Mövzu aktuallığı ilə
seçilən görkəmli sənətkar
Azərbaycanın
böyük ziyalısı, ictimai xadim, görkəmli
şair-dramaturq Hidayət Azərbaycan ədəbi mühitində
öz dəst-xətti, üslubu və mövzu
aktuallığı ilə seçilən sənətkarlardandır.
Onun yaradıcılığı – istər
poeziyası, istər nəsr əsərləri, o cümlədən
dramaturgiyası, istərsə də publisistikası klassik
formaya sadiqliyi, ənənələrə söykənən,
lakin növatorluğu güclü olan bədii-estetik cəhəti,
yüksək poetik xüsusiyyəti, yeni nəfəsi,
xüsusən səlis dili və özünəməxsus
manerası ədəbi aləmdə öz
orijinallığı ilə seçilir. Ədibin
dramaturgiyası isə sənət ocaqlarımızın
tarixində xüsusi mərhələdir.
Hidayətin dramaturgiyası milli ədəbiyyat
xəzinəmizi zənginləşdirdiyi kimi, bu əsərlərin
səhnə təcəssümü də Azərbaycan səhnə
mədəniyyətində, teatr tarixində parlaq iz
buraxmışdır. Geniş
dünyagörüşünə, parlaq zəkaya, səriştəli
yazıçı dəst-xəttinə, yüksək
intellektual səviyyəsinə görə ədəbi
mühitdə özünə böyük yer tutan dramaturqun
pyeslərinin səhnə təcəssümlərini təhlil
etmək həm milli ədəbiyyat, həm də milli teatr
tariximizi çağdaş sənətşünaslıq nəzərilə
öyrənmək baxımından mühüm və aktual vəzifə
kimi əhəmiyyətlidir.
Hidayət yaradıcılığına Azərbaycanın
bir sıra müqtədir rejissorları müraciət
etmişlər. Lakin yaradıcılığı ilə
sayılıb-seçilən sənətkar kimi
özünü təsdiq etmiş, rejissor Oruc İzzətoğlunun
(Qurbanov) Hidayət yaradıcılığına müraciəti
bir qədər fərqli prizmadan yanaşma ilə diqqəti
çəkdi. O, Hidayətin nəsr
yaradıcılığının səhnəyə gətirilməsində
yeni bir mövqe tutdu. Avtobioqrafik, etnoqrafik, publisistik roman kimi dəyərə
malik olan “Burdan min atlı keçdi” əsəri əsasında
“Vətəndən ağırdı vətənin
yükü” pyesi yarandı və əsərin maraqlı
tamaşası meydana gəldi.
Hidayətin bütün
yaradıcılığı boyu leytmotiv ahəng kimi
özünü göstərən belə aktual mövzu məhz
İrəvan Teatrının kollektivi üçün
doğma və ülvi idi. Əsərdə qərbi azərbaycanlıların
tarixi məskənləri olan Ermənistan adlandırılan
dövlətin ərazisində daima milli
mübarizə mücadiləsi aparmaq məcburiyyətində
qalmış soydaşlarımızın tutduqları prinsipial
mövqe, vaxtilə azərbaycanlıların sıx
yaşadıqları Aldərə kəndində 1960-cı illərdə
Stalinin heykəlinin azərbaycanlıların əli ilə
yıxılmasını həyata keçirmək istəyən
erməni millətçi məmurları ilə kənd
sakinlərinin qarşı-qarşıya apardıqları
mübarizə, özünü müdafiənin gərgin cəhətləri
qabarıq şəkildə ön plana çəkilir. Məhz bu mövzunu özündə ehtiva edən
tamaşa ilə 1988-ci ildə İrəvan Teatrının Aldərə
kəndində həyata keçirmək istədiyi qastrol səfəri
zamanı kollektiv son dərəcə çətin, gərgin,
çıxılmaz bir vəziyyətə düşür.
