublikasında informasiya cəmiyyətinin qurulması
dövlət siyasətində prioritet istiqamətlər
sırasındadır. Sosial-hüquqi təsisat
kimi dövlətin əsas vəzifələrindən olan vətəndaşlara
və təşkilatlara göstərilən xidmətlərin
səviyyəsini artırmaq üçün elektron vasitələrdən
istifadə nəticə etibarı ilə məhsuldarlığın
artması ilə xarakterizə olunur.
2003-cü ildə
ümummilli lider Heydər Əliyev tərəfindən təsdiq
edilmiş “Azərbaycan Respublikasının inkişafı
naminə İKT üzrə Milli Strategiya (2003-2012-ci illər)”
Elektron Hökumətin yaradılmasının bünövrəsi
olmuşdur. Adıçəkilən Milli Strategiya çərçivəsində
bütün dövlət-hakimiyyət orqanlarının fəaliyyətində
yeni müstəvi olan — elektron idarəçilik fəaliyyəti
artıq günümüzün reallığıdır.
Cəmiyyətin
idarəedilməsində vacib olan təhsil sahəsinin də məzmunu
informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə hesabına
genişlənir.
Milli
təhsil konsepsiyasının müasirləşdirilməsi,
inkişaf etmiş dövlətlərin mütərəqqi
maarifçilik ənənələrinin, müasir informasiya və
innovasiya texnologiyalarının mənimsənilməsi, mənəvi-intellektual
yüksəlişə xidmət edən siyasətin həyata
keçirilməsi dövlətimiz üçün prioritet olan sahələrdəndir.
Ümummilli lider
Heydər Əliyev tərəfindən əsası qoyulmuş
təhsil islahatları Azərbaycan Respublikası Prezidenti cənab
İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam etdirilməkdədir.
Həmin uğurlar milli təhsil sistemində müasir
standartlara cavab verən informasiya-kommunikasiya texnologiyası və
ondan istifadə edilməsinin təşkilini zərurətə
çevirir. Bu sahədə görülən
işlər yetişməkdə olan gənc nəslin
intellektual fəaliyyət imkanlarını artırmağa
şərait yaratmaqla, informasiya və kommunikasiya
texnologiyalarından istifadənin müasir cəmiyyətdə
təhsilin vacib ünsürlərindən birinə
çevrilməsinə zəmin yaradır. Son dövrlər
informasiya texnologiyalarının inkişafı tədris
prosesində əvvəlki texnologiyalardan fərqli olaraq yeni
imkanlar yaratmışdır. Bu gün qloballaşan dünyada
ölkələrin rəqabət qabiliyyətinin
formalaşmasında, ilk növbədə onların İKT-dən
səmərəli istifadəsi dominantlıq təşkil edir.
Son illər təhsil
sistemində İKT infrastrukturunun inkişaf etdirilməsi və
təhsildə İKT-nin tətbiqinin dünya standartları səviyyəsinə
çatdırılması diqqətdə saxlanılan istiqamətlərdən
olmuşdur. Təhsil sistemində İKT-nin tətbiqi sahəsində
müxtəlif layihələr və tədbirlər
hazırlanıb həyata keçirilmişdir. Adları
çəkilənlər milli təhsildə aparılan
islahatların çox vacib hissələrindən biri olmaqla, təhsil
müəssisələrində İKT infrastrukturunun
qurulmasına yönəlmişdir.
Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 21 avqust 2004-cü il tarixli 355 nömrəli
sərəncamı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan
Respublikasında təhsil müəssisələrinin
informasiya və kommunikasiya texnologiyaları ilə təminatı
Proqramı (2005-2007-ci illər)” milli təhsil sisteminin
dünya təhsilinə, habelə təhsilin bütün sahələrinə
aid olan məlumatları
özündə cəmləşdirən virtual dünyaya
inteqrasiya yönümündə xüsusi əhəmiyyət
kəsb etmişdir. Həmin proqramın həyata keçirilməsi
nəticəsində ölkənin təhsil müəssisələrinin
informasiya və kommunikasiya texnologiyaları ilə təmin
olunmasında yüksək dinamikaya nail olunmuş, ümumilikdə
təhsil sisteminin İKT əsasında qurulması
üstünlük təşkil etmişdir.
