“HEYDƏR ƏLİYEVİN
ADI OLMASAYDI, MƏNİ SƏNƏTDƏN
SİLMİŞDİLƏR”
Samir Cəfərov: “Rusiyanın şou-biznesi ona görə inkişaf etdi ki, Alla Puqaçova, İosif Kabzonlar məktəb yaratdılar”
“Amma bizdə Flora Kərimova, İlhamə Quliyeva, Azər Zeynalov sənətə nəzarət etməli idilər, onlar qalmaqallara üstünlük verdilər”
"Azərbaycanda 3-4 güclü vokalist var. Cahangir Qurbanov, Azər Zeynalov və mən. Biz üçümüz də naxçıvanlıyıq. Heç birimiz Qəbələ festivallarında iştirak edə bilmirik”
- Bizim kəndin axunduna söz vermişəm ki, azanı lentə aldıracam. O deyir ki, sənin ifanda azanı hər gün səsləndirək. Mən də razılıq vermişəm. Nehrəm kəndində mənim səsimlə azan səslənəcək...
"Ondan danışırıq”:
Tahirə Məmmədqızının təqdimatında
Səs Allahın verdiyi fitri istedaddı. Onu nə pulla satın alırlar, nə bəxşiş verirlər. O, ilahi bir hədiyyədir. Onun da səsi Allahın verdiyi hədiyyədir. Onu tanımağa isə bəzən ehtiyac qalmır. Əslində bilmirəm, onun sənətindən yazarkən daha gözəl cümlələr axtarıb tapım, ya şəxsiyyətinə olan hörmətimi bu yazıda siz ocucularla bölüşüm? Əslində hər iki halda budəfəki layihəmizdə "Ondan danışırıq”.
Xalq artisti, Opera və Balet Teatrının solisti, İncəsənət Gimnaziyasının pedaqoqu Samir Cəfərov həmsöhbətim olacaq. Onun sənət dünyasından, Samir Cəfərovun pəncərəsindən həyata baxıb, onun həyat bucağı ilə sizləri də tanış etmək istədim. İncəsənət Gimnaziyasında onun otağına daxil olana qədər tələbələrinin onun barədə söylədikləri fikirlər, onun təkcə bir sənətkar kimi deyil, bir şəxsiyyət kimi də özünə hörməti insanı düşündürməyə vadar etdi. Demək ki, böyük sənətkar olmaq yox, əsl şəxsiyyət olmaq həyatda qazandığın ən böyük uğurdu. Samir Cəfərov da şəxsiyyətinə hörmət etdiyim o sənətkardı ki, yaddaşımda yeni bir iz buraxdı. Onunla həmsöhbət olandan sonra tanımadığım Samir Cəfərovu tanıdım desəm, səhv etmərəm. Mən bu tanışlıqdan məmnun qaldım. Həqiqətən onu tanımağa dəyər!
- Bu gün sənətə nə qədər diqqət və qayğı çoxalsa da, sənətə gələnlərin sayı çox olduğundan sanki dəyərsiz olmağa başlayıb. Bir sözlə, sənət ucuzlaşıb.
- Kəmiyyətin çox olmağı keyfiyyət göstəricisi deyil. Maraqlıdır ki, bu gün sənətə kiminsə pulu çoxdu deyə gəlir, ya da dayısı sponsoru var və özünü göstərir. Bəlkə də problem bundadı.
- Nədənsə, valideynlər uşaqlarının gələcəyini düşünəndə çıxış yolu kimi əllərindən tutub sənətə gətirirlər, müğənni kimi istəyirlər.
- Müəyyən bir qurum olmalıdı ki, buna nəzarət etsin, bəli, bu gün valideynlərin bir hissəsi uşaqlarının gələcəyini düşünəndə, onları müğənni kimi arzulayır, ona görə də əllərindən tutub sənətə gətirirlər. Amma əsl sənətdən söhbət gedirsə, burda yalnız ən yaxşıları qalacaq. Yəni ən istedadlı olanlar. Rusiyanın mədəniyyəti niyə inkişaf edib, çünki onlarda mədəni siyasət var. Senzura vacibdir.