Tamaşanın oynanılmasını istəməyən
ermənilər hər cür təzyiq göstərirlər,
teatr kollektivinin təzyiqlərə sinə gərdiyini görən
erməni millətçiləri nəhayətdə Mədəniyyət
evinin qapısını kollektivin üzünə
bağlayırlar. Bunu görən kollektiv tamaşanı
açıq havada oynamağı qərarlaşdırır.
Ən sonda silah gücünə, əmlakı əlindən
alınmaqla əliyalın kollektiv Ermənistan deyilən
dövlətin ərazisindən Azərbaycan Respublikasına
deportasiya edilir. Romanın kiçik bir qismini
özündə cəmləşdirən “Vətəndən
ağırdı vətənin yükü” adlı bir səhnə
əsərinin yaranması dramaturgiyada özünü təsdiqləmiş
Hidayət yaradıcılığının nəsr əsərlərinin
də dramaturgiyaya çevrilə bilmə kimi mühüm bir
cəhətini ortaya çıxardı.
Səhnələşdirilmiş
tamaşada zaman-zaman tarixi torpaqlarımızda məskunlaşmış
ermənilərin xalqımızın başına gətirdikləri
ağlasığmaz müsibətlər vaxtilə İrəvan
Teatrının İrəvan şəhərində fəaliyyət
göstərdiyi zamanlarda İrəvan Teatrında
çalışmış, əsərdə cərəyan
edən həmin hadisələrin canlı şahidi olmuş
Xalq artisti Tamella Abdullayevanın və digər gənc
aktyorların iştirakı ilə öz əksini
tapmışdır. Tamaşada havadarlarına
arxalanan erməni hakim dairələrinin neçə-neçə
hiylə və iyrənc yollara əl ataraq,
soydaşlarımızı növbəti dəfə
deportasiyaya məruz qoyduqları teatrın istedadlı
yaradıcı heyəti tərəfindən böyük məharətlə
ifa olunmaqla, əyani şəkildə göstərilir.
Ümumiyyətlə
götürsək, Azərbaycan ədəbiyyatında,
xüsusən dramaturgiyasında Qərbi Azərbaycan
mövzusuna, onun ağrılı problemlərinin və bu
problemləri olduğu kimi ictimaiyyətə
çatdırılması məsələsinə Hidayət
qədər həssaslıq göstərən, həyəcan
siqnalı verən ikinci bir müəllif yoxdur.
Hidayətin İrəvan
Teatrında hazırlanan və oynanılan Qərbi Azərbaycan
mövzusuna həsr olunmuş əsərləri bir növ həm
də İrəvan Teatrının bilavasitə öz taleyini,
eyni zamanda, müəllifin şəcərə taleyinin
ağrılarını, gərginliyini ifadə edir. Bu əsərlərdən
biri də İrəvan Teatrının səhnəsində
hazırlanan, premyerası 2 dekabr
2014-cü ildə Azərbaycan Dövlət Akademik Milli
Dram Teatrının səhnəsində
oynanılan, indi haqqında
söz açdığımız “Burdan min atlı
keçdi” tamaşasıdır. Bu
sanballı əsər “XX əsrin sonlarında Qafqazda
münaqişələrin alovlanması məqsədilə
gizli siyasət yürüdənlərin əməllərinə
qarşı ulu öndər Heydər Əliyevin kəskin və
barışmaz mövqeyini, həmçinin qərbi azərbaycanlıların
erməni şovinistləri ilə gərgin mübarizəsini
əks etdirir. Qeyd etmək lazımdır ki, ümummilli
liderimiz Heydər Əliyevin bədii obrazı ilk dəfə
yazıçı Aqşin Babayevin “Xilaskar” əsəri ilə
dramaturgiyaya gətirilmiş, Sumqayıt və İrəvan
teatrlarının səhnəsində
canlandırılmışdır. Daha sonra
birbaşa Heydər Əliyevin obrazı əsərdə
canlandırılmasa da, məhz Heydər Əliyevin prototipini
yaratmağa çalışan Adil Babayevin “Koroğlunun
çənlibelə qayıdışı” əsəri ərsəyə
