İçınin
işığı üzündə güzgülənən
adam
MİKAYIL BOZALQANLININ 60
İLLİYİNƏ
Ədəbiyyat
üfüqlərində Mikayıl Bozalqanlı imzası
internet səhifələrində ilk görünməyə
başladığı andan diqqətimi çəkəcəkdi.Bu
da səbəbsiz deyildi.Allahın sevdiyi bəndələri
olduğu kimi sevdiyi yerləri də vardır.Belə yerlərdən
biri də heç şübhəsiz Mikayılın özünə
təxəllüs götürdüyü Bozalqanlı kəndidir.
(Gerçi son zamanlarda Bozalqanlını
Bozalla əvəz edib,amma fərqi yoxdu, kök birdir).
Bozalqanlı!!! Tovuzun aşıq-saz ocağı! Yalnızca Aşıq Hüseyin Bozalqanlının adını
çəkmək yetərlidir
ki,Bozalqanlı toprağının
mayasında yatan isdedad qığılcımının
miqyası bəlli olsun.Həqiqətən bu
adda sirri açılmaz bir sehir gizlidir.
Doğrusu, yazı-pozuya
Tovuzdan başlayan biri kimi içimdə
hər zaman bir niskil vardı,nədən
bu sehirli,sirrli torpaq günümüzdə
adına layiq bir şair yetirməsin?!(Belə bir
təsəvvür yaranmasın
ki,mən aşıqlıq
sənətinin arxa plana keçdiyini düşünürəm, əsla
belə deyil)Bu fikrə ona
görə gəlirəm
ki, bu gün
Azərbaycan ədəbiyyatında
bu vəya başqa ölçüdə
boy göstərən
tovuzlu şairlərin
hamısı hardasa Tovuzun başqa kəndlərindəndir.Bax, bu
mənada Mikayıl Bozalqanlı adı ilk qarşılaşdığım
andan diqqətimi çəkmişdi.
İndiyə qədər internetdə
paylaşdığı şeirlərinin
hardasa böyük çoxunluğunu oxumuşam.Bu
şeirlərdə aşıq
şeir ənənəsindən
gələn bir mükəmməllik,şuxluq, ritm
və ovqat vardır.Fb-ni bürüyən
şeir adına paylaşılan vəzinli,
daha çox da vəzinsiz misra bozbulanlıq selində Mikayılın şeirləri
bu forma və ahəng mükəmməlliyi ilə
seçiməkdədir.Həm də bu şeirlər
aşıq şeir ənənəsinə sonuna
qədər sadiq qalaraq yazılan şeirlərdir. Tanımayan birisi üçün
Mikayılın bu şeirləri günümüz
şeir qarqaşasında
bir az qəribə
də görünə
bilər.Halbuki bilənlər
bilir ki,Mikayıl Bozalqanlı çağdaş
Avropa kültürü
və ədəbiyyatıyla
iç-içə olan
bir ziyalımızdır.
Alman dili mütəxəssisi olan dostumuz bizim
bir çoxumuzdan fərqli olaraq Götedən,H.Heynedən üzübəri
bütün Alman şairlərini orijinaldan oxuyur və Avropa şerini qasıb qovuran və hətta onu ənənəvi şeir yolundan azdıran modernizm, postmodernizm ədəbi cəryanların nəliyini,
necəliyini də birçoxlarından yaxşı bilir,
elə isə bu bilgi nədən
onun şeirlərində
özünü biruzə
vermir.Qənaətimcə bunun
tək səbəbi doğduğu kəndin sənət aurası və aşıq şeri ənənəsidir
və yenə qənaətimcə o bu yolu bilərəkdən davam etdirir.Hətta bu barədə onunla söhbətlərimiz
də olub.Dünya özü bir əbədi və əzəli ənənə
üstə köklənməmişmi?
Təbiət ənənələrinə
sadiq qalan il fəsilləri hər dəfə öz-özünü təkrar
etmirmi? Bu təkrar təqlid deyil, tanrısal ənənənin zamaniçi
yolçuluqda davamıdır.
Cəmiyyət və sənət qanunauyğunluqlarını
təbiət qanunauyğuluğundan
ayrı düşünmək
yanlış olardı.
Beləcə Mikayıl
Bozalqanlının (Bozalın)
şeirləri də Tovuz aşıq-saz şerinin günmüzün
şərtlərinə köklənmiş
davamıdır. Onunla yaxından
tanış olanlar yaxşı bilirlər ki,özünü bəyənmişlik
duyğusu bu adamdan çox uzaqdır və özündən və üzündən müşdəbehlik
yağan tərəzi
ağıllarıyla qapanının
yükünü çəkməyə
çalışan çığırdaşlara
təvazö örnəyi
ola bilər.Adama demirlər nə tez gəldin,
deyirlər nə gətirdin. Bəlkə yaşıdları ilə müqayisədə
Mikayıl ədəbiyyata
gec gəldi, amma gəlişiylə də maraq doğurdu.
Ərdəş adlı
bir operator dostum vardı və mənim kimi onun da
həyatının birinci
bölümü ağır
şərtlər altında
keçirmişdi, hərdən
mənə (daha çox da özünə) təsəlli verməyi
vardı:-Heç fikir eləmə, Allah bizə adam kimi yaşaya bilmədiyimiz illərin ömür əvəzini verecək! Bunu vurğulamaqda məqsədim
onu qeyd etməkdir ki, Mikayıl Bozalqanlı indi çox, həm də sanki uzunca itirlmiş
illərin yerinə də yazır.
O, yaradıcılığı
ilə şəxsiyyəti
bir-birini tamamlayan az-az baxiyarlardan biridir. İçinin işığı üzünə,
gözünə və
sözünə vurmuş
bir adamla aradabir yol yoldaşı
olmaq (Daha doğrusu dost olmaq) özəl bir duyğudur.Altmışını
körpü salan dostumuza yeni həyat və sənət uğurları
diləklərimlə
Məmməd İsmayıl, Çanaqqala
(Türkiyə)
Şərq.-
2018.- 22 dekabr.- S.10