Demokratik inkişafın Heydər Əliyev
modeli
Yüksək siyasi təvəkkür və vətəndaş
üçün layiqli həyat tərzi bu modelin təməl
prinsipidir
"Biz Azərbaycanda demokratik respublika quraraq,
sivilizasiyalararası cəmiyyət uğrunda mübarizə
apararaq ümumi dünyəvi, bəşəri dəyərlərin
hamısından istifadə etməliyik. Çalışmalıyıq
ki, Azərbaycan uzun illərdən sonra, ilk dəfə müstəqilliyini
qazandıqdan sonra, bütün dünyaya öz tarixi nailiyyətlərini,
milli ənənələrini nümayiş etdirə
bilsin".
Heydər Əliyev
XX əsrdə Azərbaycan
xalqının yetişdirdiyi ən böyük tarixi şəxsiyyət
- müstəqil respublikamızın banisi ümummilli liderimiz
Heydər Əliyev müasir dövlətimizin ideoloji-siyasi əsaslarını
tarixi irs və milli-mənəvi dəyərlər zəminində
yaradaraq, praktik surətdə gerçəkləşdirmiş
dahi strateq kimi xalqımızın əbədi və tükənməz
sevgisini qazanmışdır. Ümummilli liderə layiq
olduğu qiyməti vermək, onun vətən və xalq naminə
göstərdiyi misilsiz xidmətləri və fədakarlıqları
obyektiv dəyərləndirmək böyük məsuliyyət
tələb edən məsələdir.
Bu gün Heydər Əliyev
dühası həyatının mənasını xalqa və
dövlətə təmənnasız xidmətdə görən,
bu müqəddəs amal uğrunda ən çətin maneələrə
mərdliklə sinə gərən Millət Atası kimi hər
bir azərbaycanlının qəlbində yaşayır və
dərin rəğbətlə yad edilir.
Ümummilli liderimiz Heydər
Əliyevin Azərbaycana rəhbərlik etdiyi müddət
xalqın azadlıq, müstəqillik arzularının
gerçəkləşməsinə yönələn real
hüquqi, siyasi və iqtisadi əsasların
yaradılmasını, bu möhkəm baza üzərində
qazanılmış dövlət müstəqilliyinin möhkəmləndirilməsini,
xalqın konstitusion hüquqlarına sahib
çıxmasını, milli-mənəvi yüksəlişə
nail olmasını, fərdin özünü vətəndaş
kimi dərk etməsi kimi iftixar doğuran tarixi prosesi əhatələyir.
Xalqımız tarix boyu əxz etdiyi dövlətçilik ənənələrini,
milli dəyərləri, nailiyyətləri, ali keyfiyyətləri,
məhz Heydər Əliyev epoxasında təkmilləşdirərək,
dayanıqlı müstəqil dövlətini qurmuş, millət
kimi mövcudluğunu, özünü idarə etmək
bacarığını yüksək səviyyədə
nümayiş etdirmişdir. Ulu öndərimiz ictimai fikri hər
zaman dövrün keyfiyyətcə yeni və pozitiv dəyişikliklərinə
hazırlamaqla, yaranmış tarixi şəraitə uyğun
strateji qərarlar qəbul etməklə yanaşı, fəaliyyətində
daim milli maraq və mənafeləri önə çəkmiş,
uzaq hədəflərə hesablanmış inkişaf
strategiyası həyata keçirmişdir.
3 oktyabr 1993-cü ildə
xalqın yekdil dəstəyi ilə Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti seçilən Heydər Əliyevin
rəhbərliyi altında aparılmış son dərəcə
gərgin fəaliyyət nəticəsində ölkədə
pərdəarxası oyunlara, siyasi anarxiya və eksperimentlərə
son qoyulmuş, cinayətkarlığın qarşısı
tamamilə alınmış, bütün qanunsuz silahlı dəstələr
ləğv olunmuş, bununla da, Azərbaycanda dövlət
quruculuğu prosesinin uğurla aparılması üçün əlverişli şərait
yaradılmışdır. Azərbaycan dövlətçiliyinin
mövcudluğuna böyük təhlükə olan 1994-cü
il oktyabr və 1995-ci il mart dövlət çevrilişi cəhdlərinin
qarşısı, məhz Heydər Əliyevin qətiyyəti
sayəsində alınmış, dövlət müstəqilliyi
qorunub saxlanmışdır.
