Müasir strateji inkişaf
kursunun müəllifi
2013–cü il ölkəmiz üçün diqqətəlayiq hadisələrlə zəngindir. Onlardan ən əlamətdarı isə ulu öndər Heydər Əliyevin 90 illik yubileyidir. Artıq neçə vaxtdır ki, ölkəmizin hər yerində xalqımızın böyük oğlunun bu ildönümünə həsr olunmuş təntənəli tədbirlər keçirilir.
Hər bir azərbaycanlı üçün önəmli olan bu yubiley ərəfəsində ümummilli liderimizin Azərbaycan dövləti və xalqı qarşısında xidmətlərinə nəzər yetirməklə, bu böyük şəxsiyyətin irsinə sədaqət və xatirəsinə ehtiramımızı ifadə edirik. Çünki Heydər Əliyevin fəaliyyətinin hər bir məqamı xalqın, dövlətin, cəmiyyətin mənafeyi ilə bağlı olmuşdur. O, Azərbaycan torpağının, Azərbaycan dövlətinin, Azərbaycan xalqının mənafeyi uğrunda böyük məhrumiyyətlərə sinə gərərək fədakarlıqla çalışmış, müstəqilliyimizin möhkəmləndirilməsi, dövlətçiliyimizin inkişafı, xalqın rifah halının daha da yaxşılaşdırılması üçün misilsiz işlər görmüşdür.
Məhz ölkəyə birinci rəhbərliyi dövründən respublikamızda milli müstəqilliyimiz üçün etibarlı zəmin formalaşdıran, sosial–iqtisadi, institusional, mədəni və mənəvi mühit yaradan ulu öndər bu möhkəm bünövrə üzərində xalqın azadlıq, istiqlaliyyət və müstəqillik ideallarına qovuşmasını təmin etmişdir. Bu günün zirvəsindən baxdıqda həmin illərdə Heydər Əliyevin xalqının maraqlarından çıxış edən, milliləşdirmə siyasəti aparmaqla ziyalı elitasını sərt təqiblərdən qoruyan fenomenal lider keyfiyyətləri indi daha qabarıq görünür. Keçmiş imperiya daxilində hansı qlobal proseslərin getdiyini daha dərindən müşahidə etmək imkanına və bacarığına malik olan ulu öndər Azərbaycanın müstəqilliyini öncədən görmüş, bu müstəqilliyin dönməzliyini təmin edəcək bünövrənin möhkəm və hərtərəfli olması üçün zəruri olan tədbirləri həyata keçirmişdir.
Ötən əsrin 70–ci illərindən başlayaraq Heydər Əliyevin rəhbərliyi altında respublikada gerçəkləşdirilən genişmiqyaslı islahatlar iqtisadi potensialın formalaşdırılmasına, sosial–mədəni həyatın canlandırılmasına və milli–mənəvi dəyərlərin dirçəldilməsinə yönəldilərək gələcək müstəqilliyin təmin olunması üçün zəmin hazırlamışdır. Ümummilli liderimizin ölkəyə rəhbərliyinin birinci dönəmində — 1969–1982–ci illərdə ölkənin milli gəliri 2,5 dəfə, illik orta hesabla 7,2 faiz artmış, ölkə iqtisadiyyatının inkişafında mühüm əhəmiyyəti olan 170–dən çox yeni sənaye müəssisəsi tikilib istifadəyə verilmişdir.
Azərbaycan müstəqillik əldə etdikdən sonra, 1991–1993–cü illər çox ağır və məsuliyyətli, tarixi əhəmiyyət kəsb edən dövr idi. 1993–cü ildə xalqın istəyi ilə siyasi hakimiyyətə qayıdan Heydər Əliyev Azərbaycanı bir dövlət kimi məhv olmaqdan, dünya xəritəsindən silinməyin real təhlükəsindən xilas etdi. Ulu öndər qısa müddətdə sabitliyi bərpa etdi, cəbhə bölgəsində uzunmüddətli atəşkəsə nail oldu, ölkədə möhkəm və dönməz sabitlik yaratdı, siyasi, iqtisadi və mənəvi böhran aradan qalxdı və iqtisadiyyat sürətlə inkişaf etməyə başladı. Ən əvvəl Azərbaycan ətrafında yaradılmış informasiya blokadası dağıdıldı və Ermənistan–Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsi barədə əsl həqiqətlər dünya ictimaiyyətinə çatdırılmağa başladı. Ölkədə özəl sektorun, sahibkarlıq fəaliyyətinin, investisiya mühitinin formalaşması sahəsində böyük addımlar atıldı. Demokratik, hüquqi dövlət quruculuğunda misilsiz xidmətlər göstərildi. Sərbəst bazar iqtisadiyyatı prinsiplərini bərqərar etmək, xalqın rifahını və həyat şəraitini yaxşılaşdırmaq yolunda ardıcıl tədbirlər görülməsinə başlandı.
