Heydər Əliyevin həyat
və fəaliyyəti nəsillərə örnəkdir
Ulu
öndər Heydər Əliyevin həyat və fəaliyyəti,
zəngin irsi nəsillərə örnək olan bir məktəbdir.
Bu mənada biz müəllimlərin üzərinə
çox böyük bir vəzifə və məsuliyyət
düşür: dahi ictimai-siyasi xadimimizin irsini gələcək
nəslə çatdırmaq! Bunun üçün hər bir
pedaqoq və müəllim Heydər Əliyev şəxsiyyətinə
və irsinə dərindən bələd olmalı və
şagirdlərə çatdırmalıdır. Azərbaycan
xalqının bu böyük oğlu müasir müstəqil
ölkəmizin memarı və xilaskarıdır. Müstəqilliyə aparan yol isə
məhz ulu öndərin ilk dəfə respublika rəhbərliyinə
gəlişindən —1969-cu ildən başlamışdır.
70-ci
illərin əvvəllərindən vüsət götürən
iqtisadiyyat, mədəniyyət, elm və təhsil sahəsində
inkişaf, mənəvi mühitin
sağlamlaşdırılması bütövlükdə
ölkədə milli özünüdərk prosesinin
oyanmasına güclü təkan verdi. Heydər Əliyev
respublikaya rəhbərliyi dövründə qətiyyət, cəsarət
və müdrikliklə xalqın tarixi yaddaşının
qorunmasına, mədəniyyətimizin tərəqqisinə,
Azərbaycanın bütün dünyada tanınmasına
önəm vermişdir. Azərbaycanın gələcəyi
üçün, istiqlal mücadiləsi üçün
dünya azərbaycanlılarının təşkilatlanması
və birliyi çox mühüm əhəmiyyətə malik
idi, lakin həmin dövrün mövcud siyasi reallıqları
bu məsələləri ilə milli-ideoloji zəmində
açıq və sistemli şəkildə məşğul
olmağa imkan verməsə də, mədəniyyət, incəsənət,
elm sahəsində ciddi iş aparılır,
respublikamızın nailiyyətləri təbliğ edilir,
dünya azərbaycanlılarının tarixi Vətənlə
əlaqəsinə xidmət edəcək imkandan tam səmərə
ilə istifadə edilirdi. Xarici
ölkələrlə mədəni əlaqələrin
qurulması, bədii tərcümə işinin genişlənməsi,
Azərbaycan Mədəni Əlaqələr Cəmiyyətinin
(“Vətən” Cəmiyyəti) yaradılması
soydaşlarımızın birliyinə və Vətənlə
ayrılmaz tellərlə bağlanmasına yönələn
mühüm addımlardan biri idi. Eyni zamanda
respublikamızın hərtərəfli inkişafı
insanlarda milli qürur hissini oyadır, ata yurduna
bağlılığı artırırdı. Bu gün daim
güclənən dünya azərbaycanlıları təşkilatlarının
bünövrəsi məhz həmin tarixdən başlayır.
Ümummilli
lider Heydər Əliyev Azərbaycan xalqının elmi və
intellektual potensialının gücləndirilməsinə həmişə
böyük qayğı ilə yanaşırdı. Məhz bu
qayğı və diqqətin nəticəsidir ki, həmin
dövrdə 15 mindən çox azərbaycanlı gənc
keçmiş SSRİ-nin 50-dən çox böyük şəhərinin
170-dən artıq ali məktəbində elm, iqtisadiyyat, mədəniyyət,
istehsalat və digər sahələri əhatə edən, Azərbaycanda
zəruri ehtiyac duyulan 250-dən çox ixtisas üzrə təhsil
almışdır. Beləliklə, gələcəkdə
müstəqil olacaq Azərbaycanın kadr potensialı problemi
həll edilmiş oldu.
Heydər
Əliyevin Moskvada Sovet dövlətinin rəhbərlərindən
biri kimi fəaliyyəti dünya azərbaycanlıları
arasında milli qürurun güclənməsində xüsusi
rol oynamışdır.
Ötən
əsrin 80-ci illərinin sonlarında SSRİ məkanında cərəyan
edən hadisələr imperiyanın sərhədləri
çərçivəsində demokratik düşüncə
tərzinin genişlənməsinə və milli-azadlıq hərəkatlarının
güclənməsinə zəmin yaratmış oldu. Tarixi
dönəmlərdə imperiya qüvvələrinin siyasi məqsədlərindən
öz mənafeləri üçün istifadə edən ermənilər
1988-ci ildə Azərbaycan ərazilərini işğal etmək
üçün separatçılıq və etnik təmizləmə
hərəkətlərinə başladılar. Moskva onlara dəstək
verirdi.
