Ümummilli
lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 89-cu
ildönümünə həsr edilmiş “Azərbaycan 2020:
inkişafın yeni hədəfləri” mövzusunda konfrans
keçirilib
Yeni Azərbaycan Partiyası (YAP) mayın 5-də
“Gülüstan” sarayında ümummilli lider Heydər Əliyevin
anadan olmasının 89-cu ildönümü ilə
bağlı “Azərbaycan 2020: inkişafın yeni hədəfləri”
mövzusunda konfrans keçirmişdir. Konfransın işində
Prezident Administrasiyasının məsul işçiləri,
nazirlər, dövlət komitələrinin, şirkətlərin
və agentliklərin rəhbərləri, Milli Məclisin
deputatları, tanınmış ziyalılar iştirak
etmişlər. Yeni Azərbaycan Partiyası Sədrinin
müavini - İcra katibi, Milli Məclisin deputatı Əli Əhmədov
konfransı açaraq deyib ki, ulu öndər Heydər Əliyevin
ümummilli bayram kimi qeyd olunan doğum günü ölkəmizin
hər yerində, dünyanın azərbaycanlıların
yaşadığı hər bir məmləkətində qeyd
edilir, ümummilli liderin əziz xatirəsi böyük
ehtiramla anılır. Bu, qədirbilən xalqımızın
ümummilli liderin əziz xatirəsinə olan dərin hörmətini
və məhəbbətini bir daha nümayiş etdirir.
YAP sədrinin müavini qeyd etmişdir ki, bu gün Azərbaycanın
tərəqqisi hamı tərəfindən birmənalı
şəkildə qəbul olunan son illərin siyasi, iqtisadi və
sosial inkişaf qanunauyğunluğuna çevrilmişdir. Azərbaycanın
iqtisadi inkişafı təkcə rəqəmlərin
artması deyil, daha çox yeni keyfiyyətlərin meydana gəlməsidir.
Bu, həm də ölkəmizin inkişafının yeni mərhələyə
qədəm qoymasının təsdiqidir. Azərbaycanda həyatın
yeni standartlarının yaranması kəmiyyətin keyfiyyətə
keçməsini əks etdirir.
Əli Əhmədov bildirmişdir ki, Azərbaycanın
müasir inkişafı ölkəmizin qarşısında
yeni, daha böyük hədəflər qoyur. Bu gün həmin
hədəflərə çatmaq istiqamətində Prezident
İlham Əliyevin təşəbbüsü ilə “Azərbaycan
2020: gələcəyə baxış” İnkişaf
Konsepsiyası işlənib hazırlanır. Təsadüfi
deyildir ki, Yeni Azərbaycan Partiyasının Heydər Əliyevin
89-cu ildönümü ərəfəsində keçirdiyi
konfransın mövzusu da “Azərbaycan 2020: inkişafın yeni
hədəfləri” adlanır.
Sonra Prezident
Administrasiyasının rəhbəri, akademik Ramiz Mehdiyev konfransda
geniş məruzə ilə çıxış edərək
deyib ki, Azərbaycan tarixində müstəsna bir səhifə
olmaqla, xalqımızın azadlıq və müstəqillik
uğrunda uzun illər boyu apardığı mücadilənin
məntiqi nəticəsi idi:
- Hörmətli toplantı
iştirakçıları!
Xanımlar və cənablar!
Azərbaycan xalqının əvəzsiz
tarixi nailiyyəti olan dövlət müstəqilliyimizin 20 ili
artıq arxada qalmışdır. Milli suverenliyin əldə
edilməsi siyasi mahiyyətinə və əhəmiyyətinə
görə Azərbaycan tarixində müstəsna bir səhifə
olmaqla, xalqımızın azadlıq və müstəqillik
uğrunda uzun illər boyu apardığı mücadilənin
məntiqi nəticəsi idi. Bir millət və
dövlət olaraq tarix meydanına çıxmaq, öz
taleyinin sahibi olmaq, azad və suveren yaşamaq haqqına
qovuşmaq kimi milli ideyanın reallaşması, şübhəsiz
ki, asan başa gəlməmiş, xalqımız ağır
sınaqlarla dolu, ziddiyyətli və təlatümlü tarixi
mərhələlərdən keçməli
olmuşdur. Ötən əsrin 90-cı illərinin əvvəllərində
müstəqilliyini yenicə elan etmiş respublikada hökm
sürən dərin böhran, Ermənistanın hərbi təcavüzü,
Dağlıq Qarabağda erməni separatizmi, daxili hərc-mərclik
ictimai-siyasi həyatın bütün sahələrini iflic vəziyyətinə salmışdı.