gəlmiş və Naxçıvan Teatrının səhnəsində
tamaşaya hazırlanmışdır. Sonra isə müəllifi
olduğum “Qurtuluş dastanı”, nəzmlə
yazılmış “Nurlu omrün anları” və
“İşıqlı nurlu sabah” əsərləri
yaranmış, İrəvan Teatrının səhnəsində
öz səhnə təcəssümünü
tapmışdır. Daha sonra isə Hidayətin “Burdan min
atlı keçdi” səhnə əsərində Ulu Öndərimizin
bədii obrazı öz təcəssümünü tapır
və İrəvan və Sumqayıt teatrlarının səhnələrində
uğurla tamaşaya hazırlanır. “Burdan min
atlı keçdi” tarixi dramında Hidayət, İttifaq
dövründə milli məsələ barədə
düşünməyin qadağan olunduğu bir vaxtda məhz
Heydər Əliyevin milli ideologiyamıza xidmət edən
mühüm cəhətlərini göstərir. Milli məsələ barədə düşünmək
belə qadağalar məngənəsi arasında
sıxılıb suyu çıxarılmaq dərəcəsində
olan bir zamanda Heydər Əliyev Kremlin divarları arasında
ermənilər tərəfindən əleyhimizə
aparılan xəyanətkar əməlləri ifşa edir,
Qarabağın Ermənistana verilməsi və
digər torpaq iddiaları məsələlərinin
qarşısını İttifaq rəhbəri səviyyəsində
öz prinsipial mövqeyi, milli təəssübkeşliyi və
Azərbaycan xalqının qüdrətli lideri kimi
sarsılmaz gücü ilə alır. Hidayətin Heydər
Əliyev qəhrəmanı digər əsərlərdəki
Ümummilli Liderimizin obrazlardan məhz bu cəhətinə
görə fərqlənir.
Teatrı poeziyadan sonra özünün ikinci həyatı
adlandıran Hidayətin bütün pyeslərində müəllifin
fəal həyat mövqeyi güclüdür. Onu bir dramaturq
kimi sevdirən əsas cəhət cəmiyyət və şəxsiyyət
problemini obrazların psixoloji münasibətlərində
axtarmasıdır. Dramaturq şəxsiyyətin mənəvi-əxlaqi
xüsusiyyətlərini onun ictimai fəaliyyətinin siyasi
mahiyyəti ilə vəhdətində götürür. Fikir
və ifadə aydınlığı Hidayət
dramaturgiyasının mühüm cəhətidir. Sadəlik,
səlislik və səmimilik onun ustad imzasıdır. Janr və
stilistika baxımından Hidayət Orucovun dəst-xətti
seçilir. Bu özünü ilk növbədə süjet
sadəliyində, kompozisiya xüsusiyyətlərində, hadisələrin
isti vətəndaşlıq pafosu ilə təsvirində
göstərir.
Hansı mövzudan bəhs etməsinə
baxmayaraq Hidayətin əsərləri maraq doğurur, orada həmişə
güclü konfliktlərlə səciyyələnən kəskin
dramatizm olur. Yazıçı həyat hadisələrini
reallığın mürəkkəb qarşılıqlı
əlaqələri ilə, insan xarakterlərini isə müxtəlif,
təzadlı xüsusiyyətləri ilə birlikdə
araşdırır.
“Üz tutaq
tarixin dərin qatlarına. Üz tutaq İrəvan dediyimiz o ulu
torpaqlara. O zamanlar ki, hələ sovetin bayrağı erməni
başı üzərindəydi. Hələ erməni
şovinizmi yenicə ayaq açırdı. Ancaq bizim
üçün vacib olan o ulu torpaqlarda yaşayan həmvətənlərimizin
erməni şovinistlərinə qarşı apardıqları
intellekt mübarizəsidir...” söyləyən müəllif, diqqəti bu
mübarizənin ön cərgəsində gedən, Azərbaycan
xalqının böyük oğlu Heydər Əliyev
şəxsiyyətinə yönəldir. Tamaşada Heydər
Əliyev obrazı baş verən hadisələrin gedişinə
əhəmiyyətli dərəcədə istiqamət verir.