Ümummilli lider Heydər
Əliyevin müəllifi olduğu və 12 noyabr 1995-ci ildə
referendum yolu ilə qəbul edilən
Azərbaycan Respublikasının ilk Konstitusiyası, ölkəmizdə
müstəqil dövlət təsisatlarının
yaranması və dövlət quruculuğu prosesinə
böyük vüsət vermişdir. Konstitusiyada təsbit
olunmuş insan və vətəndaş hüquqlarının
təmin edilməsi, ölkəmizin Avropa Şurasına
inteqrasiyasını sürətləndirmək məqsədilə
ulu öndərimiz tərəfindən bir sıra mühüm
fərman və sərəncamlar imzalanmışdır,
hüquqi və demokratik islahatların həyata keçirilməsi
üçün "Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
yanında hüquqi islahat komissiyasının yaradılması
haqqında" Sərəncam imzalanmışdır. Ümummilli
lider Heydər Əliyevin həyata keçirdiyi demokratik
islahatların nəticəsi olaraq, Azərbaycanda Milli Məclisə
seçkilər keçirilmiş, müstəqil bələdiyyə
institutları formalaşmışdır.
Azərbaycanda dövlətçiliyin
möhkəmlənməsi və demokratik prinsiplərin bərqərar
olması, demokratik, hüquqi, dünyəvi dövlət
quruculuğu prosesinin uğurla, sürətlə həyata
keçirilməsi şəxsən ümummilli lider Heydər Əliyevin
adı ilə bağlıdır.
Ümummilli lider Heydər
Əliyevin Azərbaycan rəhbərliyinə
qayıdışı ilə başlıca qayəsini müstəqillik,
azərbaycançılıq, dövlətçilik, ədalətlilik,
demokratiya, milli tərəqqi, dünyəvilik kimi ümumbəşəri
dəyərlər təşkil edən yeni bir ideologiyanın əsası
qoyulmuşdur. Ümummilli lider Heydər Əliyevin
apardığı daxili siyasət Azərbaycanın hər bir
vətəndaşına azad, sərbəst yaşamaq
hüquqlarını təmin etmək və öz
rifahını yaxşılaşdırmaq imkanları yaratmaqdan ibarət olmuşdur.
Heydər Əliyev
demokratik, hüquqi dövlət quruculuğu istiqamətində
davamlı siyasət yeridərək, ölkədə insan
hüquq və azadlıqlarının başlıca prinsiplərinin
bərqərar olması üçün əsaslı zəmin yaratmışdır.
İnsan hüquqları və azadlıqlarının təmini məqsədilə həyata keçirilən hüquqi islahatların ən mühümü, məhz yaşamaq hüququnun təmin edilməsi olmuşdur. 1993-cü ildə ölüm cəzasının tətbiqi məhdudlaşdırılmış və 1998-ci il fevralın 10-da, Şərqdə ilk dəfə olaraq, ölkəmizdə ölüm cəzası ləğv edilmişdir.
Ümummilli liderin 2002-ci il 22 iyun tarixli fərmanı ilə Konstitusiyada dəyişikliklər edilməsi üçün referendum təyin olunmuş və bununla da ölkəmizdə demokratik islahatlar yeni vüsət almışdır. Daha sonra ölkəmiz "İnsan hüquqlarının və əsas azadlıqlarının müdafiəsi haqqında" Avropa Konvensiyasına qoşulmuş, məhkəmə islahatları həyata keçirilmiş, seçki sistemi təkmilləşdirilmiş, mətbuat və söz azadlığının daha etibarlı müdafiəsi təmin olunmuşdur.
Aparılan uğurlu demokratik islahatlar nəticəsində Azərbaycan 2001-ci ilin yanvar ayında Avropa Şurasına qəbul edilmişdir. Ölkəmizin Avropaya inteqrasiyasını reallığa çevirmiş bu hadisə, Azərbaycanda hüquqi, demokratik və dünyəvi dövlət quruculuğu sahəsində görülən nəhəng işlərin məntiqi nəticəsi olmuşdur. Ümummilli lider Heydər Əliyevin ölkəmizin demokratik inkişafı və tərəqqisi naminə həyata keçirdiyi demokratik islahatlar Azərbaycanın Avropaya inteqrasiyasına etibarlı zəmin yaratmışıdır.
