Qlobal layihələrin
genişlənməsi və şaxələndirilməsi Azərbaycanın
investor kimi də mövqelərini möhkəmləndirir.
Milli Məclisin
deputatı Mirzəcan Xəlilov
- Mirzəcan müəllim, bu günlərdə Nazirlər Kabinetinin 2016-cı ilin birinci rübünün yekunlarına və qarşıda duran vəzifələrə həsr olunan iclasında dövlətimizin başçısı İlham Əliyev bildirdi ki, cari il dərin iqtisadi islahatlar ili olacaq. Artıq bu istiqamətdə önəmli addımlar atılmış, zamanın tələbinə uyğun qanunlar qəbul olunmuşdur. Əldə olunan uğurları necə şərh edərdiniz?
- Nazirlər Kabinetinin 2016-cı ilin birinci rübünün yekunlarına və qarşıda duran vəzifələrə həsr olunmuş iclasında çıxışı zamanı ölkə iqtisadiyyatının sürətli inkişafı və perspektivləri ilə bağlı tapşırıqlarını və tövsiyyələrini verən Prezident İlham Əliyev vurğulamışdır ki, qeyri-neft sənayesinin artması, əlbəttə, həm göstəricidir, həm də yaxşı ümidlər verir ki, Azərbaycanda qeyri-neft sektoru daha da sürətlə inkişaf etsin: «Qeyri-neft sektoru bu gün Azərbaycan iqtisadiyyatının əsas hissəsini təşkil edir. Biz buna nail olmuşuq və gələcəkdə əlbəttə, çalışmalıyıq ki, qeyri-neft sektoru bizim ixrac strukturumuzda da daha böyük çəkiyə malik olsun.» Qeyri-neft sənayesinin sürətli artımı, Azərbaycanda sənayeləşmə prosesinin davam etməsi, iqtisadi zonaların yaradılması bölgələrin inkişafını daha da sürətləndirir. Dünya iqtisadiyyatının ayrılmaz tərkib hissəsi olan Azərbaycan iqtisadiyyatının inkişaf modeli barədə pozitiv açıqlamalardan, xarici mətbuat səhifələrində yer alan təhlil və araşdırmalardan da aydın olur ki, ölkəmiz iqtisadi böhran dövründə də siyasi, iqtisadi sabitliyini qorumaq iqtidarındadır. İnkişaf etməkdə olan ölkələr sırasına daxil olduğundan göstərilən məqsədə çatmaq üçün bazar iqtisadiyyatı şəraitində sağlam rəqabəti təmin edən ölkəmizdə düşünülmüş dövlət tənzimlənməsi mövcuddur. Enerjidən səmərəli istifadə və yüksək əlavə dəyər yaradan ixracyönümlü iqtisadiyyata transformasiya və sosial-iqtisadi sahələrin inkişafına kompleks yanaşma ölkəmizdə də əsas prinsiplər kimi diqqət mərkəzində saxlanılır. Təcrübə göstərir ki, belə bir sistem yalnız sahibkar təşəbbüsünə və sərbəst rəqabətə əsaslanan bazar münasibətləri şəraitində mümkündür. Bu səbəbdəndir ki, xarici investorların maraq göstərdiyi ölkəmizdə dünya təcrübəsindən istifadəyə diqqət artırılır. Sahibkarlığın inkişafı, özəl bölməyə göstərilən dövlət dəstəyi sayəsində işsizliyin 5 faizə enməsi, yoxsulluğun da eyni həddə saxlanılması aparılan iqtisadi siyasətin uğurudur.