Heydər Əliyev obrazının bütövlüyü və
hadisələrə təsir gücü, əsərin əsas
mahiyyəti olan Qərbi Azərbaycan problemləri uğrunda
apardığı mübarizə onu əsərin əsas qəhrəmanına
çevrilir.
Dövlət sifarişi ilə hazırlanan
tamaşaya Hüseyn Ərəblinski adına Sumqayıt
Dövlət Dram Teatrının baş rejissoru, Xalq artist
Firudin Məhərrəmov quruluş vermişdi. Rejissor yozumu əsərin
ideya-məzmununun açılmasına çox dəqiqliklə
xidmət edirdi. Onu da deyək ki, səhnə əsərində
müxtəlif teatrların – İrəvan, Gənc
Tamaşaçılar, Şuşa və Sumqayıt
teatrlarının sənətkarları bir araya gətirilmiş
və həmin sənətkarların vəhdətində zəngin
və maraqlı ifa kollajı yaradılmışdı. Belə
fərqli amplualı aktyor ansamblı ilə bir səhnəni paylaşmaq, teatr
sənətinin zəncirvari inkişaf mərhələsinə
xidmət edən amildir. İrəvan Teatrında belə
yaradıcılıq prinsipi ilə tamaşalar
hazırlanması və uğurlu nəticələr əldə
edilməsi artıq bir ənənə halını
almışdır. Bu əsər üzərində
işə başlayarkən də teatr həmin
yaradıcılıq metodundan istifadə etməyə
üstünlük verdi və uğurlu nəticə əldə
etdi. Əsərin qayəsi, ictimai-siyasi aktuallığı, fəlsəfi
tutumu, onun prinsipial mövqeyi bərədə geniş mənzərə
yaradan bir neçə dəyərli resenziyanı diqqətə çatdırmağı doğru hesab
edirəm. Əvvəlcədən qürur hissi ilə qeyd edirəm
ki, Ulu Öndərimizin bədii obrazını ifa etmək
şərəfi mənim taleyimə nəsib olduğu
üçün, resenziyalarda haqqımda söylənilən
fikirlərə rastlaşarkən bunu qeyri-təvazökarlıq
kimi qiymətləndirməmənizi, sadəcə bir
mütəxəssis rəyləri kimi dəyərləndirmənizi
xahiş edirəm.
“Hidayətin “Burdan min atlı keçdi” dramında
Ulu Öndərin obrazı daha geniş miqyasda – Heydər
Əliyevçilik – Azərbaycançılıq ideyası ətrafında
öz bədii mücəssiməsini tapır. Tale
belə gətirdi ki, bu tamaşada da aktyor İftixar Piriyevə
Ulu Öndərimizin bədii obrazının
yaradıcısı kimi onun hisslərinin,
duyğularının, yüksək insani keyfiyyətlərinin,
həm övladlıq, həm valideynlik missiyasının, həm
sərkərdəlik qüdrətinin yaşantılarını
ifa etmək, xalqı, milləti yolunda yorulmadan, əzmlə
apardığı fəaliyyətində gərgin situasiyalara
qarşı mübarizəsini məhz səhnədən təcəssüm
etdirmək şərəfi nəsib oldu.