Müstəqil Azərbaycan Respublikasının banisi, ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin müəllifi olduğu inkişaf strategiyası bugünkü və gələcək nəsillər üçün örnəkdir. Bu strategiya ölkəmizin hərtərəfli inkişafını və tərəqqisini təmin etmiş, müstəqil, demokratik və hüquqi dövlətin yaradılması ilə nəticələnmişdir. Qəti əminliklə deyə bilərik ki, ulu öndərimizin siyasi kursu yaradıcılıqla davam etdirilir, xüsusilə demokratik inkişaf sahəsində bu kurs təkamül prinsipinə əsaslanır.
Ümummilli liderimiz Heydər Əliyev 1993-cü ildə xalqın təkidli tələbi ilə hakimiyyətə qayıtdıqdan sonra, hazırda Azərbaycanın prioritet inkişaf yoluna çevrilmiş iqtisadi modelini özünəməxsus uzaqgörənliklə əsaslandırmış, eyni zamanda, bu spesifik modelin yalnız demokratik tərəqqiyə əsaslanan möhkəm ictimai-siyasi sabitlik şəraitində davamlı nəticələr verə biləcəyini vurğulamışdır. Böyük strateq mərkəzi planlaşdırma və bölgü prinsiplərinin hakim olduğu ictimai-iqtisadi formasiyadan azad bazar iqtisadiyyatına optimal keçid modelini müdrikliklə irəli sürmüş, onun mərhələlərlə həyata keçirilməsinə çalışmışdır.
Ümummilli liderimiz dəfələrlə bildirmişdir ki, Azərbaycan könüllü olaraq qoşulduğu demokratiya yolunun iqtisadi bazisə əsaslanan təkamül modelini özünün alternativsiz inkişaf strategiyası hesab edir. Eyni zamanda, ulu öndər tətbiq olunan hər hansı demokratik yeniliklərin xalqın milli xüsusiyyətləri, dünyagörüşü, ictimai şüur səviyyəsi ilə səsləşməsini vacib sayırdı: "Demokratiya daim inkişafda olan bir prosesdir. Bu, bir mərhələdən o birisinə qədər təkmilləşmə yolu ilə getməlidir. Bu təkmilləşmə inqilabi yolla yox, təkamül yolu ilə olmalıdır. Çünki hər bir şeyə tezliklə nail olmaq çətindir".
Hələ
ulu öndərimiz Heydər Əliyev 1993-cü ildə
prezident seçkiləri ərəfəsində öz
proqramında bəyan etmişdi ki, "Azərbaycan demokratik
inkişaf yolunu seçəcək, xalqımız sivil
dünyanın yolu ilə gedəcək". Həqiqətən
də, Heydər Əliyevin hakimiyyətə
qayıtdığı ilk vaxtlardan başlayaraq, cəmiyyət
həyatının bütün sahələrində olduğu
kimi, demokratik fikrin inkişafı və demokratik dəyərlərin
cəmiyyətdə öz yerini tutması sahəsində
böyük işlər görüldü. 1993-cü il
sentyabrın 29-da keçirilmiş prezident seçkiləri ərəfəsində
Milli Məclisin Sədri kimi həm də Azərbaycan
Prezidentinin səlahiyyətlərini həyata keçirən
Heydər Əliyev öz proqramını belə bəyan
etmişdi: "Azərbaycan Respublikasında demokratik-hüquqi
dövlət qurulmalıdır. Azərbaycan Respublikası demokratiya
yolu ilə getməlidir, heç vaxt totalitar sistemə,
kommunist rejiminə qayıtmamalıdır. Azərbaycan
Respublikasında siyasi plüralizm hökm sürməlidir.
İnsan, söz, din, dil azadlığı -
bunların hamısı bərqərar edilməlidir. İnsan hüquqlarının qorunması bizim əsas
məqsədlərimizdən biri, dövlət
orqanlarının, hüquq-mühafizə orqanlarının əsas
vəzifələrindən biri olmalıdır. Dövlətin hüquqları da qorunmalıdır.
