Vətəndaş maraqlarının təminatçısı
Dövlət başçısı İlham Əliyevin
son beşillik fəaliyyəti xalqa və dövlətə
layiqli xidmət nümunələri ilə zəngindir
Hər bir siyasi qüvvənin
fəaliyyətinə verilən ictimai qiymət azad seçkilər
əsasında müəyyənləşir. Məhz bu strateji
seçimin nəticəsi olaraq hər bir xalq müəyyən
zaman kəsiyində milli inkişaf yolunu, tərəqqi
yönümünü müəyyən edir. Çoxluğun
maraq və mənafeyini öz siyasətində ehtiva edən,
rasional siyasət yeridərək cəlbedici proqram və
ideyalarla silahlanan komandanın uğur qazanması isə
labüd prosesə çevrilir. Azərbaycan xalqı 2008-ci il
15 oktyabr tarixli seçimi ilə təkamülə əsaslanan
demokratik inkişaf tərəfdarı olduğunu, ölkənin
taleyini yalnız konkret planlara malik, çevik, işlək və
monolit komandaya etibar etdiyini bir daha nümayiş etdirmişdir.
Azərbaycanı uğurlu inkişaf yoluna
çıxarmış Heydər Əliyev siyasi kursunun davam
etdirilməsi son prezident seçkilərində cəmiyyətin
həlledici çoxluğunun prinsipial iradəsi kimi önə
çıxmışdır.
Müdrik
xalqımızın dəyişməz seçimi ölkədə
həyata keçirilən strateji kursun şəksiz qələbəsinin
və alternativsizliyinin əyani təcəssümü kimi
yadda qalmış, yeni ictimai-siyasi münasibətlər
sisteminin əsasını qoymuşdur. Bu seçim Azərbaycan
cəmiyyətinin növbəti dəfə Heydər Əliyev
ideallarına sədaqətinin, eləcə də ulu öndərin
böyük uzaq-görənliklə müəyyənləşdirdiyi
strateji inkişaf kursunu davam etdirməyə qadir olan cənab
İlham Əliyevin parlaq şəxsiyyətinə sarsılmaz
inamın təcəssümünə çevrilmişdir.
Ölkə vətəndaşları alternativi olmayan sözügedən
siyasi strategiyanın həyatımıza gətirdiyi nailiyyətlərə,
dövlətçilik əsasları bu uğurlarla möhkəmlənən,
özünün xoşbəxt sabahına doğru inamla irəliləyən,
inkişaf edən Azərbaycana səs verdilər. Son prezident
seçkilərinin nəticələrinə nəzərən
bir daha təsdiqlənmişdir ki, Azərbaycan cəmiyyəti
Heydər Əliyevin zəngin dövlətçilik irsini
ölkənin milli təhlükəsizliyinin, iqtisadi
maraqlarının və siyasi sistemin sabitliyinin təmin edilməsinə
yönələn təkmil siyasi konsepsiya kimi qəbul edir.
Demokratik inkişafın
leytmotivini çoxluğun iradəsinə söykənən
fundamental qərarların qəbulu təşkil edir. 2008-ci
ilin 15 oktyabr seçkilərinin nəticəsi olaraq da cəmiyyətin
həlledici çoxluğu uzun illərin sərt
sınaqlarından çıxaraq yüksək etimad
qazanmış siyasətin davamlılığının təmin
olunması, hər bir fərdin perspektiv mənafeyinə
hesablanmış siyasi, hüquqi, sosial-iqtisadi, humanitar
islahatların ardıcıl şəkildə davam etdirilməsi
naminə ciddi siyasi iradə ortaya
qoymuşdur. Heydər Əliyev siyasətinin alternativsizliyi qənaətini
özü üçün tam yəqinləşdirmiş Azərbaycan
xalqının cənab
İlham Əliyevi strateji islahatlar kursunun layiqli
davamçısı görməsi bir sıra reallıqlarla
şərtlənmiş, obyektiv zərurətdən irəli gəlmişdir.
1995-2008-ci illərdə fəaliyyət göstərdiyi sahələrdə
özünü sanballı, vətənpərvər, praqmatik,
təşkilatçı və yüksək idarəçilik
keyfiyyətlərinə malik şəxsiyyət kimi təsdiqləyən
cənab İlham Əliyev cəmiyyətdə mütləq
çoxluğun etimad və inamını qazanmaqla
özünün şəksiz qələbəsini təmin
etmişdir.