Burada müəllif Heydər
Əliyev obrazını erməni şovinistləri ilə daha
gərgin, daha təhlükəli mübarizələr fonunda,
həm də hələ o illərdə xalqımız
üçün başlanan və gələcəkdə
torpaq iddiaları adı altında soyqırımı fəlakətlərinin, əzəli
yurd yerlərimizdən deportasiyaların o dəhşət
və vəhşətlərini öz iti ağlı,
uzaqgörən siyasəti ilə duymasını çox
böyük dərinliklə çatdırır. Ulu Öndərin Koçinyanla (aktyor Məhərrəm
Musayev) telefon danışıqları, sonradan sərhəddə
Qazax və Dilicanda görüşünü, sonrakı illərdə
Qarabağ uğrunda Koçinyanın gizli
danışıqları, Suslovla (aktyor Nazir Rüstəmov)
olan dialoq səhnəsində onu müdrükcəsinə
ifşa etməsi, Liqaçovla (Xalq artisti Məzahir
Süleymanov) görüş səhnəsində rəqibin təhdidinə
qarşı cəsarətli çıxışı və ən
nəhayət, finalda ərazi
bütövlüyümüzün qorunması naminə
xalqımıza verdiyi tövsiyələr müəllifin
yüksək vətəndaşlıq məqsədindən xəbər
verir. Bütün bu səhnələrdə İftixar
Piriyev yüksək peşəkarlıqla rəhbərin daxili
sarsıntılarını, cinayətkarlara nifrətini
tamaşaçı nifrətinə qataraq inandırıcı
şəkildə təqdim edir. Eyni zamanda, tamaşa boyu
zamanın, tarixin, dövrün də konkret anı, məqamı,
zamanın məhvəri öz
predmet ifadəsini və obrazını tapa bilir. Bu obrazda
başlıca məna və vurğu – şəxsiyyət və
xalq, öndər və millət və onlar arasındakı
münasibətlərin ifadə etdiyi tarixi
qanunauyğunluqlardır.
Heydər Əliyev şəxsiyyəti,
dəyişən sosial-siyasi zaman və məkan
hüdudlarında da dəyişməyən milli-əxlaqi
mövqeyin, vətəndaşlıq sabitliyinin təcəssümü
olan lider obrazı əsərdə əvvəldən axıra
kimi milli-mənəvi və fərdi-insani keyfiyyətləri
ilə daha kaloritli, kamil
görünür və əminliklə deyirəm ki, əlbəttə
bu birmənalı şəkildə hörmətli
aktyorumuzun ifa məharətinin
parlaq təzahürüdür. Heydər Əliyev elə bir fenomendir ki, Hidayətin
də həm bir teatr xadimi kimi, həm də Heydər
Əliyev məktəbinin yetirməsi kimi o böyük
dühaya öz yaradıcılığında daima isti
münasibətlə yer ayırması o parlaq şəxsiyyətin
mükəmməl obrazının cəlbedici xüsusiyyətindən
qaynaqlanır.
Tamaşada teatrlarımızın peşəkar aktyorları öz bacarıqlarından maksimum dərəcədə
istifadə edirdilər. ...Müəllifin prototipi kimi təqdim
edilən Ədib obrazı isə aktyor Natiq Həziyevin
ifası ilə sevilirdi.
“Burdan
min atlı keçdi” tamaşasından çıxandan sonra qəlbimdə
bir nisgil yer aldı. Fikirləşdim ki, mərhum Prezidentimiz
bu gün bu tamaşaya baxmış olsaydı, adəti üzrə,
tamaşadan sonra səhnə arxasına keçib kollektivlə
görüşsəydi, yəqin ki, İrəvan Dövlət
Azərbaycan Dram Teatrının
bugünkü uğurlarını xatırladardı, eyni
zamanda, acı taleyinə də biganə qalmazdı. Mən
acı taleyi ona görə deyirəm ki, 133 illik tarixi olan bu
teatr səhnəsi olmadığı səbəbindən belə
möhtəşəm tamaşalarının məşqlərini
foyedə edir. Tamaşaçı zalı
olmadığı üçün öz premyeralarını
başqa teatrların səhnələrində keçirir. Ulu Öndərin fədakar adlandırdığı
aktyor heyəti on dəfələrlə proqon keçirməli
olduğu halda, şəraitsizlik ucbatından bunu edə bilmir
və məşqdən birdəfəyə belə
ağır dekorasiyalarla Milli Dram Teatrının böyük səhnəsinə
çıxmalı olur. Qaçqınlıq həyatının
ağır dönəmlərini yaşayan teatrın
yaradıcı kollektivi bu qeyri-adi şəraitin müqabilində
bir daha öz varlığını, amalını,
gücünü və sənət eşqini təsdiq edir.