Biz iqtisadiyyatda köklü islahatlar aparıb,
bazar iqtisadiyyatına keçməliyik. Bizim
borcumuz bütün Azərbaycanın simasını dəyişdirməkdir,
Azərbaycanı inkişaf etmiş, sivilizasiyalı, demokratik
prinsiplərlə yaşayan bir dövlətə, cəmiyyətə
çevirməkdir, Azərbaycan vətəndaşlarının
gələcək həyatını azadlıq, demokratiya yolu
ilə təmin etməkdir. Biz bu yolun
yolçusuyuq, bu yolla da gedəcəyik. Bu
yol xalq yoludur".
Sözsüz ki, qısa bir
vaxt ərzində ümummilli lider Heydər Əliyev öz
müdrik rəhbərliyi ilə xalqın ümidlərini
doğrultduğunu, ölkəni bütün dünyada
tanıtdığını, müstəqil Azərbaycan
dövlətini beynəlxalq birliyin nüfuzlu,
sözükeçən subyektlərindən birinə
çevirdiyini göstərdi. Ən əsası isə Heydər
Əliyev Azərbaycan xalqının illərlə can
atdığı azadlıq, demokratiya yolunu gerçəkləşdirməsinə,
ölkədə sosial-iqtisadi böhranı aradan
qaldırmağa, doğma vətəninin bütün
dünyada layiqli yerini tutmasına imkan yaratmağa qadir lider
olduğunu nümayiş etdirdi.
1993-cü ildən
ötən müddətdə Azərbaycanda demokratik dəyərlərin
bərqərar edilməsi, vətəndaşın cəmiyyətdə
özünü azad hiss etməsi, hüquq və
azadlıqlarını müdafiə etməsi
üçün bütün zəruri addımlar
atıldı və sözsüz ki, bundan sonra da
atılacaqdır. Bu gün Azərbaycan hüquqi dövlət
ideyasının reallaşdığı, şəxsiyyət,
vətəndaş və cəmiyyət münasibətlərinin
demokratik prinsiplərə əsaslandığı, müxtəlif
milli-dini sivilizasiyaların qovuşduğu tolerant ölkə
kimi tanınır. Hər ötən illə
müqayisədə ölkəmizdə demokratik dəyişikliklərin
həyatımıza tətbiq olunma tempi yüksələn xətt
üzrə inkişaf edir.
Azərbaycan Respublikası 19
illik müstəqillik dövründə bir çox sahələrlə
yanaşı, demokratik inkişafda da həm regionda, həm də
ki, keçmiş postsovet məkanında nümunə ola biləcək işlərə imza
atmışdır. Lakin bu, asan başa gəlməmişdir.
Belə ki, 1993-cü ilin iyun ayında-ölkədə ciddi
siyasi böhranın, xaos və anarxiyanın hökm
sürdüyü bir şəraitdə xalqın təkidli tələbi
ilə hakimiyyət sükanı arxasına keçmiş ulu
öndərimiz Heydər Əliyev cəmiyyətdə
demokratiyaya münasibətdə formalaşmış
yanlış təsəvvürləri dəyişmək
üçün, ilk növbədə, xalqla əl-ələ
verərək, ictimai-siyasi böhranı aradan
qaldırmış, cəmiyyətdə yeni mübariz əhval-ruhiyyə
yaratmağa nail olmuş, milli birlik yolu ilə dövləti
parçalanmadan xilas etmişdir. Xalqın milli-mənəvi
sərvətinə çevrilmiş bu birlik sayəsində
hazırda respublikamızda demokratik dəyərlər
qanunların və milli-mənəvi dəyərlərin tənzimlədiyi
sərhədlərdən kənara çıxmır və
dialektik inkişafa uyğun olaraq ictimai şüur tərəfindən
tam şəkildə mənimsənilir. Azərbaycanda həqiqi
demokratiya, məhz ulu öndər Heydər Əliyevin milli
dövlətçilik irsinin təcəssümü kimi
formalaşmışdır və bu irs
demokratiyanın özbaşınalıq kimi başa
düşülməsinə, yaxud da ifrat Qərb
demokratiyasının neqativ cəhətlərini özündə
ehtiva etməsinə yol vermir. Faktiki olaraq, bu
kursun bütün sahələrdəki tənzimləmə
missiyası ideoloji müstəvidə də özünü
doğrultmuşdur.
