Dövlətin milli maraqlarının müdafiəçisi
Qloballaşmanın
müasir prosesləri mütərəqqi ənənələrlə
bərabər, özündə hər bir ölkə
üçün səciyyəvi olan bəzi məhdudlaşdırmalar
baxımından milli maraqları və təhlükəsizliyi
əks etdirir. Etibarlı təhlükəsizlik sistemi olmayan
ölkədə iqtisadi və demokratik inkişaf barədə
danışmaq çox mürəkkəb bir prosesdir. Bu proses,
xüsusilə, geostrateji nəqliyyat yolu üstündə yerləşən,
Şərqlə Qərb arasında körpü rolunu oynayan, həmçinin
qlobal enerji layihələrinin baş qarantı olan Azərbaycan
üçün daha çox aktualdır. Bu aktuallıq, ilk
növbədə, ölkəmizə qarşı Ermənistan
tərəfindən hərbi təcavüzün
başlanması və davam etdirilməsi, əhalinin
ağır həyat tərzi ilə şərtlənir.
Strateji baxımdan
mühüm olan bu konsepsiyanın yaradılması, heç də
təsadüfi deyil: o, ölkənizin iqtisadi
imkanlarının inkişafı, beynəlxalq arenada
nüfuzunun yüksəlməsi, bölgə proseslərinə
təsiretmə səviyyəsinin yüksəlməsi ilə
şərtlənir. Məlum olduğu kimi, ölkələr dəyişiklik
şəraitində, ayrı-ayrı dövlətlərin
sürətli templə güclənməsi, xüsusilə,
bütövlükdə bəşəriyyət terrorizmlə,
etnik separatizm və münaqişələrlə, milli
yönümdə təşkilatlanmış cinayətkarlığın
artması, kütləvi qırğın silahlarının əldə
edilməsi, təbii ehtiyatların məhv edilməsi, əhalinin
sayının durmadan artması və kütləvi
miqrasiyası, ətraf mühitin çirkləndirilməsi və
s. arzuolunmaz hadisələrlə qarşılaşırlar.
Bütün bu amillər vacib priotetləri, o cümlədən
adekvat tədbirlər görmək, gərginliyi azaltmaq
üçün risk göstərilməsini tələb edir.
Azərbaycanın milli təhlükəsizlik konsepsiyasından
irəli gələn əsas amil - siyasi prinsiplər, başqa
sözlə desək, ölkəmizin müstəqilliyinin
qorunub saxlanması, respublikamızın ərazi
bütövlüyünün təmin edilməsi, Konsepsiya
quruculuğunun təminatı, milli maraqlarımızın daxili
və xarici təhlükələrdən müdafiəsi daim
gündəmdə olmalıdır.
Azərbaycan Prezidenti
İlham Əliyevin başlıca xidməti ondan ibarətdir
ki, ölkəmizdə daimi və sabit milli təhlükəsizlik
sistemi yaratmış, Azərbaycan Respublikasının
qanunvericilik və hüquqi aktları bazasının işlənib
hazırlanmasını, təhlükəsizlik məsələlərinə
dair hakimiyyət orqanlarının funksiyalarının
reqlamentləşdirilməsini təmin etmişdir. Belə ki,
qısa müddət ərzində ölkə rəhbərliyi
tərəfindən "Fövqəladə vəziyyət
haqqında" (2004), "Milli təhlükəsizlik
haqqında" (2004), "Kəşfiyyat və əks-kəşfiyyat
fəaliyyəti haqqında" (2004), "Azərbaycan
Respublikası polis orqanlarının fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsinə
dair" (2004), "Fövqəladə Hallar Nazirliyinin fəaliyyətinin
təşkili haqqında" (2006) və s. mühüm
qanunlar və fərmanlar qəbul edilmişdir. Praktiki olaraq, bu
normativ hüquqi aktlarda hakimiyyət orqanlarının
funksiyası və əsas tapşırıqları müəyyənləşdirilmiş,
onlardan güc strukturları tərəfindən xarici və
daxili təhlükəsizliyin təmin edilməsi işində
birinin digərini təkrar etməsinə yol verilməmişdir.