Dövlətə rəhbərlik
missiyasını üzərinə götürən liderin
şəxsiyyətcə bütöv, iradəli və
sarsılmaz olması xalqın özünə inamını təmin
etməklə bahəm, hər bir vətəndaşın sabit
və istiqrarlı yaşam tərzinə imkan yaradır. Bu mənada
cənab İlham Əliyev elə ilk saatlardan dövlət
maraqları ilə bağlı həlledici məqamlarda qətiyyətli
mövqe tutduğunu, bir çoxları üçün
çətin və riskli görünən siyasi gedişlərdən
belə çəkinmədiyini sübuta yetirmişdir.
2003-cü ilin məluım 15-16 oktyabr iğtişaşlarının
qarşısını xalqın iradəsi ilə alan dövlət
başçısı ictimai-siyasi sabitliyin etibarlı təminatçısı
olduğunu bir daha nümayiş etdirmiş, üzləşdiyi
ilk dövlətçilik imtahanından üzüağ
çıxmışdır. İfrat radikal qüvvələrin
dağıdıcı addımlarını zərərsizləşdirən
Prezident İlham Əliyev ilk növbədə, xalqa dövlətçiliyin
etibarlı əllərdə olduğu mesajını
vermişdir. 2003-cü ilin 15 oktyabr seçkiləri eyni zamanda
respublikamızda möhkəm, heç bir qüvvənin
sarsıtmağa gücü çata bilməyəcək
siyasi həmrəyliyin, dövlət idarəçilik mexanizmlərinin
mövcudluğunu göstərmişdir.
Konseptual əsasları
ulu öndər Heydər Əliyev tərəfindən müəyyənləşdirilmiş
sosial-iqtisadi inkişaf strategiyasını yeni mərhələdə
inamla davam etdirən dövlət başçısı
ötən beş ildə qeyri-neft sektorunun ümumi daxili məhsuldakı
çəkisinin artırılması, regionların tarazlı
və davamlı inkişafı, yerlərdə yeni istehsal
müəssisələrinin açılması, işsizlik
probleminin aradan qaldırılması, əhalinin sosial
rifahının gücləndirilməsi naminə bir sıra
mühüm addımlar atmışdır. Respublikada inamla
reallaşdırılan neft strategiyasının yeni
dövrün tələbləri səviyyəsində davam
etdirilməsi, Azərbaycanı regionda lokomotiv dövlətə
çevirən enerji layihələrinin ardıcıl surətdə
həyata keçirilməsi, iqtisadiyyatın
liberallaşdırılması, xarici investisiyaların
qeyri-neft sektoruna, xüsusən də regionların inkişafına
yönəldilməsi, ölkədə əlverişli
sahibkarlıq və biznes mühitinin
formalaşdırılması kimi vacib məqamlar cənab
İlham Əliyevin iqtisadi siyasətinin prioritet istiqamətləri
sırasında xüsusi vurğulanmalıdır.
Dövlət
başçısı İlham Əliyevin ötən beş
ildə imzaladığı bir sıra dövlət
proqramları, ilk növbədə, regionların tarazlı və
davamlı inkişafını, onların potensialının
bir-birinə kömək mexanizmi üzərində
qurulmasını, qeyri-neft sektorunun möhkəmlənməsini,
iqtisadiyyatın neftdən asılılıq dərəcəsinin
azaldılmasını, infrastrukturun yeniləşdirilməsini
təmin edən komleks proqram sənədləri olmaqla
yanaşı, bölgələrdə özəl sektorun və
sahibkarlığın inkişafına xüsusi diqqət
ayırmışdır. 11 fevral 2004-cü ildə dövlət
başçısı tərəfindən imzalanaraq qüvvəyə
minmiş "Azərbaycan Respublikası regionlarının
sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət Proqramı" bu
baxımdan xüsusi aktuallıq kəsb etməklə,
regionlarda intibah mərhələsinin əsasını
qoymuş, iqtisadi, sosial və mədəni yüksəlişə
zəmin yaratmışdır.
