Azərbaycan
mühüm nəqliyyat
habına çevrilir
Bu gün ölkəmiz həm də Cənubi Qafqazın mühüm nəqliyyat qovşağına
çevrilib. Prezident İlham Əliyevin iyulun 11-də 2023-cü ilin
altı ayının sosial-iqtisadi yekunlarına həsr olunmuş müşavirədə söylədiyi
fikirlər bunu bir daha təsdiqləyir:
"Bildiyiniz kimi, biz nəqliyyat sektorunun inkişafı ilə bağlı uzun illər ardıcıl siyasət aparırıq və öz ərazimizdə infrastrukturu demək olar ki, əvvəlki
dövrün tələbatına
uyğun olaraq tam modernləşdirmişik.
Amma bu gün
tələbat daha da artır. Çünki yüklər
artır, nəqliyyat marşrutları, qeyd etdiyim kimi məhdudlaşır.
Həm Şimaldan Cənuba və əks istiqamətdə, həm də Şərqdən Qərbə
və əks istiqamətdə yükdaşımaların
artması göz önündədir. Burada da Azərbaycan çox etibarlı tərəfdaş kimi çıxış edir və öz qonşuları ilə sıx təmasdadır, qonşuların nəqliyyat
problemlərinin həlli
üçün öz
köməyini də əsirgəmir. Eyni zamanda, bu sahə
bizim üçün
prioritet sahələrdən
biridir". Müşavirədə
ölkə başçımız
son vaxtlar nəqliyyat sektorunun əhəmiyyətinin artması
fonunda Azərbaycanın
əlverişli coğrafi
mövqedə yerləşməsinin
bu sahənin inkişafına geniş imkanlar açdığını
da diqqətə çatdırıb.
Avropa ilə Asiya arasında körpü rolunu oynayan, əsas ticarət yollarının
kəsişməsində yerləşən
ölkəmizin sürətli
inkişafını şərtləndirən
mühüm amillərdən
biri çoxşaxəli
regional və beynəlxalq ticarət əlaqələrinin qurulmasında
aparıcı oyunçu
kimi çıxış
etməsidir. Bu gün düşünülmüş,
müstəqil siyasət
həyata keçirən
dövlətimiz bütün
sahələrdə olduğu
kimi, böyük həcmdə investisiya yatırdığı nəqliyyat
şəbəkələrinin də inkişafına nail olmuşdur. Azərbaycan beynəlxalq arenada zəngin təbii ehtiyatlara, güclü iqtisadiyyata sahib olan etibarlı
tərəfdaş imici
qazanmışdır.
2017-ci ildə tamamlanan
Bakı-Tbilisi-Qars (BTQ) dəmir
yolu Azərbaycanı Gürcüstan və Türkiyə ilə birləşdirərək Avropa
ilə Asiya arasında birbaşa dəmir yolu əlaqəsi yaradır. Avropa ilə Asiyanı birləşdirən
ən qısa yol - BTQ dəmir yolu xətti Qərblə Şərq ölkələri arasında
yük daşınmasında
tranzit ölkə kimi Azərbaycanın əhəmiyyətini daha da artırır, logistik potensialından səmərəli istifadəyə
geniş imkan yaradır. Yükdaşımalardan
əlavə 1 milyon sərnişinə xidmət
göstərən Bakı-Tbilisi-Qars
dəmir yolu regionda ticari-iqtisadi əlaqələrin əsasını
təşkil edən müasir infrastrukturun, nəqliyyat sahəsinin, o cümlədən turizm sahəsinin inkişafına
xidmət edir. Belə ki, Çinlə
ticarət əlaqələrinin
genişlənməsində mühüm əhəmiyyət
daşıyan BTQ vasitəsilə
konteyner qatarı Qazaxıstan və Azərbaycan ərazisindən
keçməklə Çindən
Gürcüstana cəmi
8 günə çatır.
Trans-Xəzər Beynəlxalq
Nəqliyyat Marşrutunun
yükötürmə qabiliyyəti
Bakı-Tbilisi-Qars dəmir
yolu xəttinin istifadəyə verilməsindən
sonra daha da artmış, Orta Dəhlizə əlavə həcmdə yüklər cəlb edilmiş və qatarların qısa zamanda təyinat yerinə çatma vaxtı qısalmışdır.
BTQ dəmir yolu Mərkəzi Asiya ölkələrinin -Türkmənistan,
Qazaxıstan, Özbəkistan,
Tacikistan və Qırğızıstanın Avropa
bazarına çıxışını
sürətləndirir və
bu yoldan istifadə edən ölkələrin tranzit daşımalardan əhəmiyyətli
gəlir əldə etməsini təmin edir. Avrasiyanın nəqliyyat xəritəsinin
əsas hissəsi olan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun üzərində yerləşən
ölkələr bütün
sahələrdə əməkdaşlıq
əlaqələrini genişləndirməklə,
eyni zamanda bölgədə sabitliyin,
təhlükəsizliyin təmin
olunmasına, hərtərəfli
inkişafa mühüm
töhfə verirlər.