Azərbaycanda
demokratik dövlətçilik ənənələri
formalaşdıran Heydər Əliyev dühasının xalq
qarşısındakı ən mühüm xidmətlərindən
biri də, məhz bundan ibarətdir ki, ümummilli liderimiz
müəllifi olduğu siyasi kursun
davamlılığını təmin etmiş, dərin zəkası
hesabına onun gələcək uğurlarına etibarlı təminat
yaratmışdır. Ulu öndərimizin hələ 2003-cü ilin prezident
seçkiləri ərəfəsində "Mən ona
özüm qədər inanıram"- deməklə
özünün layiqli davamçısı kimi cəmiyyətə
təqdim etdiyi möhtərəm Prezidentimiz cənab İlham Əliyevin
respublikaya rəhbərliyi dövründə əldə
olunmuş böyük nailiyyətlər Azərbaycan
xalqının seçimində qətiyyən
yanılmadığını bir daha təsdiqləyir. Heydər Əliyevin zəngin dövlətçilik
fəlsəfəsindən bəhrələnən cənab
İlham Əliyev ulu öndərimizin möhkəm təməllər
üzərində formalaşdırdığı idarəçilik
ənənələrini davam etdirir.
Ulu öndər
Heydər Əliyevin demokratik inkişafla bağlı müəyyənləşdirdiyi
yol, onun fikirləri, ideyaları dövlət
başçısı cənab İlham Əliyev tərəfindən
uğurla və böyük yaradıcılıqla davam
etdirilir. Əgər biz möhtərəm Prezidentimiz cənab
İlham Əliyevin çıxışlarını nəzərdən
keçirsək, onun demokratiya barəsində fikirlərində
çox maraqlı məqamların, yeniliklərin olduğunu,
demokratik proseslərə baxışının
dünyanın tələblərilə tam
uzlaşdığını görərik. Cənab Prezident göstərir ki, əsil demokratik cəmiyyət
formalaşdırmaq üçün, birinci növbədə,
maddi baza olmalıdır. Yəni, demokratik
inkişaf möhkəm iqtisadi təmələ əsaslanmalıdır.
Güclü iqtisadiyyat olmasa, səmərəli iqtisadi
islahatlar keçirilməsə, şübhəsiz,
demokratiyanın inkişafı üçün lazımi şərait
ola bilməz. Çünki
iqtisadiyyatı zəif olan ölkələrdə demokratiya da
zəifdir. İqtisadi cəhətdən
inkişaf edən ölkələrdə isə demokratik
proseslər sürətlə gedir. Prezident
İlham Əliyevin fikirlərindəki bir cəhət də
çox maraqlıdır. Cənab Prezident
doğru olaraq qeyd edir ki, iqtisadi islahatlar siyasi islahatlarla paralel
getməlidir və bu iki amil bir-birini tamamlamalıdır.
Əgər iqtisadi islahatlarla siyasi islahatlar
bir-birinə paralel getməsə, əldə olunan uğurlar
da müvəqqəti olacaq. Ölkəmizdə
çox böyük iqtisadi islahatlar həyata keçirilir.
Azərbaycan iqtisadi inkişaf səviyyəsinə
görə dünyanın ən qabaqcıl dövlətlərindəndir.
Sözsüz ki, hazırda aparılan və
uğurla davam etdirilən demokratikləşmə xətti, məhz
ümummilli lider Heydər Əliyev siyasi irsinə,
düşüncə və baxışlarına əsaslanır.
Təsadüfi deyil ki, son illər
əldə edilən sosial-iqtisadi nailiyyətlər ölkəmizin
müdafiə potensialını da artırmış, ulu öndərimiz
Heydər Əliyevin qurduğu milli ordumuz daha da güclənmişdir.
Bu gün Azərbaycanın təkcə hərbi büdcəsinin
işğalçı Ermənistanın ümumilikdə
dövlət büdcəsinə bərabər olması faktı Azərbaycanın
hərbi üstünlükləri
haqqında tam təsəvvür
yaradır. Cənab İlham Əliyev dəfələrlə
bildirmişdir ki, Qarabağsız Azərbaycan olmayacaqdır.
Bu münaqişənin yalnız və yalnız Azərbaycanın
ərazi bütövlüyü, habelə, beynəlxalq
hüqüq norma və prinsipləri
çərçivəsində öz həllini
tapacağı dövlət rəhbərimizin birmənalı
mövqeyidir. Azərbaycan Prezidenti qətiyyətlə bəyan
etmişdir: "...Nə 5 ildən sonra, nə 10 ildən
sonra, nə 15 ildən sonra, nə də 100 ildən sonra
Dağlıq Qarabağ Azərbaycandan ayrılmayacaqdır. Mən nə qədər Prezidentəm, buna yol verməyəcəyəm".