Bu qanunlarda beynəlxalq müqavilə və sazişlərin əldə
olunmuş nailiyyətləri - xarici dövlətlərlə,
onların hüquq müdafiə orqanları, xüsusi xidmət
və güc strukturları, həmçinin beynəlxalq təşkilatların
qərarlarında terrorizmlə və fövqəladə
hallarda mübarizə məsələləri nəzərdə
tutulmuşdur.
Hazırda Prezidentimiz
İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə həyata
keçirilən islahatlar nəticəsində beynəlxalq aləmdə
Azərbaycanın imici köklü surətdə dəyişmişdir.
Azərbaycanın artan nüfuzu dünya ictimaiyyəti tərəfindən
etiraf olunmuşdur. Azərbaycan dünya sivilizasiyasına
layiqincə daxil olmuş, bölgədə beynəlxalq təhlükəsizliyin
yaradılması üçün böyük ideyalar və
layihələrin təşəbbüskarı olmuşdur. Xalq
öz Vətəni ilə fəxr edir, öz gələcəyinə
inanır.
Müasir və müstəqil
Azərbaycan indi tarazlaşdırılmış uğurlu
xarici siyasət həyata keçirərək beynəlxalq aləmdə
söz sahibinə, bölgənin lider dövlətinə
çevrilmişdir. Bu inkişaf konsepsiyasının
özülü ümummilli liderimiz Heydər Əliyev tərəfindən
qoyulmuş, Prezident İlham Əliyev isə yetkin siyasi məntiq
üzrə özünün taktiki xəttini - Vətən
diplomatiyasını yaratmışdır. Onun məqsədi,
siyasi fəaliyyəti, əsas etibarilə ölkə həyatının
bütün sahələrində, o cümlədən də
xarici siyasət sahəsində sabitliyə nail olmaqdan ibarətdir.
Əgər, Prezidentimiz İlham Əliyev fəaliyyətinin
ilk mərhələsində ölkənin siyasi kursunun
saxlanmasının qarantı kimi çıxış edirdisə,
artıq indi o, Azərbaycanın bölgənin lideri olaraq,
inkişaf etmiş dövlət kimi tanınmasının
dünyada etiraf edilməsinə çalışır.
Prezident İlham Əliyev
buna nail olmaq üçün dünya siyasətinin
başlıca amillərini, həmçinin tarixi
reallıqları və milli maraqları əsas
götürmüşdür. Faktiki olaraq, dövlətimizin
başçısının bütün rəsmi
görüşlərdə
çıxışlarının əsas mövzusunu
xalqın milli maraqlarının diktə etdiyi siyasət təşkil
edir. "Azərbaycanın dövlət müstəqilliyi
daimi və əbədidir" - Prezident ölkənin milli
maraqlarını belə ifadə etmişdir. İlham Əliyevin
doktrinasının əsasını bir neçə prinsip təşkil
edir: milli müdafiə, xarici dövlətlərlə milli
maraqlara xidmət edən müqavilələr, sazişlər
bağlamaq və razılaşmalar əldə etmək. Xarici
siyasət hücumçu olmalı və uzunmüddətli
perspektiv əsaslara söykənməlidir.
Prezident İlham Əliyev
nəinki Azərbaycanın xarici siyasət kursunun prinsipial əsaslarını
qoymuş, həmçinin təcrübədə ondan
geniş şəkildə bacarıqla istifadə etmişdir.
O, geniş elmi dünya görüşə malik olmaqla
diplomatik manevrlərdən məharətlə istifadə edərək,
beynəlxalq hüquq məsələlərinin həllində
kompromis, tarixi, fəlsəfi, psixoloji, coğrafi amillərdən
bacarıqla bəhrələnərək dünya miqyasında
ölkəmizi layiqincə təmsil etmişdir və edir.