Xalqın iradəsini təmsil edə bilməyən mövcud
hakimiyyət gərgin ictimai-siyasi vəziyyəti, get-gedə
artmaqda olan etnik separatçılıq meyillərini və vətəndaş
qarşıdurması təhlükəsini aradan qaldırmaq
iqtidarında deyildi. Dövlətçiliyin
təməl prinsipləri kökündən
sarsıdılmış, müstəqilliyin və xalqın
taleyi xaosun, özbaşınalığın öhdəsinə
buraxılmışdı. Siyasi, iqtisadi, hərbi, mənəvi-psixoloji
böhranın tüğyan etdiyi Azərbaycan unitar dövlət
quruluşunun, milli müstəqilliyinin itirilməsi təhlükəsi
ilə üz-üzə qalmış, ölkədaxili və
xarici antiazərbaycan qüvvələrin təxribatlar
poliqonuna çevrilmişdi.
1993-cü ilin iyununda xalqın təkidli
tələbləri və yekdil iradəsi ilə dahi öndər
Heydər Əliyevin siyasi hakimiyyətə
qayıdışı belə bir çarəsiz və
çıxılmaz vəziyyətə təsadüf edirdi. Keçən əsrin 70-80-ci illərinin abad Azərbaycanından
Heydər Əliyevə son dərəcə acınacaqlı
miras qalmışdı. Qarşıda əhalinin milli dövlətçiliyinə
və sabahkı gününə sarsılmış
inamının özünə qaytarılması, ölkə
həyatının bütün sahələrinə nüfuz
etmiş böhranın aradan
qaldırılması, Qarabağ cəbhəsindəki
uğursuzluqların qarşısının alınması,
ictimai-siyasi sabitliyin, milli mənəvi həmrəyliyin və
vətəndaş sülhünün təmin edilməsi,
dağıdılmış iqtisadiyyatın və təsərrüfat
münasibətlərinin yeni prinsiplər əsasında dirçəldilməsi,
ən başlıcası isə itirilməkdə olan dövlət
müstəqilliyinin qorunub saxlanılması kimi
taleyüklü problemlər və vəzifələr dururdu.
Yalnız Heydər
Əliyev fenomeni bu ağır məsuliyyətin öhdəsindən
gələ bilərdi və onun fövqəladə siyasi iradəsi,
zəngin dövlətçilik təcrübəsi, əsl
liderlik keyfiyyətləri sayəsində xalqımız və
dövlətimiz onu gözləyən böyük bəlalardan və
təhlükələrdən xilas olundu. Qısa
zaman kəsiyində bu böyük dövlət xadiminin
müdrik daxili və xarici siyasəti nəticəsində
ölkədə hökm sürən hərc-mərcliyə
son qoyularaq, ictimai-siyasi sabitlik və sosial ədalət prinsipləri
bərqərar edildi, siyasi, iqtisadi, hüquqi-demokratik islahatlar
dönməz və ardıcıl xarakter aldı. Azərbaycanda
sözdə deyil, əməldə müstəqil dövlət
quruculuğu prosesi başlandı.
Heydər Əliyev
öz xalqının taleyində müstəsna rol oynayan, Vətənin
ağır günündə onun imdadına yetişən,
müqəddəs xilaskarlıq və quruculuq
missiyasını üzərinə götürərək
çətin və kəşməkeşli mücadiləsini
qələbə ilə başa vuran siyasət dahilərindən
biridir. Bu böyük şəxsiyyətin adı Azərbaycan
tarixinə, xalqımızın yaddaşına, haqlı
olaraq, milli xilaskar kimi əbədi həkk olunmuşdur. Azərbaycanın
dövlət müstəqilliyinin və unitar dövlət
varlığının qorunub saxlanması, xalqın gələcək
taleyini təhdid edən təhlükələrin siyasi
uzaqgörənliklə aradan qaldırılması ümummilli
liderin danılmaz tarixi xidmətidir. Azərbaycan
xalqına öz milli dövlətində əmin-amanlıq
şəraitində, azad və müstəqil yaşamaq
haqqını təmin etmiş Heydər Əliyev siyasi kursunun
bu gün birmənalı şəkildə dəstəklənməsi
də, ilk növbədə, bu amillə bağlıdır.