Azərbaycan Prezidentinin
5 illik fəaliyyətinin üstün cəhətlərindən
biri də imzaladığı hər bir fərman və sərəncamın
icrasını şəxsi nəzarətdə saxlaması,
verdiyi tapşırıqlara xüsusi tələbkarlıqla
yanaşmasıdır. Cənab İlham Əliyevin
regionların sosial-iqtisadi inkişafına dair Dövlət
Proqramının icrasının gedişi, yeni iş yerlərinin
açılması ilə əlaqədar qarşıya
qoyulmuş vəzifələrin yerinə yetirilməsi,
ümumiyyətlə, regionlardakı vəziyyətlə
tanışlıq məqsədilə 2004-2008-ci illərdə
respublikanın əksər rayon və şəhərlərinə
səfərlər etməsi bunu bir daha təsdiqləyir. Bu səfərlərin
nəticəsi kimi bölgələrdə canlanma
yaranmış, abadlıq, tikinti və quruculuq işləri
geniş vüsət almış, infrastrukturun yeniləşməsi, rentabelli
istehsal müəssisələrinin, daimi iş yerlərinin
açılması istiqamətində bir sıra tədbirlər
həyata keçirilmişdir.
İqtisadi inkişaf
göstəricilərinə görə dünya miqyasında
lider mövqelərə çıxan Azərbaycanda həyata
keçirilən siyasət bütün çalarları ilə
məhz insan amilinin yüksəlişinə xidmət
etmiş, sosialyönümlü mahiyyət kəsb etmişdir.
Cənab İlham Əliyevin təşəbbüsü və
rəhbərliyi altında ölkədə işsizlik
probleminin həlli, yeni sosial infrastruktur obyektlərinin - təhsil,
mədəniyyət, səhiyyə, rabitə müəssisələrinin
qısa müddət ərzində tikilərək istifadəyə
verilməsi, yeni yolların, su, qaz, elektrik, rabitə xətlərinin
çəkilişi son nəticədə Azərbaycan
insanının mədəni-intellektual səviyyəsinin
yüksəlməsinə, mənəvi-əxlaqi dəyərlərin
cəmiyyətdə əsas meyara çevrilməsi məqsədi
daşıyır. Dəniz səviyyəsindən 3000 min metr
hündürlükdə yerləşən Xınalıq kəndinə
yolun, sovet dövründən mavi yanacaq üzü görməyən
Lerik və Yardımlıya qaz kəmərinin çəkilməsi,
eləcə də Naxçıvanın davamlı olaraq
elektrik enerjisi və qazla təmin olunması, Bakıya
Oğuz-Qəbələ zonasından su kəmərinin çəkilməsi,
paytaxtda yeni körpülərin, yolötürücülərinin,
piyada keçidlərinin istifadəyə verilməsi, respublika
əhəmiyyətli yollarda əsaslı yenidənqurma işlərinin
aparılması, rayonlarda yeni təhsil, səhiyyə, mədəniyyət,
olimpiya idman komplekslərinin tikintisi, qaçqın düşərgələrinin
ləğvi - bütün bunlar məhz Azərbaycan vətəndaşlarının
firavan, rahat yaşamasına xidmət edən qlobal investisiya
layihələridir. Bütün bunlarla yanaşı, ölkədə
sosialyönümlü siyasətin davam etdirilməsi, müntəzəm
olaraq dövlət büdcəsində maliyyələşən
təşkilatlarda əmək haqqının, habelə pensiya
və təqaüdlərin artırılması vətəndaşların
layiqli həyat səviyyəsinin təmin olunmasına,
yoxsulluğun aradan qalxmasına xidmət etmişdir.
Son beş ildə
ölkədə uğurla həyata keçirilən siyasət
eyni zamanda Azərbaycan üçün taleyüklü bir
sıra layihələrin gerçəkləşməsini,
respublikamızın bütövlükdə Cənubi Qafqaz
regionunda lokomotiv dövlətə çevrilməsini təmin
etmişdir. Ümummilli lider Heydər Əliyevin neft
strategiyasının tərkib hissəsi olan
Bakı-Tbilisi-Ceyhan əsas ixrac neft boru kəməri
2006-cı ilin iyulunda tam istifadəyə verilmiş, vaxt ilə
bir çoxlarının əfsanə hesab etdiyi bu layihə
reallığa çevrilərək Xəzərin karbohidrogen
ehtiyatlarını dünya bazarlarına daşımağa
başlamışdır. BTC ilə yanaşı, Azərbaycan
qazını dünya bazarlarına çatdıracaq
Bakı-Tbilisi-Ərzurum qaz kəməri də istifadəyə
verilmiş, Azərbaycanın mavi yanacağı Türkiyə
və Yunanıstan ərazisindən keçməklə
Avropaya çatdırılmışdır. Strateji əhəmiyyətli
bu layihələrin həyata keçirilməsi nəticəsində
Azərbaycan Avropanın enerji təhlükəsizliyinin
başlıca təminatçısına çevrilmiş,
ölkəmizin dünya üçün önəmi daha da
artmışdır. Eyni zamanda Bakı-Tbilisi-Qars dəmir
yolunun tikintisi istiqamətində də mühüm
razılaşmalar əldə olunmuş, heç bir ölkədən
iqtisadi-enerji asılılığı olmayan Azərbaycanın
Cənubi Qafqaz regionundakı lider mövqeyi daha da möhkəmlənmişdir.