Suveren dövlətin
Prezidenti vəzifəsində İlham Əliyevin fəaliyyəti
Azərbaycanın beynəlxalq aləmdə yerinin və
nüfuzunun möhkəmləndirilməsi, yaxın və uzaq
xarici ölkələrlə qarşılıqlı əlaqələrin
gücləndirilməsi, beynəlxalq və regional təşkilatlarla
fəal əməkdaşlığın yeni səviyyəyə
qaldırılması ilə fərqlənir. Bu mərhələ
Azərbaycanın sivilizasiya yolu ilə dövlətlərarası
yeni münasibətlər sisteminə daxil olması
dövrüdür.
Müstəqil Azərbaycanın
rəhbərinin yeritdiyi sülhsevər xarici siyasət kursu
beynəlxalq aləmdə etiraf olunmuşdur.
Azərbaycan
diplomatiyasının geniş kursu, blokların və
ittifaqların çoxvariantlılığı şəraitində
yeni və ənənəvi tərəfdaşlar arasında
tarazlaşdırılmış münasibətlər
qurması dünyada etiraf olunmuş və
alqışlanmışdır. Prezident İlham Əliyev
praqmatik lider kimi qloballaşma
çağırışını qəbul etmiş, onun
dünya iqtisadiyyatının inkişafındakı rolunu dərindən
duymuş və bildirmişdir ki, belə şəraitdə, hər
şeydən əvvəl, milli maraqların təmin edilməsi
mühüm amil olaraq, dövlətin əsas ideyasının
və ənənələrinin, sınaqdan
çıxmış mentalitet formalarının və
qarşılıqlı siyasətin mədəni təcrübəsi
dövlətin milli maraqları baxımından nəzərə
alınmalıdır.
Qərb və Şərq
ölkələrinin böyük liderləri birbaşa dialoq
zamanı Azərbaycan Prezidentinin siyasi təcrübəsindən
fəxarətlə danışır, güclü təfəkküründən,
genişmiqyaslı islahatlar aparmasından söhbət
açarkən, qeyd edirlər ki, o, beynəlxalq miqyasda
çox nüfuzlu liderlərdən biridir.
Professional siyasətçi
keyfiyyətləri, möhkəm iradəsi, güclü
intellekti, geniş erudisiyası, natiqlik istedadı Prezident
İlham Əliyevin dünyanın ən nüfuzlu siyasi liderləri
sırasına çıxmasına imkan vermişdir.
Azərbaycanın son
beş ildəki fəaliyyətinin nəticələri onun
tarixi nailiyyətidir. Bu dövrdə dövlətin xarici siyasət
prinsipləri əsaslı şəkildə işlənib
hazırlanmış və qəti olaraq beynəlxalq aləmə
çıxışı ilə möhkəmləndirilmişdir.
Nəinki, yalnız
strategiya müəyyənləşdirilmiş, həmçinin
Azərbaycanın dünya sivilizasiyasına qovuşması,
ölkənin milli maraqlarının müdafiəsi
taktikası hazırlanmışdır.
Dövlətimizin
başçısı İlham Əliyevin çoxşaxəli
siyasi fəaliyyəti, onun müdrik diplomatiyası nəticəsində
Azərbaycan dünya ictimaiyyəti tərəfindən sülhpərvər
dövlət, etibarlı tərəfdaş kimi qəbul
olunmuşdur. Bu gün Azərbaycan BMT-nin, ATƏT-in, Avropa
Şurasının, İslam Konfransı Təşkilatının,
MDB-nin, GUAM-ın, Qara Dəniz İqtisadi Əməkdaşlıq
Təşkilatının, Beynəlxalq Valyuta Fondunun, Dünya
Yenidənqurma və İnkişaf Bankı kimi beynəlxalq
maliyyə qurumlarının fəal üzvüdür. Həmçinin,
Avropa İttifaqı Avropa Parlamenti, NATO və digər beynəlxalq
təşkilatlarla tərəfdaşlıq münasibətləri
yaradılmışdır. Bu təşkilatlarda ölkəmiz
özünün maraqlarını qoruyur və qəbul olunan qərarlara
təsir göstərir.