Azərbaycan
Respublikasında təhsil sisteminin islahatları ilə
bağlı ən aktual məsələlərdən biri
İKT-ni tətbiq etməklə təhsilin idarə
olunmasının təkmilləşdirilməsidir. Dövlət siyasətində təhsilin prioritet
istiqamətinin nəticəsidir ki, müasir informasiya və
kommunikasiya texnologiyalarının geniş tətbiq olunması
ilə vahid ümummilli təhsil mühitinin
yaradılmasını təmin edən “2008-2012-ci illərdə
Azərbaycan Respublikasında təhsil sisteminin
informasiyalaşdırılması üzrə Dövlət
Proqramı” təhsil sektorunun inkişaf
strategiyasını müəyyən etmişdir. Adıçəkilən Dövlət Proqramı Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 17 fevral 2003-cü il tarixli 1146
nömrəli sərəncamı ilə təsdiq edilmiş
“Azərbaycan Respublikasının inkişafı naminə
informasiya və kommunikasiya texnologiyaları üzrə milli
strategiya (2003-2012-ci illər)” əsasında
hazırlanmışdır. Dövlət
Proqramının əsas məqsədi təhsilin bütün
pillələrində müasir informasiya və kommunikasiya
texnologiyalarının səmərəli tətbiqi və
istifadəsi ilə vahid ümummilli təhsil mühitinin
formalaşdırılması və bu zəmində əhalinin
bütün təbəqələri üçün
keyfiyyətli təhsil almaq imkanlarının təmin edilməsi,
habelə ölkə təhsil sisteminin dünya təhsil məkanına
inteqrasiya olunması üçün şərait
yaradılmasıdır.
Bütün
dövrlərdə cəmiyyətin tərəqqisi bilavasitə
təhsilin inkişafından və onun əhəmiyyətinin
düzgün qiymətləndirilməsindən asılı
olmuşdur. Cəmiyyətin tələbatı təhsilin
inkişafını sürətləndirmiş, elmi və
texnoloji nailiyyətlər isə təhsil sistemi
qarşısında həlli vacib olan daha mürəkkəb vəzifələr
qoymuşdur. Qloballaşmanın geniş vüsət
aldığı hazırkı mərhələdə, informasiya
cəmiyyətində sosial-iqtisadi fəaliyyət sahələrindəki
rəqabətin gücləndiyi, habelə təbii
resursların tədricən tükəndiyi bir vaxtda təhsilin
rolu artmaqdadır. Birləşmiş Millətlər Təşkilatı
XXI əsri “təhsil əsri” elan etmişdir. Yüksək
intellektə malik insan kapitalının formalaşmasında,
davamlı inkişafa zəmin yaradan güclü
iqtisadiyyatın qurulmasında xüsusilə ali təhsilin rolu
mühüm əhəmiyyət kəsb edir.
Müasir
dünyada hər bir ölkənin uğurlu gələcəyi
həmin ölkədə təhsilin səviyyəsi ilə
müəyyən olunur. Təcrübə
göstərir ki, təbii sərvətlərin bolluğu
dövlətin inkişafının əsas göstəricisi
deyil, başlıcası, bu sərvətlərin cəmiyyətin
hərəkətverici qüvvəsi olan insan kapitalına
çevrilməsini təmin etməkdir. Bu indiki mərhələdə
təhsil sisteminin ən zəruri vəzifəsidir.
Akademik
Ramiz Mehdiyev “Modernləşmə xətti yenə də
gündəlikdədir” adlı elmi məqaləsində
haqlı olaraq qeyd edir ki, bəşəriyyət artıq
öz inkişafının informasiya cəmiyyəti deyilən
mərhələsinə qədəm qoymuşdur.
İnformasiya cəmiyyəti tədricən post-modernin, adət
etdiyimiz norma və dəyərləri
sürətlə dəyişdirən postindustrial cəmiyyətin
bir hissəsi kimi həyatımıza daxil olur. Kompyuter
texnologiyalarının, kosmik rabitənin, informasiya yeniliklərinin
misli görünməmiş inkişafı, digər oriyentlərində
aksentlərin dəyişməsi, yeni bio və
nanotexnologiyaların kəşfləri və s. buna əyani
sübutdur.