Son 10 ildə ölkədə
uğurla gerçəkləşdirilən yeni neft
strategiyası nəticəsində Azərbaycan bölgədə
hansısa ölkədən enerji asılılığı
olmayan, tələbatını daxili imkanlar hesabına ödəməyə
qadir yeganə respublika kimi çıxış edir. Bu gün
Azərbaycan Türkiyə və Gürcüstanın mavi
yanacağa olan tələbatının əhəmiyyətli
qismini ödəyir. Xatırladaq ki, 2006-cı ilin dekabrında
Gürcüstanın baş nazirinin başçılıq
etdiyi nümayəndə heyətinin Bakıya səfəri
zamanı Azərbaycan hökuməti qonşu dövlətə
mavi yanacaq satışına razılıq vermiş və
bununla əlaqədar ikitərəfli saziş
imzalanmışdır. Gürcüstanın dövlət
başçısı M.Saakaşvili Azərbaycan Prezidenti
İlham Əliyevin bu qətiyyətli qərarını
alqışlamış və qəhrəmanlıq nümunəsi
kimi qiymətləndirmişdir.
Nazirlər Kabinetinin
2008-ci ilin 9 ayının yekunları ilə bağlı
keçirilən iclasında dövlət
başçısı İlham Əliyev respublikamızın
son illərdə qaz idxalçısından qaz
ixracatçısına çevrildiyini razılıqla qeyd
etmişdir: "Neft
hasilatı 2003-cü ildə 15,4 milyon ton idi, 2008-ci ildə 52
milyon ton təşkil edibdir. Bu, böyük nailiyyətdir,
beş il ərzində neft hasilatımızı 3 dəfədən
çox artıra bilmişik. Bütün layihələr
uğurla icra edilibdir və 2009-cu ildə neft hasilatı daha da
çox olacaqdır. Qaz hasilatı 2003-cü ildə 5,5 milyard
kubmetr qaz idi. 2007-ci ilə qədər biz xaricdən qaz
alırdıq və böyük məbləğdə vəsait
ödəyirdik. Ancaq ondan sonra görülən tədbirlər
nəticəsində biz idxaldan tamamilə imtina etdik. Baxmayaraq
ki, bunu etmək o qədər də asan məsələ deyildi.
Biz xaricdən 4,5 milyard kubmetr qaz alırdıq. Bir gündə
mən qərar verdim ki, biz bu idxaldan imtina etməliyik. Ancaq əlbəttə,
bilirdim ki, biz vəziyyətdən çıxacağıq.
Çətin də olsa, vəziyyətdən
çıxdıq. Bu gün Azərbaycanda qaz hasilatı
artır və biz nəinki özümüzü təmin
edirik, qazlaşdırmanı uğurla aparırıq, həm də
xaricə qaz ixrac edirik".
Ölkədə cənab
İlham Əliyevin rəhbərliyi altında həyata
keçirilən çoxşaxəli siyasətin davam etdirilməsi
zərurəti həm də Azərbaycanın beynəlxalq aləmdə
artan nüfuzu ilə şərtlənir. Azərbaycan
bütün geopolitik maraqların üst-üstə
düşdüyü, beynəlxalq mübahisələrin daha
çox diskussiya, anlaşma müstəvisinə yönəldiyi
dialoq meydanı kimi bütün maraqları özündə
bir araya gətirmiş, fərqli mədəniyyətlərə,
milli-dini mənsubiyyətlərə tolerant münasibətlə
bütün dünyada örnəyə çevrilmişdir. Bu
müddətdə balanslı siyasət yeridən
respublikamız bölgədə maraq və mənafelərini
yüksək səviyyədə qorumuş, Avratlantik məkana
inteqrasiya kursunu uğurla davam etdirmiş, eyni zamanda Türkiyə,
Rusiya, İran kimi qonşu dövlətlərlə münasibətləri
qarşılıqlı etimad və maraq prinsipi əsasında
inkişaf etdirməyə çalışmışdır.