Sözsüz ki, bu qətiyyət, təbii ki,
xalqın iradəsindən, əldə edilmiş sosial-iqtisadi
nailiyyətlərin dövlətimiz üçün
yaratdığı imkanlardan, Azərbaycanın beynəlxalq aləmdə
ildən-ilə daha da güclənməkdə olan mövqeyindən,
ən əsası isə, cəmiyyətimizdəki sosial-siyasi
durumdan irəli gəlir.
Cənab
İlham Əliyevin ölkəmizə rəhbərliyi
dövründə Azərbaycanda vətəndaş cəmiyyəti
quruculuğu daha ardıcıl xarakter daşımağa
başlamış, ölkədə milli həmrəylik əldə
olunmuşdur.
Ümummilli maraqlara uyğun məsələlərlə
bağlı ölkə daxilindəki siyasi qüvvələr
arasında normal dialoqun alınması, Azərbaycan siyasətində
radikalizm təzahürlərinin getdikcə öz yerini
liberalizmə verməsi xalqımızın son illərdə əldə
etdiyi ən ciddi uğurlardan biridir. Prezident
ölkədə demokratik vətəndaş cəmiyyətinin
qurulması, söz azadlığının, fikir müxtəlifliyinin
təmin olunması üçün öz səylərini əsirgəmir.
Cənab İlham Əliyev
dövlət rəhbəri kimi çox qısa zaman kəsiyində ulu öndərimiz Heydər Əliyev
ənənələrinə sadiq qalaraq, dünya azərbaycanlılarının
həmrəyliyi xəttini kamil elmi-nəzəri konsepsiya səviyyəsinə
qaldıra bildi və artıq Azərbaycan diasporu
dünyanın əksər ölkələrində proseslərə
əhəmiyyətli şəkildə təsir göstərə
biləcək real güc mərkəzinə
çevirmişdir. Bu gün planetin hansı
qütbündə yaşamasından asılı olmayaraq, hər
bir azərbaycanlı dövlətin ona dəstəyini
yaxından hiss edir.
Azərbaycan Prezidenti cənab
İlham Əliyevin ardıcıl səyləri nəticəsində Avratlantik məkana geniş
inteqrasiya yolu tutmuş Azərbaycan öz iqtisadi, demokratik, mədəni
və mənəvi nailiyyətləri ilə bu gün də
sivilizasiyalararası dialoqun fəal
iştirakçısıdır. Ulu öndərimiz
Heydər Əliyevin müəllifliyi ilə artıq
reallaşan Bakı-Tbilisi-Ceyhan əsas-ixrac boru kəməri
layihəsi, bu gün qlobal proseslərin ən əhəmiyyətli
tərəflərindən biri kimi, Azərbaycanın dünya
üçün əhəmiyyətini daha da artırır.
Prezident İlham Əliyevin əzmlə həyata
keçirdiyi siyasət Azərbaycanı Cənubi Qafqaz
regionunun ən güclü lider dövlətinə
çevirmiş, ölkəmiz iqtisadi inkişaf tempinə
görə bütün dünyada rekord göstəricilərə
sahib olmuşdur. Təməli ulu öndərimiz
Heydər Əliyev tərəfindən qoyulmuş dövlət
quruculuğu prosesinin bu gün İlham Əliyev tərəfindən
daha böyük dinamizm, yüksək əzmkarlıqla davam
etdirilməsi vətəndaşlarımızın sabaha
inamını artırır.
Fərəhlə etiraf
olunmalıdır ki, ölkəmizin birinci xanımı,
Prezidentin həyat yoldaşı və yaxın
silahdaşı, əqidə və məslək dostu Heydər
Əliyev Fondunun prezidenti, YUNESKO-nun xoşməramlı səfiri,
Milli Məclisin deputatı Mehriban xanım Əliyeva da öz fəaliyyəti
ilə Azərbaycanda gedən inkişaf prosesinin ən fəal
iştirakçısıdır. Azərbaycan mədəniyyətinin
inkişafı, milli irsimizinin bütün dünyada təbliği,
bir sıra əhəmiyyətli və vacib sosial problemlərin
həlli yönündə həyata keçirdiyi layihələrə
görə, onu xalqın qürur mənbəyinə
çevirmişdir.
