Görünən
dağın ucalıq zirvəsi
Bakı
Dövlət Universiteti Boloniya
təhsil prosesinə qoşulandan bəri çox ciddi layihələrin
və ideyaların gerçəkləşdiyi bir
tədris, elm müəssisəsinə çevrilib. Burada bütün fənlər üzrə dərs
deyən müəllimlərin mühazirə mətnləri universitet kompüter
sisteminə yerləşdirilmişdir. Tələbələr
müəllimin proqram ətrafında
mühazirəsini dinləyir və bundan sonra fakültədə xüsusi
ştatla fəaliyyət göstərən
tütor vasitəsi ilə həmin mövzuda mühazirənin daha
bir mətninin elektron
variantını əldə edir. Tütor
demişkən, qeyd edək ki, ölkənin bir çox ali məktəbinin
artıq xeyli vaxtdan bəri
qəbul etdiyi Boloniya sisteminin köməkçi atributlarından olan belə bir vəzifə
bizim təhsil prosesi üçün tamamilə yenidir
və onların ixtisaslaşması ideyası da
Bakı Dövlət Universitetində gerçəkləşir.
BDU-da gerçəkləşməsi
qış imtahan sessiyasında tamamilə başa çatdırılacaq
test üsulu da yeni ideyalar sırasındadır.
Bu ideya 2010-cu tədris ilinin əvvəlində
universitet Elmi
Şurasında müzakirə edilmiş,
Şuranın qərarı ilə onun reallaşma prosesi
başlamışdır. Bu tədris ilinin yay
sessiyasında dövlət imtahanlarının hamısı və
semestr imtahanlarının bir
qismi test üsulu ilə keçirilmiş,
eksperimentin səmərəsinə görə
bütövlükdə imtahanların məhz bu
üsulla keçirilməsi qərara alınmışdır.
İmtahanlarda tələbənin müstəqilliyini,
tam obyektivliyi təmin
edən test üsulu tələbələrin
ürəyindən olmuşdur.
Əlbəttə, mühazirələrin
mükəmməlliyi, imtahanların
obyektiv keçirilməsi
tələbənin biliklərə
tam yiyələnməsinə kömək edən mühüm amillərdir. Lakin kompüter mərkəzinə yerləşdirilmiş
mükəmməl mühazirə də, digər tədbirlər
də müəllimin tədris metodikasının bir hissəsidir. Bütün
bu ideyaların bir çoxunun təşəbbüskarı,
qızğın müdafiəçisi, rektor
Abel Məhərrəmovun fikrincə, hər
şey universiteti bitirən
tələbənin "qalıq biliyinə"
bağlıdır. Yəni, məzun bu universiteti bitirərkən özü
ilə nə qədər bilik aparır? Hər
şey bu sualın
müsbət həllinə xidmət etməlidir. Akademik Abel Məhərrəmovun
fikrincə, bu "qalıq biliyin" miqdarı müəllimin mühazirə
qabiliyyətindən, bildiyini tələbəyə
verə bilmək bacarığından çox
asılıdır. Ona görə də
müəllimin mühazirə metodikası, onun
auditoriyada tələbələrlə
elmi-tədris bacarığı metodşuralar
üçün də şəffaf
olmalıdır. Bunu təmin etmək üçün ortaya qoyulan yeni ideya
universitet auditoriyalarının bir mərkəzdən idarə edilən videokameralarla təmin olunmasıdır. İndi bu ideya
tamamilə reallaşıb: Universitetdə nəinki
tədris prosesini, bütövlükdə
əməkdaşların iş prosesini izləmək imkanı verən
ayrıca Tədris-elektron Mərkəzi fəaliyyət
göstərir. Ən yeni informasiya
texnologiyası ilə təmin edilmiş bu mərkəz artıq öz
səmərəsini verməkdədir. Xüsusilə
universitetdə fəaliyyət göstərən metodiki şuralar indi kiminsə dərsində oturub
vaxt sərf etməkdən yaxa
qurtarıb. İndi metodşura
üzvləri mühazirəsini dinləmək istədikləri
müəllimin mərkəz tərəfindən diskə
yazılmış dərsini istədikləri vaxt
müzakirə edə bilirlər. Bu proses bir tərəfdən
müəllimin, tələbənin dərsə münasibətini
daha da ciddiləşdirir,
digər tərəfdən professor-müəllim heyətinin fəaliyyətini
obyektiv qiymətləndirməyə imkan verir.
Bakı Dövlət Universitetində
yeni ideyaların irəli sürülməsi
və onların gerçəkləşdirilməsi prosesi müntəzəm xarakter daşıyır. Bu möhtəşəm
ideyalardan biri universitet kollektivi üçün kooperativ mənzil tikintisidir. Cəmi beş
il bundan əvvəl rektorun şəxsi təşəbbüsü
ilə bünövrəsi
qoyulan on yeddi mərtəbəli 4 bina indi universitet müəllimlərinin istifadəsindədir.
Akademik, rektor Abel Məhərrəmov
Milli Məclisə ötən seçkilərdə
deputat seçildiyi Yasamal rayonu 16 saylı dairəsində də belə təşəbbüslərin, səmərəli
ideyaların müəllifi
kimi tanınır.
Milli Məclisə bu ilki seçkilərdə də namizədliyi Yeni Azərbaycan Partiyası tərəfindən
irəli sürülmüş
Abel Məhərrəmov universitet,
Yasamal, Bakı və nəhayət, Azərbaycan ideyalarını
birləşdirən vətəndaş
kimi seçicilərinin
hörmətini qazanmışdır.
"Görünən dağa bələdçi
nə lazım" kimi müdrik xalq prinsipindən çıxış etsək
deyə bilərik ki, Abel Məhərrəmovun
"görünən dağı"
bir silsilə təşkil edir. Bu görünən dağ silsiləsinin əvvəli Bakı Dövlət Universitetinin ucalığından başlayır,
sonu Azərbaycan deyilən zirvədə tamamlanır.
Gülnarə Sadıqova,
BDU, Jurnalistikanın nəzəriyyəsi
və təcrübəsi
kafedrasının baş
müəllimi
Şərq.- 2010.- 27 oktyabr.- S. 6.