Eyni zamanda son vaxtlar Ermənistanın təcavüzkar
mövqeyindən geri çəkilməsi meyilləri də
respublikamızın münaqişənin ədalətli, beynəlxalq
hüquq normalarına uyğun həlli istiqamətində
yeritdiyi siyasətin nəticəsidir.
Prezident İlham Əliyev
eyni zamanda uğurlu daxili siyasət yeridərək dünya azərbaycanlılarının
həmrəyliyi xəttini kamil elmi-nəzəri konsepsiya səviyyəsinə
qaldırmağa müvəffəq olmuşdur. Bu da təsadüfi
deyildir - müasir dünyada yalnız güclü diaspora malik
xalqlar xarici siyasətdə mühüm uğurlar qazanır,
dünya miqyasında mənafelərini hər zaman layiqincə
qoruyur, ümummilli problemlərinin həllinə nail olur,
öz dilini, mədəniyyətini, incəsənətini,
tarixini lazımi səviyyədə təbliğ edirlər.
Hazırda bu yöndə aparılan dövlət siyasətinin
mahiyyəti dünya azərbaycanlılarının potensial
imkanlarını müstəqil dövlət quruculuğu
prosesində meydana çıxan müxtəlif problemlərin
həlli naminə səfərbər etmək, milli birliyə,
həmrəyliyə və mütəşəkkiliyə nail
olmaqdır.
Dövlət
başçısı ölkə hüdudlarından kənarda
yaşayan soydaşlarımızda milli ruhun yüksəldilməsinə,
onların vahid ideologiya və məqsədlər ətrafında
konsolidasiyasına çalışır. Cənab İlham Əliyev
dəfələrlə vurğulamışdır ki,
ümummilli liderin irəli sürdüyü azərbaycançılıq
ideologiyası milli mənsubiyyəti, milli-mənəvi dəyərləri
qoruyub saxlamağa, eyni zamanda onların ümumbəşəri
dəyərlərlə sintezindən, inteqrasiyasından bəhrələnməyə,
hər bir insanın inkişafını təmin etməyə
yönəlmiş universal və milli-fəlsəfi
dünyagörüşü formasıdır. Azərbaycançılıq
dövrün, zamanın tələbindən irəli gələn,
bu günümüzün gerçəkliklərini
özündə əks etdirən hakim dövlət
ideologiyadır. Bu ideya möhkəm dayağa çevrilərək
son 10 ildə Azərbaycan diasporunun təşkili işini
sürətləndirmiş, xaricdə fəaliyyət göstərən
müxtəlif ictimai birliklərin, cəmiyyətlərin, dərnəklərin
ideoloji-siyasi cəhətdən təmərküzləşməsini
stimullaşdırmışdır.
2006-cı ilin mart
ayında Prezident İlham Əliyevin təşəbbüsü
ilə dünya azərbaycanlılarının II
qurultayının keçirilməsində məqsəd hesabat
dövründə diaspor quruculuğu istiqamətində
görülmüş işləri dəyərləndirmək,
habelə xaricdə yaşayan soydaşlarımızın
üzləşdiyi problemləri, yaşadıqları ölkələrin
iç siyasətinə təsir imkanlarını öyrənmək,
onların tarixi Vətənlə daha geniş əlaqələrinin
qurulmasına xidmət edən tədbirlərin
hazırlanmasını təmin etməkdən ibarət
olmuşdur. Qurultayda Azərbaycan diasporunun hazırkı vəziyyəti
müzakirə edilmiş, bu sahədə çalışan təşkilatların
fəaliyyətinin əlaqələndirilməsi işinin təkmilləşdirilməsi,
ölkə həqiqətlərinin, xalqımıza
qarşı törədilmiş terror və
soyqırımı aktları ilə əlaqədar
çoxsaylı faktların dünya ictimaiyyətinə
çatdırılmasının daha müasir
metodlarının hazırlanması, digər xalqların diaspor
təşkilatları ilə əlaqələrin gücləndirilməsi
məsələləri xüsusilə önə çəkilmiş,
bir sıra istiqamətlərdə fəaliyyət
strategiyası müəyyənləşdirilmişdir.
