Hacıbaba
Bağırov-80
Adını
sənət tariximizdə əbədiləşdirən
görkəmli sənətkar
Hər bir sənətkarın ən böyük
xoşbəxtliyi, nəinki sağlığında qiymətləndirilməsi,
ölümündən sonra da adının hörmətlə yad edilməsidir. Azərbaycan sənət
tarixinə gülüşlə, istedadı və məxsusi aktyorluq manevrləri ilə daxil
olan Hacıbaba Bağırov da belə sənətkarlardandır.
Hər bir sənətkarın ən
böyük xoşbəxtliyi, nəinki
sağlığında qiymətləndirilməsi,
ölümündən sonra da adının hörmətlə yad edilməsidir. Azərbaycan sənət tarixinə
gülüşlə, istedadı və məxsusi aktyorluq manevrləri ilə daxil
olan Hacıbaba Bağırov da belə sənətkarlardandır. Milli sənət tariximizdə onun
dəst-xətti, danılması mümkün
olmayan yeri,
obrazları ilə sənət yoluna
saldığı izləri var. Bu izləri o, heç şübhəsiz,
öz sənətkar istedadının,
ilhamının qüdrəti ilə salıb. 1932-ci ilin bu günü iyunun 12-də Bakı şəhərində,
fəhlə ailəsində anadan olan Hacıbaba Bağırov kiçik
yaşlarından teatr sənətinə böyük həvəsi göstərib.
Bu istək onu Azərbaycan
Dövlət Akademik Dram
Teatrı nəzdindəki aktyor
studiyasına gətirib. Bu teatr
ocağında sənət korifeylərindən dərs alan Hacıbaba Bağırovun teatra
olan marağını və məhəbbətini
daha da artırıb.
O, 1950-ci ildə Lənkəran Dövlət Dram
Teatrında ilk müstəqil
yaradıcılıq fəaliyyətinə başlayıb.
Sənətə gələn yoldakı ştrixlərində
Hacıbaba Bağırovun yüksələn bir
xətlə aktyorluğa olan
cazibəsin duymamaq mümkün
deyil. Pillədən-pilləyə
addımlayan sənətəkar 1959-1960-cı illərdə Daxili İşlər Nazirliyinin
klubuna rəhbərlik edib.
1960-cı ildə C.Cabbarlı adına Gəncə Dövlət
Dram Teatrının aktyor
truppasına qəbul olunub. Bu kollektivdə "Almas"da Fuad, "Komsomol poeması"nda Şahsuvar,
"Anacan"da Rəşid
kimi müxtəlif səpgili obrazlar yaradıb. 1962-ci ildə istedadlı aktyor Musiqili Komediya Teatrına dəvət olunub.
Burada fəaliyyət
göstərdiyi 26 il ərzində
yaratdığı 50-dən çox obraz onun gülüş
ustası kimi püxtələşməyinə
və populyar olmağına böyük təsiri olub.
Üzeyir Hacıbəyovun
"Arşın mal alan"ında Soltan bəy, "O olmasın, bu
olsun"da Məşədi
İbad, Z.Hacıbəyovun "50 yaşında cavan"ında Orduxan,
S.Ələsgərovun "Həmişəxanım"ında
Cəbi Cüməzadə, "Hardasan, ay subaylıq"da Novruzəli, Ə.Abbasovun "Həyətim mənim-həyatım
mənim"ində Qulam, E.Sabitoğlunun
"Hicran"ında Mitoş, "Nəğməli
Könül"də Fərzəli, V.Adıgözəlovun
"Nənəmin şahlıq quşu"nda Cəsarət, S.Hacıbəyovun
"Qızılgül"ündə Nadir,
A.Məşədibəyovun "Toy
kimindir?"də Uzun, E.Sabitoğlu,
T.Vəliyevanın "Bankir
adaxlı", "Sizinlə gülə-gülə",
"Bildirçinin bəyliyi", "92
dəqiqə gülüş"
trilogiyasında Sonqulu, "Məhəbbət
oyunu"nda Nuruş, "On min dollarlıq keyf"də Fərzəli kimi tamaşaçıların dərin rəğbətini
qazanmış rollarla milli
mədəniyyətimizin inkişafına xidmət edib.
Teatrla yanaşı, kino
sahəsində də fəaliyyəti uğurlu
olub. "Mehman"da Arif, "Onun bəlalı sevgisi"ndə Qaraxalov, "Alma-almaya bənzər"də
Məmmədəli, "Şirbalanın məhəbbəti"ndə
Şirbala kimi
maraqlı və yaddaqalan
obrazları kino həvəskarlarının
böyük rəğbətini
qazanıb.
