Vasif
Adıgözəlov yaradıcılığı milli zəmində formalaşıb
Görkəmli bəstəkar, pedaqoq, ictimai xadim, Xalq
artisti, Dövlət mükafatı laureatı, “Şöhrət”
və “İstiqlal” ordenli, professor Vasif Adıgözəlovun
yaradıcılığı milli musiqi mədəniyyətimizdə
xüsusi rola və əhəmiyyətə malikdir. Onun əsərləri
nəinki ölkəmizin, dünyanın bir çox ölkələrinin,
o cümlədən, Almaniya, Bolqarıstan, Çexoslovakiya,
Meksika, Kosta-Riko, Venesuela, Kuba, Türkiyə, İran və
keçmiş SSRİ respublikalarının musiqi ictimaiyyətinə
yaxşı tanışdır.
Bu gün Azərbaycan musiqi sənətini
dünyada tanıdan bəstəkarın doğum günüdür.
Qeyd edim ki, Vasif
Zülfüqar oğlu
Adıgözəlov 1935-ci il iyul ayının 28-də Bakı şəhərində,
görkəmli xanəndə, Azərbaycan
muğamlarının mahir bilicisi
və təfsirçisi Zülfü
Adıgözəlovun ailəsində anadan
olub. İlk musiqi təhsilini o, Azərbaycan
Dövlət Konservatoriyası nəzdindəki Bülbül adına Orta-İxtisas
Musiqi Məktəbində fortepiano
və uşaq
yaradıcılığı siniflərində
almışdır. Təhsilini Üzeyir
Hacıbəyov adına Azərbaycan Dövlət Konservatoriyasında
davam etdirən Vasif
Adıgözəlov Konservatoriyanı iki ixtisas - bəstəkarlıq sahəsində böyük bəstəkar, professor
Qara Qarayevin sinfini, fortepiano üzrə
isə professor Simuzər Quliyevanın sinfini əla diplomlarla bitirmişdir.
Vasif
Adıgözəlovun yaradıcılığı çox geniş və rəngarəngdir.
Onun müxtəlif musiqi
janrlarında yazdığı yüksək səviyyəli sənət
əsərləri geniş dinləyici
kütləsinin rəğbətini qazanmışdır.
Bəstəkar
2 operanın - “Ölülər” və “Natəvan”, 6 musiqili komediyanın - o
cümlədən, “Nənəmin şahlıq quşu”, bəstəkar Ramiz
Mustafayevlə birgə yazdığı “Hacı Qara”, “Boşanaq - evlənərik”,
“Aldın payını, çağır dayını”, həmçinin,
“Odlar yurdu”, “Qarabağ şikəstəsi”,
“Çanaqqala-1915”, “Qəm karvanı”
oratoriyalarının, 3 simfoniyanın, “Segah”
muğam-simfoniyasının, “Mərhələlər”, “Afrika mübarizə edir” simfonik poemalarının, 5 instrumental
konsertin, çoxlu sayda kamera-instrumental əsərlərin,
100-ə qədər mahnı və romansın, dram tamaşalarına və kinofilmlərə
yazılmış musiqinin müəllifidir.
Bəstəkarın müxtəlif
janrları əhatə edən
yaradıcılığının çox
hissəsini fortepiano üçün
musiqi təşkil edir.
Bu da təsadüfi deyil. Onun bir
pianoçu kimi
istedadı musiqi ictimaiyyəti tərəfindən
həmişə yüksək qiymətləndirilmişdir. Bəstəkar
hələ tələbəlik illərindən başlayaraq, fortepiano üçün prelüdlərdən tutmuş ən iri həcmli
instrumental əsər - piano
və orkestr üçün
3 “Konsert”in, skripka və orkestr üçün, violonçel
və orkestr üçün
konsertin müəllifidir.
Bəstəkarın
yaradıcılığında monumental vokal-simfonik əsərlər də üstünlük təşkil edir. Onun müxtəlif illərdə bəstələdiyi “Odlar yurdu”, “Qarabağ şikəstəsi”,
“Çanaqqala-1915” oratoriyaları xalqın tarixini,
onun azadlıq və müstəqillik uğrunda mübarizəsini və qələbəsini
tərənnüm edən yüksək vətənpərvərlik
ruhunda yazılmış sənət əsərləridir.
Xüsusilə, “Çanaqqala-1915” qəhrəmanlıq
epopeyasına ilk dəfə Azərbaycan bəstəkarı
Vasif Adıgözəlov müraciət etmiş və bu monumental əsər Türkiyə
xalqının həyatında əlamətdar bir
hadisə kimi yüksək qiymətləndirilmişdir.
İri monumental əsərlərlə
yanaşı, bəstəkarın mahnıları da öz səmimi, ecazkar melodiyası ilə xalqımızın
ürəyinə yol tapmışdır. Onun dillər əzbəri olan
“Qərənfil”, “Bakı”, “Xoşum gəlir”,
“Naz-naz”, “Şuşa
laylası”, “Ana” kimi
mahnıları insanın ülvi hisslərinin
yüksək bədii təzahürüdür.
Azərbaycan musiqi
ictimaiyyəti V.Adıgözəlovu həm də fəal ictimai xadim kimi
sevmiş və tanımışdır. O, müxtəlif illərdə Bakı Musiqi Texnikumunda direktor, Azərbaycan Dövlət Mahnı və
Rəqs Ansamblında, Azərbaycan Dövlət
Filarmoniyasında bədii rəhbər, Bakı Musiqi Akademiyasında kafedra
müdiri və Azərbaycan Bəstəkarlar
İttifaqında birinci katib
kimi çalışaraq böyük
təşkilatçılıq qabiliyyəti göstərməklə
yanaşı, öz səmimi və mehriban xasiyyəti ilə ictimaiyyətin dərin
rəğbətini qazanmışdır.
Azərbaycan muğamlarının mahir
bilicisi, görkəmli xanəndə Zülfü Adıgözəlovun ailəsində
doğulub boya-başa
çatmış Vasif Adıgözəlovun
xalq musiqisi mühitində
tərbiyə olunması onun
yaradıcılığının milli zəmində
formalaşmasına bilavasitə təsir göstərmişdir.
Müasir bəstəkarlıq texnikasının incəliklərini
mənimsəməklə pianoçuluq məharətinə
yiyələnməklə yanaşı, V.Adıgözəlov xalq musiqisi qaynaqlarından
bəhrələnərək, öz zəngin
təxəyyülünün məhsulu olan
orijinal əsərlər
yaratmışdır.
“Çanaqqala-1915” qəhrəmanlıq
epopeyasına ilk dəfə Azərbaycan bəstəkarı
Vasif Adıgözəlov müraciət etmiş və bu monumental əsər Türkiyə
xalqının həyatında əlamətdar bir
hadisə kimi yüksək qiymətləndirilmişdir.
Sənətkarın
zəngin yaradıcılığı və geniş
ictimai-pedaqoji fəaliyyəti dövlətimiz
tərəfindən daim yüksək qiymətləndirilmişdir.
V.Adıgözəlov xalq artisti
fəxri adına, dövlət mükafatına, müstəqil
dövlətimizin iki ali
mükafatına - “Şöhrət” və “İstiqlal”
ordenlərinə layiq görülmüşdür.
Zümrüd
Səs.-2011.- 28 iyul.-S. 12