Dövlət
başçısının beşillik fəaliyyəti həm
də ölkənin inkişafı baxımından strateji sahə
olan elm və təhsilə qayğı nümunələri ilə
zəngindir. Bu sahələrdə ulu öndər Heydər Əliyevin
müəyyənləşdirdiyi siyasətin
davamlılığını beş ildə inamla davam etdirən
və onu yeni çalarlarla zənginləşdirən Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyev praqmatik və rasional
düşüncəli siyasətçi kimi xalqın gələcəyinin
məhz elm və təhsillə bağlı olduğunu
çıxışlarında dəfələrlə
vurğulamış, fəal milli maarifçilik xətti yeridərək
dünya təhsil sisteminə inteqrasiyanı vacib
saymışdır. Müstəqil Azərbaycan dövləti
də qloballaşan dünyanın bərabərhüquqlu
subyekti kimi, öz inkişafını, sadəcə, təbii
sərvətlərin gətirdiyi dividentlərə
bağlamır və mövcud resurslarını sırf insan
faktorunun prioritetə çevrilməsi yönümündə
qurur. Respublika iqtisadiyyatının yüksək inkişaf
tempi təhsilin və elmin dünya standartları səviyyəsinə
qalxması üçün yeni dövrün tələblərinə
cavab verən çevik islahatlar aparmağa imkan
yaratmışdır. Ötən beş ildə elmin və təhsilin
inkişafına diqqət artırılmış, bu sahənin
maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi,
maliyyə təminatı, əsas fundamental və tətbiqi
elmlərin inkişafı üzrə görüləcək tədbirlər
müəyyənləşdirilmişdir. Büdcədə təhsil
üçün nəzərdə tutulmuş xərclərin
ildən-ilə artırılması, müəllimlərin
sosial vəziyyətinin yaxşılaşdırılması
istiqamətində ardıcıl addımların
atılması da bu diqqətin əyani təzahürüdür.
Dövlət
başçısı dünya təhsil sisteminə
inteqrasiyanın təmin olunması, orta ümumtəhsil məktəblərinin
maddi-texniki bazasının
yaxşılaşdırılması, onların kompüter və
informasiya texnologiyaları ilə təchizatı, tədrisin məzmun
və formaca müasirləşdirilməsi, dünyanın
qabaqcıl dövlətlərinin mütərəqqi təhsil
ənənələrinin mənimsənilməsi, yeni məktəblərin
tikintisi kimi fundamental sahələri əhatə edən
müstəsna əhəmiyyətli fərman və sərəncamlar,
dövlət proqramları imzalamışdır.
Cənab İlham Əliyev
praqmatik siyasətçi olaraq Azərbaycan xalqının gələcəyini
neft gəlirlərində, təbii sərvətlərin zənginliyində
deyil, məhz yüksək elm və təhsildə, müasir
biliklərin, informasiya və kompüter texnologiyalarının
geniş tətbiqində, insan kapitalının formalaşmasında
görür: "Biz istəyirik
ki, gənc nəsil bilikli, savadlı olsun, eyni zamanda, vətənpərvərlik
ruhunda tərbiyə alsın. Gələcəkdə həm özlərini təmin etsinlər,
cəmiyyətdə özlərinin yerini tutsunlar, eyni zamanda, ölkəmizin
ümumi inkişafına öz
töhfələrini versinlər. Çünki ölkənin inkişafı təkcə
iqtisadi amillərlə ölçülmür,
iqtisadi amillər də
öz növbəsində insanların cəmiyyətə
verdiyi töhfədən asılıdır".
İnkişaf etmiş
ölkələrin təcrübəsi göstərir ki, cəmiyyətin
demokratik inkişafının əsas şərtlərindən
biri də məhz dövrün tələblərinə cavab
verən kadr potensialının formalaşdırılması,
çevik və işlək mexanizmlər üzərində
dövlət idarəçilik sisteminin
yaradılmasıdır. Xalq hakimiyyətinin optimal modeli
sayılan demokratiya məhz hər bir fərdin hüquq və
azadlıqlarının uca tutulduğu dövlətdə
özünə möhkəm intişar tapır. İctimai
maraqların ifadəçisi olan hakimiyyət fəaliyyətində
daim mütərəqqi ruhlu qanunlara əsaslanır, xalqa təmənnasız
xidməti ümdə məqsədə çevirir. Bu məqsədlərin
reallaşdırılması, ilk növbədə, monolit,
güclü və peşəkar komanda
formalaşdırılması yolu ilə dövlət idarəçiliyinə
yeni ruh, müasirlik və demokratizm elementlərinin gətirilməsindən
keçir. Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev ötən
beş ildə ulu öndərin kadr siyasətini də yeni
dövrün tələblərinə uyğun, böyük
uğurla davam etdirir. Dövlət başçısı
seçildikdən sonra hökumət üzvləri ilə
keçirdiyi ilk toplantıda xalqa xidməti əsas tələb,
vəzifə kimi müəyyənləşdirən cənab
İlham Əliyevin irəli sürdüyü bu prinsip indi də
öz qüvvəsindədir. "Tutduğu
vəzifədən asılı olmayaraq, hər bir rəhbərin
başlıca vəzifəsi
xalqa, millətə xidmət
etməkdir. Mən vəzifəli şəxslərə onların gördükləri
işlərə, xalqın onlara olan münasibətinə
görə qiymət verəcəyəm.