- Yəni əvvəllər olduğu kimi bədii şura olmalıdır?
Adını bədii şura deməyək, başqa cürdə adlandırmaq olar. Rusiyanın şou-biznesi niyə inkişaf edir, orda Alla Puqaçova, İosif Kabzon və digərləri məktəb yaratdılar.
"Fabrika Zvyozd”. Burda
istedadlılar istehsal olundu. Eyni zamanda onlar
o çəkini saxladılar, yəni o balans pozulmadı.
- Axı
bizdə də bu kimi layihələr oldu...
- Bizdə
oldu. Amma hansı səviyyədə? Təəssüflər ki, bizdə adlı-sanlı,
Alla Puqaçova səviyyəsində olan sənətkarlarımız
bu kimi işlər görmək əvəzinə, qalmaqallara
üstünlük verdilər. Misal üçün, mənim
gənclik dövrümdə İlhamə Quliyeva, Flora Kərimova,
rəhmətlik Elçin Cəlilov, Azər Zeynalov kimi
böyük sənətkarlar efirlərdə var idi. Onlar nəsə etməli idilər. Allah Elçin Cəlilova rəhmət etsin, o rəhmətə
gedib, digərləri nəsə etməli idilər. Bu gün onlar Azərbaycan şou-biznesinin
qaymaqları sayılır. Onlar sənətə
nəzarət etməli idilər. Amma əvəzində
qalmaqallara üstünlük verdilər. Bəzi
sənətkarlar da var ki, siyasi maraqları üzündən cəmiyyətə
daha çox xeyir verəcək işdən uzaq qaldılar.
- Söhbət Azər Zeynalovdan gedir?
- Yox, təkcə
Azər Zeynalovdan söhbət getmir, elə Flora Kərimovanı
da deyirəm. Sənətkar sənətilə məşğul
olmalıdır. Ortalıq boş qaldı.
Bizim sənətkarlarımız isə nədənsə,
sənətdən çox başqa işlərlə məşğul
olmağa üstünlük verdilər. Bugünkü
mənzərə də məhz bunun nəticəsidir.
- Samir Cəfərov
özü Avropada təhsil alan, Azərbaycanın
Xalq artisti olan sənətkarlardandır. Bəlkə
siz bu missiyanı üzərinizə götürəsiniz.
Niyə buna cəhd etmirsiniz?
- Yox,
bilirsiniz, hələ ki mən o statusda olan sənətçi
deyiləm. Bunun üçün adlarını
çəkdiyim və çəkmədiyim sənətkarlar
var ki, onlar nəsə etməli idilər, meydanı boş
qoymamalı idilər. Bunun
üçün Mədəniyyət Nazirliyi və digər
qurumlar nəsə etməlidirlər. Bizdə
hələ ki, sənətdə keyfiyyət yoxdur, kəmiyyət
var.
- Axı
bizdə də "Fabrika Zvyozd” kimi yeni müsabiqələr
keçirildi. "Yeni ulduz”, "Azəri-Star” və
digərləri. Dırnaqarası səslənsə
də, nəsə etməyə çalışırlar.
Edirlərmi?