“2009-2013-cü
illərdə Azərbaycan Respublikasının ali təhsil
sistemində islahatlar üzrə Dövlət
Proqramının təsdiq edilməsi barədə” Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 22 may 2009-cu il tarixli sərəncamı
təhsil sistemində köklü dəyişikliklərin əsasını
qoymaqla, ölkənin ali təhsilinin Avropa təhsil məkanına
inteqrasiyası, onun məzmununun Bolonya deklarasiyasının
prinsiplərinə uyğun qurulması, cəlbedici və rəqabət
qabiliyyətliliyinin təmin edilməsi, ölkə
iqtisadiyyatının inkişaf tələblərinə
uyğun ali təhsilli kadrlara yaranan tələbatın ödənilməsi,
habelə informasiya cəmiyyətinin və biliklərə əsaslanan
iqtisadiyyatın tələblərinə
uyğun olaraq kadr potensialının yaradılması, əhalinin
müasir tələblərə cavab verən ali təhsil
almaq imkanlarının təmin edilməsi üçün
iqtisadi və sosial baxımdan səmərəli ali təhsil
sisteminin formalaşdırılması siyasətini müəyyənləşdirmişdir.
Biliklərə əsaslanmış
iqtisadiyyatın təşəkkül tapdığı şəraitdə
informasiya və kommunikasiya texnologiyalarının (İKT)
inkişafı ölkənin intellektual və elmi
potensialının vacib göstəricilərindən biri hesab
olunur. Tam əminliklə demək olar ki, bu gün
qloballaşan dünyada ölkələrin rəqabət
qabiliyyəti, ilk növbədə, onların İKT-dən səmərəli
istifadəsi ilə müəyyənləşdirilə bilər.
İKT-nin təhsildə
tətbiqi və inteqrasiyası Azərbaycan vətəndaşlarının
müasir biliklərə və bacarıqlara malik olan yeni nəslinin
formalaşmasına birbaşa təsir edən yüksək
mahiyyətli məsələdir.
Qeyd olunan
dövlət proqramlarının icrası
na
dair Polis Akademiyasında ali təhsilin məzmununun və təlim
texnologiyalarının təkmilləşdirilməsi,
informasiya və kommunikasiya texnologiyalarının təhsil
sisteminə inteqrasiyası və təhsil prosesinin məzmunca
modernləşməsi məqsədilə bir sıra tədbirlər
həyata keçirilmişdir. Belə ki, tədris prosesində
mühazirə dərsinin əyaniliyini artırmaq, multimedia
texnologiyalarını tətbiq etmək məqsədilə
mühazirə zallarında interaktiv lövhə
texnologiyası quraşdırılaraq istifadəyə
verilmişdir. İnformasiya-kommunikasiya texnologiyalarının
daha dərindən mənimsənilməsi məqsədilə
DİO-da idarəetmənin təşkili və
ixtisasartırma fakültəsinin dinləyiciləri
üçün müasir tələblərə cavab verən
kompyuter sinfi təşkil olunmuş, akademiyanın ümumi
kitabxanasında AİY sayı artırılmaqla köhnə
kompyuterlər yeniləri ilə əvəz olunmuş və
müvafiq proqram təminatları ilə təchiz
edilmişdir.
Azərbaycan
Respublikası Prezidenti cənab İlham Əliyevin 21 oktyabr
2005-ci il tarixli sərəncamı ilə qəbul olunmuş
“Azərbaycan Respublikasında rabitə və informasiya
texnologiyalarının inkişafı üzrə 2005-2008-ci illər
üçün Dövlət Proqramı” (“Elektron Azərbaycan”),
“Azərbaycan elmində islahatların aparılması ilə
bağlı Dövlət Komissiyasının yaradılması haqqında” 10
aprel 2008-ci il tarixli sərəncamı elm konsepsiyasının
işlənməsi və həyata keçirilməsi məsələlərini
aktuallaşdırmışdır. Dünyanın
bir çox dövlətlərində olduğu kimi, elm layihəsi
“Elektron Azərbaycan” Dövlət Proqramı çərçivəsində
respublikanın elmi qurumlarının virtual elmi informasiya məkanının
yaradılmasını və onun dünya elminə
inteqrasiyasını nəzərdə tutur. Virtual informasiya sistemlərinin ənənəvi təhsil
sisteminə tətbiqi nəticəsində yaranan yeni təhsil
sistemi insanların intellektual imkanlarını dəfələrlə
artırır, daha çox informasiyanı məkan fərqi
olmadan az vaxt ərzində, keyfiyyətli mənimsəməyə,
virtual təhsil və s. bu kimi müasir təhsil
texnologiyalarını tətbiq etməyə imkan verir. Bu məqsədlə
DİN-in Baş İnformasiya-Kommunikasiya İdarəsi ilə
birgə Polis Akademiyasında virtual sinif (telekonfrans
texnologiyası) sistemi təşkil olunmuşdur.
