"Göz
yaşlarını bi az
azaltmaq lazımdır"
Bu il sentyabrın 27-dən başlayaraq Vətən savaşının gedişatında hər kəs bir zamanlar baxımsızlığından gileyləndiyi televiziyalarımızın, kanalların daimi seyrcisinə çevrildi. Təbii, bunun səbəbləri vardı. Əsas səbəb dəqiq, vaxtaşırı müharibə xəbərlərini izləmək idi.
Ölkədə internetə qoyulan məhdudiyyətlər də tamaşaçıları daha çox TV-lərə bağladı.
Bu baxımdan deyə bilərik ki, Vətənin şərəfli səhifəsi yazılan dönəmdən sonra Azərbaycanda televiziyaların yeni dövrü başladı...
İnternet problemi aradan qalxandan sonra da əhali yerli telekanalları izləmək vərdişlərini davam etdi. Televiziyaya inam geri qayıtdı, təbii ki, bizim kanallar da xarici televiziyalar ilə telekörpülər yaratdı, çətin şəraitdə birbaşa canlı bağlantıya keçdilər və informasiya müharibəsinin iştirakçısına çevrildilər.
Bütün bu səbəblər, üstəlik, cənab prezident İlham Əliyevin xalqa davamlı müraciətləri və xarici kanallara verdiyi müsahibələr yerli televiziyalarımızı daha baxımlı edən ən mühüm nüansdır.
Elə buna görə də əhalinin 67,3 faizi ölkə Prezidentinin xalqı mütəmadi məlumatlandırmasını informasiya siyasətinin mühüm nəticəsi kimi qeyd edib.
Bu barədə Sosial Tədqiqatlar Mərkəzi İdarə Heyətinin sədri Zahid Oruc Vətən müharibəsi mövzusundakı brifinqdə deyib.
Eləcə də, əlavə edilib ki, 44 gün davam edən müharibə dövründə 90,4 faiz respondentin qənaətinə görə, televiziyalarımız əhalinin əsas informasiya mənbəyi kimi çıxış edib. Bu dövrdə ən çox baxılan televiziya kanalı 62,6 faizlə AzTV olub. İkinci baxımlı kanal isə 60,2 faizlə ATV, Xəzər TV 59,8 faizlə üçüncü, Real TV dördüncü mövqeyi "işğal" edib.
Eləcə də, informasiya mənbələri sırasında Prezident İlham
Əliyevin sosial şəbəkə
hesabları önəmli yer tutub. Xüsusilə, Prezidentin “Twitter” hesabını
məlumat almaq üçün izləyən
respondentlərin sayı
79 faizdir.
Əhalinin cəmi 4.2 faizi 44 günlük müharibə
dövründə internet TV-dən əsas informasiya mənbəyi kimi istifadə edib ki, onların
da arasında Kanal 13 (44.0 faiz), Meydan TV (28.0 faiz) və Baku TV (20.0 faiz) diqqət çəkir.
Şübhəsiz ki, yerli telekanallarımıza
baxışın artması
və kütləvi seyrçi dönüşü
sevindirici olmaya bilməz.
Məsələ ilə bağlı BDU-nun Jurnalistikanın
nəzəriyyəsi və
təcrübəsi kafedrasının
müdiri, professor, filologiya
elmləri doktoru Cahangir Məmmədli
"Şərq"ə öz
fikirlərini bildirib:
"44 gün elə bir informasiya
dövrü oldu ki, biz hər an televiziyanı izləyəsi olduq.
Bəzən deyirlər
ki, feysbuk, yutub, tvitter və s. kimi sosial şəbəkələr
televiziyadan daha tez və doğru
məlumatları çatdırır
və ya televiziyanın vermədiyini
bunlar göstərirlər.
Bu, ola bilər
ki, belə olsun. Amma əsl dəqiq
olan informasiya dövlətin verdiyi informasiyadır.
Ali Baş
Komandan Vətən müharibəsində nəyi
tələb edib və nəyi qarşıya qoyurdusa, xalqla necə birlik nümayiş etdirirdisə, biz onu yalnız televiziyadan görə bilirdik.