Əgər siz ondan razı olacaqsınızsa, mən onu tərifləyəcəyəm.
Əgər razı olmayacaqsınızsa,
mən onu işdən çıxaracağam" - deyən
cənab İlham Əliyevin hökumətin
vaxtaşırı olaraq xalqa hesabat verməsini milli dövlətçilik
tariximizdə mütərəqqi ənənəyə
çevirməsi isə dövlət
başçısının demokratik dəyərlərə
hörmətinin, ictimai rəyə həssas münasibətinin
ifadəsi kimi qəbul edilməlidir.
Müstəqil Azərbaycanın
son illərdə yüksək templə inkişaf etməsi,
Avropa Şurası, ATƏT, habelə insan hüquq və
azadlıqları sahəsində ixtisaslaşmış digər
nüfuzlu beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlığının
aktiv fazaya qədəm qoyması məhkəmə-hüquq
islahatlarının keyfiyyətcə yeni mərhələdə
davam etdirilməsi zərurətini meydana
çıxarmışdır. Son 5 ildə Prezident İlham Əliyevin
yeritdiyi siyasətin mahiyyətində insan və vətəndaş
hüquq və azadlıqlarının qorunması məsələsi
prioritetlik təşkil etmişdir. Ötən müddətdə
respublikamızda uğurla həyata keçirilən məhkəmə-hüquq
islahatlarının qayəsində insanpərvərlik,
humanizm, şəxsiyyətə hörmət, vətəndaşa
həssas münasibət kimi ali dəyərlər
dayanmışdır. Ötən müddətdə "Məhkəmələr
və hakimlər haqqında" qanuna bir sıra mütərəqqi
dəyişikliklər olunmuş, "Məhkəmə-Hüquq
Şurası haqqında" yeni qanun qəbul edilmişdir. Məhkəmə-hüquq
islahatlarının davamı olaraq Azərbaycan Prezidenti
İlham Əliyev 19 yanvar 2006-cı il tarixdə "Azərbaycan
Respublikasında məhkəmə sisteminin müasirləşdirilməsi
və bəzi qanunvericilik aktlarına dəyişikliklər və
əlavələr edilməsi haqqında" Azərbaycan
Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə fərman
imzalamışdır. Regionların sosial-iqtisadi
inkişafı sahəsində son üç ildə həyata
keçirilmiş bir sıra təşkilati-hüquqi, sosial tədbirlərin
mahiyyətindən irəli gələn bu mühüm fərmanda
bölgələrdə yeni apellyasiya və iqtisad məhkəmələrinin
yaradılması məsələsi başlıca vəzifə
kimi qarşıya qoyulmuşdur. Ötən müddətdə
yeni apellyasiya və iqtisad məhkəmələrinin bir qismi
formalaşaraq fəaliyyətə başlamışlar.
Azərbaycan
Konstitusiyası insan hüquq və azadlıqlarına təminat
yaradan, bu sahədə qanunvericiliyin təkmilləşdirilməsinə
hüquqi zəmin olan ali sənəddir. Konstitusiya ali qanun kimi
uzunmüddətli qüvvədə olması nəzərdə
tutulan və hüquqi xüsusiyyəti, məzmun sabitliyi ilə
səciyyələnən əsas normativhüquqi aktdır. Fəqət,
Konstitusiyanın sabitliyi onun daimi dəyişməzliyi kimi də
başa düşülmür. Konstitusiya qəbul olunduğu
andan onun tənzimləmə predmetini təşkil edən
ictimai münasibətlərin inkişafı, sosial, iqtisadi və
siyasi şəraitin dəyişməsi bu qanunvericilik sənədinə
müvafiq dəyişiklik və əlavələr edilməsi
zərurətini yaradır.