Hidayətin dediyi kimi, Vətəndən
ağır olan Vətən yükünü Vətəndə
Vətənsiz qalan sənətkar çiyinlərində sonu
bitməyən qaçqınçılıq taleyilə
daşıyır bu teatr. Hidayətin əsir torpağın əsgərləri
olan min atlısı isə sərgərdan, narahat ruhları ilə
bu milləti milli birliyə haraylayır. Cəsarətli
vətən oğullarımız o itirilmiş
torpaqlarımızın düşmən cəngindən
alınması uğrunda cihada səsləyir bizi” (Nərminə
Ağayeva. “Burdan min atlı keçdi”. “Kaspi”,
19 dekabr 2014.)
“Yaradıcılığı ilə
Azərbaycan ədəbiyyatında
mötəbər yer tutan görkəmli ədib və
teatr xadimi Hidayət Orucov ömrünün hər
anını xalq və Vətən yolunda xidmət göstərmiş
bulunmuş böyük
ziyalıdır. Ləyaqətli insan
ömrü, bu ömrün zamandan-zamana təsdiqi və təntənəsini
yaratdığı əsərlərində və öz həyat
kredosunda əks etdirən Hidayətin pyeslərinin səhnə
təcəssümləri hər zaman Azərbaycan səhnə
mədəniyyətində, teatr tarixində hadisəyə
çevrilir.
Həqiqətən
də, Hidayət
“...zaman-zaman “Burdan bir atlı deyil, burdan min atlı
keçdi. Atın izləri torpaqda, daşda,
qayalarda, üfüqlərdə qaldı. Heyf,
bizim nəsl o zirvələrə qalxa bilmədi. Ətəklərə endik, düzlərə çıxdıq,
nəticədə zirvələri də itirdik, düzləri
də. Ancaq o atlılar hələ də
zirvələrdədir”, - deyib ağrı ilə ürəyini
boşaldır. Həqiqət isə budur: Ordan min-min atlı, piyada yol aldı, köç etdi. Didərginlik, köçkünlük dadaraq,
doğma torpaqdan qoparılan iri bir ağacın kökü
kimi sarsıldılar bu torpaqda. Nə
kök ata, nə də yaşıllanıb qol-budaqlana bildilər.
Bəlkə elə saralmış
yarpaqlarını yorğun budaqlarından qoparmamaq, əbədiyyətini,
mənsubluğunu qoparıldığı kökə,
torpağa hopmaqla yenidən pöhrələnib
yaşıllanacaqları günə ümidləndilər.
XX əsrin
sonlarında Qafqazda münaqişələrin alovlanması məqsədilə
gizli siyasət yürüdənlərin əməllərinə
qarşı ulu öndər Heydər Əliyevin kəskin və
barışmaz mövqeyini, həmçinin qərbi azərbaycanlıların
erməni şovinistləri ilə gərgin mübarizəsini əsas
ideya kimi irəli sürən “Burdan min atlı keçdi” əsərinin
tamaşası Azərbaycan xalqının başına gətirilən
bəlaların mükəmməl təsvirini verən unikal səhnə
həlli idi. Mənfur qonşularımızın illər, əsrlərlə
gizli-aşkar apardığı şovinist siyasət,
qeyri-insani davranışlar, bu fonda
havadarlarının verdiyi dəstəklər sayəsində
azərbaycanlıların əzəli və əbədi
torpaqlarından köçürülməsi əsərdə
zəncirvari şəkildə təqdim olunurdu. Bu
kontekstdə müəllif məsələnin izahında
çoxşaxəli təsvir metodlarından ustalıqla bəhrələnmişdi.
