Bəşəri
və ülvi dəyərlərin
davamçısı olan şair
Azərbaycan klassikasının nadir nümunələrini
yaşadıb və bu səpkidə əsərlər
yaradanlar fərdi düşüncədən doğan
anlayışlarını nəzm və nəsr dili ilə
ifadə edib çağdaş ədəbiyyatımızın
zəngin irsinə yeni əsərlər əlavə edirlər.
Uzun illər ədəbiyyat sahəsində
çalışan, bir-birindən fərqli məzmun və
ideyada əsərlərin müəllifi olan qələm sahibləri
söz ustadlarının ənənələrinin
davamçısıdırlar. İstər şifahi xalq ədəbiyyatından
gələn ənənə, istərsə də
yazılı ədəbiyyat nümunələri neçə-neçə
dövrün zamanı üçün seçilən və əsərləri
oxunan yaradıcı nəsli yetişdirib. Məhəmməd
Füzuli, Nizami Gəncəvi, Əfzələddin Xaqani,
İmadəddin Nəsimi, Molla Vəli Vidadi, eləcə də,
yaxın keçmişimizin nümayəndələri olan Cəlil
Məmmədquluzadə, Mirzə Ələkbər Sabir, Əbdürrəhim
bəy Haqverdiyev, Hüseyn Cavid və onlarla belə ədib və
şairlərin yaradıcılıq irsindən bəhrələnən
gənc nəslin nümayəndələri bu gün fərdi
üslubda yazıb-yaradaraq milli ədəbiyyatımızın
zənginləşməsinə, onun kamilləşməsinə,
eləcə də, insanşünaslığa xidmət edərək,
ali dəyərlər aşılayırlar. Bu gün
çağdaş ədəbiyyatımıza dəsti-xətti,
yaradıcılıq üslubunun fərdiliyi, deyim tərzi ilə
seçilən şair Bünyamin Ülvi imzası daxil olub.
Qısa bir vaxt ərzində özünün istedadı, cəmiyyətə
baxış tərzi və əxz etdiyi nümunələrin
fövqündə ətrafında yüksək fikir
formalaşdırmağa nail olub. Cəsarətli addımla ədəbiyyata
gələn Bünyamin Ülvi Azərbaycan klassikasının
böyük şairi, dünyaşöhrətli filosof Nizami Gəncəvi
yaradıcılığına müraciət edib və bu xəttin
davamçısı kimi yaradıcılıq nümunələrini
oxucularına təqdim edir. XII əsrə qədər Azərbaycan
və dünya ədəbiyyatında “Xəmsə”
yaradıcısı olan şairə təsadüf edilmir. “Xəmsə”
yaradıcısı bilvasitə Nizami Gəncəvinin adı
ilə bağlıdır. Nizami Gəncəvi “Xəmsə”yə
imza atdıqdan sonra dünya ədəbiyyatında belə
beşlik yaratmağa cəhd göstərən bir neçə
şairə rast gəlirik. Etiraf edək ki, son əsrlərdə
buna təsadüf edilməyib. Bünyamin Ülvi Nizami Gəncəvi
ənənələrindən silahlanıb belə bir
beşliyi yaratmağı qarşısına məqsəd
qoymuşdur.
Qeyd edim ki, B.Ülvi Bakı Dövlət Universitetinin
jurnalistika fakültəsini, daha sonra isə filologiya fakültəsini
bitirib. Valideyninin arzusu ilə o, jurnalistika fakültəsini
bitirsə də, sonradan öz arzusunun arxasınca getmişdir.
O, ixtisaslı mütəxəssis olsa da, özünəməxsus
hobbisi ilə - musiqi ilə məşğul olur. Belə ki, o,
gitara ifaçısıdır. B.Ülvi “Gənc gitaristlər”
qrupunda çalışır. O, Azərbaycan milli musiqisini -
muğamı gitarada ifa edərək, dünya ölkələrində
bunun təbliğinə nail olmaq arzusu ilə də
yaşayır. Onun sözlərinə görə, yaxın gələcəkdə
ermənilərlə bağlı araşdırmalar aparıb,
kamil bir nümunəni ərsəyə gətirmək istəyindədir.
Belə ki, “erməni xəstəliyi”, onların yaşam tərzi
ilə bağlı elmi araşdırmaları ədəbiyyat
tariximizə həkk etmək qərarındadır. Radikal
mövqedən çıxış edən ermənilərin
niyyətlərinin obyektiv olaraq işıqlandırmağa
çalışacaq. Bir vətəndaş kimi
qarşısına qoyduğu bu və ya digər öhdəlikləri
qısa zamanda həyata keçirəcəyinə
inamlıdır.
Bu günə qədər o, “Nə üçün
qocalırsan, ay ana”, “Xoş istəklər, xoş arzular”,
“Doğma ocağım” kitablarını oxucuların
ixtiyarına verib. Bu günlərdə isə onun növbəti
kitabı “Xəmsə” çapdan çıxıb. Kitaba
ön sözü xalq şairi Nəriman Həsənzadə
yazıb. “Xəmsə”yə 5 poema daxxil edilib. Onun
poemalarını adı N.Gəncəvinin “Xəmsə”sinə
daxil olan poemalarına uyğunlaşdırılıb. Belə
ki, “Sirlər xəzinəsi” - “Sözlər xəzinəsi”,
“Xosrov və Şirin” - “Şirin və acı günlər”,
“Leyli və Məcnun” - “Leyla və Mehman”, “Yeddi gözəl” -
“Səkkiz guşəli ulduz”, “İskəndərnamə” -
“Allahnamə” kimi verilib. Poemaların adından
göründüyü kimi, gənc şair öz əsərlərini
Nizami Gəncəvi dünyasına yaxınlaşdırıb.