Bu gün Azərbaycan
dünya ictimaiyyəti tərəfindən sülhsevər
ölkə kimi qəbul olunur, beynəlxalq sülhyaratma proseslərində,
transmilli cinayətkarlığa və terrorizmə
qarşı mübarizədə fəal iştirak edir. Əlbəttə,
bunun arxasında böyük əmək, hər şeydən əvvəl,
yeni diplomatiyanın banisi Azərbaycan Prezidenti durmuşdur.
Prezidentin xarici ölkələrə çoxsaylı rəsmi
səfərləri Azərbaycanın xarici siyasət kursunun
geniş mənzərəsini əks etdirir. Ötən beş
ildəki fəaliyyəti nəticəsində Azərbaycan Prezidenti
yalnız ölkəmizin deyil, bir çox dövlətlərin
də rifahının yüksəlməsinə xidmət edən
böyük layihələri həyata keçirməyə
nail olmuşdur. Bu, hər şeydən əvvəl, neft
strategiyasının uğurla həyata keçirilməsi
Böyük İpək yolunun yenidən bərpa olunması və
Qafqaz bölgəsində sülhün bərqərar edilməsi
təşəbbüsü ilə bağlı olmuşdur.
İlham Əliyev
bölgədə Azərbaycanın sülhə nail olmaq
kursunu inamla davam etdirmişdir. Prezidentimiz yaxın və uzaq
ölkələrə səfərləri çərçivəsində
keçirdiyi bütün görüşlərdə yorulmadan
sülh ideyası üzərində dayanmışdır. Əvvəllər
imperiya əsarətində olan Qafqaz artıq bu gün
dünya siyasətində fəal rol oynayır. Beynəlxalq təşkilatlar
və dünyanın aparıcı dövlətləri bu
bölgədə təhlükəsizliyi və əməkdaşlığı
təmin etmək üçün fəal şəkildə
yollar axtarırlar.
Qafqaz amilindən
böyük siyasətdə fəal şəkildə istifadə
olunur. Azərbaycan Prezidentinin Avropa ölkələrinə səfərləri
göstərdi ki, ölkəmizin potensial imkanları Şərq-Qərb
oxu üzrə siyasi və iqtisadi əməkdaşlıq
üçün böyük rola malikdir. Avropa ölkələri
Azərbaycanı öz sıralarına qəbul etməyə
hazırlaşırlar. Çünki onlar Azərbaycanda
demokratiyanın və iqtisadiyyatın sürətli
inkişafını görürlər. Öz növbəsində,
Azərbaycan da qapılarını Avropaya açaraq, siyasi
müstəqilliyini və dövlət suverenliyini möhkəmləndirmək
üçün real imkanlardan istifadə etməyə
çalışır.
Prezident İlham Əliyev
bütün çıxışlarında Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinə münasibət
bildirərkən bəyan edir ki, problem beynəlxalq hüquq
normaları çərçivəsində, Azərbaycanın
ərazi bütövlüyünün təmin olunması
prinsipi əsasında həll olunmalıdır. Məlumdur ki,
BMT-nin Təhlükəsizlik Şurası Ermənistan
silahlı qüvvələrinin işğal olunmuş Azərbaycan
torpaqlarından çıxarılması barədə 4 qətnamə
və 6 bəyanat qəbul etmişdir.
Bu sənədlərdə
ölkəmizin suverenliyinin və ərazi
bütövlüyünün toxunulmazlığı,
Dağlıq Qarabağın Azərbaycan Respublikasının
ayrılmaz tərkib hissəsi olması təsdiq edilmişdir.
