“BİZDƏ
TÜRKLƏRDƏN DAHA GÜCLÜ AKTYORLAR VAR”
Ülviyyə Könül: “Sadəcə
onların imkanları
bizimkilərdən daha
genişdir”
Mənim üçün
rejissor olaraq aktyorda axtardığım
xarakterdi
Ekranda olan
aktyorun bir baxışı, mimikası
tamaşaçının bir
çox suallarına cavab verə bilir
İstər vaxtilə çəkdiyi kliplərində mini-filmi təqdim etməyi bacaran, istərsə də bu gün
böyük kinoda maraqlı filmləri ilə diqqət çəkən rejissor Ülviyyə Könül
"Şərq”in həmsöhbətdir.
Tanınmış rejissorla
bu günün yerli filmlərindən danışdıq.
- Bu gün
çəkilən ekran
əsərləri rejissor
kimi sizi qane edə bilirmi?
- 10 il əvvəllə
müqayisədə bu
gün filmlərin çəkilməsini müsbət
qarşılamaq lazımdı.
Sovet dönəmi dağıldıqdan sonra bir müddət kino sahəsində sanki durğunluq yaşandı. Bu sahə unuduldu. Heç kim kino çəkmirdi. Ona görə də bu gün
yerli filmlərimizin çəkilməsini alqışlayıram.
Başqa bir məsələdir ki, bu gün çəkilən
ekran əsərlərinin
keyfiyyəti, səviyyəsi
tamaşaçını qane
edə bilir, ya yox.
- Bəs yerli seriallara necə, baxmaq imkanınız olub? Axı siz də serial çəkmisiz vaxtilə...
- Düzünü deyim ki, qətiyyən yerli seriallara baxmıram. Yalan deyərəm ki,
izləyirəm. Nə vaxtım
var, nə də marağım.
Elə bir serial eşitməmişəm
ki, böyük səs-küyə səbəb
olsun, mənim də o seriala baxmaq ehtiyacım yaransın. Doğrudan da elə maraqlı
ekran əsəri çəkilməyib ki, rejissor kimi marağıma
səbəb olsun.
- Kinoteatrlarda təqdim olunan son filmlərdən də danışmağa yəqin sözünüz
var.
- Bu gün yaxşı mənada sevinmək olur ki, kinoteatrlarımıza
yerli ekran əsərləri yol tapıb. Bu gün
tamaşaçılar yerli
ekran əsərlərini
izləmək üçün
kinoteatrlara gedib pul verib bilet
alır. Bir az zamana
ehtiyacımız var. Yəni
zamanla yaxşı ekran əsərləri də meydana çıxacaq. Əgər faiz etibarilə
bu gün çəkilən ekran işlərinin 70 faizi zəifdisə, qısa müddətdən sonra yaxşıların sayı
çoxalacaq. Əvvəllər xaricdə premyerası olan filmlərin qala gecəsi bizim üçün nağıla bənzəyirdisə,
bu gün artıq bizdə də qırmızı xalı həyəcanı
yaşaya bilirik.
Mənim
də filmimim qala gecəsi keçirilib. O həyəcanı
mən də rejissor kimi yaşamışam.
Çox
möhtəşəm hissdi.
Mənə elə gəlir
ki, çəkdiyim
film də çox maraqla qəbul olundu, izləndi. Tamaşaçı kinoteatra gəlir,
bilet alır, sənin çəkdiyin ekran əsərini izləyir, sonda da alqışlayır. Bu, həqiqətən gözəl
duyğudu. Mənim üçün
əvəzsiz sevincdi.
O ki qaldı səviyyəyə, bu da tədricən aradan qalxacaq. Sadəcə, ola bilər
ki, bu günün
tamaşaçısının böyük hissəsinin yumor səviyyəsi aşağıdı. Daha ucuz,
beldən aşağı
zarafatları olan ekran əsərlərinə
maraq çoxdu. Mən özüm qətiyyən şit, ekran işində beldən aşağı,
yüngül yumoru qəbul etmirəm.
- Dediyiniz kimi, bu günün tamaşaçısı aşağı
səviyyəli yumora üstünlük verir. Tamaşaçını maarifləndirmək, zövqünü formalaşdırmaq
isə yaradıcı
insanların üzərinə
düşən məsuliyyət
deyilmi? Biz kütlənin deyil, kütlə yaradıcı
mühitin arxasınca
getməlidir.