- Təəssüf
ki, bütün bu yarışlar, filan keyfiyyətə yox, kəmiyyətə
xidmət edir. Misal üçün, elə
muğama da axın dəhşətli dərəcədə
çoxalır. Məsələn, 4-cü
muğam müsabiqəsi, 5-ci muğam müsabiqəsi. Lazımdırmı bu qədər muğam
ifaçısı. Dövlətin dəstəyi
var, diqqəti, qayğısı var. Amma bu o demək deyil ki,
hara baxsan xanəndə görəsən, bu qədər xanəndə
heç kimə lazım deyil. İstedad 10
ildə bəlkə bir dənə yetişir. Amma bizdə ildə müsabiqələrdən 20-30
xanəndə efirlərə ayaq açır. Məni narahat edən bir də o məqamdır ki, bu
müsabiqələrdə iştirak edənlər
üçün efirlərin qapısı asanlıqla
açılır. Hansı kanala getsələr,
muğam müsabiqəsinin iştirakçısı
olduğu üçün onlara məhdudiyyət qoyulmur, bir
sözlə, muğam müsabiqəsi onlar üçün
efirlərə getməyin ən gözəl
körpüsüdür. Muğam
müsabiqəsindən açar kimi istifadə edirlər.
Bütün kanalların qapısını
açan rahat açar. Bütün
televiziyalar da bu açardan ehtiyat edir. Çünki
müsabiqə rəsmi, dövlətin, Heydər Əliyev
Fondunun, Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin dəstəyi
ilə həyata keçirilir deyə, telekanallar bunu nəzərə
alırlar. Bu müsabiqədə də
senzura olmalıdır. Əgər hər dəfə
20 xanəndə müsabiqədə iştirak edirsə, 5 ildə
100 xanəndə edir.
- Bu
çox oldu?
Həddindən
artıq çoxdu. 20 xanəndədən
2-si qalib olur da. Bunlara məhdudiyyət
olmasın. Axı bu müsabiqədən əlavə
də Milli Konservatoriyada, Musiqi Akademiyasında, İncəsənət
Universitetində xanəndə hazırlanır. Bunların hamısını nəzərə alsaq,
çoxdu. Üstəlik də, bu gənclərə
qədər də sənətdə olan xanəndələr
var. Bu qədər xanəndə kimə lazımdı? Misal üçün, İncəsənət
Universitetində muğam bölümü nəyə
lazımdı? Əvvəllər Musiqi
Akademiyası 4 ilə 10 xanəndə buraxırdı. Yəni bu qədər axın düzgün deyil.
Təkcə muğam sənətindən
söhbət getmir. İncəsənət Universitetində
aşıq sənəti, estrada fakültəsi,
muğam sənəti nəyə lazımdı?
- Samir
özü necə oldu ki, sənətə gəldi?
- Mən Naxçıvanda oxuyurdum. Atamın təkidi
ilə bu sahədə təhsil almağa başladım.
Yəni nə zamansa böyük səhnədə
olacağımı düşünmürdüm.
- Əslində Samir Cəfərov sənətçi
yox, milli təhlükəsizlik sahəsində
çalışmaq arzusunda olub. Bəs bu iddiada olan
Samiri sənətə gətirən qüvvə nə oldu?
Mən 1991-ci ildə
Bakıya gəldim. Ulu öndərimiz
Naxçıvana gəlmişdi. Mənim
ifamı eşitdi, çox bəyəndi. Onun
dəstəyi və birbaşa göstərişi ilə məni
Bakıya təyin etdilər ki, Musiqi Akademiyasında təhsil
alım. Əslində Milli Təhlükəsizlik
Nazirliyinin əməkdaşları da dövləti qoruyur, mədəniyyət
sahəsində olan insanlar da dövlətin mədəniyyətini
qoruyur. Oxşar məqamları bəlkə
də budur. Biz də öz sahəmizdə
bu ölkənin mədəniyyətini qoruyuruq.
Sizin Moskvadakı konsertinizdə erməni
aparıcısı sizi təqdim etməkdən imtina edib...
- Bəli,
Moskvada böyük bir konsertdə iştirak edirdim. Aparıcı erməni idi. Bildirdi
ki, azərbaycanlı sənətçini təqdim etmirəm.
Məni təqdim etməkdən imtina etdi.
Konsertin təşkilatçılarından iki nəfər
dedi ki, biz sizi təqdim edərik. Nə isə,
ifama başladım. İfa bitdikdə erməni
aparıcı pərdə arxasından səsini
çıxararaq mənim ifamı çox bəyəndiyini və
zaldan daha gurultulu alqış istədi. Tərifləyə-tərifləyə
zala daxil oldu. O konsertin video görüntüləri məndə
var. Yəni həyatda belə məqamlar da olur.