«Birinci rübdə iqtisadi islahatlar daha da sürətlə aparılmışdır. Ümumiyyətlə, mən bildirməliyəm ki, 2016-cı il dərin iqtisadi islahatlar ili olacaqdır», söyləyən möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyevin bildirdiyi kimi biznes mühitinin yaxşılaşdırılması, ixrac potensialımızın artırılması, xarici sərmayənin Azərbaycana cəlbi, yerli istehsalın artırılması ilə bu sahədə daha uğurlu nəticələr əldə olunacaq, əlavə tədbirlər görüləcək. Bunun üçün idarəetmə mexanizmləri təkmilləşdirilir, şəffaflıq təmin olunur. Cənab İlham Əliyevin vurğuladığı kimi, qeyri-neft sektoru bu gün Azərbaycan iqtisadiyyatının əsas hissəsini təşkil edir. İş yerlərinin yaradılmasında özəl sektorun payı daha çoxdur. Ölkəmizin gələcəyini təmin edəcək sahibkarlığın inkişafı, biznes və investisiya mühitinin yaxşılaşdırılması Prezident İlham Əliyevin qarşıya qoyduğu başlıca hədəflərdəndir. Son 12 ildə ölkədə 70 mindən artıq özəl müəssisə yaradılmış, sosial məsuliyyəti olan əhalinin işlə təminatı istiqamətində önəmli islahatlar aparılmışdır. 12 ildə sahibkarlara güzəştli şərtlərlə 1 milyard 700 milyon manat kreditin verilməsi iş adamlarına dövlət dəstəyinin nümunəsidir. Özəl sektorun inkişafına yönələn tədbirlər iş adamlarının sərbəst fəaliyyəti, şəffaflığın təminatı üçün əlverişli münbit, işgüzar şərait yaratmışdır. Belə ki, sahibkarlıq subyektlərində yoxlamalar 2 il müddətinə dayandırılmış, lisenziya tələb olunan fəaliyyət növlərinin sayı 59-dan 37-yə endirilmiş, dövlət rüsumunun məbləği paytaxtda 2, regionlarda isə 4 dəfə azaldılımışdır. Lisenziyaların «ASAN xidmət» mərkəzlərində verilməsi ilə iş adamlarını narahat edən süründürməçilik halları aradan qaldırılmışdır. Tələb budur ki, daxili bazarımız, yerli istehsal qorunsun, rəqabət qabiliyyətli məhsulların istehsalı artırılsın. Qiymətlərin tənzimlənməsi, idxala mane olan süni manelərin aradan qaldırılması istiqamətində görülən tədbirlər sayəsində inhisarçılıq, korrupsiya halları aradan qaldırılır. Azərbaycanda ixracın təşviqi sistemi yaradılır, dünya bazarına çıxarılan məhsulların keyfiyyəti beynəlxalq standartlara uyğunlaşdırılır. Bu, onu göstərir ki, son illər ərzində ölkə iqtisadiyyatının güclənməsinə imkan yaradan sahələrə böyük həcmli investisiyalar qoyulub, dövlət dəstəyi gücləndirilib. «Azərbaycan Respublikasında sənayenin inkişafına dair 2015-2020-ci illər üçün Dövlət Proqramı”»nın həlli də qarşıdakı illərdə qeyri-neft sənayesinin inkişafına təkan verəcək. Ölkəmizə xarici sərmayələrin cəlbi üçün hüquqi baza, şəffaf iqtisadi və maliyyə sistemi təkmilləşdirilir, qanunun aliliyi təmin edilir. Əsas odur ki, Azərbaycan brendi ilə istehsal olunan məhsullarımız xarici bazarlarda tanınsın, ölkəmizə xarici investisiya axını sürətlənsin.
- Dövlətimizin başçısı İlham Əliyev müşavirədə dünya təcrübəsinə istinadən bildirmişdir ki, ən qüdrətli dövlətlər belə iqtisadiyyatlarını ölkəyə xarici sərmayə cəlb etməklə gücləndirmişlər...
- Möhtərəm Prezidentimiz çıxışında önə çəkdiyi bu reallığın səbəblərini də açıqlamışdır: «Çünki bu, həm əlavə vəsaitdir, maliyyə resursudur, həm də əlavə imkanların yaradılmasıdır və biz də bu yolla getməliyik.» Təbii ki, investisiyaların təşviqi üçün görülən tədbirlər sayəsində ölkə iqtisadiyyatına qoyulacaq sərmayələrin həcmi böyük dərəcədə artacaq.
Bu gerçəklik də dövlətimizin
başçısının çıxışlarında
qeyd olunur ki, əməkdaşlığımızın vacib elementi, əlbəttə ki, səylərimizin
əlaqələndirilməsidir. Ulu öndər
Heydər Əliyevin müəllifi olduğu, müstəqil Azərbaycan
dövlətinin bugünkü və gələcək
uğurlarının təməli kimi dəyərləndirilən
«Əsrin müqaviləsi» bu əməkdaşlığın,
səylərin birləşdirilməsinin göstəricisidir.
