Azərbaycanın Ordusu öz sözünü deməyə hazırdır
Dünya təcrübəsindən məlumdur ki, danışıqlar nəticə
verməyəndə proses
döyüş meydanları
müstəvisinə keçir
Azərbaycanın Silahlı
Qüvvələri durmadan
inkişaf edir, onun beynəlxalq əlaqələri genişlənir
və nüfuzu artır. Ermənistan Respublikası beynəlxalq
hüquq normalarına
və əldə olunmuş razılaşmalara
məhəl qoymayaraq,
Ermənistan-Azərbaycan münaqişəsinin
həlli prosesini uzatmaqda davam edir. Regiondakı mürəkkəb hərbi-siyasi
durum Azərbaycan Respublikası
üçün öz
suverenliyini və ərazi bütövlüyünü
qorumaq və işğal olunmuş əraziləri azad etmək məqsədi ilə Silahlı Qüvvələrin döyüş
imkanlarını artırmağı
zəruri edir.
Ölkəmiz müstəqilliyini
bərpa etdikdən sonra, ordu quruculuğuna
böyük önəm
verilib. Çünki Azərbaycan, ötən əsrin əvvəllərində
olduğu kimi, sionunda da erməni
təcavüzünə məruz
qalmışdı. Bu səbəbdən
də, gənc dövlətin güclü
orduya ehtiyacı olduğu hamı tərəfindən qəbul
olunmuşdu. Müstəqilliyin
ilk illərində ordu
quruculuğu işində
problemlər var idi. Ölkənin iqtisadi böhran keçirməsi və maliyyə ehtiyatlarının
zəif olması bu işə mənfi təsir göstərirdi. Ulu öndər Heydər Əliyevin qarşıya qoyduğu əsas vəzifə isə qısa müddətdə
güclü ordu yaratmaq idi.
Azərbaycanda ordu quruculuğunun yeni mərhələsi Prezident
İlham Əliyevin Ali
Baş Komandanlığı
dövründə başlayıb.
2003-cü ildən etibarən
ölkə iqtisadiyyatının
inkişafı ordu quruculuğu sahəsində
də özünü
göstərməyə başladı.
Dövlət ildən-ilə
hərbi xərcləri
artırmaqla, bu sahənin əsas prioritetlərindən olduğunu
əyani şəkildə
nümayiş etdirdi.
Bu illər ərzində
ordunun döyüş
qabiliyyəti artırıldı,
maddi-texniki bazası gücləndirildi, hərbçilərin
sosial vəziyyətinin
yaxşılaşdırılması istiqamətində mühüm
addımlar atıldı.
Təsadüfi deyil ki, son 5-6 ildə Azərbaycanın hərbi
xərcləri 10 dəfədən
çox artıb. Hazırda Azərbaycanın
hərbi xərcləri
2 milyard dollara çatıb ki, bu da təxminən
torpaqlarımızı işğal
edən Ermənistanın
ümumi büdcəsinə
bərabərdir. Dövlət
büdcəsindən hərbi
sahəyə ayrılan
xərclərin dəfələrlə
artırılması ordumuzun
bütün istiqamətlər
üzrə potensialının
yüksək səviyyəyə
çatdırılmasına da yol açıb.
Ötən illər ərzində orduya ayrılan pulların böyük bir hissəsi yeni texnikaların, təyyarələrin,
ən müasir silahların alınmasına
yönəldilib.
Paralel olaraq Azərbaycanda müdafiə
sənayesinin inkişafına
da təkan verilib. Ölkə Prezidentinin tapşırığı
ilə Müdafiə Sənayesi Nazirliyi yaradılıb və Azərbaycan hərbi təyinatlı məhsulların
istehsalına başlayıb.
Son illər ərzində
dövlət büdcəsinin
vəsaitləri hesabına
müdafiə sənayesi
kompleksinə daxil olan çoxsaylı zavodlar istifadəyə verilib.
Təbii ki, Azərbaycan bütün bunları öz torpaqlarının işğaldan
azad edilməsi üçün edir. Çünki Dağlıq
Qarabağ münaqişəsinin
həlli ilə bağlı 18 ildir davam edən danışıqlar prosesi
heç bir nəticə vermir. Belə olan halda, Azərbaycan öz torpaqlarını hərbi yolla da olsa, qaytarmaq
məcburiyyətindədir. Bunun üçün isə güclü orduya böyük ehtiyac var.