Bütün bunları nəzərdən
keçirdikdə, bir daha məmin olursan ki, bu gün Prezident
İlham Əliyevin daşıdığı missiya olduqca məsuliyyətlidir,
ağırdır, lakin keçdiyi siyasi məktəb, söykəndiyi
siyasi dəyərlər onu dözümlü və iradəli
edib. Cənab İlham Əliyevin siyasi gücü qabaqcıl
dünyagörüşə sahibi olmasında, intellektual
imkanlarında, idarəetmənin müxtəlif sahələrində
topladığı təcrübədə və
bütövlükdə, istedadındadır. O, addım-addım
böyük siyasət dünyasının ən mürəkkəb
sirlərinə bələdçilik imkanı qazanıb,
yetkinlik məktəbi keçib, zirvəyə qalxıb, zirvələrə
doğru böyük yola çıxıb.
Beləliklə,
etiraf etməliyik ki, müasir Azərbaycan dövlətinin
qurucusu, ümummilli lider Heydər Əliyevin rəhbərliyi
altında başlanmış iqtisadi islahatlar Prezident İlham Əliyev
tərəfindən uğurla davam etdirilir.
Dövlət başçısı İlham Əliyev hələ
birinci andiçmə mərasimindəki
çıxışı zamanı ümummilli lider Heydər Əliyevin
rəhbərliyi altında Azərbaycanda sosial, iqtisadi, siyasi,
hüquqi, hərbi, mədəni, humanitar və digər sahələrdə
başlanmış fundamental islahatları davam etdirəcəyini,
ölkənin hər bir vətəndaşının
Prezidenti olacağını bəyan
etmişdi.
Ötən hər bir il
dövlət başçısının verdiyi bütün
vədlərin sırf əməli fəaliyyətə və
praqmatizmə söykəndiyini bir daha təsdiqləyir. İlk
növbədə, bəlli oldu ki, cənab İlham Əliyev
ölkənin qarşısında hansı əsas problemlərin,
prioritet vəzifələrin durduğunu aydın təsəvvür
edir və onların həlli üçün konkret planlara,
proqramlara, mobil, peşəkar, yüksək iş qabiliyyətli
komandaya malikdir. Ən başlıcası, "Əsil siyasət
real, konkret iş görməkdən ibarətdir" - deyən
Azərbaycan Prezidenti bu siyasəti hər bir ölkə vətəndaşının
həyatında gerçəkliyə çevirmək
üçün ciddi siyasi iradəyə, qətiyyətə
və əzmkarlığa malikdir.
Eyni zamanda,
belə bir reallıq da öz əksini tapdı ki, cənab
İlham Əliyev öz dövlətçilik
konsepsiyasını ulu öndərimiz Heydər Əliyevin
müəllifi olduğu dövlətçilik kursu üzərində
formalaşdırır. Azərbaycan Prezidentinin
istər ölkədə, istərsə də
respublikamızın hüdudlarından kənarda baş verən
hadisə və proseslərə münasibəti birmənalı
və dəqiqdir.
Etiraf olunmalıdır ki, XX əsrin
sonunda və XXI əsrin başlanğıcında ulu öndərimiz
Heydər Əliyevin rəhbərliyi altında dünya ölkələrinin
təcrübəsi nəzərə alınmaqla və beynəlxalq
təşkilatlarla sıx əməkdaşlıq şəraitində
ölkənin sosial-iqtisadi inkişaf strategiyası müəyyən
edilmiş və bu, müvəffəqiyyətlə həyata
keçirilməkdədir. Bu strategiyanın əsas
mahiyyəti bazar iqtisadiyyatının formalaşdırılması
yolu ilə sabit sosial-iqtisadi inkişafın təmin
olunmasından, əhalinin həyat səviyyəsinin ilbəil
yaxşılaşdırılmasından ibarətdir. Uğurla həyata keçirilən bu strategiya nəticəsində
ölkə iqtisadiyyatının strukturu mülkiyyət və
təşkilati-hüquqi baxımdan köklü surətdə
dəyişdirilmiş, bir sıra mərkəzi və dövlət-idarəetmə
orqanı ləğv edilmiş, digərlərinin ancaq tənzimləmə
funksiyaları saxlanılmaqla təsərrüfat
funksiyaları tamamilə dayandırılmışdır.