Heydər Əliyev
siyasi fəaliyyətində və dövlət idarəçiliyində
klassik və müasir anlamda dövlət quruculuğunun təməl
prinsiplərinə, eyni zamanda, zəngin şəxsi təcrübəyə
əsaslanırdı. Kritik situasiyaların
doğru-düzgün qiymətləndirilməsi və
çevik siyasi qərarların qəbul edilməsi, dövlət həyatının bütün sahələrini
əhatə edən prioritetlərin və strateji hədəflərin
müəyyənləşdirilməsi, daxili-xarici amillərin
milli maraqlara uyğun məqsədyönlü idarə
olunması, gözlənilən təhdid və təhlükələrin,
dünyada gedən mürəkkəb geosiyasi proseslərin
proqnozlaşdırılaraq düzgün taktika və
strategiyanın seçilməsi Heydər Əliyev dövlətçilik
məfkurəsinin başlıca siyasi, ideoloji və nəzəri
əsaslarını təşkil edirdi.
Ümummilli
lider qısa müddət ərzində xalqın quruculuq
enerjisini, mədəni-intellektual potensialı, milli mənəvi
dəyərləri, təbii-iqtisadi sərvəti milli
ideyanın və dövlət maraqlarının
reallaşdırılması naminə səfərbər edə
bildi. Ölkədə siyasi zərurətə
çevrilmiş ictimai-siyasi sabitlik 90-cı illərin
ortalarından etibarən təmin edildi ki, bununla da gələcək
uğurların əsası qoyuldu. Azərbaycan dövlətinin
milli-siyasi suverenliyini qoruyub saxlaması, daxili və xarici siyasət
sahəsində inamlı addımlar atması onun beynəlxalq
mövqelərinin güclənməsinə və xarici
investisiyaların ölkə iqtisadiyyatına cəlb
olunmasına təkan verdi.
1994-cü ilin sentyabrında “Əsrin
kontraktı” adlandırılan neft müqaviləsinin
imzalanması müstəqil Azərbaycan dövlətinin və
Heydər Əliyev siyasətinin beynəlxalq arenada strateji
mahiyyət kəsb edən möhtəşəm qələbəsi
idi. Məlumdur ki, əvvəlki hakimiyyətlərin
dövründə də Azərbaycan neftinin dünya
bazarına çıxarılması təşəbbüsləri
olmuş, lakin son dərəcə problematik xarakterli bu məsələnin
çözülməsi üçün edilən cəhdlər
bəlli sonluqla fiaskoya uğramışdı. Beynəlxalq
güclərin regionda kəsişən və
toqquşan siyasi, iqtisadi maraqlarının
uzlaşdırılması, daxili və xarici təxribatların,
təzyiq və basqıların siyasi çevikliklə dəf
edilməsi, mürəkkəb və ziddiyyətli geosiyasi vəziyyətin
Azərbaycanın milli maraqları xeyrinə dəyişdirilməsi
yalnız Heydər Əliyevin uzaqgörən müdrik
siyasəti sayəsində mümkün oldu. Bu taleyüklü
hadisə ölkəmizin dünyada nüfuzunun göstəricisi
olmaqla, Azərbaycanın dövlət müstəqilliyinin
özünütəsdiq faktı və beynəlxalq təhlükəsizliyinin
etibarlı qarantı kimi qiymətləndirilməlidir.
“Əsrin
müqaviləsi” ilə reallaşdırılmağa
başlayan yeni neft strategiyası, Bakı-Tbilisi-Ceyhan,
Bakı-Supsa neft boru kəmərləri, Bakı-Tbilisi-Ərzurum
qaz kəməri, hazırda Azərbaycan sərmayəsi ilə
tikilməkdə olan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti
kimi strateji layihələr bölgədə və dünyada yeni
coğrafi-siyasi mənzərənin yaranmasını, beynəlxalq
enerji və nəqliyyat sistemində Azərbaycanın
mühüm oyunçulardan birinə çevrilməsini təmin
etdi. Bununla da milli müstəqillik yolu ilə
inamla irəliləyən Azərbaycan Respublikasında
90-cı illərin ortalarından növbəti tarixi mərhələ
- iqtisadi islahatlar və yüksəliş dövrü
başlandı. Qeyd edilməlidir ki, bu gün qlobal transmilli
layihələrin reallaşdırılması, bölgədə
və dünyada enerji təhlükəsizliyinin
təminatı Azərbaycanın iştirakı olmadan
mümkün deyildir və bu, ilk növbədə, Heydər Əliyev
tərəfindən əsası qoyulan və hazırda da davam
etdirilən neft strategiyasının uğuru kimi qəbul
olunmalıdır.