Qədim
Azərbaycan ərazisi İrəvanın etnik təmizləməyə
məruz qalması, erməni
işğalçılarının ölkəmizin
ayrılmaz parçası olan Dağlıq Qarabağın ərazisinin
qəsb edilməsinə yönəldilmiş terror-təxribat
aksiyaları xalqımızın bu qeyri-insani proseslərə
qarşı mübarizəsini daha da alovlandırdı və
istiqlal mücadiləsi dönməz xarakter aldı. Bu hərəkatın
qarşısında aciz qalan Moskva 1990-cı il 20 yanvar Bakı
faciəsini törətdi. Azərbaycan xalqının milli
bütövlüyünü təsdiqləyən ən
böyük hadisələrdən biri kimi bu hadisə tarixin
yaddaşına əbədi həkk edilmişdir. Bu faciə
harada, hansı ölkədə yaşamasından asılı
olmayaraq, xalqı vahid qüvvə kimi birləşdirdi.
Heydər
Əliyev belə bir mürəkkəb
vəziyyətdə vətəndaş mövqeyi və vətən
təəssübkeşliyi nümayiş etdirərək 20
Yanvar qırğını ilə bağlı Moskvada imperiya rəhbərliyinin
bu qeyri-insani hərəkətə qarşı kəskin etiraz
səsini ucaltdı, xalqın siyasi iradəsini bütün
dünyaya bəyan etdi. Dünya azərbaycanlılarının
bir millət kimi mütəşəkkilliyinə təkan verən
bu bəyanat həmvətənlərimizi ölkənin,
xalqın taleyi üçün tarixi məsuliyyət
daşımaq qüdrətində olan yeganə siyasi xadim və
milli lider ətrafında birləşdirdi.
Azərbaycan
xalqının tarixi milli oyanışının sayəsində
XX əsrin sonlarında dövlət
müstəqilliyimiz yenidən bərqərar olmuş və
dönməz xarakter almışdır. Təsadüfi deyil ki,
bu qətiyyətli barışmaz istiqlal mücadiləsi
xalqımıza dünya birliyində dünyanın ən
mübariz xalqı adını qazandırmışdır.
Xalqımızın
dahi oğlu Heydər Əliyevin məqsədyönlü siyasəti
nəticəsində milli ideyalar və milli vəzifələr
müəyyənləşib, milli-mənəvi dəyərlərimizin,
tarixi keçmişimizin təhrif olunmasının
qarşısı alınmış
saxtalaşdırılmasının, adət-ənənələrimizə
biganəliyin səbəblərindən törənən faciələrimizin
kökləri və s. açılmış, bu istiqamətdə
müvafiq tədbirlər görülmüşdür.
Ulu
öndərin böyük əməyi, zəhməti nəticəsində
bu gün milli mənəviyyatımız dirçəlib,
milli özünüdərketmə formalaşıb, gənclərimizdə
vətənpərvərlik hissi daha da yüksəlmişdir.
Nəhayət,
Heydər Əliyevin məqsədyönlü, uzaqgörən
siyasəti nəticəsində xalq öz tarixi
keçmişinin mənzərəsini yaratmaq imkanı əldə
etmişdir. Bu, danılmaz bir həqiqətdir. Bunları
şagirdlərə çatdırmaq da hər bir müəllimin
ən mühüm vəzifələrindən biridir.
Uşaqlıqdan
Heydər Əliyev adı, dühası ilə fəxr
etmişəm. Xalqını, torpağını, eləcə
də bütün türk dünyasını sonsuz məhəbbətlə
sevən, haqq-ədalət yolunda yorulmadan mübarizə aparan
bu böyük şəxsiyyətin “Mən fəxr edirəm ki
azərbaycanlıyam” deməsi qəlbimi iftixar hissi ilə
doldurur.
Böyük
şəxsiyyət, nüfuzlu dövlət xadimi Heydər
Əliyevin şəxsi nümunəsində vətənpərvərlik
hisslərini aşılamaq pedaqoji fəaliyyətə
başladığım ilk dövrdən iş üslubum
üçün xarakterikdir. Müasir mərhələdə
şagirdlərin ulu öndərin həyat və fəaliyyəti
nümunəsində tərbiyə edilməsi günün ən
aktual məsələlərindən biridir.
Məhluqə ƏZİZOVA
Respublika. - 2013.- 6 dekabr.- S.4.