Hacıbaba Bağırov ilk dəfə
1964-cü ildə rejissor A.Quliyevin
"Ulduz" musiqili
kinokomediyasında çəkilərək, teatrda
olduğu kimi, bu filmdə də Möhsün
surətini ustalıqla yaradıb. Aktyor
müsahibələrinin birində bu rolu barədə belə deyib:
"Möhsün mənim kinoda
ilk rolumdur. Səhnədə
Möhsünü oynamaq
mənim üçün çox
asan idi. Ancaq eşidəndə ki,
bu operettanı ekranlaşdıracaqlar, çox həyəcanlandım. Əvvəla,
mən filmə heç çəkilməmişdim.
Olsaydı, ilk rolum
olacaqdı. Film ekranlara
çıxanda qanadım olsaydı, uçardım. İlk dəfə idi ki, öz oynuma
oturub kənardan baxa
biləcəkdim. Doğrudan da, "Ulduz" mənim aktyorluq fəaliyyətimə, mənim aktyor asimanıma əsil ulduz
bəxş elədi. Möhsün rolunun uğurunun
başlıca səbəbi obrazın mənə
yaraşması idi".
Sənət dostlarının Hacıbaba Bağırovun
sənət dünyası və şəxsi keyfiyyətləri
ilə bağlı söylədiyi xoş
sözlər maraq doğurur.
Sənətkarın kimliyi və teatr sənətinə, mədəniyyətinə
verdiyi töhfələr aydın olur. Dövlət Film
Fondunun direktoru, kinoşünas Cəmil Quliyev:
"Xalq artisti,
görkəmli teatr və kino
xadimi Hacıbaba Bağırov ömrünün yarısından çoxunu sənətə, Azərbaycan mədəniyyətinin
inkişafına həsr edib. Hacıbaba
Bağırovun kino fəaliyyətini vərəqləməyi
özümüzə borc bilirik.
Onun oynadığı filmlər çox deyil, ancaq yaratdığı obrazlar
çox dəyərlidir. Hacıbaba
Bağırovun çox gözəl dəst-xətti
var idi. Bu gün həmin dəst-xəttə
nəzər salmağı özümüzə mənəvi borc bilirik". Milli Musiqi
Akademiyasının prezidenti Səyavuş
Kərimi: "Hacıbaba Bağırov kimi
yüksək səviyyəli sənətkarların məktəbini
keçmək mütləqdir. Elə bir adam tanımaq çətindir ki,
H.Bağırovu qəlbində yaşatmasın. Onun adı gələndə hamının
üzündə təbəssüm oyanır. Hacıbaba
müəllim qüdrətli sənətkarlar sırasına daxildir. O, böyük məktəb
qoyub. Nə vaxtsa
gözəl, peşəkar aktyorlar da meydana gələcək.
Amma onların ən yüksək zirvəyə
çatması üçün, sözsüz ki,
Hacıbaba Bağırov kimi sənətkarların
məktəbini keçmək mütləqdir". Kinorejissor Arif Babayev isə "Alma almaya bənzər" filmini
çəkməmişdən öncə: "Əgər rejissorlar səni başqa
filmə çəkmək istəsələr, razı olma. Mən səni nəzərdə tutmuşam, baş rolda çəkəcəm", - deyə bildirib. Hacıbaba Bağırov rejissorun inamını doğruldaraq
həmin filmdə "bazarkom"un tipik nümayəndəsini
məharətlə canlandırır.
Hacıbaba Bağırov gözəl aktyor
olmaqla yanaşı, həm də gözəl
insan idi. O, pislikləri
unutmağı bacarır, kin
saxlamırdı. Bu, yaradıcı insan üçün böyük xüsusiyyətdir.
Hacıbaba Bağırovun sənət
yolu dövlətin diqqətində kənarda
qalmamış, ən yüksək adlara, mükafatlara layiq görülmüşdür. Belə
ki, o, 1974-cü ildə respublikanın əməkdar
artisti, 1982-ci ildə Azərbaycanın xalq artisti fəxri
adlarına layiq görülüb.
1989-cu ildən 1996-cı ilədək yaratdığı
"Tənqid-təbliğ" teatrının direktoru və bədii rəhbəri vəzifələrində
çalışıb. 1996-cı ildən Ş.Qurbanov
adına Azərbaycan Dövlət Musiqili
Komediya Teatrının direktoru,
bədii rəhbəri və aktyoru olub. 2001-ci ildə E.Sabitoğlu,
T.Vəliyevanın "Bankir
adaxlı" tamaşasına görə "Qızıl Dərviş"
mükafatına layiq görülüb. Hacıbaba Bağırov 2006-cı
ildə vəfat edib. Onun
ölümündən altı il ötsə
də, sənətkar bizim müasirimiz
olaraq yaşayır.
ZÜMRÜD
Səs.-2012.- 12 iyun.- S. 12