Məhz bu siyasi kursun davamı
olaraq 2003-cü ildən etibarən Azərbaycanda yeni
inkişaf strategiyası həyata keçirilir. Prezident
İlham Əliyevin daxili və xarici siyasəti nəticəsində
son 10 ilə yaxın bir müddətdə ictimai-siyasi,
sosial-iqtisadi və mədəni həyatın bütün sahələrində,
hüquqi dövlət və vətəndaş cəmiyyəti
quruculuğunda ciddi yeniliklər və nailiyyətlər əldə
olunmuş, Azərbaycan bir çox parametrlər
üzrə sürətlə inkişaf edən ölkəyə
çevrilmişdir. 2004-2008-ci və 2009-2013-cü illəri əhatə
edən regionların sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət
proqramlarının qəbulu və müvəffəqiyyətlə
icra edilməsi respublikamızın hərtərəfli tərəqqisinə
və iqtisadi inkişafına güclü təkan
vermişdir. Bu müddət ərzində 40 mindən
artıq yeni müəssisə yaradılmış,
böyük əksəriyyəti daimi olmaqla ümumilikdə
bir milyona yaxın yeni iş yeri açılmış, son 8
ildə yoxsulluğun səviyyəsi 49 faizdən 7,6 faizə,
işsizlik isə 5,3 faizə enmişdir. Son illərdə
büdcə xərcləri 12 dəfə, ümumi daxili məhsul
3 dəfə artmış, 1995-2010-cu illərdə ölkə
iqtisadiyyatına 80 milyard dollardan çox sərmayə cəlb
edilmişdir. Təkcə 2011-ci ildə
iqtisadiyyata qoyulmuş 21,7 milyard dollarlıq investisiyanın
15,7 milyard dolları qeyri-neft sektoruna yatırılmış,
dünyanın 149 ölkəsi ilə xarici ticarət
dövriyyəsi 36,3 milyard dollar təşkil etmişdir.
Ötən il ölkəmizdə ümumi daxili məhsulun həcmi
63,4 milyard dollara çatmışdır ki, bu da Cənubi
Qafqaz regionunda ümumi daxili məhsulun 80 faizindən
çoxdur. Hazırda adambaşına
düşən illik məhsul istehsalının həcmi 7 min
dolları ötmüş, əvvəlki illə müqayisədə
2011-ci ildə əhalinin gəlirləri 20 faizə qədər
artaraq 36,6 milyard manata çatmış, adambaşına
düşən məbləğ 3 min 400 manat olmuşdur.
Uğurlu və
düşünülmüş siyasətin nəticəsidir
ki, 2008-2009-cu illərin qlobal maliyyə-iqtisadi böhranı,
demək olar ki, Azərbaycandan yan keçmiş,
dünyanın bir çox ölkələrini sarsıdan bu
böhranlı illərdə Azərbaycan iqtisadiyyatı
sürətli inkişaf tempini və
dayanıqlığını qoruyub saxlamış və
ümumilikdə 9 faizdən çox artıma nail olmuşdur.
İndi də davam etməkdə olan qlobal iqtisadi böhran
şəraitində 2011-ci ilin nəticələrinə
görə, ölkəmizin qeyri-neft sektorunda yüksək
göstərici - 9,4 faiz artım əldə edilmişdir.
Azərbaycanda ardıcıl və
dinamik inkişafı, rəqabətə davamlı
iqtisadiyyatı təmin edən islahatlar nüfuzlu iqtisadi
qurumlar və reytinq agentlikləri, o cümlədən beynəlxalq
birlik tərəfindən ciddi təhlil edilir və yüksək
qiymətləndirilir. BMT-nin İnsan İnkişafı
Hesabatında son 5 ilin göstəricilərinə görə,
Azərbaycan 169 ölkə arasında 101-ci mövqedən
68-ci yerə qalxaraq “Yüksək insan inkişafı” ölkələri
kateqoriyasına daxil olmuşdur. Hazırda Azərbaycan
iqtisadiyyatı rəqabət qabiliyyətinə görə MDB
məkanında 1-ci, dünya miqyasında isə 51-ci yerdədir.