-
Düşmənlərimizin sizə
paxıllığını başa düşmək olar,
bizim özümüzdə necə, Samirə paxıllıq edənlər
olur?
- O qədər.
Sənətə gəldiyim gündən bunu hiss etmişəm.
Mən etiraf edim də, Heydər Əliyevin
adı olmasaydı, məni səhnədən silmişdilər,
imkan verməzdilər ki, mən sənətdə olum. Bir də Fatma xanım Abdullazadə mənə dəstəyini
göstərib. Mənim bir naxçıvanlı kimi bu sənətdə
yerim olmayacaqdı.- Niyə bunu eyhamla
vurğuladız? Axı bir çoxlarının fikrincə,
naxçıvanlı olmaq şans sayılır...
- Bu dəqiqədə
də o özünü göstərir. Azərbaycanda
bir neçə ildi Qəbələ festivalı
keçirilir. Azərbaycanda az sayda sənətçi
var ki, vokalist olaraq tanınır. Mən Qəbələ
festivalına dəvət almıram. Məndən
soruşurlar ki, siz niyə Qəbələ festivalında
iştirak etmirsiz?
- Səbəb?
Niyə iştirak etmirsiz?
- Səbəb
naxçıvanlı olmağımdır. Pavarotti
də naxçıvanlı olsaydı, Qəbələ festivalında
iştirak edə bilməzdi. Mənim
üçün də maraqlıdır ki, o festivala niyə dəvət
olunmuram. Rusiya, başqa ölkələrdən
belə festivallara tez-tez dəvət alsam da, öz ölkəmizdə
olan Qəbələ festivalına dəvət almıram.
Azərbaycanda 3-4 güclü vokalist var. Cahangir
Qurbanov, Azər Zeynalov və mən. Biz
üçümüz də naxçıvanlıyıq.
Heç birimiz Qəbələ festivallarında
iştirak edə bilmirik. Bu barədə
inanın, ilk dəfədi danışıram.
(P.S. Qəbələ
festivalına dəvət alan sənətçilərin
seçiminə birbaşa Fərhad Bədəlbəylinin nəzarət
etdiyini də öyrəndik).
Rostropoviç festivallarında mən iştirak edirəm. Bu
yaxınlarda Minskdə ümumdünya
vokalçılarının festivalı keçiriləcək,
orda Azərbaycanı təmsil edirəm. Amma
Qəbələ festivalında iştirak etmirəm. Nə qədər məntiqə uyğundu. Dünyanın vokalistləri Qəbələyə gəlir,
biz orda iştirak etmirik. Bilirsiz, xaricdən
dəvət alasan, amma öz ölkəndə kənarda
qalasan, bu, adama ağır gəlir. Tələbələrim
də soruşur. İndi bizi sevənlər
də var, sevməyənlər də, bu ayrı məsələdi.
- Tələbələriniz
doğrudanmı belə suallar ünvanlayırlar? Axı indiki
gənclər sərbəstliyi sevir, yəqin ondandı...
- İnanın ki, soruşurlar. Çünki bizim tələbələr
bir az da yaradıcı ruha sahib olan
insanlardı. Bu onların da psixologiyasına təsirini
göstərir. Xaricdən gələn sənətçilərə
verilən qonorarı eşidəndə, bəzən şoka
düşürsən. O qədər böyük
qonorarlara xaricdən qonaqlar dəvət olunur ki, bu, həqiqətən
böyük vəsaitdi. Amma
özümüzünkülərə gələndə, nədənsə,
xəsislik edirik. Ona görə bizim sənətçilər
dünya səviyyəsində tanına bilmirlər. Biz özümüzə qiymət verməyi bacarmırıq.