Xəzər dənizi
regionunda dəniz ticarətini asanlaşdıran
və Azərbaycanın
logistik imkanlarını
artıran Beynəlxalq
Dəniz Ticarət Limanı ölkəmizin ərazisindən keçən
Şərq-Qərb və
Şimal-Cənub beynəlxalq
nəqliyyat dəhlizləri
vasitəsilə beynəlxalq
yüklərin daşınmasında
mühüm rol oynayır. Avrasiyanın əsas nəqliyyat qovşaqlarından biri olan liman Azərbaycanın
nəqliyyat infrastrukturunun
yeni istiqamətlər
üzrə inkişafını
təmin etməklə
yükdaşımaların həcmini artıracaq. Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanı Bakının Xəzər
hövzəsində müasir
və böyük logistika, nəqliyyat mərkəzinə çevrilməsinə,
Xəzəryanı ölkələr
arasındakı əməkdaşlığın
dərinləşməsinə, Şimal-Cənub və Şərq-Qərb nəqliyyat
dəhlizlərinin tam
gücü ilə işləməsinə əlverişli
imkanlar yaradır.
Azərbaycan Xəzər
dənizində ən
böyük dəniz limanı olan Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanının tutumunu 15 milyon tondan 25 milyon tona çatdırmağı
planlaşdırır. Yüklərin
daşınmasını asanlaşdırmaq
və daha sürətli və səmərəli etmək
üçün multimodal
əlaqəyə xüsusi
önəm verilməsi
ölkəmizin nəqliyyat
habı statusunu daha da möhkəmləndirir.
Belə ki, Azərbaycan yük maşınları, qatar, gəmi, təyyarə və s. nəqliyyat vasitələrindən istifadə
etməklə beynəlxalq
yüklərin və insanların təhlükəsiz,
daha aşağı qiymətə və vaxta qənaətlə mənzil başına maneəsiz çatdırılmasına
imkan yaradır. Bu məqsədlə, ölkə başçımızın
göstərişi ilə
Azərbaycan tarixində
ilk olaraq hərəsi 115 min ton olmaqla üç
tanker alınmışdır.
Qara dənizdə
"Şuşa", "Qarabağ"
və "Zəngəzur"
adları verilmiş tankerlərlə yerli malların daşınması
ölkəmizə əlavə
gəlirlər gətirəcək,
həmçinin daha çox yüklərin daşınmasını mümkün
edəcəkdir.
Çıxışlarında hər zaman dövlət başçımız
Azərbaycanın yalnız
böyük yükləri
aşıran tranzit ölkə kimi deyil, həmçinin nəqliyyat marşrutları,
eyni zamanda yaxın gələcəkdə
yenidən işə düşməsinə dövlətimiz
tərəfindən ciddi
səy göstərilən
Zəngəzur dəhlizi,
Orta Dəhliz boyunca istehsal sahələrinin, sənaye
zolaqlarının, biznes
imkanlarının yaradılmasını
hədəflədiyini bildirir.
Cənubi Qafqaz ölkələri ilə əlaqələrini daha da möhkəmləndirən,
regionun hərtərəfli
tərəqqisinə mühüm
töhfələr verən
Azərbaycan nəqliyyat
sektorunun inkişafı
məqsədilə xarici
investorları da bu sahədə əməkdaşlığa cəlb
edir. Cənubdan Şimala və Şərqdən Qərbə
gedən yolların demək olar ki, rayonlarımızın
əksəriyyətini əhatə
etməsi xarici investorların marağına
səbəb olur və bütün bunlar isə Azərbaycanı böyük
nəqliyyat habına çevirir.
İyulun 15-də Brüsseldə
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev və Ermənistanın baş naziri Nikol Paşinyan ilə keçirilmiş görüşün yekunlarına
dair mətbuata açıqlamasında Avropa
İttifaqı Şurasının
Prezidenti Şarl Mişel bildirmişdir ki, siyasi məsələlərdə
olduğu kimi, regionda nəqliyyat və iqtisadi əlaqələrin bərpasına
yönəlmiş müzakirələrdə
də müəyyən
irəliləyişlərə nail olunmuşdur.
Nəqliyyat sahəsinin
inkişafı dövlətimizin
gələcəyə hesablanmış
siyasətinin prioritet istiqamətlərindəndir. Bu
gün Azərbaycan yalnız böyük yükləri aşıran
tranzit ölkə kimi deyil, həm
də regionun mühüm nəqliyyat habına çevrilir.
Mehparə ƏLİYEVA
Respublika.-
2023.- 30 iyul.- S. 1; 2.