Müasir Azərbaycanın memarı Heydər Əliyevin yüksək siyasi qabiliyyəti sayəsində Azərbaycan 1993–2003–cü illərdə çox böyük sürətlə inkişaf etməyə başladı. Əgər 1993–cü ildə inflyasiyanın səviyyəsi 1200–1700 faiz idisə, Heydər Əliyevin ölkə rəhbərliyinə qayıtdığı dövrdən sonrakı iki il müddətində inflyasiyanın səviyyəsi 10 dəfə aşağı düşmüşdü. 20 sentyabr 1994–cü ildə dünyanın aparıcı dövlətlərinin nüfuzlu neft şirkətlərinin iştirak etdiyi, ölkəmiz üçün həm siyasi, həm də iqtisadi stabilliyin qarantı rolunu oynayacaq, ölkəmizin yeni strateji inkişaf kursunun reallaşmasında həlledici rol oynayacaq “Əsrin müqaviləsi” imzalandı. Bundan sonra da iyirmidən çox neft müqaviləsi imzalanaraq ölkə iqtisadiyyatına bütövlükdə 60 milyard ABŞ dolları həcmində sərmayə qoyulmasına şərait yaradıldı.
Bazar iqtisadiyyatına sürətli keçidi şərtləndirən islahatlar aparıldı, MDB məkanında ilk dəfə olaraq ölkəmizdə aparılan aqrar islahatlar nəticəsində torpaq həqiqi sahibinə, kəndlilərə təmənnasız olaraq paylandı. Geniş özəlləşdirilmə prosesi nəticəsində yerli sahibkarlar təbəqəsinin meydana gəlməsinə şərait yaradıldı.
1995–ci ildə
Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası qəbul
olundu. Bu əsas Qanunda bazar münasibətləri əsasında
iqtisadiyyatın inkişafına şəraitin
yaradılması, sahibkarlığa təminat verilməsi, rəqabət
mexanizminin formalaşması və inkişafı, həmçinin
rəqabətin qorunması ilə bağlı müddəalar
öz əksini tapdı.
Ümummilli
lider Heydər Əliyev çox çətin, mübarizə
və qələbələrlə dolu bir ömür
yaşadı. Ən əsası tarixin onun üzərinə
qoyduğu şərəfli missiyanı — Azərbaycanı
parçalanmaq və bir dövlət kimi məhv olmaqdan
qurtararaq müstəqilliyinin qorunub saxlanılması və əbədiliyə
çevrilməsi vəzifəsini yerinə yetirdi.
Xalqımızın yaddaşına Heydər Əliyevin
ölkəmizə rəhbərliyi dövrü stabillik,
inkişaf, sülh və çiçəklənmə
dövrü kimi əbədi həkk olundu.
Ulu
öndərin ölkəmizin inkişafı naminə ən
uğurlu addımlarından biri isə heç şübhəsiz,
onun müəyyən etdiyi yolun bu gün də uğurla davam
etdirilməsinin təmin olunmasıdır. Dövlətçilik
ənənələrində böyük əhəmiyyəti
olan siyasi varislik məsələsini də diqqətdə
saxlayan ümummilli liderimiz “Mən ona özüm qədər
inanıram”, — deməklə bu ağır, məsuliyyətli və
şərəfli missiyanı İlham Əliyevə etibar
etdiyini bildirmişdir. Hazırda ulu öndərin siyasi kursu
möhtərəm Prezident İlham Əliyev tərəfindən
uğurla davam etdirilir. Ümummilli liderin əsasını
qoyduğu müstəqil Azərbaycan bu gün dünyanın ən
sürətlə inkişaf edən ölkələri
sırasındadır.
“Mən hər
bir azərbaycanlının Prezidenti olacağam”, — deyən
Prezident İlham Əliyev isə ötən dövrdə bu vədə
sadiqliyini əməli işi ilə sübuta yetirmişdir.