Müasir pedaqoji
praktikada texnoloji təlim metodikası çərçivəsində,
elektron təlim vasitələrinin tətbiqi müasir təhsil
sisteminin inkişaf etdirilməsində aparıcı
tendensiyadır. Bu baxımdan, qabaqcıl təlim-texnoloji
komplekslərdən, xüsusi olaraq internet
texnologiyalarının təhsil imkanlarından təlim
prosesində istifadə olunması, təhsilin keyfiyyətinin
yüksəldilməsində mühüm amildir. Bu baxımdan internet texnologiyalarının təlim
prosesində tətbiqinin didaktik-metodoloji və metodik əsaslarının
tədqiq edilməsi, elektron tədris sistemlərinin
effektivliyinin artırılması nəticə etibarilə təhsilin
keyfiyyətinin yüksəldilməsi baxımından
xüsusi aktuallıq kəsb edir. Bu məqsədlə
Polis Akademiyasının kafedra, şöbə və bölmələri,
eləcə də ümumi kitabxana genişzolaqlı yüksək
sürətli internet şəbəkəsinə
qoşulmuşdur.
Azərbaycan
xalqının ümummilli lideri Heydər Əliyevin 17 fevral
2003-cü ildə imzaladığı “2003-2012-ci illərdə
Azərbaycan Respublikasının inkişafı naminə informasiya
və kommunikasiya texnologiyaları üzrə Milli Strategiya” Azərbaycanda
İKT sektorunun inkişafına güclü təkan verdi. Azərbaycan Respublikası Prezidenti cənab İlham Əliyevin
21 oktyabr 2005-ci il tarixli sərəncamı ilə təsdiq
edilmiş Azərbaycan Respublikasında rabitə və
informasiya texnologiyalarının inkişafı üzrə
2005-2008-ci illər üçün Dövlət Proqramı
(Elektron Hökumət) Azərbaycanda elektron hökumətin
qurulmasına dövlət tərəfindən xüsusi əhəmiyyət
verildiyini bir daha sübut etdi. XXI əsrdə dünyada
hökumətin fəaliyyətini asanlaşdıran,
bürokratik əngəlləri aradan qaldıran elektron
hökumətin normativ-hüquqi bazası Azərbaycan
Respublikasında da formalaşmışdır.
Bu gün qlobal cəmiyyət
mövcud problemləri həll etmək üçün yeni
ictimai quruluş tipinə keçid almaqdadır. Bu da
bütün sahələrdə ənənəvi dəyərlər
sisteminin, təşkilatlanma formalarının, inkişaf
strategiyalarının sistemli şəkildə, kökündən
yeniləşməsini tələb edir. Formalaşmaqda olan yeni
cəmiyyət tipini superindustrial, elmi, informasiya, bilik, intellekt cəmiyyəti,
texnotron era və s. kimi adlandırırlar.
Təsadüfi
deyil ki, artıq vətəndaş cəmiyyəti, hüquqi
dövlət quruluşu kimi qlobal tarixi vəzifələr
sırasına daha biri–innovasion elm cəmiyyəti qurmaq vəzifəsi
də əlavə olunmuşdur. Daha dəqiq desək, demokratik
cəmiyyətin uğuru və tərəqqisi həm də
innovasion inkişaf modelinin nə dərəcədə müəyyənləşdirilməsindən,
uğurlu həyata keçirilməsindən də
asılı olmuşdur.
Azərbaycanda
innovasion cəmiyyət quruculuğunun ictimai, mədəni,
elmi əsaslarının qurulması dünya birliyinə
inteqrasiyanın mühüm şərtlərindəndir. Məhz
bu səbəbdən də dünya elminə və informasiya cəmiyyətinə
inteqrasiya dövlət siyasətimizin mərkəzində
durur.
Müasir
dünyanın inkişaf etmiş ölkələrində,
qabaqcıl müəssisələrdə “intellektual kapital
üzrə direktor” kimi peşə sahibləri geniş fəaliyyət
göstərir. Tükənən təbii sərvətlərlə
müqayisədə, tükənməyən, əbədi sərvət–insan
zəkası enerji və güc mənbəyinə,
inkişafın təkanına çevrilir. Başqa sözlə,
qüdrətli Azərbaycan dövlətinin, demokratik cəmiyyət
quruculuğunun, xalqın maddi və mənəvi
rifahının başlıca qarantı rolunda
çıxış edən məhz cəmiyyətin
intellektual potensialıdır.
