Riyaziyyatla yaşanan ömür
60 yaş ömrün müdriklik
çağıdır. Müdriklik isə
hər kəsə nəsib olmayan nemətdir.
Bu, elə bir nemətdir
ki, əsil-nəcabətlə ötürülür, lakin
insanın fərdi xüsusiyyətləri, elmi,
savadı hesabına dərinləşir, kök
atır. Həsənəli müəllim ata-baba
ocağından miras kimi
aldığı müdrikliyi öz elmi, savadı, əhatəli
dünyagörüşü hesabına zənginləşdirib
ağsaqqallıq səviyyəsinə yüksəldən
ziyalılardandır. Məhz buna görədir
ki, Həsənəli müəllim
el-obanın ağsaqqalı kimi sevilir və qəbul edilir.
Həsənəli Aşırov 1 oktyabr 1950-ci ildə Gürcüstanın
Bolnisi rayonunun sayılıb-seçilən,
adlı-sanlı və
çox hörmətli sakini, Darvaz orta məktəbinin rus dili və
ədəbiyyatı müəllimi Ramazan müəllimin ailəsində dünyaya göz açmışdır.
Bolnisi rayonunun əsrarəngiz gözəlliklərinin çalarları ilə fərqlənən, uca dağları, göz
oxşayan yaylaları,
dişdonduran bulaqları, sıx meşələri,
qartallı qayaları, səfalı yerləri ilə zəngin olan, başını
qoca Şindi dağına söykəyən Darvaz kəndi Gürcüstan Respublikasının axarlı-baxarlı yerlərindən biridir.
Həsənəli Aşırov məhz bu səfalı
kənddə 1957-ci ildə
orta məktəbin
1-ci sinfinə gedib. 1967-ci ildə Darvaz
orta məktəbini "qızıl medal"la bitirərək
sənədlərini keçmiş S.M.Kirov adına Azərbaycan Dövlət Universitetinin mexanika-riyaziyyat
fakültəsinə verib. İlk
iki imtahandan, yəni riyaziyyatdan (yazılı, şifahi)
fənnindən "5" qiymət alaraq
tələbə siyahısına daxil olub. 1972-ci
ildə həmin universiteti qurtarıb ordu sıralarına
çağırılıb. 2 il hərbi
xidməti başa vurduqdan
sonra vətənə qayıdıb.
1975-ci ildə əvvəlcə Kazreti gürcü 1 saylı orta
məktəbinin hərbi təlim müəllimi, sonra isə eyni zamanda həmin rayonun
Abdallı orta məktəbinin riyaziyyat müəllimi vəzifəsində
işə başlayıb. Bir neçə
ildən sonra Bolnisi rayon xalq maarif
şöbəsində fəaliyyət göstərən riyaziyyat üzrə metodbirləşmənin üzvü, sonra isə sədri
vəzifəsində işləyib. Onun riyaziyyat üzrə yetirmələri əski sovet dövründə xalq
təsərrüfatının müxtəlif sahələrində
çalışıblar. Abdallı kənd sakinləri Həsənəli
Aşırov haqqında həmişə və hər yerdə
qürur hissi və fəxrlə
danışıblar. Həsənəli Aşırov həmişə
ürəkdən deyərdi ki, nə
yaxşı ki, riyaziyyat
müəllimi olmuşam. Bu
peşə ilə fəxr edirəm. Çünki
bu əsl-nəcabəti olan
nəslin adamları savadlı və mərd olublar.
O cümlədən Musa kişi,
Molla Əlləz, Əhməd kişi, Məhəmməd kişi,
Qəhrəman, Bilal, Cəlal, Hilal və əmiləri Niyazalı, Ənvər,
Allahyar, Cəmil, Məhər, Yusib, Qara, dayıları Mahal, Cahangir və Sergey. Onların əksəriyyəti müəllim
olublar. Həsənəli Aşırov
onların müəllimlik irsini axıra kimi davam etdirən yeganə
nümayəndədir.
1990-cı
ildə tale onu Bakı şəhərinə
gətirir.
Həmin ildə Respublika fizika-riyaziyyat
və informatika təmayüllü liseydə
müəllim kimi işə
başlayır. Bundan sonra yenə ömrünü
riyaziyyata bağlayır, xalq
və dövlət üçün hərtərəfli
savadlı mütəxəssislər yetişdirir.
2008-ci ilin may
ayının 17-də Təhsil Nazirliyi
yanında fənlər üzrə müəllimlərin test yoxlaması aparılıb. Bu sınaqda Həsənəli müəllim riyaziyyat üzrə ən yüksək yeri tutub. Həsənəli
müəllim gözəl ailə
başçısıdır. Həsənəli müəllim
3 övlad və 3 nəvə sahibidir. Qızı Jalə
hazırda Rusiyanın Krasnoyarsk şəhərində
yaşayır. Azərbaycan Tibb Universitetinin məzunudur. Eyni
zamanda Krasnoyarsk Tibb Akademiyasının ginekologiya
üzrə ordinatorunun müdavimidir.
Oğlu Natiq Azərbaycan
Tibb Universitetinin məzunudur.
Təcili tibbi yardım stansiyasının
həkimidir.
Oğlu Etibar Azərbaycan
İqtisad Universitetinin
həm bakalavr, həm də magistr pilləsini fərqlənmə diplomu ilə qurtarıb. İqtisadi İslahatlar Mərkəzinin aspirantı olub. Hazırda fəlsəfə doktoru müdafiəsi ərəfəsindədir.
Nəvələri Aliyə 4 yaşında, Bəsti 2
yaşında, Nihad 1
yaşındadır.
Həsənəli müəllimə
60 yaşında nə arzu edə bilərik?!
Təbii ki, ilk
növbədə cansağlığı. Ömrünün
müdriklik yaşını bundan sonra da
uzun illər əmin-amanlıqla
yaşamağı. Ailəsinin, doğmalarının əhatəsində
olub, el-obasına ağsaqqallıq etməsini.
Müqəddəs peşə olan müəllimlik
sənətində bundan sonra
da müvəffəqiyyətlər.
Yubilyarı 60 yaşı tamam olması münasibətilə ailə
üzvləri, qohumları, həmçinin
"Şərq" qəzeti də ürəkdən
təbrik edir.
Şərq.- 2010.- 1 oktyabr.- S. 12.