Əslində dediniz tələbələrlə
bağlı, bunu demək lazımdı. Onlar
üçün də maraqlıdı, gələcəkdə
onların yaradıcılığı necə qiymətləndiriləcək.
Maraqlanırsan, görürsən ki, bizim sənətçilərə,
50, 100,150 manat qonorar verilir, amma xaricdən gələnlərə
ağlı döndərəcək böyük məbləğlər
xərclənir.
- Bildiyim
qədər "Koroğlu” operasını italyan dilində
hazırlayıb dünyanın məşhur "La Skala”
teatrında təqdim etmək istəmisən. Bunun
üçün sadəcə, 280 min manat vəsait
lazımdır ki, "Koroğlu” italyan dilində "La
Skala”da səslənsin. Amma Samirin bu istəyi
elə istək olaraq qalır. Bu layihə
üçün pul xərcləməyə xəsislik edirlər...
- Mən
italyanlarla əlaqə saxlamışdım, ilkin deyilən
qiymət bu qədər oldu, bəlkə də ondan az tələb oluna bilərdi, ya da bir az
artıq. Amma təxmini bu civarda məbləğə
"Koroğlu”nu səsləndirmək olardı, həm də
İtaliyada. Bu, sənət aləmində
böyük səs-səda yaradardı. Bilirsiz,
sənətə bu qədər soyuq yanaşmaq düzgün
deyil. Bəlkə də belə proyektlərin
reallaşacağına bəziləri inanmaq istəmir. Amma dünya praktikasında bu var. Məsəlçün,
Çaykovskini dünyada bəstəkar kimi nə vaxt
tanıdılar? O vaxtki rus missionerləri onun "Yevgeni
Onegin” əsərini fransız dilində səhnəyə
qoydular. Həm də Fransada. Bir müddət fransız dilində "Yevgeni
Onegin” əsəri Fransada təqdim olundu. Sonra
rus və fransız dillərində. Bu, rus
musiqisinin təbliğatı idi. Şostakoviçi
klassik musiqiləri ilə tanısalar da, Çaykovski rus
musiqisini dünyaya fərqli tərzdə tanıtdı. Raxmaninovun da elə. Amma
Çaykovski daha genişmiqyaslı şəkildə rus
musiqisinin tanınmış siması olaraq tarixə
düşdü. Burda təbliğatın
böyük rolu vardı. Yəni bu təcrübədən
çıxış edərək düşündüm ki,
"Koroğlu”nu italyan dilində səhnəyə qoymaq Azərbaycan
operasının inkişafına, Azərbaycan musiqisinin
dünyada təbliğinə töhfəsini verə bilər.
Ola bilər gələcəkdə sponsor da tapılsın. Söhbət mənim oxumağımdan getmir. Sadəcə olaraq Azərbaycan musiqisinin təbliğindən
gedir. Mən ariyanı Monserrat Kabalyeyə
italyan dilində təqdim etdim. Onlar
üçün yenilik idi. Bu musiqi
İtaliyada, italyan dilində təbliğ olunmağa
başlasa, 21-ci əsrin yeni operası olmaq ehtimalı yüksəkdi.
Üzeyir bəyin "Üvertura”sı ilə
açılan bu opera inanın ki, Avropada səs sala bilər.
O, qeyri-adi musiqidi. Sadəcə bunu təbliğ
etmək lazımdı. Nigarın
ariyasını rus dilində hazırlamışdıq. Hələ rus dilində çox yaxşı səslənirdi,
maraq doğurmuşdu. Heç olmasa,
"Koroğlu”nu Moskvada rus dilində təqdim etmək
lazımdı. Bu, arzularımdan biridir.
- Axı
"Arşın mal alan”ı Vyanada səhnəyə
qoydular. Sizi bu qane etdi?