Bəzən günlərlə
TV-nin qarşısında
oturduq, hər an cəbhədən gələn informasiyaları
gözləyirdik...
Prezident İlham Əliyevin xarici kanallara verdiyi müsahibələr
tarixdə görülməmiş
müsahibələr oldu. Çünki bilirsiniz ki, istənilən jurnalist müsahibələrdə çalışır
ki, sual verib istədiyi cavabı alsın. Və bizim prezidentə də elə suallar verirdilər ki, bu suallar
müəyyən dərəcədə
qıcıqlandırıcı xarakter daşıyırdı.
Amma cənab prezident həmin suallara o qədər dolğun cavab verirdi ki,
başqa niyyətlə
gələn jurnalistlərin
özləri də həmin müsahibələrdən
çox razı qaldılar. Azərbaycan həqiqətlərini ən çox dünyaya çatdıran
məhz bu mühazirələr oldu.
Baxın, biz həm də buna görə televiziyaları izləyirdik. Biz həm də televiziyadan əsgərlərimizin
şücaətini gördük.
Xalqla prezident, xalqla ordu birliyini göstərmək üçün
televiziyalarımız çox
böyük xidmət
etdi. Buna görə də bu 44 gün ərzində televiziyalardan
bir dənə də gileyim olmadı.
Hər bir televiziyanın özünəməxsus informasiya siyasəti, tipoloji xarakteri var. Yəni onların hərəsinin ayrı-ayrı auditoriyası olmasına baxmayaraq bu 44 gün ərzində telekanalların hamısı birləşdi və birləşmiş televiziya əmələ gətirdilər. Yalnız bir informasiya siyasəti oldu.
Bu mənada Azərbaycan televiziyalarının hamısı birlikdə, 44 gün ərzində birgə fəaliyyət göstərdilər".
Televiziyalarımıza olan bu kütləvi dönüş, izləmənin davam edib-etməyəcəyi barədə suala professor C.Məmmədli nikbin cavab verə bilmir:
"Yox,
buna inanmaq bir az çətindir. Qələbə başa çatdı, müəyyən dərəcədə
eyforiya da bitdi.
İndi də xüsusi olaraq sizin sualınıza
cavab tapmaq üçün telekanallara
diqqətlə baxıram. Baxıram
ki, telekanallar müharibə dövründəki
kimi işləyəcəklər,
ya yox?! Görürəm ki, yox, telekanalların əksəriyyəti
öz tipoloji xüsusiyyətlərinə, özlərinəməxsus
informasiya siyasətinə
geri dönüblər.
Televiziyaları da qınamaq olmaz. Çünki hər birinin
reklam problemi var və hər
birinin də öz auditoriyası buna xidmət edir.
Bu mənada, həmin 44 gün ərzində TV qarşısında olan insanlar indi xeyli azalır".
Professor C.Məmmədli həmçinin, televiziyalarımıza gileyini də dilə gətirdi:
"Bir şeyi də qeyd edim ki, bu gün televiziyalarımızda şəhid və qazilərimizlə bağlı çox gözəl verilişlər gedir. Amma bu verilişlərin bir narahatlığı var ki, onlarda göz yaşları daha çoxdur. Çox kədərli, qəribə duyğulu verilişlər olur. Mənə elə gəlir ki, bu göz yaşlarını bir az azaltmaq lazımdır.
Anaların göz yaşını anlamaq mümkündür, hər bir ananın göz yaşı mənim də göz yaşımdır. Amma bu göz yaşlarını çox qabartmaq lazım deyil. Çünki şəhid və qazi anaları o göz yaşlarını kimsənin dərindən görməsini istəmir. Onsuz da onların dərdi bütün Azərbaycanın dərdidir. Şəhid Azərbaycanın şəhidi, anası da bütöv Azərbaycanın anasıdır. Buna görə də həmin verilişlərdə bunları qürur mənbəyi kimi göstərmək lazımdır. Göz yaşlarını isə bir az azaltmaq lazımdır".
Ağarza Elçinoğlu
Şərq 2020.- 24 dekabr.- S.11.