Düzdür, bəzən
beynəlxalq qurumlar Azərbaycanın ordu quruculuğu sahəsinə
böyük miqdarda vəsait ayırmasından
narahatlıqlarını ifadə
edirlər. Amma onlar unudurlar ki, Azərbaycan bunu regionda hərbi
hegemonluq üçün
deyil, öz ərazi bütövlüyünün
bərpası üçün
edir.
Prezident İlham
Əliyevin dediyi kimi, nə qədər
ki, torpaqlarımız
işğaldan azad olunmayıb, bu siyasət davam etdiriləcək. Ölkəmizin
gəlirləri artdıqca,
hərbi sferaya ayırmaların həcmi də artırılacaq. Bütün bunlar Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli
ilə bağlı danışıqlarda Azərbaycanın
mövqelərini gücləndirəcək.
18 ildir davam edən danışıqlar
əyani şəkildə
göstərdi ki, Ermənistan konkret təzyiq olmadan öz mövqelərindən
geri çəkilmək
niyyətində deyil.
Təəssüf ki, danışıqlara vasitəçilik
edən ATƏT-in Minsk Qrupu
həmsədrləri işğalçılıq
siyasətindən geri
çəkilmək üçün
Ermənistana heç
bir təzyiq göstərmirlər. Beynəlxalq
təşkilatların- BMT Təhlükəsizlik
Şurasının, Avropa
Şurası Parlament Assambleyasının qəbul
etdiyi haqlı qərarlar isə kağız üzərində
qalır. Dünya gücləri bu qərarların icrasına
təsir etmək istəmirlər.
NATO hər
dəfə bu məsələ qaldırılanda
münaqişənin həlli
ilə bağlı prosesin ATƏT-in Minsk Qrupunun
səlahiyyətləri çərçivəsində
olduğunu deyərək
məsuliyyəti boynundan
atır. ABŞ işğalçı
dövlətə təsir
göstərmək əvəzinə,
onu iflasdan qurtarmaq üçün Ermənistan-Türkiyə sərhədlərinin
açılmasına çalışır,
hətta bunun üçün həm Bakıya, həm də Ankaraya təzyiq göstərir. Fransa üzdə birtərəflilik nümayiş
etdirsə də, Ermənistana heç bir təzyiq göstərmir. Rusiya da Azərbaycanın ərazi bütövlüyünü
dəstəklədiyini bəyan
etsə də, Ermənistanı silahlandırmaqda
davam edir.
Belə olan halda, yeganə ümid Azərbaycan Ordusuna qalır. Prezident İlham Əliyevin bu günlərdə Müdafiə
Nazirliyindəki müşavirədə
dediyi kimi, Dağlıq Qarabağı
Azərbaycandan ayıra
biləcək mexanizm yoxdur. Azərbaycanın ərazi bütövlüyü
də heç vaxt müzakirə mövzusu olmayacaq. Artıq bu sözlərin
arxasında durmaq üçün Azərbaycanın
kifayət qədər
hərbi potensialı
var.
Azərbaycan Silahlı
Qüvvələri hazırda
işğalçı Ermənistanın
bütün nöqtələrinə
sarsıdıcı zərbələr
vurmaq potensialına malikdir. Azərbaycan rəhbərliyi yalnız regionda sülh naminə danışıqların
davam etdirilməsinə
razılıq verərək
sülh prosesinə sadiqlik nümayiş etdirir. Ancaq vasitəçilər və
Ermənistan da bunun sonsuz olmayacağını
anlamalıdırlar. Dünya
təcrübəsindən məlumdur
ki, danışıqlar
nəticə verməyəndə
proses döyüş
meydanları müstəvisinə
keçir.
Hər bir dövlətin əsas təməllərindən biri
onun güclü ordusunun olmasıdır. Böyük qürur hissi ilə demək olar ki, Azərbaycanın yüksək döyüş
qabiliyyətinə, nizam-intizama
malik ordusu var. Dövlətimizin və hökumətimizin diqqəti
sayəsində Silahlı
Qüvvələrimizin möhkəmləndirilməsində
əsas məqsəd işğal olunmuş torpaqları düşmənlərdən
təmizləmək, ölkəmizin
ərazi bütövlüyünü
bərpa etmək, qaçqın və məcburi köçkünləri
öz doğma yurdlarına qaytarmaqdır.
Azərbaycan Ordusu artıq bunu reallaşdırmaq qüdrətinə
sahibdir.
Elçin Bayramlı
Səs.- 2010.- 14 may.- S. 9.