Daxili
işlər orqanlarının fəaliyyətində şəffaflığın
və səmərəliliyin artırılmasında, beynəlxalq
əlaqələrin təşkil olunmasında, əhalinin
maarifləşdirilməsində, eləcə də polisin fəaliyyətinə
dair vətəndaşların informasiya tələbatlarının
və bu sahədə hüquqlarının, həmçinin
nazirliyə və onun tabeli qurumlarına müraciətlərin
göndərilməsi məqsədilə istifadə olunan Polis
Akademiyasının veb-saytı akademiyada keçirilən tədbirlərin
mütəmadi olaraq, internet səhifəsində yerləşdirilməsi
və ictimaiyyətə çatdırılması tərəfimizdən
təxirə salınmadan həyata keçirilmişdir.
Müasir
dövrdə informasiya və kommunikasiya texnologiyalarının
tətbiqinin geniş vüsət alması ölkəmizdə
də prioritet sahələrdən hesab olunur. Ölkə
Prezidentinin “Azərbaycan Respublikasının inkişafı
naminə informasiya və kommunikasiya texnologiyaları üzrə
2003-2012-ci illəri əhatə edən Milli Strategiya”ya dair
imzaladığı sərəncam bu sahənin inkişafına göstərdiyi diqqətin
əlamətidir. İKT-nin tətbiqinin sürətlənməsi,
Elektron Hökumətin qurulması istiqamətində atılan
addımlar sırasına Daxili İşlər Nazirliyində
tətbiq olunan Elektron Sənəd Dövriyyəsini (ESD) misal
göstərmək olar. Hazırda bu
sistem DİN-in Polis Akademiyasinda da tətbiq edilməkdədir. ESD
sisteminin təşkil edilməsi ilə əlaqədar Polis
Akademiyasında zəruri tədbirlər
görülmüş, 60 iş yeri kompyuter və digər
avadanlıqlarla təchiz edilmiş, hər bir istifadəçiyə
ESD-la işləmək üçün istifadəçi
kitabçası verilmişdir.
Son zamanlar daxili işlər
orqanlarının praktiki fəaliyyətində, cinayətkarlıqla
mübarizə sahəsində informasiya texnologiyalarının
tətbiq edilməsi ilə bağlı əhəmiyyətli
işlər görülmüşdür. “DİN
sistemində yeni informasiya texnologiyalarının tətbiqi ilə
bağlı görülən işlərin vəziyyəti və
bu sahədə müvafiq İnkişaf Konsepsiyasının təsdiq
edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası DİN-in 25
sentyabr 2007-ci il tarixli KQ-5/1 nömrəli kollegiya qərarına
əsasən informasiya texnologiyalarını tətbiq etməklə
informasiya təminatının effektivliyinin
artırılması, informasiyanın toplanması, emalı,
mübadiləsi, istifadəsi və
avtomatlaşdırılmış idarəetmə sahələrinin
təşkil edilməsi ilə bağlı DİO fəaliyyətinin
strateji xətti müəyyən edilmişdir. Bu istiqamətdə
Polis Akademiyasında müasir kompyuter texnikasından istifadə
etməklə gələcək xidməti fəaliyyətdə
hüquq pozuntularının müəyyənləşdirilməsində
və araşdırılmasında kriminalistik bilik və
elmi-texniki vasitələrin tətbiqi ilə bağlı
müdavimlərdə peşəkar vərdişlərin
aşılanması məqsədilə “Fotorobot proqramından
istifadə etməklə şifahi portretin tərtib edilməsi
və şəxsiyyətin eyniləşdirilməsi”
rubrikası altında praktiki məşğələlər
keçirilir.