Bütün bunlar Heydər Əliyev siyasi kursunun təntənəsi
və Azərbaycanda həyata keçirilən müasir
inkişaf strategiyasının təkzibolunmaz
faktlarıdır. Bu nailiyyətlərin təməlində
Prezident İlham Əliyevin qeyd etdiyi kimi,
“düşünülmüş siyasət, ölkəmizdə
mövcud olan ictimai-siyasi sabitlik və uğurlu iqtisadi
islahatlar dayanır”.
Artıq Azərbaycan
Respublikası ikitərəfli və çoxtərəfli
münasibətlərdə etibarlı tərəfdaş, beynəlxalq
təhlükəsizlik və enerji sektorunda mühüm söz
sahibi, dünyada multikulturalizm və etnik-dini tolerantlıq
örnəyi, sivilizasiyalararası və mədəniyyətlərarası
dialoq məkanı kimi tanınır və qəbul edilir. Ötən ilin sonlarında 155 ölkənin
etimadı ilə Azərbaycanın BMT Təhlükəsizlik
Şurasına qeyri-daimi üzv seçilməsi, bir neçə
ay əvvəl isə Meksikada “Böyük iyirmiliyin” sammitinə
dəvət edilən 10 ölkədən biri və MDB məkanından
yeganə dövlət olması ölkəmizin
böyük siyasi-diplomatik qələbəsi və beynəlxalq
nüfuzunun birmənalı etirafıdır.
Cəmiyyətimizdə
dayanıqlı ictimai-siyasi sabitlik, iqtisadi potensialımız,
şaxələndirilmiş iqtisadiyyat və qeyri-neft sektorunun
inkişafı, dünyada siyasi-iqtisadi zərurətə
çevrilmiş neft-qaz amili, mövcud tranzit
imkanlarımız, böyük transmilli layihələr üzərində
aparılan işlər, “qara qızıl”ın insan
kapitalına çevrilməsi istiqamətində
atılan məqsədyönlü addımlar ölkəmizə
yeni perspektivlər və aydın üfüqlər
açmaqdadır. Dövlət
başçısı İlham Əliyevin uğurla
reallaşdırdığı inkişaf strategiyası
artıq özünün növbəti -
üçüncü mərhələsi ərəfəsindədir.
2013-2023-cü illəri əhatə edəcək bu mərhələdə
Azərbaycanın inkişaf etmiş ölkələr
sırasına çıxarılması və əhalimizin
yüksək gəlirli topluma çevrilməsi,
qeyri-neft sektorunun hərtərəfli inkişafı sayəsində
ümumi daxili məhsulun 2 dəfə artırılması,
dövlət və özəl qurumların birgə fəaliyyəti
üzrə yeni strategiyanın hazırlanması, ən
müasir texnologiyaları tətbiq etməklə
iqtisadiyyatın modernləşdirilməsi, elm və
innovasiyalara əsaslanan cəmiyyət quruculuğu, hüquqi
dövlətçilik prinsiplərinin, insan hüquq və
azadlıqlarının tam bərqərar edilməsi - Prezident
İlham Əliyevin qarşıya qoyduğu başlıca hədəflərdir.
Hazırda Azərbaycan regionda
liderlik səviyyəsinə yüksələrək beynəlxalq
mövqelərini daha da gücləndirmiş, enerji təhlükəsizliyi
sistemində həlledici söz sahibi olmuş, Asiya və Avropa
arasında strateji nəqliyyat dəhlizinə
çevrilmişdir. Mövcud beynəlxalq şərait və
ölkə daxilində aparılan islahatların müsbət
nəticələri yaxın 10 il üçün müəyyən
edilmiş prioritetlərin realist mahiyyətini və uğurlu
sonluğunu şərtləndirən zəruri amillərdir.
Son 20 ildə
keçilən müstəqillik yolunun və qazanılan tarixi
nailiyyətlərin təhlili Heydər Əliyev siyasi kursunun
alternativsizliyini və bu təməllər üzərində
2003-cü ildən həyata keçirilən yeni
strategiyanın düzgünlüyünü bir daha sübut
edir.