- Bəli, tamaşaçını
maarifləndirmək mənə
elə gəlir bizlərin üzərinə
düşür. Təbii ki,
tamaşaçı zövqünü
formalaşdırmaq üçün
keyfiyyətli ekran əsərləri təqdim
etmək lazımdı.
Tamaşaçı hər ikisini
izlədikdə keyfiyyətin
fərqini görəcək.
Əminliklə deyə bilərəm
ki, o zaman bilet alıb kinoteatra gələn tamaşaçı keyfiyyətə
üstünlük verəcək.
- Sanki bu gün film çəkənlər bu
günün nəbzini
tutublar deyə, ucuz yumora üstünlük
verməklə daha asan yol seçiblər.
- Bəlkə də ən həssas məqam odur ki, bəli, bu günün nəbzini tutanlar ucuz satira və
yumora üstünlük
verirlər. Burda istehsalçının kommersiya maraqları da özünü göstərir,
filmə pul qoyan insan, onun
satışından gəlir
qazanmağı düşünür.
Təbii
və normal bir haldı. Onda da istehsalçı düşünür ki, mən necə edim ki, zala
tamaşaçı axını
olsun. Ən azı çəkilən
ekran əsəri 3 ay kinoteatrlarda təqdim olunacaqsa, gəlir əldə olunacaq. Bu, məsələnin kommersiya tərəfləri.
Əgər kütləni öz
arxanca aparmaq məqsədin varsa, o zaman mütləq keyfiyyətli ekran əsəri çəkərkən
ilk dönəmdə maddi
gəliri nəzərə
almamaq da olar. Kütləni maarifləndirmək
marağı səndə
bir rejissor kimi varsa, orda
kommersiya marağını
bir az
sıxa bilərsən.
Qısa müddət sonra sənin işin onsuz da sənə gəlir gətirəcək.
Çünki keyfiyyətli işin
qiymətini tamaşaçı
verə bilir. Bunun üçün vaxt, səbr, təbii ki, zövq lazımdı.
- Ülviyyə Könül
yaradıcılığında yeni ekran işini
gözləməyə dəyərmi? Zövqlü tamaşaçı sizin filmlərinizə maraq göstərir.
- Qısa müddətdə
yeni bir film çəkəcəyimi deyə
bilmərəm. Son filmim uğurlu alınıb. Növbəti çəkəcəyim film bundan
güclü olmalıdır
ki, mən tamaşaçının marağında
qala bilim. Mənim müraciət etdiyim janra az hallarda müraciət olunur. Romantik komediya filmi çəkməyə daha
çox üstünlük
verirəm. Çünki burda həm hissləri, həm jestikaları daha dəqiq tamaşaçıya
çatdırmaq imkanı
olur. Romantik komediyada məhəbbətini
daha romantik, nostalji hisslərlə çatdıra bilirsən.
Eyni zamanda həm də tamaşaçını
güldürməyi bacarırsan.
Bu janrda kövrəlmək
üçün imkan
var. Tamaşaçı belə
filmləri izləyəndə
həm istirahət etmiş olur, həm də yorulmur. Belə filmlər həyati
filmlər sayılır.
- Bu gün bizim aktyorların səviyyəsini,
oyun tərzini zəif qiymətləndirənlər
var. Türk aktyorları
ilə müqayisə
edəndə, deyirlər
ki, bizim aktyorlar süni oynayır.
- Mən hesab etmirəm ki, bizim aktyorlar türk aktyorlarından zəifdi. Əksinə, bizdə türklərdən
daha güclü aktyorlar var. Sadəcə onların imkanları bizimkilərdən daha genişdi. Demirəm bütün aktyorlarımız
yaxşıdı. Zəiflər də var. Amma güclü aktyorlarımız
yetərincədi. Bizim kinonun
durğunluq dövrü
olub 10 əvvələ
qədər. Bu gün şükür, ekran əsərləri çəkilir. Öz filmimə
dəvət etdiyim aktyorların səviyyəsindən,
aktyor ifasından çox razıyam. Mənim filmimdə oynayan, çox sevdiyim aktyor Kamran Ağababayev hazırda Türkiyədə
tanınmış sənətçilərlə
bir filmdə çəkilir. Mənim üçün
rejissor olaraq aktyorda axtardığım
xarakterdi. Aktyor təbii
və dərin olmalıdı. Kino teatr deyil. Ekranda olan aktyorun bir
baxışı, mimikası
tamaşaçının bir
çox suallarına cavab verə bilir. Ona görə də aktyorda bu amillərin
olması önəm daşıyır.
Tahirə Məmmədqızı
Şərq.-
2017.- 15 iyul.- S.13.