Müasir informasiya-kommunikasiya
texnologiyalarının daxili işlər orqanlarının idarəçilik
fəaliyyətinin və iş üslubunun mühüm tərkib
hissəsi olduğunu nəzərə alaraq
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları sahəsində müasir
tələblərə cavab verən peşəkar polis
kadrlarının hazırlığı səviyyəsinin təkmilləşdirilməsi
məqsədilə Azərbaycan Respublikası DİN-in “Daxili
işlər orqanlarında peşə
hazırlığının təkmilləşdirilməsi
üzrə əlavə tədbirlərə dair” əmrinin tələblərini
rəhbər tutaraq sıravi və kiçik rəis heyəti
vəzifələrində çalışan əməkdaşlardan
kompyuter bilik və vərdişləri üzrə məqbullar
qəbul edilmişdir. Hazırda sıravi və
kiçik rəis heyəti vəzifələrində
çalışan əməkdaşlarla ilkin hazırlıq tədbirləri
davam etdirilir.
Tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsi,
müdavim və dinləyicilərin bilik səviyyələrinin
artırılmasında əsas şərtlərindən biri də
fənlərarası əlaqənin təşkil edilməsidir. Bu istiqamətdə kriminalistika kafedrası ilə
birgə “Zahiri əlamətlərə görə şifahi
portretin tərtib edilməsi” mövzusunda kompyuter
texnikasını və müvafiq proqram təminatını tətbiq
etməklə təcrübə dərsləri təşkil
olunmuşdur.
Azərbaycan Respublikasında təhsil
sisteminin informasiyalaşdırılması istiqamətində
həyata keçirilən islahatlar təhsilin keyfiyyətinin
yüksəldilməsində informasiya və kommunikasiya
texnologiyalarının rolunu bir daha təsdiqləyir. Təhsil sistemində yeni informasiya
texnologiyalarını tətbiq etməklə həyata
keçirilən dövlət siyasəti İKT infrastrukturun
inkişaf etdirilməklə, elektron təhsil
texnologiyalarının tətbiqinin genişləndirilməsi,
təhsil sistemində idarəetmənin
informasiyalaşdırılması, kadr potensialının
gücləndirilməsi, tədris prosesinin idarəedilməsi
və interaktiv tədris sisteminin təşkil olunması
istiqamətində çoxsaylı yeni imkanlar yaradır.
Bu istiqamətdə kafedrada tədris olunan fənlər üzrə
tədris və didaktik materialları özündə birləşdirən
tədris modulu və mövzular üzrə test proqramları
hazırlanmışdır.
Son zamanlar Polis Akademiyasında
kompyuter parkının genişləndirilməsi istiqamətində
əhəmiyyətli işlər
görülmüşdür. Kafedra,
şöbə və bölmələrin kompyuterləşdirilməsi,
avtomatlaşdırılmış işçi yerlərinin
yaradılması, eləcə də istismarda olan texniki vasitələrə
profilaktiki baxışın keçirilməsində kafedra əməkdaşları
yaxından iştirak etmişlər.
Akademiyada təlim-tərbiyə
işi kafedraların, professor-müəllim heyətinin fəaliyyətinin
əsas növlərindən birini təşkil edir. Kafedra müəllimləri tədris prosesində, eləcə
də kənar vaxtlarda müdavim və dinləyicilər
arasında milli-mənəvi dəyərlərə hörmət,
dövlətçilik ənənələrinə sadiqlik,
xidməti vəzifələrin icrasına məsuliyyətlə
yanaşma və digər məsələlər üzrə təbliğat
aparırlar. Bu istiqamətdə kafedra əməkdaşları
tərəfindən akademiyada fəaliyyət göstərən
Heydər Əliyev irsinin öyrənilməsi üzrə
ideoloji informasiya mərkəzində ümummilli liderin həyat
və fəaliyyətini əks etdirən yeni sənədlər,
müxtəlif ölkələrdə, beynəlxalq təşkilatlarda,
keçirdiyi görüşlərlə bağlı qısa
oçerklər, həmçinin onun həyat və fəaliyyətindən
bəhs edən disk və videokasetlər toplanıb, kompyuterin
yaddaş bazasına daxil edilmişdir.
Beləliklə, informasiya cəmiyyətinin
qurulmasını prioritet məsələ elan edən dövlət
başçısının bu sahədə qarşıya
qoyduğu vəzifələrin tam, hərtərəfli və
vaxtında icrası məqsədilə tədris ocağı
kimi DİN-in Polis Akademiyası İKT-nın inkişafı
sahəsinə öz töhfələrini verərək
informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqi prosesinə
aktiv şəkildə qoşulur.
Səməd
HÜMBƏTOV,
Polis
Akademiyasının
DİO-da idarəetmənin
təşkili
kafedrasının rəisi,
polis polkovniki, dosent.
Respublika.-
2012.- 29 aprel.- S.7.