- Bəli, "Arşın mal alan”ı Vyanada səhnəyə qoydular. O da mən istəyən səviyyədə deyildi. Etiraf edim ki, o, bizim opera deyildi. Bizə aid olan orda heç nə yox idi. Mən bilmirdim ki, Tellini çinli qız oynayacaq və "Arşın mal alan” o cür cılız şəkildə təqdim olunacaq. Cins şalvarla, əlində siqaret çinli qız, "Arşın mal alan”ı necə təqdim edə bilərdi? Bir sözlə, bizə aid orda heç nə yox idi. Bu, bizim mədəniyyətə zidd idi, bu da məni ağrıtdı. Biz operalarımızı orijinal şəkildə də təqdim edə bilmərik. Çünki Avropa buna hazır deyil. Bəlkə də 100 dəfədən sonra, tədricən milli operalarımız orijinal şəkildə orda təqdim oluna bilər. Bunun üçün təqdimat və təbliğat önəmlidir. Sadəcə, o tamaşanın təqdimatı zamanı mənim bir məqam ürəyimcə oldu. Orda şəxsiyyətinə böyük hörmət etdiyim Amaliya Pənahova da var idi. Operatorlar onu tez-tez göstərirdilər. Azərbaycan xanımının ən azından gözəlliyini görürdülər. O xanımın əli ağzında qalmışdı. O qədər təəccüblənmişdi, o qədər sarsılmışdı. Yəni o tamaşaya sona qədər baxmağa səbrim çatmadı.
- Muğam sənətinin özündə də bir haçalanma var. Bayaq etdiyim naxçıvanlı məsələsi? Axı muğamda da qarabağlılara deyilənə görə, daha çox önəm verilir. Baxmayaraq ki, Alim Qasımov Şamaxıdandı...
- Muğam elə bir dərin musiqidir ki, onu danışmaqla, öyrənməklə bitməz. Muğam təkcə səsim var deyə, ifa olunan musiqi deyil. Burda Allahla təmas, ruhun rolu da böyükdür.
- Samir Cəfərov da muğam oxuyur. Hərçənd
bəziləri bunu son zamana qədər bilmirdilər.
- Bəli,
lazım olan yerdə muğam da ifa edirəm. Mənə
bu qiyməti ilk dəfə Sabir Abdullayev verib. Daha sonra Alim Qasımov. Onlar da
dedilər ki, oxu. Arif Babayev, Ağaxan Abdullayev də
ifamı bəyənirlər. Sadəcə mən vokal sahəsində
boşluq hiss etdim, ona görə də o sahəyə meyl
göstərməyə üstünlük verdim. Bizim yetərincə xanəndələrimiz var.
Özünüz də bilirsiz ki, şou-biznesdə bir qədər
kiminsə səsi varsa, mədəniyyətə yox, "mədə
- niyyətə” xidmət etməyə
çalışır. Yəni səsi
olan bundan yalnız pul qazanmaq üçün istifadə edir.
Bir mahnı tapırlar ki, məni
tanısınlar. Toya gedim, vəssalam.
Onlar üçün maraqlı deyil, Azərbaycan
mədəniyyəti hara gedir. Əsas odur
ki, toya gedib pul qazansınlar.
- Siz toya
getmirsiz ki?
- Gedirəm.
Niyə getmirəm ki? Amma sənət
təkcə toyda oxumaq deyil. Sadəcə
elə insanlar var Azərbaycan mədəniyyətini məhv
etdilər, bu mədəniyyəti qaldırmaq bu gün mənim
üçün sıfıra bərabər nəticədir.
Bunun üçün illər lazımdı ki,
Azərbaycan musiqisi yenidən qalxsın. Azərbaycan
musiqisinin ana xəttini məhv etdilər.
- Samir, səsində
problem olanlar, səs tembri ilə bağlı problemləri
olanlar arasında xalq artistləri, tanınmışlar da var
ki, sənə müraciət edirlər.
- Mən
çalışıram ki, təkcə özüm
üçün yox, tamaşaçılar üçün
zövqlü musiqi təqdim olunsun. Gələnlər
arasında dostlarım da var, münasibətim olmayanlar da var.