Lakin bütün bu qərarlara Ermənistan məhəl qoymur
və beynəlxalq hüquq normalarını pozmaqda davam edir.
Heç də sadə
olmayan belə şəraitdə Azərbaycanın mövqeyi nədən
ibarətdir? Bu suala Azərbaycan Prezidenti birmənalı olaraq,
qısa və yığcam cavab vermişdir: "Azərbaycan
gələcəkdə də sülh prosesini davam etdirəcəkdir.
Ancaq erməni tərəfi, nəhayət, başa düşməlidir
ki, müharibə onları daha ağır vəziyyətə
salmışdır. Müharibə perspektivsizdir, ona görə
ki, müharibə ümumilikdə qəbul olunmuş beynəlxalq
hüquq normalarını pozur və Azərbaycan heç vaxt
onun ərazisində ikinci erməni dövlətinin
yaradılmasına imkan verməyəcəkdir". Bu istiqamətdə
fəaliyyətini yorulmadan davam etdirən Azərbaycan Prezidenti
İlham Əliyevin diplomatiyası 2004-cü ildə Avropa
Şurası Parlament Assambleyasının, Ermənistanın təcavüzkar
siyasətini pisləyən, 2007-ci ildə BMT-nin Baş Məclisində
Azərbaycanın işğal olunmuş torpaqlarının
boşaldılmasına dair qətnamələrin qəbul edilməsi
ilə nəticələnmişdir. Beləliklə, Azərbaycan
Prezidentinin mövqeyi AŞPA-nın və BMT Baş Məclisinin
iclaslarında ciddi surətdə müdafiə olunmuşdur. Bu
qətnamələrin qəbul olunması Prezident İlham Əliyevin
böyük diplomatiyasının qələbəsidir.
Son illərdə Azərbaycan
Respublikasının ictimai-siyasi və sosial-iqtisadi həyatında
baş verən müsbət dəyişikliklər milli təhlükəsizliyin
gücləndirilməsini və Silahlı Qüvvələrdə
quruculuq işlərinin sürətləndirilməsini təmin
etmişdir. Silahlı Qüvvələrin əsas növlərindən
biri olan Hərbi Dəniz Qüvvələri üçün
zabit kadrlarının hazırlanması da günün vacib vəzifələrindəndir.
Ordu quruculuğu sahəsində aparılan islahatlar
ixtisaslı hərbi dəniz zabitlərinə olan tələbatı
kəskin şəkildə artmışdır. Bu da, ilk
növbədə, bir tərəfdən hərbi-siyasi, hərbi-texniki
və iqtisadi biliklərə dərindən və hərtərəfli
yiyələnməyi; digər tərəfdən isə, hərbi-siyasi
xarakterli müxtəlif problemlərin aradan
qaldırılmasında fəal iştirak etməyi, kadr
hazırlığının keyfiyyətinin yüksəldilməsini,
ordu quruculuğunda doktrina tələblərinin tətbiqini
ön plana çıxarmışdır. Bununla əlaqədar
olaraq, ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin xidmətlərini
və ulu öndərin siyasi xəttinin layiqli
davamçısı Azərbaycan Prezidenti, Silahlı Qüvvələrin
Ali baş komandanı İlham Əliyevin Hərbi Dəniz
Qüvvələri üçün zabit kadrları
hazırlanması və ölkəmizin müdafiə qabiliyyətinin
gücləndirilməsi işindəki rolunu xüsusi qeyd etmək
lazımdır.
Azərbaycan Prezidenti
İlham Əliyevin göstərişinə əsasən
keyfiyyətli milli zabit kadrlarının hazırlanması ilə
bağlı kompleks tədbirlər
görülmüşdür. Bu da Hərbi Dəniz Qüvvələrinin
və Azərbaycan Respublikasının Dövlət Sərhəd
Xidmətinin mühafizə gəmiləri dəstəsinin
sürətlə təşkilinə imkan vermişdir.