Ölkəmizdə ardıcıl aparılan islahatlar nəticəsində
iqtisadiyyatın inkişafında ciddi irəliləyiş əldə
edilmiş, makroiqtisadi göstəricilərin artımında
yüksək nəticələrə nail olunmuş, iqtisadi
potensialın formalaşmasında həlledici rol oynayan
sahibkarlığın inkişafında əhəmiyyətli
uğurlar qazanılmış, əhalinin rifah halının
yaxşılaşdırılması, sosial müdafiəyə
ehtiyacı olan insanlara dövlət qayğısının
artırılması, hərtərəfli inkişaf və beynəlxalq
iqtisadi sistemə inteqrasiya istiqamətində mühüm
addımlar atılmışdır.
Bu gün
ulu öndər Heydər Əliyevin ideyaları və siyasi
kursunu uğurla həyata keçirən möhtərəm
Prezident İlham Əliyevin yüksək intellekti və
işgüzarlığı sayəsində Azərbaycan
bütün sahələrdə sürətli inkişaf tempi
nümayiş etdirir. Artıq dünya ekspertləri də
dövlətimizin nailiyyətlərini böyük maraqla izləyirlər.
Əlbəttə bütün bunlar düzgün siyasi, iqtisadi
təhlil və eyni zamanda yüksək iradə, böyük zəhmət
sayəsində yaranan prosesdir. Neçə ildir ki, dünyada
iqtisadi böhran davam etməkdədir. Həmişə
nümunə göstərilən Avropa ölkələri
böhran içindədir, qitədə işsizlər ordusu
yaranmışdır. Bu, dünya dövlətlərinə də
təsir edir. Çünki bütün ölkələr bir
sistem şəklində, qarşılıqlı əlaqələr
formasında fəaliyyət göstərir. Lakin Azərbaycan
davamlı tərəqqi edir və bütün bu böhran illərində
öz sürətli inkişaf tempini qoruyub
saxlamışdır.
Hazırda
Azərbaycanda həyata keçirilən infrastruktur layihələr
xalqımızın firavanlığının
artımının təmin edilməsinə xidmət edir.
Ölkənin sosial–iqtisadi inkişafı sahəsindəki
uğurlarını hər bir vətəndaş öz
gündəlik həyatında, məişətində hiss
edir. Bu gün dünyada dövlət büdcəsi, hərbi xərcləri
və valyuta ehtiyatlarını qısa müddətdə dəfələrlə
artıran Azərbaycan kimi ikinci bir dövlət tapmaq çətindir.
Ölkəmizin bütün istiqamətlərdə — dövlət
quruculuğu, iqtisadiyyat, mədəniyyət, elm, təhsil,
müdafiə sənayesi, idman və digər sahələrdə
əldə etdiyi yüksək nailiyyətlər göz
qarşısındadır. Azərbaycan hazırda makroiqtisadi
sabitliyin və dayanıqlılığın yüksək səviyyəsinə
görə ölkələrin iyirmiliyinə, BMT–nin təsnifatına
əsasən, ümumi daxili məhsul istehsalının həcminə
görə “Yuxarı inkişaf etmiş ölkələr”
qrupuna daxildir. Respublikamızda adambaşına düşən
ümumi daxili məhsul 7000 ABŞ dollarını
ötmüşdür. 2008–2009–cu illərdə dünya maliyyə–iqtisadi
böhranının ən şiddətli dövründə
belə Azərbaycan iqtisadiyyatı 9 faiz, qeyri–neft sektoru isə
9,7 faiz artmışdır.
2003–2012–ci
illərdə ümumdaxili məhsulun orta illik artımı 13
faiz, qeyri–neft sektorunda 10,6 faiz təşkil etmiş, ÜDM 3 dəfə,
onun adambaşına düşən həcmi 2,7 dəfə,
qeyri –neft sektoru 2,3 dəfə artmışdır. Əsas
kapitala yönəldilən investisiyaların həcmi 7,3 dəfə
artmışdır. Bu dövrdə ölkənin
iqtisadiyyatı 3 dəfədən çox artmış və
onun inkişafına 132 milyard ABŞ dolları məbləğində
sərmayə qoyulmuşdur. Dövlət büdcəsi 19,
strateji valyuta ehtiyatları 29, iqtisadiyyatın kreditləşməsi
24,5 dəfə artmışdır. Əhalinin gəlirləri
6,9, orta aylıq əmək haqları 6,3, pensiyanın orta məbləği
6,4 dəfə yüksəlmişdir. Bu müddətdə bir
milyondan artıq yeni iş yeri açılmış, yoxsulluq
səviyyəsi 44,7 faizdən 6 faizə enmişdir. Əldə
olunan dinamik iqtisadi artımın nəticəsidir ki, Azərbaycanın
“yuxarı orta gəlirli” ölkələr sırasında
mövqeyi daha da möhkəmlənmişdir. 2003–cü ildən
bəri İKT sahəsində dünya üzrə illik
artım orta hesabla cəmi 10 faiz olduğu halda ölkəmizdə
orta illik artım sürəti 30–32 faiz səviyyəsinə
çatmışdır.
