Peşə təhsilinə qayğı
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin təsdiq
etdiyi Azərbaycan Respublikasında texniki-peşə təhsilinin
inkişafı üzrə Dövlət Proqramı peşə
təhsilinin tamamilə yeni məzmunda qurulmasına, təhsilin
bu sahəsinə əvvəllər bəslənilən yad
münasibətin aradan qaldırılmasına əlavə
stimul yaratmışdır.
Respublikamızda peşə
təhsilinin inkişaf etdirilməsi üzrə bir çox
yenilikləri, köklü islahatları əks etdirən və
bunun işlək mexanizmini yaratmaq üçün aydın
yollar göstərən Dövlət Proqramı yaxın gələcəkdə
ölkəmizin iqtisadi qüdrətinin daha da artmasına,
müasir əmək bazarının tələbatına
uyğun ixtisaslı kadrların hazırlığına təkan
verəcəkdir.
Peşə təhsilinin
yenidən qurulması ölkəmizdə işsizliyin tamamilə
aradan qaldırılmasına, yeniyetmə və gənclərin
məşğulluğunun təmin edilməsinə, onların
əmək prosesinə fəal qoşulmalarına şərait
yaradacaqdır.
Fərəhli haldır
ki, artıq peşə təhsili sistemində
çalışan müəllim və usta kontingenti öz
işlərini bu istiqamətdə qurmağa
başlamış, göstərilən dövlət
qayğısına əməli işləri ilə cavab vermək
üçün səylərini səfərbər etmişlər.
Şəki rayonunda fəaliyyət
göstərən 2 saylı peşə məktəbinin
kollektivində "Azərbaycan Respublikasında texniki-peşə
təhsilinin inkişafı üzrə Dövlət
Proqramı"nda (2007-2012-ci illər) nəzərdə
tutulmuş tədbirlərin yerinə yetirilməsi istiqamətində
müəyyən işlər görümüşdür. Məktəbin
direktoru Sənan Xəlilov bizimlə
söhbət zamanı təhsil ocağında 9 ixtisas üzrə
fəhlə kadrları hazırlandığını diqqətə
çatdırdı.
—Yerli şəraitə
uyğun, daha çox tələbatın hiss olunduğu, Şəki
rayonu üçün ehtiyac duyulan tikiş avadanlıqları
üzrə operator, kəndin elektrikləşdirilməsi
üzrə elektrik montyoru,
traktorçu-maşınçı, tütün ustası,
Daytar, bənna, suvaqçı, rəngsaz və sair
ixtisasların öyrədilməsi ilə 11 nəfər istehsalat
təlimi ustası və 10 nəfər ixtisas fənn müəllimi
məşğul olur.
Məktəbin
maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi, fənn
müəllimləri və istehsalat təlimi ustaları
üçün normal iş şəraitinin yaradılması
yönümündə son illərdə xeyli işlər
görülmüşdür. Məktəbdə cari təmir
işləri aparılmış, bərk inventarlar, kompyuter dəsti
alınmış, kitabxana fondu xeyli zənginləşdirilmişdir.
Məktəbdə
şagirdlərin öz peşələrini mükəmməl
öyrənmələri üçün onların təcrübə
keçmələrinə xüsusi diqqət yetirilir.
Qazanılmış nəzəri biliklərin təcrübədə
möhkəmləndirilməsi, praktik vərdişlərin
yaradılması istiqamətində aparılan işlər
daim ciddi nəzarətdə saxlanılır. Bunun
üçün istehsalat təlimi ustalarının rəhbərliyi
altında vaxtaşırı baza müəssisələrində
təcrübə dərsləri həyata keçirilir.
Rayondakı "Aqroservis"lərə, elektrik
paylayıcı müəssisəsinə, tütün
emalı zavoduna, müxtəlif tikinti təşkilatlarına
edilən ekskursiyalar şagirdlərin gələcək fəaliyyətinə
bir stimul verir. Bu, həm də təhsili başa vurduqdan sonra gənc
ixtisaslı fəhlənin yeni iş yeri ilə təmin
olunmasında başlıca rol oynayır. Təcrübə
zamanı şagirdlərə diqqət və qayğı
göstərilməsi, dəyərli məsləhətlərin
verilməsi, baza müəssisəsindən nümunəvi
xasiyyətnamə ilə doğma məktəbə qayıdan
şagirdlərin pedaqoji kollektiv tərəfindən təqdir
olunması, onların müsbət işinin dəyərləndirilməsi
artıq təcrübədə müsbət hal kimi öz bəhrəsini
vermişdir.
Bu gün göstərilən
dövlət qayğısından ruhlanaraq öz işlərini
günün tələbləri səviyyəsində
qurmağa çalışan kollektivin həlli vacib olan, lakin
onların gücü, imkanı daxilində olmayan müəyyən
problemləri də mövcuddur. Texniki-peşə məktəbinin
kənd təsərrüfatı yönümlü olduğunu
nəzərə alsaq, burada müasir kənd təsərrüfatı
texnikalarına, tədris avadanlıqlarına böyük
ehtiyac olduğu görünür.
Qazanılmış nəzəri
biliklərin təcrübədə tətbiq olunmasında təlim
müstəsna rol oynayır. Məktəbdə təlim təsərrüfatında
istifadə olunan texnikaların ömrünü başa
vurması onlardan səmərəli istifadəyə imkan
vermir. Məktəbin əsaslı təmirə olan ehtiyacı
öz həllini taparsa, heç şübhə yoxdur ki, burada
daha böyük və uğurlu nəticələr əldə
etmək mümkündür. Lakin bu bir həqiqətdir ki,
yaxın vaxtlarda həlli mümkün olacaq bu və ya digər
problemlər işgüzar və təcrübəli
kollektivimizin uğurlarına kölgə salmır.
Ölkəmizdə təhsilə
göstərilən davamlı dövlət qayğısı,
müasir tələblərə cavab verən yeni məktəb
binalarının, uşaq bağçalarının inşa
edilməsi və Heydər Əliyev Fondunun Azərbaycan təhsilinin
inkişafı ilə əlaqədar
reallaşdırdığı dəyərli layihələr
bizi də daha fəal olmağa səsləyir, bu təhsil ocağının
qarşılaşdığı müəyyən çətinliklərin
həllinə olan əminlik hissimizi artırır.
Məqsədi müstəqil
ölkəmiz üçün yüksək ixtisaslı
mütəxəssislər hazırlamaq olan kollektivə biz də
nəcib işlərində müvəffəqiyyətlər
diləyirik.
İlham PƏNAHOV
Respublika.- 2009.- 13 fevral.- S. 7.