Məlumdur ki, Azərbaycanın iqtisadi
inikşafının səviyyəsi onun beynəlxalq aləmdə
yerini müəyyən edir və ölkənin müstəqil
xarici siyasətinin həyata keçirilməsinə təsir
göstərir.
Keçən əsrin
sonunda güclənən qloballaşma prosesi informasiya,
texnologiya, işçi qüvvəsi və kapitalın hərəkəti
sahəsində ölkələr arasında mövcud maneələrin
azaldılmasına şərait yaratmışdır. Əlbəttə,
belə bir şəraitdə ehtiyatların
artırılması və eləcə də, dünyanın
iqtisadi ehtiyatlarının cəlb olunması məqsədilə
milli rəqabət qabiliyyətliliyin gücləndirilməsi
Azərbaycan üçün mühüm əhəmiyyət
kəsb edir. Buna görə də, ölkədə
investisiya mühitinin yaxşılaşdırılması və
yüksək texnologiyaları mənimsəməyə qadir
olan iqtisadi sistemin formalaşdırılması sahəsində
işlər daha fəal şəkildə davam etdirilməkdədir.
Məlumdur ki,
vətəndaş cəmiyyətinin mühüm göstəricilərindən
biri də, məhz ölkədə müstəqil demokratik
institutların formalaşması və azad sahibkarlıq
subyektlərinin fəaliyyəti üçün normal şəraitin
yaradılmasıdır. Özəl sektorun dinamik inkişafı təkcə
sosial-iqtisadi yüksəlişi deyil, həm də demokratikləşmə
prosesini və vətəndaş hüquqlarının
etibarlı qorunmasını təmin edir.
Prezident
İlham Əliyev tərəfindən həyata keçirilən
genişmiqyaslı iqtisadi islahatların ən mühüm
istiqamətlərindən biri də sahibkarlıq sektorunun səmərəli
və rəqabətqabiliyyətli fəaliyyətinin təmin
olunmasıdır. Bu sferanın sahibkarlığın
inkişaf tələblərinə uyğun təkmilləşdirilməsi
işgüzar mühitin əlverişliliyini şərtləndirən
başlıca amil kimi çıxış edir. Son illər sahibkarların vergi yükünün
azaldılması, daxili investisiyaların
stimullaşdırılması istiqamətində
görülmüş tədbirlər daxili mənbələrdən
istifadənin genişlənməsinə gətirib
çıxarıb. Ötən müddət
ərzində sahibkarlığın inkişafına dövlət
yardımı iqtisadi siyasətin prioritet istiqamətlərindən
biri olaraq qalmışdır. Sahibkarlığın
inkişafı sahəsində qəbul olunmuş dövlət
proqramları çərçivəsində ölkə
iqtisadiyyatının tənzimlənməsi sahəsində əhəmiyyətli
tədbirlər həyata keçirilir, sahibkarlara dövlət
maliyyə köməyi sistemi təkmilləşdirilir. Sahibkarlıq infrastrukturunun formalaşdırılması
istiqamətində mühüm addımlar atılır. Sahibkarlara zəruri hüquqi-texniki yardım,
informasiya və digər xidmətlər göstərən
strukturlar formalaşdırılır.
Etiraf
olunmalıdır ki, Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev
dövlət quruculuğu, güclü iqtisadiyyatın yaradılması,
cəmiyyətin demokratikləşməsi, əhalinin
rifahının yüksəldilməsinin təmin edilməsi
istiqamətlərində çoxşaxəli fəaliyyət
həyata keçirir. Görülən işlər, eyni zamanda,
Azərbaycanın siyasi, hüquqi, iqtisadi, sosial və digər
sahələrdə beynəlxalq əlaqələrinin
genişlənməsinə, qloballaşan dünyada etibarlı
tərəfdaş kimi mövqeyinin möhkəmləndirilməsinə
xidmət edir. Bütün bunlar isə ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin
dövlətçilik irsinə ən layiqli töhfələrdir...
Ağabəy Əsgərov
Səs.- 2010.- 7 may.- S. 5-6.