Artıq Azərbaycan öz inkişafının
elə bir mərhələsindədir ki, ölkənin
bütün potensialı dövlət müstəqilliyimizin əbədiliyi
ideyasına səfərbər edilmiş, bir-birini uğurla
tamamlayan daxili və xarici siyasət beynəlxalq aləmə
inteqrasiyanı təmin etmiş, milli iqtisadiyyatımız dünya
iqtisadi sisteminin ayrılmaz tərkib hissəsinə
çevrilmişdir. Lakin qeyd olunmalıdır ki, bu gün
sürətlə dəyişən və ziddiyyətli təzahürləri
ilə qloballaşan dünyada son dərəcə mürəkkəb
proseslər baş verir. Yaşamaqda olduğumuz
müasir gerçəklik elədir ki, gələcəyi
proqnozlaşdırmadan, qlobal
çağırışları, təhdid və təhlükəli
siyasi-nəzəri təhlillərə əsaslanaraq qiymətləndirmədən
uğurlu inkişafa nail olmaq qeyri-mümkündür. Bütün bunlar növbəti mərhələdə
nəzərdə tutulmuş milli hədəflərin
reallaşdırılması üçün yeni konsepsiya və
strategiyanın hazırlanmasını, fundamental inkişaf
istiqamətlərinin müəyyənləşdirilməsini,
hadisələrə konseptual yanaşmanı siyasi zərurət
kimi qarşıya qoyur. Bu baxımdan, “Azərbaycan
2020: gələcəyə baxış” İnkişaf
Konsepsiyasının hazırlanması barədə Prezident
İlham Əliyevin Sərəncamı dövlət həyatımızda
müstəsna rol oynayacaq tarixi bir hadisədir. 2012-ci ilin
sonunadək hazırlanması nəzərdə tutulan bu
mühüm sənəd Azərbaycanda
reallaşdırılan quruculuq siyasətinin təməl
prinsiplərini, formalaşmaqda olan yeni dünya nizamında
ölkəmizin yerini və rolunu, onun hazırda yüksələn
xətlə davam edən dinamik inkişafının prioritetlərini
özündə ehtiva edəcəkdir. Konsepsiyanın
başlıca məqsədi dünyada baş verən maliyyə-iqtisadi
böhran və mürəkkəb qlobal dəyişikliklər
fonunda Azərbaycanın milli maraqlarının hərtərəfli
qorunmasına nail olmaq, XXI əsrin narahat şərtləri
daxilində dövlətimizin və xalqımızın siyasi
və iqtisadi təhlükələrdən
sığortalanmış etibarlı gələcəyini təmin
etməkdir. Bu mənada dövlət
başçısının aşağıdakı fikirləri
yeni inkişaf konsepsiyasının leytmotivi kimi qəbul
olunmalıdır: “Bizim ümumi məqsədimiz
ondan ibarətdir ki, Azərbaycanı hərtərəfli şəkildə
inkişaf etdirək, müasir dövlətə çevirək,
dünyada mövcud olan bütün mütərəqqi təcrübəni
tətbiq edək, insanların bütün
azadlıqlarını təmin edək, hüquqi dövlət
quruculuğu işində daha da böyük addımlar ataq.
Ancaq bu halda Azərbaycan uzunmüddətli və
dayanıqlı inkişaf imkanlarını tam şəkildə
ortaya qoya bilər”.
Bu gün Azərbaycanda dövlət
idarəçiliyinin əsas spesifik xüsusiyyəti məqsədyönlü
və proqramlı idarəetmədir. Mövcud təcrübə
də göstərir ki, bu, özünü doğruldan bir
taktikadır. Bütün sahələr üzrə qəbul
olunmuş proqramlar uğurla həyata keçirilməkdədir.
Azərbaycanda artıq yeni mərhələ-kəmiyyət
dəyişikliklərindən keyfiyyət dəyişikliklərinə
keçid mərhələsi başlamışdır və
hazırlamaqda olduğumuz İnkişaf Konsepsiyası bu yeni mərhələnin
aydın, proqnozlaşdırılmış mənzərəsini
ortaya qoymalıdır.
Məlumdur ki, hazırkı
dövlət siyasətində iqtisadi siyasət və iqtisadi
diplomatiya mühüm çəkiyə malikdir. Bununla belə,
nəzərdə tutulan İnkişaf Konsepsiyası təkcə
iqtisadi inkişafı deyil, dövlət, cəmiyyət,
iqtisadiyyat və sosial sfera kimi blokları düzgün və
balanslı şəkildə əhatə etməlidir.