Bunun fərqi yoxdu.
- Dostlarla
münasibətin olmayanlar arasında fərq qoyursan məsləhətlər
verəndə?
- Qətiyyən.
Çalışıram ki, düzgün məsləhət
verim. Avropada təhsil almışam,
vokalist olduğum üçün müəyyən məqamlarda
bilirəm ki, səsi necə açmaq olar. Səsdə yaranan problemi necə aradan qaldırmaq
lazımdı. Hamı müraciət edir,
Xalq artistindən tutmuş, Əməkdar artistə, sıravi
müğənniyədək.
- Alim
Qasımov, Gülyaz, Gülyanaq bacıları, Elnarə
Abdullayeva və digərlərinin sənin məsləhətindən
istifadə etdiyini bilirəm...
- Məsləhət
deməyək, biz sadəcə təcrübələrimizi
bölüşürük.
- Bunu da
sizin təvazökarlığınız hesab edək...
- Sadəcə,
yenə də deyirəm, sənəti olan insanlara böyük
hörmətim var. Həqiqətən də çox
böyük ifaçılardı. Şükür
ki, Azərbaycanda hələ də belə ifaçılar
var. Çünki orijinaldılar. Heç
kimə bənzəmirlər.
- İndi "kitayski” muğam ifa edənlər də
peyda olub.
- Belə
deməyək, "kopirovka” edənlər çoxalıb.
- Bizim
böyük xanəndələr, tanınmış muğam
ifaçılarımız arasında elələri var,
burundan oxuyurlar. Sadə dinləyici bunu bəlkə hiss etməsə
də, sənin kimi səsi tanıyan insanlar bunu bilir.
- Bəli,
elələri var. Onlar içində tanınmışlar da
var. Mən ad çəkməyəcəm, amma çoxdu. Onlar da özlərini belə tanıdıblar. Bundan sonra da onları dəyişmək
mümkün deyil. Bilirəm ki, desəm də
heç nə dəyişməyəcək, ona görə də
demərəm. Mənə kim
müraciət edirsə, məsləhətimi əsirgəmirəm.
Vaxtlarını almadan məsləhət verirəm
ki, bunu belə etsən, daha yaxşı olar. Ad deməyəcəm, amma mənə fərdi şəkildə
dərs almağa gələnlər var.
- Tələbələrin
arasında elələri olub ki, uzun müddət onlarla
çalışmısan, hər hansı mərasimdə,
çəkilişdə ustadlarından danışanda, nədənsə,
sənin adını çəkmirlər.
- Olub, o qədər
elə olub ki. Əvvəllər bir az
ağır olurdu, təsir edirdi. Sonralar öyrəşdim.
Misal üçün, bir nəfər var idi,
konsertində ifa etdiyi 7 mahnıdan 6-nı mən öyrətmişdim.
Biri balaca bir muğam idi. Muğam
öyrədənin adını çəkdi, mənim
adımı çəkmədi. Əsas
odur ki, o tədbirdə yaxşı ifa etdi. Hansı müəllimlər ki, ifaçı deyillər,
onlara daha çox təsir edir. Çünki
ən azı efirdə adları çəkilsin. Mən efirdə də olduğum üçün bu
narahatlığım yoxdu. Bəlkə də
ondandı.
- Samirin məqsədi
nədi?
- Azərbaycan
musiqisini layiqli şəkildə dünya səviyyəsində
təbliğ etmək. Ən böyük məqsədim
budur. Azərbaycan musiqisi dünyada layiqli
yerini tapsın. Müəyyən layihələrim
var. Onları həyata keçirməyə
çalışıram.
- Bəlkə
bir az da şəxsi həyatınızdan
danışaq. Neçə övladınız
var?
- (Gülür) Olar. Üç
övladım var, iki oğlan, bir qız.
-
Övladlarınızdan sizin yolunuzu davam etdirmək istəyən
varmı?
