Azərbaycanda sosial-iqtisadi siyasət ölkəmizi dinamik inkişaf yoluna çıxarıb
Bazar iqtisadiyyatı prinsiplərinin
Azərbaycanda bərqərar
olması, özəl
sektorun inkişafına
yaradılmış şərait,
iqtisadiyyatın liberallaşdırılması
sosial himayəyə ehtiyacı olan vətəndaşların maraqlarının
uzlaşması ölkənin
iqtisadi inkişafında
başlıca rol oynayır.
Ölkənin iqtisadi inkişafında neft strategiyasından səmərəli
istifadə insanların
sosial problemlərinin həllinə, vətəndaşların
həyat səviyyəsinin
yaxşılaşdırılmasına yönəldilir. Xarici ticarətdə dövlət
inhisarının ölkəmizdə
ləğv edilməsi,
bu fəaliyyət sferasının liberallaşdırılması,
bazar mexanizmlərindən
istifadə geniş imkanlar açır. Respublikanın ixracat potensialının
əsasını təşkil
edən strateji əhəmiyyətli malların
(neft, neft məhsulları, pambıq
mahlıcı, qara və əlvan metallar, bir sıra
kimya məhsulları və s.) bütün
hüquqi şəxslər
tərəfindən sərbəst
ixrac olunmasına icazə verilir. Neftdən qazanılan vəsaitlərin müəyyən
qisminin infrastruktur layihələrinin maliyyələşdirilməsinə
yönəldilməsi həm
də respublikamızın
milli inkişaf modelinin mahiyyətindən
irəli gəlir. Bunun nəticəsidir ki, zəngin təbii sərvətlərindən
səmərəli istifadə
edilməsinin, respublikanın
investisiya cəlbediciliyinin
yüksəldilməsi və
digər əhəmiyyətli
tədbirlərin nəticəsi
olaraq ötən 6 ayda Azərbaycanda ümumi daxili məhsul istehsalı 3,7, o cümlədən,
neft sektorunda 2,4, qeyri-neft sektorunda 15,3 faiz artmışdır. İnflyasiya
cəmi 4,9 faiz təşkil etdiyi halda, əhalinin pul gəlirləri 9,7 faiz, banklardakı əmanətləri 29 faiz
artmışdır. İlin
əvvəllərindən ölkənin
valyuta ehtiyatlarının
4 milyard dollar artaraq 20 milyarddan 24,7 milyard dollara yüksəlməsi də hökumətin fəaliyyəti ilə
bağlı kifayət
qədər dolğun
təəssürat yaradır.
2010-cu ilin ötən
6 ayında əldə
olunmuş uğurlu nəticələrin ümumi
statistikası Azərbaycan
hökumətinin çevik
və işlək fəaliyyət mexanizmlərinə
əsaslandığını, habelə, qlobal böhranın respublikamız üçün tamamilə
geridə qaldığını
söyləməyə ciddi
əsaslar verir. Əsası ümummilli lider Heydər Əliyev tərəfindən
qoyulmuş sosial-iqtisadi
strategiya ölkəmizi
dinamik inkişaf yoluna çıxarması,
uzunmüddətli dövr
üçün nəzərdə
tutulan iqtisadi siyasət konsepsiyasına əsaslanır. İqtisadi
strategiyanın Prezident
İlham Əliyev tərəfindən uğurla həyata keçirilməsi Azərbaycanın
daha da sürətli
inkişafına səbəb
olmuş, insanların
sosial müdafiəsinin
gücləndirilməsinə gətirib çıxarmışdır.
Müasir dünyada iqtisadi
inkişaf potensialının
hər bir dövlətin gücünü
şərtləndirən başlıca
amil müəyyənləşdirən
dövlət başçısı
rəhbərlik etdiyi komandanın bütün səylərini də məhz bu istiqamətdə
səfərbər etmişdir.
Ölkə rəhbəri
davamlı siyasi sabitliyə, təhlükəsizliyə,
vətəndaş sülhünə,
iqtisadiyyatın sürətli
inkişafına çalışmış
və bu sahədə həlledici uğurlara imza atmışdır.
Azərbaycanın büdcəsində sosialyönümlü xərclərin
artırılması da
iqtisadiyyatda bu sahənin dominantlıq təşkil etdiyini bir daha təsdiqləyir.
2009-cu ilin müvafiq dövrünə nisbətən
bu ilin altı
ayında dövlət
büdcəsindən sosial
müdafiə və sosial təminat xərclərinə
14,8 faiz çox vəsait yönəldilmişdir.