Ümummilli lider Heydər Əliyevin bu fikirlərini
xatırlatmağa böyük zərurət duyulur: «Dünya təcrübəsi göstərir ki,
heç bir ölkə beynəlxalq əməkdaşlıq, təcrübə
mübadiləsi olmadan, səylər və ehtiyatlar birləşdirilmədən
təkbaşına iqtisadi tərəqqiyə nail ola bilməz.»
Azərbaycan ildən-ilə investisiya cəlbediciliyini qorumaqla,
artıq bu gün digər ölkələrə
investisiya yatıran ölkə kimi də tanınır və
nüfuz qazanır. Cənab İlham Əliyev
Prezident kimi fəaliyyətə başladığı ilk
gündən iqtisadi artımın qeyri-neft sektorunun hesabına
olmasını, enerji sektorundan asılılığın
minimuma endirilməsini qarşıya mühüm vəzifə
kimi qoyaraq, xarici investorları bu sahəyə investisiya
yatırmalarını sürətləndirmək
üçün mövcud imkanlar barədə onlara
geniş məlumatlar verilməsinin vacibliyini bəyan
etmişdir. Qeyd edək
ki, son on iki
ildə ölkə iqtisadiyyatına
180 milyard dollar investisiya qoyulub. Bu fikir dövlətimizin
başçısı İlham Əliyev tərəfindən hər zaman önə çəkilir
ki, sabitlik iqtisadi
inkişafın əsasıdır. Sabitliyin
qarantı Azərbaycan xalqıdır və görülən
işlərdir. Azərbaycan
xalqının rifahı, cəmiyyətdə bərqərar
olan sosial ədalət və xoşagəlməz hallarla
mübarizə bu müsbət meyilləri daha da gücləndirir. Təbii ki, sabitlik olmasa, ən əsası
investorların ölkə iqtisadiyyatına böyük həcmdə
vəsait qoymasından danışmaq
mümkünsüzdür. Ölkə
iqtisadiyyatına qoyulan investisiyaların həcminin ilbəil
artması Azərbaycanın bu gününə və gələcəyinə
olan inamdan irəli gəlir.
Bu günümüzü müstəqilliyimizin
ilk illəri ilə müqayisə etdikdə bu amilin rolunu daha
aydın görmək olur. Ölkədə
ictimai-siyasi durumun gərginliyi Azərbaycanla iqtisadi əlaqələrin
qurulmasında maraqlı olan dövlətlərin, şirkətlərin
tərəddüdlərinə səbəb olmuşdur.
Dahi şəxsiyyət Heydər Əliyevin 1993-cü ildə
xalqın təkidli tələbi ilə hakimiyyətə
qayıdışı, uğurlu daxili və xarici siyasəti Azərbaycanı sabitlik adasına çevirməklə
ölkə iqtisadiyyatına investisiya axınını sürətləndirdi. Xarici investorlara
göstərilən dəstək, qoyacaqları
investisiyaların təhlukəsizliyinə təminat əməkdaşlıq
əlaqələrinin genişlənməsinə öz
müsbət təsirini göstərdi. Məhz o
dövrdə qoyulan möhkəm təməl Azərbaycanın
bugünkü uğurlarını şərtləndirir.
Ölkəmizin ev sahibliyi etdiyi beynəlxalq tədbirlərdə
də inkişafın Azərbaycan modelindən geniş bəhs
olunur, investisiya axınının sürətləndirilməsi
üçün
geniş imkanların mövcudluğu bildirilir.
Qeyd etdiklərimiz bir
daha bu reallığın təsdiqidir
ki, Azərbaycanın gələcəyə
hesablanmış inkişaf strategiyası daha böyük
uğurlara stimul verir. Nazirlər Kabinetinin iclasında bu əminlik
də ifadə edilmişdir ki, ölkə iqtisadiyyatına,
qeyri-neft sektoruna qoyulacaq investisiyalar özlüyündə
daha da böyük canlanmaya, yeni iş yerlərinin
yaradılmasına gətirib çıxaracaq və yeni ixrac məhsullarımız
olacaq. 2016-cı ilin birinci rübündə 37 min yeni iş
yeri yaradılıb ki, onlardan 31 mini daimi iş yeridir. Yeni
iş yerlərinin yaradılması daha çox dövlət
sektorunda baş vermişdir.