Dünya
İqtisadi Forumunun “İnformasiya Texnologiyalarının
İnkişafı 2013″ (Global İnformation Technology Report
2013″) adlı hesabatında 144 ölkəni əhatə edən
“Şəbəkə hazırlığı indeksi” reytinqində
Azərbaycan, Qazaxıstan və Rusiya Federasiyası kimi dövlətlərlə
birgə MDB–də İKT sahəsində ən inkişaf
etmiş ölkə hesab olunmuşdur.
Azərbaycanın
valyuta ehtiyatlarının son illərdə 48 milyard dollar səviyyəsinə
çatması maliyyə–iqtisadi
dayanıqlılığın başlıca göstəricilərindən
biri kimi qəbul edilir. Dünyada mürəkkəb iqtisadi və
siyasi mənzərənin yarandığı bir dövrdə
Azərbaycan öz inkişaf tempini qoruyub
saxlamışdır.
İndi vətənimizin
ərazisi başdan–başa tikinti, quruculuq meydanına
çevrilmişdir. Ölkədə həyata keçirilən
sosial infrastruktur layihələr də Azərbaycan
insanının firavan həyat tərzinin təmin olunması məqsədinə
xidmət edir. Yaşayış binaları, evlər, məktəb
və xəstəxanalar, sosial obyektlər tikilir, yollar çəkilir,
körpülər salınır, park və xiyabanlarda,
memarlıq binalarında yenidənqurma işləri
aparılır. Son illərdə Azərbaycanın siması
büsbütün, tanınmaz dərəcədə dəyişmişdir.
Bunu ölkəmizə gələn qonaqlar da səmimiyyətlə
etiraf edirlər.
Prezident
İlham Əliyevin uğurlu siyasəti nəticəsində
Azərbaycanda sahibkarlığın daha da sürətli
inkişafı üçün çox əlverişli mühit
yaranmışdır. Ölkə başçısı birmənalı
şəkildə bildirmişdir ki, sahibkarlar dövlətimizin
əsas dayaqlarından biridir və İcra orqanları
sahibkarlara kömək etməlidirlər. Bütün
bunların nəticəsidir ki, Azərbaycanda ümumi daxili məhsul
istehsalında özəl sektorun xüsusi çəkisi
artıq aydın hiss olunur, iqtisadi artımın təminatında
sahibkarlar sinfinin rol və mövqeyi davamlı şəkildə
güclənir. Dövlət tərəfindən
sahibkarlığın inkişafına yaradılan şərait
və müxtəlif formalarda verilən dəstək, eyni
zamanda sözügedən institutun daha sürətli tərəqqisi
məqsədilə sistem halında ardıcıllıq prinsipi
ilə həyata keçirilən, bir–birini tamamlayan iqtisadi
islahatlar bundan sonra da sahibkarlıq təsərrüfatlarının
ölkə iqtisadiyyatının yüksəlişində
mühüm rol oynayan subyektlərdən biri olaraq
çıxış etməsinə möhkəm bazis
yaratmışdır. Azərbaycan artıq 2009–cu ildən
iqtisadi sahədə keçid dövrünü başa
vurmuş, ölkəmizdə yeni tipli iqtisadiyyat, yeni bazar
münasibətləri tam formalaşmışdır.
Regionların sosial–iqtisadi inkişafına dair birinci Dövlət
Proqramı uğurla icra olunmuş, habelə ikinci Dövlət
Proqramı çərçivəsində qarşıya
qoyulan vəzifələr isə uğurla
reallaşdırılmaqdadır.