Bütün bunların
fonunda Azərbaycanda Konstitusiyaya bir sıra mütərəqqi
dəyişikliklərin edilməsi zamanın bir sıra
reallıqları ilə şərtlənir. Bununla
bağlı hazırlanmış referendum aktı layihəsinin
Milli Məclisin qərarı ilə Konstitusiya Məhkəməsinə
göndərilməsi də tamamilə qanunauyğundur.
Referendum aktı layihəsində mühüm dəyişikliklərdən
biri də bir nəfərin iki dəfədən artıq
prezident seçilməsinə qoyulan məhdudiyyətin aradan
qaldırılmasıdır. Ümumiyyətlə, prezidentlik
müddətinin konkret müddəa ilə Əsas Qanunda əksini
tapması müasir dövrdə demokratik dəyər və
ideallar, habelə insanların azad seçim hüququ
baxımından o qədər də aktual səslənmir.
Deputatlara, bələdiyyə üzvlərinə belə məhdudiyyət
qoyulmadığı halda, xalqın daha böyük qisminin
öz taleyini etibar etdiyi Prezident üçün belə
yasağın nəzərdə tutulması demokratik dəyərlərlə
bir araya sığmır. Hazırda Qərb politoloqları da
belə bir mülahizəni önə çəkirlər ki, əgər
demokratiya çoxluğun hakimiyyətidirsə, deməli
insanların mütləq əksəriyyətinin tamamilə
azad, ədalətli və şəffaf şəraitdə
keçirilən seçkilərdə istənilən şəxsi
özünə rəhbər seçmək hüququ
tanınmalı, prezidentlik üçün konkret müddət
nəzərdə tutulmamalıdır. Üstəlik,
prezidentlik müddətinin artırılması ilə
bağlı hazırda bütün dünyada xoş niyyətli
təşəbbüslər səslənir. Xatırladaq ki,
demokratiyanın beşiyi sayılan bir çox Avropa ölkələrində
də bu müddət 7 ildir. Bir çox postsovet
respublikaları da analoji təklifləri dəstəkləyərək
prezidentlik müddətinin artırılması təkliflərini
nəzərdən keçirirlər.
Konstitusiya hər bir
dövlətin ali qanunudur və bu, Azərbaycanda da belədir.
Fəqət, bu ali sənəd də məhz xalqın azad
siyasi iradəsi - referendum yolu ilə qəbul olunaraq qüvvəyə
minir. Bu baxımdan Konstitusiyaya insan hüquq və
azadlıqları ilə ziddiyyət təşkil etməyən
təshihlərin edilməsi də xalqın suveren hüququdur.
Bu
gün Azərbaycan ümumbəşəri dəyərlərə əsaslanaraq mütərəqqi
yolla irəliləməklə, insan hüquq və
azadlıqlarının təminatı, demokratikləşmə
sahəsində yeni-yeni
uğurlara imza atır. Dövlət başçısı Azərbaycanın sosial-iqtisadi
inkişafına paralel gedən
demokratikləşmə proseslərini bir-birindən təcrid
olunmuş şəkildə götürmədən hər iki
xətti Azərbaycanın gələcək yüksəlişinin
vahid istinad nöqtəsi kimi əsaslandırır. Azərbaycan
Prezidentinin bu barədə irəli sürdüyü fikirlər
təkcə Azərbaycanın yox, ümumilikdə demokratiya yoluna yenicə qədəm
qoymuş bütün
müstəqil ölkələrin gələcək inkişafının təməl
prinsipi kimi tətbiq edilə bilər. Cənab İlham Əliyev
haqlı olaraq bəyan
edir ki, hər hansı ölkənin inkişafı heç də
təbii sərvətlərin zənginliyi ilə deyil, demokratikləşmə proseslərindən,
qanunun aliliyinin qorunmasından,
vətəndaş cəmiyyəti təsisatlarının
inkişafından asılıdır. Azərbaycanın bugünkü dinamik iqtisadi
inkişafı isə deməyə əsas verir ki, respublikamız yaxın gələcəkdə
insan və vətəndaş
hüquq və azadlıqlarının təminatı sahəsində
ən qabaqcıl dövlətlərdən birinə
çevriləcəkdir.
Abdullayev E.
Respublika.- 2008.- 25 dekabr.- S. 7.