Dövlət
başçısının imzaladığı Sərəncamda
da məhz inkişaf konsepsiyasının hazırlanması nəzərdə
tutulur ki, bu da konsepsiya, strategiya və proqram arasında sərhədlərin
dəqiq müəyyənləşdirilməsini zəruri
edir. Biz, ilk növbədə, inkişafın konseptual əsaslarını
və prinsiplərini, dövlətin milli inkişafla
bağlı gələcəyə ümumi
baxışlarını hazırlamalı, bu müddəa və
tezislərə müvafiq olaraq strategiyanı müəyyənləşdirməliyik.
Bundan sonra konkret sahələr üzrə proqramlar qəbul
edilə bilər. Hazırda Azərbaycan iqtisadiyyatında
özəl sektorun 85 faiz təşkil etməsinə baxmayaraq,
qarşıya qoyulan vəzifələrin uğurla həyata
keçirilməsində dövlətin rolu və
funksiyaları məsələsi də öz
aktuallığını saxlamaqdadır. Eyni
zamanda, daim üzərində işləməklə və
yeni-yeni proqnozlar verməklə daha da təkmilləşdirilə
bilən mexanizmin yaradılması, strateji hədəflərin
və sahəvi proqnozların müəyyən edilməsi,
strateji planlaşdırma üçün zəruri
araşdırmaların və tənqidi təhlillərin
aparılması, qarşıya qoyulan
meyarlara nail olmaq üçün müasir dünya
texnologiyasına və təcrübəsinə əsaslanan
optimal vasitə və yolların axtarılması, keyfiyyətcə
yeni sistemin yaradılmasına xidmət edəcək
çoxsaylı və ardıcıl islahatlar
aparılmasına zəruri şəraitin təmin edilməsi,
institusional məsələlərin effektiv həlli kimi
vacib şərtlər İnkişaf Konsepsiyasında əsaslandırılmış
şəkildə öz əksini tapmalıdır. Hazırda
“Azərbaycan 2020: gələcəyə baxış”
İnkişaf Konsepsiyasının layihəsi üzərində
iş davam etdirilir. Sərəncamda da göstərildiyi
kimi, müvafiq dövlət orqanları, vətəndaş cəmiyyəti
təsisatları, yüksək ixtisaslı mütəxəssislər,
bir sözlə, ölkənin aparıcı elmi ictimaiyyəti
və siyasi-iqtisadi elitası layihənin hazırlanması
işinə cəlb olunmuş, qabaqcıl dünya təcrübəsi
və müasir texnologiyalardan yararlanmaq məqsədilə
BMT-nin İnkişaf Proqramı və digər beynəlxalq təşkilatlarla
zəruri əməkdaşlıq əlaqələri
qurulmuşdur.
Çıxışımın
sonunda Heydər Əliyevin bir kəlamını
xatırlatmağı zəruri sayıram. Ulu öndər
xilaskarlıq və quruculuq missiyasına başlayarkən həyata
keçirdiyi milli siyasi kursun perspektivlərini aydın
görür və gələcəyə böyük inamla “Azərbaycan
dünyaya günəş kimi doğacaq” deyirdi. Məmnuniyyət və minnətdarlıq hissi ilə
qeyd etmək istəyirəm ki, ümummilli liderimizin siyasi xəttini
yeni tarixi çağırışlara uyğun olaraq daha da zənginləşdirən
və ardıcıllıqla gerçəkləşdirən
Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə bu müqəddəs
arzu artıq reallığa çevrilməkdədir.
Diqqətinizə görə təşəkkür
edirəm.
X X X
Konfrans işini bölmə
iclaslarında davam etdirmişdir.
“Gələcəyə baxış” adlı bölmə
iclasında Milli Məclis Sədrinin müavini Bahar Muradova “Gələcəyin
obrazı: zəngin və qüdrətli Azərbaycan”
mövzusunda məruzə ilə çıxış
etmişdir. B.Muradova ümummilli lider Heydər Əliyevin qurub
yaratdığı müstəqil Azərbaycanın bu gün
öz inkişafında yeni mərhələyə qədəm
qoyduğunu vurğulamışdır.