Dövlətimizin başçısı İlham
Əliyevin cari ilin yanvarında imzaladığı
«İnvestisiyaların təşviqi ilə bağlı əlavə
tədirlər haqqında» fərmandan irəli gələn vəzifələrin
uğurlu icrası
sözsüz ki, ölkə iqtisadiyyatına
qoyulacaq investisiyaların həcminin artmasına öz müsbət təsirini göstərəcək.
Azərbaycanın iqtisadi uğurları fonunda cənab
İlham Əliyev bu fikri böyük inam hissi ilə
qeyd edir ki, ölkəmiz xarici sərmayədardır. «Biz
qapılarımızı sərmayələr
üçün açmışıq və adambaşına düşən investisiya,
birbaşa xarici sərmayələrin həcmi çox yüksək
səviyyədədir» söyləməklə diqqəti bir
daha əsas hədəfə yönəldir: «Bizim əsas məqsədimiz
iqtisadiyyatımızın çox güclü qeyri-neft
sektorunu yaratmaq, texnologiyaları inkişaf etdirmək, təhsil
və elmə sərmayə yatırmaq və
insanlarımız üçün daha yaxşı həyat şəraiti
yaratmaqdır.»
- Mirzəsan
müəllim,
Nazirlər Kabinetinin iclasında dövlətimizin
başçısı İlham Əliyevin əsas diqqət
göstərdiyi məsələlərdən biri də
iqtisadi, maliyyə və bank sektorunda şəffaflığın
təmin olunması oldu. Qarşıya qoyulan digər əsas məsələ neftin
qiymətinin kəskin azalmasına baxmayaraq ölkə
iqtisadiyyatında təbii ehtiyat
və yerli xammallardan istifadə etməklə əhalinin
güzəranının daha da
yaxşılaşdırılmasına nail olmaqdır.
Tapşırığa uyğun olaraq, təmsil olunduğunuz
Komitədə hansı məsələlərin müzakirəsinə,
qanun layihəsinin hazırlanmasına və qəbuluna önəm veriləcək?
-
Qeyri-neft sektorunun inkişafını neft siyasətinin məntiqi
davamı kimi dəyərləndirən möhtərəm Prezidentimiz İlham
Əliyev bildirir ki, Azərbaycanın bütün neft-qazı,
təbii ehtiyatları xalqa xidmət etməli, neftdən əldə
olunan gəlirlər şəffaf şəkildə və ədalətli
bölünməlidir. Qarşıdakı dövr üçün
prioritetləri açıqlayarkən bütün iqtisadi və maliyyə
sisteminin şəffaflaşdırılması vacib amil kimi
önə çəkilir: «Azərbaycanda bütün
iqtisadi-maliyyə sektoru
aparıcı dövlətlərin təcrübəsinə əsaslanaraq
ən mütərəqqi prinsiplər əsasında
inkişaf etməlidir. İlk növbədə,
idarəetmə mexanizmləri təkmilləşdirilməlidir,
şəffaflıq tam şəkildə təmin edilməlidir.
Beləliklə, bizim gəlirlərimiz artacaq və
artmalıdır, baxmayaraq ki, neftin qiyməti kəskin şəkildə
aşağı düşüb və hələ də
çox aşağı səviyyədədir. Bu, təbii ki, bizim gəlirlərimizə çox
ciddi təsir göstərir. Ancaq hesab edirəm ki, biz
qeyri-neft sektorunun inkişafı sayəsində bu vəziyyətdən
uğurla çıxa biləcəyik.»
İrəli sürülən tapşırıqların
icrası fonunda
cari ildə ölkəmizdə
iqtisadi inkişafla bağlı
heç bir problemin olmayacağına əminlik ifadə
edilir. Bütün bunlar göstərir ki, ölkəmizin iqtisadi
inkişafı yeni keyfiyyət mərhələsinə daxil
olub. Yeni mərhələnin də əsas məqsədi iqtisadiyyatın rəqabət
qabiliyyətliliyinin yüksəldilməsinə və dünya
iqtisadi sisteminə səmərəli inteqrasiyasına nail
olmaqla, uzunmüddətli perspektivdə ölkədə dinamik
sosial-iqtisadi inkişafın davamlılığını təmin
etməkdir. Prezident
İlham Əliyevin imzaladığı fərmanlarda,
təsdiq etdiyi iqtisadi siyasət sənədlərində bu məqsədin
gerçəkləşməsi
üçün yerinə yetirilməsi zəruri olan vəzifələr
müəyyənləşdirilib. Hər bir sahənin
inkişafına xidmət edən qanunlarımızın
uğurlu icrası da
qarşıya qoyulan məqsədlərə
yüksək səviyyədə nail olmağa stimul verir. Milli Məclisin digər komitələri kimi təmsil
olunduğum komitə də dövrün tələblərinə
uyğun qanun layihələrinin hazırlanmasına və qəbuluna
maraq göstərir. Yenə də məqsəd qeyd
etdiyimiz kimi, ölkənin hərtərəfli
inkişafının sürətləndirilməsi, əhalinin
sosial rifah halının daha da
yaxşılaşdırılmasıdır.