Ümummilli
liderimiz ölkəyə rəhbərlik etdiyi dövrdə
dövlət quruculuğu prosesi sistemli xarakter
daşımış və ölkəmizdə o dövrədək
mövcud olmayan bir sıra yeni institusional strukturlar bərqərar
olmuşdur. Belə sahələrdən biri də dövlət
satınalmaları sferasıdır. Bazar iqtisadiyyatına
keçid dövrünü yaşayan ölkəmizdə
iqtisadiyyatın əsas şərtləndiricilərindən
biri olan dövlətin bazarda iştirakı,
iqtisadiyyatımız üçün vacib olan azad və ədalətli
rəqabət prinsipləri əsasında fəaliyyətinin təşkili
iqtisadiyyatda bazar münasibətlərinin təşəkkül
tapmasına öz töhfəsini vermişdir. Belə ki,
dövlət satınalmaları sisteminin yaranması da
ümummilli liderin adı ilə bağlıdır. Heydər Əliyev
7 aprel 1997–ci il tarixli “Tender haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununun tətbiq edilməsi barədə”
570 saylı fərmanı ilə ölkəmizdə dövlət
satınalmları sisteminin əsasını qoymuşdur.
Satınalmalar üzrə Dövlət Agentliyi də ulu
öndərimizin 1997–ci il 16 may tarixli 583 nömrəli fərmanına
əsasən dövlət satınalmaları sahəsində
dövlət siyasətini həyata keçirmək məqsədi
ilə yaradılmışdır.
Daha sonra
2001–ci ildə “Dövlət satınalmaları haqqında”
Qanunun qüvvəyə minməsi ilə 1997–ci ilin “Tender
haqqında” Qanunu qüvvədən
düşmüşdür. Qəbul edilmiş yeni Qanun
dövlət satınalmalarına dair “UNCITRALL” beynəlxalq
model qanununa əsaslanır. Ölkəmizdə dövlət
satınalmaları sisteminin forması seçilərkən
qeyri–mərkəzləşdirilmiş dövlət
satınalmaları sistemi üzərində
dayanılmışdır ki, bununla da öz növbəsində
ölkədə kiçik və orta sahibkarlığın, həmçinin
regionların inkişafı imkanlarının genişləndirilməsi
məqsədləri əsas
götürülmüşdür. Azərbaycan
Respublikasında keçirilən dövlət satınalma
prosedurlarında istənilən rezident və qeyri–rezident
hüquqi və ya fiziki şəxslər, yaxud hüquqi şəxslər
birliyi, dövlət mənsubiyyətindən asılı
olmayaraq, iddiaçı kimi iştirak edə bilərlər. Əsası
ulu öndər tərəfindən qoyulmuş dövlət
satınalmaları sistemi indi də uğurla fəaliyyət
göstərməkdədir. Hazırda dövlət
satınalmalarının təkmilləşdirilməsinin
başlıca istiqaməti kimi elektron dövlət
satınalmaları sistemi yaradılır. Agentlik elektron
dövlət satınalmalarının tətbiqini
ardıcıl 4 mərhələdə: tender elanlarının
vahid veb–portalda dərc olunmasının təmin edilməsi,
şərtlər toplusunun elektron formatda rəsmi internet səhifəsindən
əldə olunması, tender təkliflərinin elektron formatda
təqdim edilməsi və ən sonda tenderin nəticələrinin
elektron qiymətləndirilməsi mərhələlərində
həyata keçirilməsini nəzərdə tutmuşdur.
Agentlik birinci mərhələnin tətbiqi üzrə tədbirləri
yekunlaşdırmışdır.
Möhtərəm
Prezident İlham Əliyevin 17 mart 2010–cu il tarixli 240 saylı fərmanı
ilə “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna
dövlət satınalmalarının rəsmi internet səhifəsinin
yaradılması, elan və bildirişlərin bu səhifədə
yerləşdirilməsi məsələlərini nəzərdə
tutan müddəalar əlavə olunmuşdur. Hazırda
elektron dövlət satınalmalarının növbəti mərhələlərinin
ölkəmizdə reallaşdırılması üçün
təşkilati və hüquqi sahələrdə müvafiq tədbirlər
görülməkdədir. Dövlət
başçısı tərəfindən 2013–cü ilin
ölkəmiz üçün İnformasiya–Kommunikasiya
Texnologiyaları ili elan edilməsi elektron dövlət
satınalmalarının növbəti mərhələlərinin
tətbiqi sahəsində gələcəyə nikbin
baxmağa əsas yaradır.