“Sözlər xəzinəsi”nə 13 hekayəti daxildir. Belə
ki, bu hekayətlər sırasına “Allahın tərifi”,
“Nizami Gəncəvinin tərifi”, “Zeynalabdin və bir
cavanın hekayəti”, “Ərdoğanın hekayəti”,
“Atatürkün hekayəti”, “Salvador Dalinin hekayəti” və
başqaları daxildir. Nizami Gəncəvi
yaradıcılığında əsas ana xətt olaraq ədalətli
hökmdar elm və sənətin kamilliyi, İlahi eşq kimi
bəşəri və ülvi dəyərlər davamlı
olaraq əhatəli bir şəkildə təqdim
olunduğundan, gənc yazıçı da bu ənənənin
davamı olaraq bu və ya digər məqamlara nəzər
salaraq, yüksək hisslərin təzahür olunmasına diqqət
ayırıb.
Onu da qeyd edim ki, hər mövzunun ideyasına uyğun
olaraq foto və rəsmlərdən istifadə olunub.
Dünyanın yaranışından və onun sirli- soraqlı
qatlarından söz açan şair Tanrının
hökmü ilə bərqərar olan dünyanın müəmmallı
tərəflərini belə özünəməxsus ifadə
tərzi ilə oxucusuna çatdırır:
Sonluğun başlanğıcdı,
başlanğıcın son deyil,
Nə üçün məhz fəsillər yeddi, səkkiz,
on deyil.
Sən bu boyda dünyadan fəsli dörd yaratdın,
Ürəklərdə sevinclə bərabər dərd
yaratdın.
Sənin mənə verdiyin məntiqdir bunu deyən,
Ən böyük məna da Sən, ən
böyük məntiq də Sən
- deyən şair, Allahı bu və ya digər fikirləri
fonunda vəsf edərək, Tanrının bütün
yoxluqların, varlıqların sahibi kimi qələmə
alır. Yaradıcılıq təxəyyülündən
doğan və həyat ilə zaman anlayışları
çərçivəsində fikirlərinin birmənalı
olaraq böyük həqiqətlərə, İlahi hisslərə
ünvanlayan şairin görüşləri maraqlı və
ifadəli şəkildə meydana çıxır. “Xəmsə”yə
daxil olan hər bir poemasında şair müasirlik çərçivəsində
zamanımzın, yaxın keçmişimizlə sıx əlaqəsi
olan insanların görüş və düşüncələrini,
azərbaycançılıq meyillərini, vətənə
xidmət amallarını bu və ya digər bədii ifadə
vasitələri ilə diqqətə çəkib, Azərbaycan
xalqının qüdrətindən, onun yetkin
insanlarının maarifləndirici mövqeyindən məqsəd
yolunda canından keçməkdə belə qərarlı
olmalarından söz açır. “Qəmlonun hekayəti”ndə
şair Azərbaycan xalqının cəsur oğlu, el içində
Qəmlo kimi tanınan - igid Qəmbəralnın əziz xatirəsini
nəzmə çəkir. “Çingizin hekayəti”ndə Azərbaycanın
Milli Qəhrəmanı Çingiz Mustafayevin xatirəsi
anılır. Azərbaycanın məhz bu qəhrəman
övladlarından söz açan şair Salatın Əsgərovanın
da həyat yolunu bədii təsvirini diqqətdən kənarda
qoymur. Hər bir poemasında müəllif
bugünümüzlə bağlı olan dəyərləri
işıqlandırıb, zamanın fövqündə onlara
öz baxışı çərçivəsində qiymətini
verməyi bacarmışdır. Allaha şükr edən
şair “Xəmsə”ni bitirməklə böyük bir məsuliyyətin
üzərindən götürüldüyünü zənn
edir. Allahın izni olmasaydı, bitməzdi şeiri, misrası,
vəzni. Bütün ucalardan uca olan Allahın qüdrətini
özünəməxsus misralarla oxucusuna təqdim edir. Bu
kainatı, həyatı duyan və sevən şair, məhz
Allahın varlığında buna nail olduğunu səmimi
etiraf edir:
Yazdım yavaş-yavaş bu beş əsəri,
Vallah, can qoydum ki, olsun kəsəri.
Düz səkkiz yüz
yetmiş yaşlı
Nizami,
Yenə söz mülkünün mütləq
hakimi.
Var olsun Nizami, Nizami
yurdu,
“Xəmsə” ölkəmizdən parlayan
nurdu.
Qeyd edim ki, gənc
şair bu əsəri məhz bu il dövlət səviyyəsində
keçiriləcək Nizami
Gəncəvinin 870 illiyinə
həsr edib.
Zümrüd
Səs.-
2012.- 1 may.- S.12.