- Siz eyni
zamanda təbii ehtiyatlar, energetika və ekologiya komitəsinin
üzvüsünüz. İqtisadiyyatımızın
əsasında dayanan enerji amili bu gün də öz
aktuallığını qoruyur. Dünyanın
enerji bazarında Azərbaycanın mövqeyinin möhkəmlənməsini
necə şərh edərdiniz?
- Cari ilin
fevralında “Cənub” Qaz Dəhlizi layihəsində təmsil
olunan ölkələrin enerji
nazirlərinin iştirak etdiyi Məşvərət
Şurasının ikinci
iclasında da bu etiraflar səsləndirildi ki, «Cənub» dəhlizi, TANAP, TAP-la bağlı təşəbbüslər, Prezident İlham Əliyevin daim sadiq
qaldığı enerji layihələrinin şaxələndirilməsi, Azərbaycanın
tranzit ölkəyə çevrilməsi neft strategiyasının bəhrəsidir.
Nazirlər Kabinetinin 2016-cı ilin birinci rübünün
yekunlarına və qarşıda duran vəzifələrə
həsr olunan iclasında dövlətimizin
başçısı İlham Əliyev diqqəti enerji sektorunda
qazanılan uğurlara yönəldərək bildirmişdir:
«Birinci rübdə Bakıda «Cənub» Qaz Dəhlizinin ikinci Məşvərət
Şurası keçirilmişdir. Artıq ikinci
dəfədir ki, bu tədbir Bakıda keçirilir. Bu da bizim təşəbbüsümüzlə
mümkün olmuşdur. Biz iki il
bundan əvvəl təşəbbüs göstərmişdik
ki, belə bir toplantı keçirilsin və indi bu, artıq ənənəvi
xarakter daşıyır. İkinci Məşvərət
Şurasının toplantısı çox böyük
uğurla keçirilmişdir, çox vacib qərarlar qəbul
edilmişdir. Qəbul edilmiş Bəyannamədə
Azərbaycanın bu sahədəki liderlik rolu bir daha qeyd
olunmuşdur. «Cənub» Qaz Dəhlizinin
icrası cədvəl üzrə gedir, lazımi investisiyalar
qoyulur. Burada ölkələr və şirkətlər arasındakı əlaqələndirmə
yüksək səviyyədədir. Əminəm ki, bu strateji
layihə vaxtında icra ediləcək.»
Qlobal
layihələrin genişlənməsi və şaxələndirilməsi
ilə
iqtisadiyyatın inkişafına nail olan Azərbaycan
eyni zamanda investor kimi mövqelərini
möhkəmləndirir. Möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyevin
vurğuladığı kimi, çoxşaxəli nəqliyyat strukturumuzu genişləndirmək
Xəzər qazının Avropaya çatdırılması
baxımından hər zaman aktualdır və maraqla
qarşılanır. Məşvərət
Şurasının ikinci iclasında bir həqiqət də təsdiqləndi
ki, Azərbaycanın iştirakı, təşəbbüsü
olmadan qlobal
layihələrin reallaşması mümkün deyil və
Avropanın enerji bazarında ölkəmizin rolu artmaqdadır.