Dövlət
satınalmalarının təkmilləşdirilməsi və
inkişaf etmiş ölkələrin müasir satınalma təcrübələrinə
uyğunlaşdırılması üçün Agentlik tərəfindən
bir çox tədbirlər həyata keçirilir. Bura həm
satınalan təşkilatlara dövlət satınalmaları
sahəsində müxtəlif mövzular üzrə
qabaqcıl dünya təcrübəsinə dair təlimlərin
təşkili, həm satınalma qanunvericiliyinin təkmilləşdirilməsi,
həm də dövlət satınalmaları sahəsində
dövlət siyasətini həyata keçirən Agentliyin əməkdaşlarının
qabaqcıl dünya təcrübəsinin ( ABŞ, Avropa, Rusiya
və Cənub–Şərqi Asiya ölkələri) mənimsənilməsi
üçün təlim səfərlərinin həyata
keçirməsi daxildir. Bu tədbirlər zamanı ölkələrin
dövlət satınalmalarının keçdiyi inkişaf
yolu, qanunvericilik, institusional sistem, tənzimləmə,
monitorinq və dəyərləndirmə sistemlərindəki
təcrübə haqqında məlumatlar alınmış,
dövlət satınalmalarında elektron satınalmaların
mümkün rolu haqqında, satınalmalar sahəsində
maarifləndirmə, planlaşdırma, kadr
hazırlığı ilə bağlı işlərin həyata
keçirilməsi sahəsində təcrübə mübadilələri
həyata keçirilmişdir.
Ölkəmizdə
son illərdə əldə olunan ən mühüm nailiyyətlərdən
biri də regionların, hər bir rayonun, şəhər və
kəndin inkişafıdır. Prezident İlham Əliyevin təsdiq
etdiyi regionların sosial–iqtisadi inkişafına dair Dövlət
Proqramlarının uğurlu icrası müddətində
bütün bölgələrdə yeni istehsal və xidmət
müəssisələri fəaliyyətə
başlamış, əsaslı quruculuq və abadlıq
işlərinə start verilmişdir. Regionlarda həyata
keçirilmiş dövlət satınalmalarının məbləği
yarım milyard manatı ötmüşdür. Buraya nazirlik,
idarə və müəssisələrin mərkəzi təşkilatları
tərəfindən regionlarda həyata keçiriləcək
iri infrastruktur layihələri ilə bağlı dövlət
satınalmalarını da əlavə etsək,
bütövlükdə regionların çiçəklənməsində,
həmçinin Azərbaycandakı özəl şirkətlərin
güc və təcrübə baxımından
inkişafında dövlət satınalmalarının rolunun
miqyası barədə daha aydın təsəvvür yaranar.
Möhtərəm
Prezidentin təsdiq etdiyi proqramlar sosial sahədə
qarşıda duran problemlərin də həllində
mühüm rol oynayır. Dövlət proqramları çərçivəsində
regionlarda infrastrukturun bərpası və inkişafı, əhalinin
kommunal xidmətlərlə, o cümlədən elektrik
enerjisi, qaz və su ilə təchizatının
yaxşılaşdırılması, səhiyyə və təhsil
müəssisələrinin tikintisi, əhalinin sosial vəziyyətinin
daha da yaxşılaşdırılması istiqamətində
mühüm tədbirlər həyata keçirilir.
Bütün bu tədbirlər kompleks inkişafa, o cümlədən
infrastruktur sahələrinin bərpası və genişləndirilməsinə,
yeni istehsal və emal müəssisələrinin, sosial–mədəni
obyektlərin yaradılmasına, yeni iş yerlərinin
açılmasına, əhalinin həyat səviyyəsinin
daha da yüksəldilməsinə səbəb olur.
Bu gün
qazandığımız bütün uğurlar Azərbaycanın
istər iqtisadi, istərsə də siyasi baxımdan qüdrətlənməsinin
göstəricisidir. Azərbaycanın dinamik inkişafı
dünyanın geosiyasi proseslərində fəal
iştirakına, BMT–nin Təhlükəsizlik
Şurasının üzvü kimi qlobal arenada sülh və təhlükəsizliyin
təmin olunmasına töhfələr verməsinə şərait
yaratmışdır.