Dövlətimizin
başçısının Silahlı Qüvvələrin 90
illiyinə həsr olunmuş hərbi paraddakı nitqində
qarşımızda mühüm vəzifələr
qoyulmuşdur. Ali baş komandan demişdir ki, Silahlı
Qüvvələrin maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi,
dəniz sərhədlərinin mühafizəsi
üçün yüksək peşəkar, mənəvi və
fiziki cəhətdən sağlam, xalqını sevən zabit
kadrlarının hazırlanması, qarşıda duran
başlıca vəzifədir.
Müharibə şəraitində
olan ölkəmizdə ordumuzun təminatında yerli
istehsalın genişləndirilməsini təmin etmək
üçün ölkə başçısının
2005-ci il 16 dekabr tarixli Sərəncamı ilə Azərbaycan
Müdafiə Sənayesi Nazirliyinin yaradılması
mühüm əhəmiyyətli məsələ oldu. Ölkənin
müdafiə qüdrətinin yüksəldilməsi məqsədi
ilə nazirlikdə yeni növ müdafiə təyinatlı məmulatların
yaradılması və istehsalı istiqamətində intensiv
işlər aparılaraq müsbət nəticələr əldə
edilmişdir.
Azərbaycan Prezidentinin
diqqət və qayğısı nəticəsində hərbi
qulluqçuların sosial müdafiəsinin gücləndirilməsi
onların hərbi işə maraqlarını və məsuliyyətini
yüksəltmişdir. Ötən il Müdafiə Nazirliyinin
hərbi qulluqçuları üçün 165 mənzilli iki
yaşayış binası tikilmişdir. Ölkəmizin
Prezidenti 2007-ci ilin iyun ayında hərbi məktəblərin
gənc zabitlərinin buraxılışı mərasimində
Müdafiə Nazirliyinin 25 zabitini orden və medallarla təltif
etmiş, onlara yeni mənzillərin açarlarını təqdim
etmişdir. Cari ildə Azərbaycan Prezidenti hərbi
quluqçuların maddi təminatını
yaxşılaşdırmaq barədə Sərəncam
imzalamışdır. Gələn ilin dövlət büdcəsində
hərbi xərclər daha da artırılmışdır.
Onu da nəzərə
almaq lazımdır ki, Azərbaycan Respublikası coğrafi və
iqtisadi baxımdan Avropa və Asiya qitələri arasında
yerləşdiyinə görə, dövlətimizin
başçısı, əsas etibarilə, strateji vəzifələrdən
ən ümdəsi olan sabit iqtisadiyyat və informasiya təhlükəsizliyinin
təmin edilməsinə xüsusi diqqət yetirir. Bu mənada,
"Azərbaycan Respublikasında kosmik sənayenin
yaradılması və telekommunikasiya peyklərinin orbitə
çıxarılması haqqında" Prezident İlham Əliyevin
2008-ci il 4 noyabr tarixli Sərəncamı xüsusi əhəmiyyətə
malikdir. Bu, heç şübhəsiz ki, Azərbaycanın
bölgədə aparıcı dövlət olmasının
parlaq təcəssümüdür.
Milli maraqları qorumaq,
hər bir təcavüzü dəf etməyə hazır olmaq
və Azərbaycanın müstəqilliyini möhkəmləndirmək
müqəddəs və başlıca vəzifədir. Buna
görə də, ordu quruculuğu və onun təcrübədə
reallaşdırılması Silahlı Qüvvələrin Ali
baş komandanı İlham Əliyevin daim diqqət mərkəzindədir.
Xalqımızın
etimadını qazanaraq ikinci müddətə Prezident
seçilən İlham Əliyev zəngin təcrübəsi,
yenilməz iradəsi, praqmatik liderlik keyfiyyətləri ilə
dövlətimizin milli maraqlarının keşiyində
layiqincə dayanmışdır.
Əliyev N.
Respublika.- 2008.- 21 dekabr.- S.4.