- Birmənalı
şəkildə qətiyyən.
- Siz icazə
vermirsiz?
- Bəli,
heç vaxt istəmərəm ki, övladlarım sənətdə
olsunlar. Onlar ayrı bir sahədə özlərini
sınasalar, daha yaxşı olar. Konkret
olaraq onların sənətə gəlməyinə qadağa
qoymuşam. Onlar da
naxçıvanlıdılar axı. İstedad
olsa da, naxçıvanlı olmaqları onlara maneçilik
törədər.
- Yəni
deyirsiz ki, Qəbələdən olsaydız, icazə verərdiz?
- Bəlkə
də. Təbii ki, bu bir zarafatdı.
- Samirin
yeməklə arası necədi?
Yeməkdə qadağalarım yoxdu, hər yeməyi
yeyirəm. Sadəcə bilirəm, nəyi haçan, necə
yemək lazımdı. Dünən evdə
gözəl yemək hazırlamışdılar. İştahla da yedim.
- Yəni
həyat yoldaşınız sizə yaxşı qulluq edir. Xanımlığından razısız?
- İnanın ki, çox razıyam. O baxımdan bəxtim gətirib.
Həyat yoldaşımın gözəl əl
qabiliyyəti var. Bilirsiz də, biz kişiləri məmnun etmək
üçün yaxşı yedizdirmək lazımdı.
-
Yoldaşınızın sizə belə maraqlı jestləri
tez-tezmi olur, yəni şam yeməkləri, filan...
-
Düzünü deyim, olur. Bu da mənim
xoşuma gəlir. Çünki insan ailəsində
rahatlıq tapanda kənardan olan problemlər unudulur.
- Yeməklərin
səsə təsiri olurmu?
- Təbii
ki, olur. Misal üçün, vokalistlər xəmir
yeməklərin daha tez-tez yeməlidir.
-
Yoldaşınızla sevərək ailə qurmusuz?
- Bəli,
sevgi mütləq olmalıdır və mən həyat
yoldaşımı sevərək onunla ailə qurmuşam.
Samir Cəfərovun
qadına münasibəti necədir?
-
Qadınsız kişi quru qəpiyə dəyməz.
Mənə elə gəlir ki, qadınsız
dünya mənasız həyatdı.
- Samir Cəfərov həyatı hansı rəngdə görür? Sevdiyiniz rəng
varmı?
- Mən
həyatı rəngarəng görürəm. Bir
rəngi necə sevmək olar? Hər dəfə
yuxudan duranda bir musiqini sevirəm. Bir
gün muğamı, bir gün türk musiqisini, bir gün
klassikanı. O mənim əhvalıma bağlı olur. Elə rəngləri də. Rəngarəngliyi
sevən insanam. Bir rəng mənim
üçün faciə deməkdi.
Sizin pəncərənizdən həyat
necə görünür?
- Əvvəla, bu gün Azərbaycanda sakit
yaşayırıqsa, buna görə dövlət
başçımıza, dövlətimizə borcluyuq. Mənim
dünyamdan da ailəm yanımda varsa, xalqım firavan yaşayırsa,
bu mənim üçün həyatın gözəl
görünən tərəfidi. Buna
görə də şükür edirəm.
- Türk
dünyasından sənət imperatoru İbrahim Tatlısəs
azan səsləndirib. Bizdə də azan ifa edən
olub. Amma Samir Cəfərovun da gözəl
azan demək bacarığı var. Bunu nə vaxtsa
böyük kütlənin qarşısında təqdim etməyi,
lentə aldırmağı düşünürsüz?
- Düşünürəm. Bizim kəndin
axunduna söz vermişəm ki, azanı lentə aldıracam.
O deyir ki, sənin ifanda azanı hər gün səsləndirək.
Mən də razılıq vermişəm. Nehrəm kəndində
mənim səsimlə azan səslənəcək.
Şərq.-
2015.- 15 dekabr.- S. 14