Eyni zamanda, ötən müddətdə icra olunmuş dövlət büdcəsi xərclərinin
1 milyard 363 milyon manatı və ya 27,7 faizi sosialyönümlü
tədbirlərin (elm,
təhsil, səhiyyə,
sosial təminat, mədəniyyət xərcləri)
maliyyə təminatına
yönəldilmişdir ki,
bu da 2009-cu ilin eyni dövrü
ilə müqayisədə
83,0 milyon manat və ya 6,5 faiz çoxdur. Hesabat dövründə dövlət büdcəsi
hesabına nəzərdə
tutulan bütün sosial proqram və tədbirlərin, əmək haqlarının,
pensiyaların, təqaüdlərin
stabil maliyyələşməsi
təmin edilmişdir.
Dövlət büdcəsinin
makroiqtisadi parametrləri
əvvəlki illərdə
olduğu kimi, Azərbaycanda davamlı inkişafın ümumi nəticələrini özündə
əks etdirir. Büdcənin məzmunu ölkə
iqtisadiyyatının inkişaf
tempinin qorunub saxlanmasını, sosial-iqtisadi
islahatların davam etdirilməsini, əhalinin
maddi rifahının təmin olunmasını və sosial şəraitinin yaxşılaşmasını,
investisiya qoyuluşlarının
həyata keçirilməsini,
iqtisadiyyatın diversifikasiyasını
və digər tədbirləri nəzərdə tutur. Nazirlər Kabinetinin
son iclası bir daha göstərdi
ki, Azərbaycanda ən müxtəlif sahələrdə həyata
keçirilən islahatlar
vətəndaş maraqlarının
etibarlı təminatına,
eləcə də, sosial problemlərin aradan qaldırılması
yolu ilə əhalinin firavan, layiqli həyat tərzinin təmin olunmasına yönəlmişdir. Dövlət
başçısı İlham
Əliyev tərəfindən
sosial-liberalizm xəttinə
üstünlük verməklə,
sosial problemlərin həlli istiqamətində
kompleks tədbirlər
həyata keçirmişdir.
Regionların sosial-iqtisadi inkişafına
dair Dövlət Proqramı çərçivəsində
yeni sosial obyektlər - təhsil, mədəniyyət, səhiyyə,
rabitə müəssisələrinin
tikintisi də uğurla aparılmışdır.
Əldə edilən nəticələr bölgələrimizdə
əhalinin mədəni-intellektual
potensialının güclənməsinə,
mənəvi-əxlaqi dəyərlərin
yüksəlməsinə müsbət
təsir göstərmişdir.
İnsan amilinin inkişafına xidmət edən informasiya və kommunikasiya texnologiyalarının yüksək
səviyyədə təminatı
da Dövlət Proqramında əksini tapır. Azərbaycan
Prezidenti bölgələrin
inkişafına xidmət
edən kompleks tədbirlərin, xüsusilə,
regionların sosial-iqtisadi
inkişafına dair Dövlət Proqramının
ardıcıl surətdə
həyata keçirilməsi
ilə əlamətdar
olmuşdur. Bölgələrin
inkişafındakı fərqi
mümkün qədər
azaltmaq, bu sahədə balansa nail olmaq Prezidentin
sosial-iqtisadi siyasətinin
əsas istiqamətlərindən
olmuşdur. Azərbaycanın ayrı-ayrı bölgələrinə
ardıcıl səfərləri
zamanı dövlət
başçısı proqramın
icrası vəziyyəti
ilə yerində tanış olmuş, görülən işlərin
səmərəliliyini artırmaq
üçün icra strukturlarının rəhbərlərinə
müvafiq tapşırıqlar
vermişdir. Dövlət başçısı
haqlı olaraq vurğulayır ki, Azərbaycanda iqtisadi modernləşmənin başlıca
şərti hər bir sahədə yeni dövrün tələblərinə cavab
verən infrastrukturun yaradılması yolu ilə insan resurslarının inkişafıdır.
Respublika
əhəmiyyətli magistral
yolların təmiri, bölgələrin elektrik
enerjisi, işıq, qaz, su kimi
problemlərinin həlli,
kommunal xidmət sferasında mütərəqqi
islahatların aparılması
kimi tədbirlər bütövlükdə Azərbaycan
vətəndaşlarının firavan və rahat yaşayışının
təmin edilməsi məqsədindən irəli
gəlir.
ELŞAD HACIYEV
Səs.- 2010.- 31 iyul.- S. 4.