YAP İcra
katibinin müavini, Milli Məclisin deputatı Mübariz
Qurbanlı “Azərbaycan BMT məkanında: yeni mərhələ-yeni
hədəflər”, Dövlət Torpaq və Xəritəçəkmə
Komitəsinin sədri Qərib Məmmədov “Uğurlu aqrar
islahatlar və perspektivlər”, Milli Məclisin sosial siyasət
komitəsinin sədri Hadi Rəcəbli “Azərbaycan 2020: sosial rifah
dövləti modelinə doğru”, Milli Məclisin deputatı
Asəf Hacıyev “Müasir Azərbaycan: zamanın
çağırışları”, Müəllif
Hüquqları Agentliyinin sədri Kamran İmanov “Milli əqli
mülkiyyət sistemi inkişafın gələcək hədəfləri”,
“İki sahil” qəzetinin baş redaktoru
Vüqar Rəhimzadə “Müasir Azərbaycanın bu
günü Heydər Əliyev ideyalarının gerçəkliyidir”,
“Yeni Azərbaycan” qəzetinin baş redaktoru Hikmət
Babaoğlu “Milli iqtisadi inkişafdan postsənaye erasına doğru”
Auditorlar Palatasının sədri Vahid Novruzov “Azərbaycanın
inkişaf modeli: maliyyə nəzarətinin
konsepsiyası” mövzularında məruzələrlə
çıxış etmişlər.
“Heydər Əliyev
ideyaları: davamlı inkişafın təminatı” adlı
bölmə iclasında Milli Məclisin hüquq siyasəti və
dövlət quruculuğu komitəsinin sədri Əli
Hüseynli “Heydər Əliyev Azərbaycanda hüquqi dövlətin
banisidir”, YAP Səbail rayon təşkilatının sədri,
professor Zahid Qaralov “Heydər Əliyevin
Azərbaycanı inkişaf etdirmək ideyaları və
onları reallaşdırmağın elmi-nəzəri əsasları”,
Dini Qurumlarla İş üzrə Dövlət Komitəsinin sədri
Hidayət Orucov “Azərbaycan dövlətçilik
arxitekturası üçün örnək obraz”, Milli Məclisin
mədəniyyət komitəsinin sədri Nizami Cəfərov
“Heydər Əliyevin “Azərbaycan
xalqına müraciəti”ndə dil, ədəbiyyat və mədəniyyət
məsələləri”, professor Şahlar Əsgərov “Heydər
Əliyevin liberal-demokratik ideyaları”, Milli Məclisin
deputatı Jalə Əliyeva “Azərbaycanın əbədi
günəşi” mövzularında məruzələrlə
çıxış etmişlər.
“İnkişafın
Azərbaycan modeli: müasirləşmə və rifah”
mövzusunda bölmə iclasında Milli Məclisin elm və
təhsil komitəsinin sədri Şəmsəddin Hacıyev
“İnkişafın Azərbaycan modeli: müasirləşmə
və rifaha xidmət potensialı”, rabitə və informasiya
texnologiyaları nazirinin müavini Elmir Vəlizadə “Heydər
Əliyevin İKT siyasəti davamlı
inkişaf mərhələsində”, Milli Məclisin beynəlxalq
münasibətlər və parlamentlərarası əməkdaşlıq
komitəsinin sədri Səməd Seyidov “Heydər Əliyev:
milli dövlətçilik və inkişaf yolu”, Tibb
Universitetinin rektoru, Milli Məclisin deputatı Əhliman Əmiraslanov
“Heydər Əliyev ideyaları: tibb təhsili
və tibb elminin dayanıqlı və sabit
inkişafının təminatı”, AMEA Tarix İnstitutunun
direktoru, akademiyanın müxbir üzvü, professor Yaqub
Mahmudov “Müstəqil Azərbaycan quruculuq mərhələsində”,
Milli Məclisin regional məsələlər komitəsinin sədri
Arif Rəhimzadə “Əksmərkəzləşmədən
subsidiarlığa”, Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik
Akademiyasının rektoru, akademik Urxan Ələkbərov
“İnsan potensialının formalaşmasında biliyə əsaslanan
idarəetmə sisteminin tədrisi”, Milli Məclisin deputatı
Musa Quliyev “Müasir Azərbaycan: sosial rifah dövləti”
mövzularında məruzə etmişlər. Yeni Azərbaycan
Partiyasının İcra Katibliyi “Azərbaycan 2020:
inkişafın yeni hədəfləri” adlı kitab da
hazırlamışdır. Nəşrə “Azərbaycan 2020:
inkişafın yeni hədəfləri” mövzusunda
konfransın materialları daxil edilmişdir. Kitaba “Heydər Əliyev
ideyaları: davamlı inkişafın təminatı”,
“İnkişafın Azərbaycan modeli: müasirləşmə
və rifah”, “Gələcəyə baxış” bölmələri
daxildir.
RƏFİQƏ KAMALQIZI
Səs.- 2012.- 8 may.- S.8-9.