Sərhəd-nəzarət-buraxılış
məntəqəsinin yaradılması
ölkəmizin suveren
hüququdur
Dünyada bəlkə
də Ermənistan qədər abır-həyadan,
şərəf və
ləyaqətdən uzaq
ikinci bir dövlət yoxdur. Bu dövlət suveren ərazilərimizi
30 il işğal altında saxlayarkən BMT
TŞ-nin qəbul etdiyi 4 qətnaməni icra etməyərək beynəlxalq hüquq və normaları ayaqlar altına atmışdı.
Bir zamanlar BMT qərarlarını heçə
sayan İrəvan rəhbərliyi indi isə bu təşkilatın
Beynəlxalq Ədalət
Məhkəməsinə müraciətlər
ünvanlayaraq "ədalət"
axtarışına çıxıb.
Halbuki, ədalət və düzgünlükdən
xəbəri olmayan mənfur düşmənin
bugünkü çıxılmaz
vəziyyətə düşməsinin
tək səbəbi iki yüz ildən
bəri yürütdüyü
işğalçılıq və separatizm siyasəti olub. Cənubi Qafqazda təcrid vəziyyətində
yaşayan Hayastanın
ən böyük səhvi azərbaycanlılara
qarşı başlatdığı
düşmənçilik olub.
XX əsrdə sovetlərin
dəstəyi ilə,
həmin əsrin
90-cı illərində isə
Rusiya, İran və bəzi Qərb ölkələrinin təsir
dairəsində soydaşlarımıza
qarşı soyqırımı,
deportasiya, vəhşilik
törədən ermənilər
bunlar azmış kimi 20 faiz torpağımızı
da işğal etmişdilər.
Etdikləri vəhşiliklərə
görə heç bir beynəlxalq təşkilata cavab verməyən, onların qərarlarını heçə
sayan Ermənistan indi nə oldu
ki, qapı-qapı düşüb "ədalət"
dilənir və beynəlxalq hüquqdan danışır? Xocalıda
"ədalətin qəbiristanlığ"ını
salan Ermənistan bu gün Qarabağda
tam təhlükəsiz,
dinc şəraitdə
yaşayan ermənilərə
dünyadan dəstək
istəyir. Çünki
artıq anlayırlar ki, regionun mənzərəsi
2020-ci ildən sonra tam olaraq dəyişib.
Artıq qarşılarında
kimlərinsə çıxaracaqları
qərarları gözləyən
Azərbaycan yox, qərar verib bunu dünyaya qəbul etdirən ölkə var.
2020-ci ilin payızında
başlayan müharibədən
sonra Azərbaycan hər kəsə sübut etdi ki, kənar qüvvələr iki ölkə arasına girməsələr Azərbaycan-Ermənistan
münaqişəsi daha
qısa zaman kəsiyində həll oluna bilərdi. Necə ki, biz
bunu 44 günlük Vətən müharibəsində
görmüş olduq.
30 ildə ATƏT-in keçmiş Minsk qrupu bir qarış
torpağımızı belə
işğalçıdan alıb
geri verə bilmədi. Çünki
ATƏT-ə sədrlik edən
ABŞ, Fransa və Rusiyanın tək məqsədi münaqişəni
uzadaraq, Azərbaycanı
bu reallıqlarla barışdırmaq idi. Ancaq 6 həftəlik müharibədə Ermənistanın
və onu himayə edənlərin xəyallarını puça
çıxardan Azərbaycan
Ordusu şanlı Zəfərlə yanaşı,
həm də beynəlxalq ədaləti
təmin etmiş oldu. ATƏT və onun kimi digər
təşkilatın gələcək
nəsillər üçün
pis miras qoyduğu Qarabağ münaqişəsi beləcə
başa çatdı.
Münaqişənin başa çatmasına baxmayaraq, hələ də Ermənistanda bəzi qüvvələrin
revanşist xəyallarla
yaşaması regionda
yeni təhdidlər meydana gətirir. Bunlardan biri və ən əsası Qarabağda erməni hərbi birləşmələrinin tör-töküntülərinin
fəaliyyət göstərməsidir.