Son olaraq
səhnədə Ümummilli Liderin gələcək nəsillərə
miras deyimlərindən birini İftixar Piriyev
ustalığında səsləndirildi: “Azərbaycan xalqı
heç vaxt yad torpaqlara göz dikməmişdir. Fəqət tarix boyu torpaqlarımızın
böyük bir hissəsi təcavüzkarlar tərəfindən
işğal olunmuşdur. Xalqımız
itirilmiş torpaqlarımızı özünə qaytaracaq və
ərazi bütövlüyünü mütləq bərpa edəcəkdir”
(Həmidə Nizamiqızı. Həsrətin
nəğməsi şirin olurmuş. “Mədəniyyət”
qəzeti, 05.12.2014.)
Yaradıcılığının leytmotivini təşkil
edən belə mühüm bir mövzunun milli təfəkkürümüzdə
yer tutmasına və unudulmamasına çalışan
dramaturqun mövqeyi, digər səhnə əsərində də
həmin ideyanın yaşaması və təlqin olunması
üçün özünü daha cilalı şəkildə
göstərir. Lakin deməliyik ki, bu mənada İrəvan Dövlət
Azərbaycan Dram Teatrının truppasının ifasında
canlandırılan Hidayətin “İrəvanda xal qalmadı” əsəri
məhz irəvançılıq ideyalarına xidmət edən
və Qərbi Azərbaycan həqiqətlərini yaşadan
çox sanballı bir səhnə əsəridir. Müəllifin bütün həyatı boyu
apardığı sarsılmaz mübarizələr onun
yaradıcılığında, xüsusən də “İrəvanda
xal qalmadı” əsərində geniş əhatədə
özünü göstərir.
Kollektivimiz bu əsər əsasında
hazırlanmış eyniadlı lirik- psixoloji pyesin ilk
tamaşasını 22 dekabr 2015-ci ildə Akademik Milli Dram
Teatrının səhnəsində paytaxt
tamaşaçılarına təqdim etdi.
Mövzu
aktuallığına və bədii keyfiyyətinə görə
daima yüksək tutulan, mütəmadi olaraq ədəbi tənqidin
diqqətini özünə cəlb edən Hidayət
yaradıcılığına, o cümlədən də
dramaturgiyasına olan maraq heç vaxt sönmür. Onun əsərləri Azərbaycanın demək olar
ki, əksər teatrlarının səhnələrində, o
cümlədən İrəvan Tetarında sevilərək
tamaşaya hazırlanır və ən uzunömürlü səhnə
əsərləri kimi bu gün də repertuarlarda
yaşayır.
Görkəmli sənətkarın əsərlərinə
olan maraq hazırda bir çox xarici teatrların səhnələrində
də öz səhnə təcəsümü tapmasına səbəb
olmuşdur. Xarici teatrların səhnələri Hidayətin əsərlərini
böyük həvəslə tamaşaya hazırlayırlar.
Uğurlu
ədəbi yaradıcılıq ömrünün
bütün dövrünü vətənpərvər ruhlu əsərlərin
ərsəyə gəlməsinə sərf edən, həmin əsərlərlə
xalqımızda vətən, millət və dövlət
sevgisinin yüksəlməsinə
çalışan, bir sözlə, Azərbaycan ədəbiyyatının
inkşafına özünəməxsus yaradıcılıq
imkanları ilə layiqli xidmət göstərən görkəmli
sənətkar bu gün də yorulmadan yazır, yaradır,
daima öz yaradıcılıq potensialını genişləndirir,
öz sənətkarlıq mövqeyini əzmlə davam
etdirir.
Ömrün
müdriklik dövründə görkəmli sənətkara,
hörmətli Hidayət müəllimə yeni
yaradıcılıq üfüqləri və uzun ömür,
can sağlığı arzulayıram!
İFTİXAR
Şərq.- 2019.- 17
sentyabr.- S.12