ABŞ, Azərbaycan, Böyük Britaniya, Gürcüstan,
Türkiyə, Yunanıstan, Bolqarıstan, Albaniya, İtaliya,
Monteneqro, Xorvatiyanı təmsil edən nümayəndələrin
iştirak etdiyi Məşvərət Şurasında səslənən
bütün çıxışlarda qeyd olunduğu kimi
ölkəmizə inam və etimad birmənalı olaraq dəyişməzdir
- Azərbaycan dünya enerji bazarına töhfələr verən
və layihələrin şaxələndirilməsində təşəbbüskarlığı
ilə fərqənən,
etibarlı tərəfdaş ölkədir. Azərbaycan
Avropa İttifaqı ilə enerji təhlükəsizliyi
sahəsində faydalı əməkdaşlıq
əlaqələrinin daha geniş arealda inkişafı
üçün etibarlı zəmin
hazırlamışdır. Beynəlxalq etimadı vədinə
sadiqliyi ilə qazanan ölkəmizin neft strategiyasının tətbiqi
ilə qazandığı uğurları şərtləndirən
amil göstərilən
qətiyyət, Azərbaycanın
siyasi, iqtisadi, diplomatiya sahəsində əldə
etdiyi nailiyyətlərdir.
2007-ci ildə Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyəni
birləşdirən qaz boru kəmərinin
açılışı oldu. 2011-ci ildə
şaxələndirməni stimullaşdırmaq məqsədilə
çox mühüm sənəd hesab edilən Avropa
Komissiyası ilə Azərbaycan arasında strateji əməkdaşlıq
və enerji sahəsində Anlaşma Memorandumu imzalandı.
2012-ci ildə TANAP - Trans-Anadolu boru kəmərinin
çəkilməsinə dair Türkiyə ilə Azərbaycan
arasında tarixi Saziş imzalandı. Sonra
sərmayədarlar «Şahdəniz-2»” layihəsinə
investisiya qoyuluşuna aid yekun qərar üzərində
razılığa gəldilər. 2014-cü
ildə «Cənub» Qaz Dəhlizi ilə bağlı Bakıda təməlqoyma
mərasimi keçirildi. 2015-ci ildə
Türkiyənin Qars vilayətində TANAP-ın təməlqoyma
mərasimi baş tutdu. 2018-ci ildə isə
dostluq və qardaşlıq xətti olan TANAP layihəsi
başa çatdırılacaq.
Antalyada keçirilən «Böyük 20-lər»in sammitində, Davos İqtisadi Forumunda və Münxen Təhlükəsizlik Konfransında səslənən «enerji təhlükəsizliyi bu gün dünya siyasətinin, eləcə də beynəlxalq təşkilatların əsas gündəliyində yer tutur» kimi fikirlərin Bakıda keçirilən Məşvərət Şurasının ikinci iclasında daha geniş mənada səslənməsi o deməkdir ki, «Cənub» Qaz Dəhlizi həqiqi mənada Avropanın genişmiqyaslı infrastruktur və enerji layihəsidir. Avropanın enerji xəritəsini dəyişəcək «Cənub» Qaz Dəhlizi” çox illər ərzində hasilatçılara, tranzit ölkələrə və istehlakçılara fayda verəcək. «Cənub» Qaz Dəhlizi, TANAP, TAP imkan verəcək ki, Azərbaycan qaz potensialını maksimum dərəcədə Avropaya nəql etsin. Bu kimi qlobal layihələrin genişlənməsi və şaxələndirilməsi ilə iqtisadiyyatın inkişafına nail olan Azərbaycan investor kimi də mövqelərini möhkəmləndirir. Çoxşaxəli icrac nəqliyyat strukturunun genişləndirilməsi, Xəzər qazının Avropaya çatdırılması, dünyanın iri neft şirkətlərindən olan ARDNŞ-in Gürcüstan, Türkiyə, Rumıniya, Ukrayna, Macarıstan, İsveçrə kimi digər Avropa ölkələrində də investisiya layihələrini həyata keçirməsi, enerji layihələrinin icrası, artan iqtisadi imkanlarımız sayəsində mümkün olmuşdur. Bir sözlə, möhkəm təməl davamlı uğurlarımızı şərtləndirir. Azərbaycanın hər sahədə təcrübəsi nümunədir, öyrənilməsinin vacibliyi beynəlxalq səviyyədə də qeyd olunur.
Əminliklə deyə bilərəm ki, lider qətiyyətli olanda problemlərin həlli asan olur. Biz xoşbəxt xalqıq ki, bizim qətyyətli Prezidentimiz, qətiyyətli liderimiz var.
Səs.- 2016.- 22 aprel.- S.8-9