Üçtərəfli Bəyanata
zidd olaraq hələ də Qarabağdan çıxmayan
erməni qoşunlarının
sülhməramlılar tərəfindən
himayə olunması da sirr deyil.
Ermənistanın əzilib
məğlub olan ordusunu yenidən dirçəltməyə çalışan
rus hərbçilər
aradan keçən iki il yarım
ərzində Laçın-Xankəndi
yolundan sui-istifadə edərək bu dəhliz vasitəsilə uzun müddət Xankəndiyə silah-sursat,
hərbi texnika, diversantlar daşıyıb.
Həmçinin eyni xətt üzrə Azərbaycanın sərvətlərinin
talan olunması və ətraf mühitə ziyan vurulması da müşahidə olunurdu.
Buna cavab olaraq 2022-ci il dekabrın 12-dən başlayaraq
bir qrup ekofəallar, QHT-lər və könüllülər
Laçın-Xankəndi yolunda
haqlı etiraz aksiyaları həyata keçirdilər. Bütün
dünyanın diqqətinin
yönəldiyi aksiyalar
4 aydan artıq davam etdi. Bu
müddət ərzində
sülhməramlı kontingentin
və Beynəlxalq Qızıl Xaç Komitəsinin gediş-gəlişinə
heç bir maneə qoyulmadı. Ancaq erməni fitnəkarlığı burada
da öz sözünü demiş oldu. Azərbaycanın göstərdiyi humanizm prinsiplərinə təxribat
və terrorla cavab verən Ermənistan həyasızlıq
edərək Laçın
yolunun blokadada olması ilə bağlı vəsatət
qaldırmışdı. Lakin
haylar Beynəlxalq Ədalət Məhkəməsindən
lazımi cavab ala bilməmişdilər.
Bu il aprelin 23-də Ermənistanın
Rusiya sülhməramlılarının
müşayiəti ilə
Laçın-Xankəndi dəhlizinə
alternativ yollarla yenidən silah-sursat, hərbi texnika daşıması Müdafiə
Nazirliyi tərəfindən
aşkarlanaraq Laçın
yolunun girişinə Azərbaycan tərəfindən
nəzarət-buraxılış məntəqəsi qurulmuşdu.
Ermənistan mayın
12-də yenidən BƏM-ə müraciət edərək
Həkəri çayı
üzərində yerləşdirilən
sərhəd-nəzarət-buraxılış
məntəqəsinin aradan
qaldırılması ilə
bağlı tələb
irəli sürmüşdü.
Buna cavab olaraq 6 iyul 2023-cü il tarixində Beynəlxalq Ədalət Məhkəməsi İrqi
Ayrı-seçkiliyin Bütün
Formalarının Ləğv
Edilməsi üzrə
Beynəlxalq Konvensiyanın
Tətbiqi ilə bağlı Ermənistan Azərbaycana qarşı məhkəmə işi üzrə 22 fevral
2023-cü il tarixli Qərarında dəyişiklik
edilməsi məqsədilə
Ermənistanın 12 may
2023-cü il tarixli tələbini yekdilliklə
rədd edib. Belə qərarın qəbul edilməsi bir daha onu
göstərir ki, Azərbaycanın Laçın
yolunun girişində
sərhəd-nəzarət-buraxılış
məntəqəsi təsis
etmək qərarı
onun sərhədlərinin
mühafizəsi üzrə
suveren hüququdur. Ermənistan isə öz növbəsində
belə hallardan dərs çıxarmalı,
hadisələri manipulyasiya
etmək əvəzinə,
məntiqli və ağıllı davranaraq Qarabağdakı qeyri-qanuni
hərbi dəstələrini
bölgədən geri
çəkməlidir. Əks
halda bundan sonra baş verəcək hadisələr
heç də Ermənistanın xeyrinə
olmayacaq…
Musa BAĞIRLI
Respublika.- 2023.- 9 iyul.-
S. 1; 3.