Respublikamızın
iqtisadi baxımdan güclənməsi, dünya birliyində
öz yeri olan dövlətə çevrilməsi beynəlxalq
ictimaiyyət tərəfindən təsdiq olunan
reallıqdır. Həyata keçirilən Dövlət
proqramlarının konkret nəticəsi olaraq bu gün Azərbaycanda
iqtisadiyyatın vaxtilə əlçatmaz görünən tərəfləri
sürətlə inkişaf edir, dünya standartlarına
uyğun müasir iqtisadi infrastruktur formalaşır.
Bütün bunlar sistemli şəkildə paralellik təşkil
edərək vətəndaşların sosial rifahının
yüksəlməsinə müsbət təsir göstərir.
Dövlət
tərəfindən qoyulan əsaslı investisiyalar, eyni zamanda
yerli şirkətlərin böyüməsi,
imkanlarının artırılması və onlar
üçün gözəl şəraitin yaradılması,
dövlət tərəfindən sahibkarlığın
inkişafına ayrılan vəsait, kreditlər, subsidiyalar,
başqa güzəştlər, ölkəmizdə
güclü infrastruktur layihələrinin icrası, sosial obyektlərin
yaradılması, digər tərəfdən, xarici investorlar
üçün də əlverişli şərait
formalaşdırılması Azərbaycanın gələcək
illərdə də uğurlu inkişafını təmin edəcəkdir.
Müdrik
dövlət rəhbərinin müəllifi olduğu müstəqil
Azərbaycanın hərtərəfli inkişaf konsepsiyasının
əsas tərkib hissələrindən biri olan iqtisadi sferada həyata
keçirdiyi siyasətin mühüm cəhətləri hər
zaman sosialyönümlülük amilinin ön plana çəkilməsi,
yoxsulluq probleminin birdəfəlik həllinə nail olmaq
üçün əhalinin həyat səviyyəsinin yüksələn
xətt üzrə inkişaf etdirilməsi və beləliklə
insanların layiqli həyat tərzinin təmin edilməsidir.
Ulu
öndərin xatirəsinə xalqımızın
ehtiramını ifadə etmək, onun ideyalarını həyata
keçirmək məqsədilə yaradılmış Heydər
Əliyev Fondu da bu işlərlə paralel olaraq elm, təhsil,
səhiyyə, mədəniyyət, idman və digər sahələrdə
vacib layihələr gerçəkləşdirir. Fond bu layihələrin
icrası sayəsində Azərbaycanın sosial–iqtisadi
inkişafı, ölkəmizin xaricdə təbliği istiqamətində
çox uğurlu addımlar atmışdır. Möhtərəm
Prezident İlham Əliyevin uğurlu siyasi kursu və Azərbaycanın
birinci xanımı, millət vəkili, UNESCO və
İSESCO–nun xoşməramlı səfiri Mehriban xanım Əliyevanın
rəhbərliyi altında Fondun fəaliyyəti nəticəsində
ölkəmiz artıq dinlər və mədəniyyətlərarası
dialoqun layiqli ünvanı, bir çox beynəlxalq tədbirlərə
ev sahibliyi etmək üçün əlverişli məkan
kimi tanınır.
Heydər
Əliyevin memarı olduğu müasir Azərbaycan Şərq
və Qərb mədəniyyətləri arasında
dünyanın önəmli mərkəzlərindən birinə
çevrilmişdir. Ulu öndərin Azərbaycanı
çiçəklənməyə doğru aparan ideyaları
sürətlə gerçəkliyə çevrilməkdə,
qüdrətli iqtisadiyyat, qüdrətli ordu, yüksək
intellekt və mədəniyyətə söykənən
uğurlu gələcəyin bünövrəsi
qurulmaqdadır. İndi ümummilli liderin 90 illik yubileyini qeyd
etdiyimiz günlərdə güclü iradəyə malik,
inkişafa doğru əzmlə irəliləyən
xalqımız ulu öndərin xatirəsini böyük
ehtiramla yad edərək ölkəmizin bu qısa müddətdə
əldə etdiyi nailiyyətlərdən qürur
duymaqdadır. Eyni zamanda doğma Azərbaycanımızın
gündən–günə güclənməsi və cənab
Prezident İlham Əliyevin dönmədən həyata
keçirdiyi inkişaf strategiyasının davamlı
uğurları da ulu öndər Heydər Əliyev siyasi
irsinin məntiqi nəticəsidir.
İskəndər ÇƏNDİRLİ,
AR Satınalmalar üzrə
Dövlət Agentliyinin direktoru.
Respublika.-2013.-10 may.-S.12.