Qəbul imtahanlarına informatika
fənni salınmalıdır
Osman
Gündüz: "Dövlət
İmtahan Mərkəzi deyir
ki, informatikadan imtahan olsa hamı kəsiləcək"Elçin
Əfəndi: "İnformasiya
texnologiyalı yönümlü ixtisaslar vahid bir qrup halında birləşdirilməlidir"İnformasiya
və kommunikasiya texnologiyalarının inkişaf etdirilməsi Müasir
dünyanı informasiya və kommunikasiya texnologiyaları olmadan
təsəvvür etmək qeyri-mümkündür.
Azərbaycanda da informasiya
texnologiyalarına (IT - Information Technology) artan maraq vətəndaşlarımız
arasında bu sahə ilə bağlı dərin
biliklərə yiyələnməyi labüd
edib. Və bütün
bunlardan irəli gələrək, ölkəmizdə
IT sahəsinin tədrisi ilə bağlı dərsliklər çap olunur, kurslar, akademiyalar
açılır, hətta orta məktəblərimizdə
informatika dərslərinin daha
erkən yaşlardan tədrisinə
başlayırlar. Lakin çox təəssüflər olsun ki, bu
günləri orta məktəblərdə
bu fənnin tədrisi lazımi səviyyədə
tədris olunmur. Fakt olaraq qeyd edək ki, bu illəri ölkəmizdə
təxminən 5 min nəfər yaxın şagirdimiz İT və kompüter
ixtisası üzrə ali məktəblərə
qəbul olunub. Lakin son
iki ildə abituriyentlərimiz
informatikanı bir kənara tullayaraq məcburən kimya
öyrənib ki, İT ixtisasa
qəbul ola bilsin. Çünki bizim qəbul
qaydalarına görə İT və kompüter
ixtisasını seçənlər informatika
əvəzinə kimyadan imtahan
vermək məcburiyyətindədir. Qonşu ölkələrdə
şagirdlərə aşağı siniflərdən başlayaraq informatika sahəsində
əsas anlayışların, alqoritmlərin və
kodlaşdırmanın öyrədildiyini deyən “Multimedia” İnformasiya
Sistemləri Texnologiyaları Mərkəzinin direktoru,
Azərbaycan İnternet Forumunun
prezidenti Osman Gündüz "Şərq"ə
açıqlamasında deyib ki, uşaqkən onlara
rəqəmsal bacarıqlar da
aşılanır. Ekspert qeyd
edib ki, İT və kompüter ixtisası seçənlər qabaqcadan bu istiqamətdə
təmayülləşir: "Ali məktəblərə
qəbul üçün bu
sahə üzrə bilik və
bacarıqlar əsas götürülür.
Yəni digər ölkələrlə müqayisədə
bizdə İT və kompüter sahəsində
ali məktəblərə qəbul olunan tələbələrin start
vəziyyətləri “İnformatika, yoxsa kimya” problemi
ucbatından kəskin dərəcədə fərqlənir. Biz İT sahəsi üzrə irəli getmək
istəyən uşaqları sanki tutub saxlayırıq, onun
belinə əlavə kimya da
yükləyirik. Məktəbin və valideynin
resurslarını fərqli istiqamətə yönləndiririk
ki, uşaq İT
üzrə irəli gedə, üstün mövqe qazana bilməsin.
Hansı ki, kimya
üzrə biliklər bir də heç vaxt ona lazım olmayacaq. Nəticədə
isə universitetlərdə İT sahəsi üzrə ali təhsilin keyfiyyətində ciddi problemlər yaranır. Dövlət İmtahan Mərkəzi (DİM) deyir ki, informatikadan
imtahan olsa hamı kəsiləcək,
odur ki, gərək Təhsil
Nazirliyi (TN) məktəblərdə
informatikanın tədrisini qaydaya
salmalıdır. Qeyd etmək istərdim ki, son illərdə informatika sahəsində əldə olunan uğurlar, TN-in MİQ sahəsindəki müsbət
addımları DİM-in bu
arqumentinin elə də ciddi
olmadığını göstərir. DİM-in
bu problemin həlli
istiqamətindəki səylərini heç
bir halda yetərli hesab etmək olmaz.
Yalnız bir halda bu məsələ müzakirə mövzusu ola bilər ki, qəbulda mövcud status-kvonun dəyişməsi üçün
böyük resurslar gərək
olsun, hansı ki
hökumət də bu resursları
DİM-ə ayırmaqdan imtina etsin. TN də deyir ki, DİM gərək informatikadan
imtahan salsın ki, məktəblərdə,
valideynlərdə və uşaqlarda informatikaya diqqət daha da artsın. Son zamanlar hiss olundu
ki, TN bu istiqamətdə nəsə
etmək istəyir. Lakin görünən odur ki, onun da
mövcud qaydaları dəyişdirməyə hələlik
gücü çatmayıb.
Ümumiyyətlə, bu istiqamətdəki
araşdırmalarımız onu deməyə əsas verir ki, bu problemin
daha dərin kökləri var. Fikrimcə,
problemin uzun illər həll olunmaması hökumətin
bu sahəyə yetərincə laqeyd münasibətinin nəticəsidir.
Artıq DİM-ə və
TN-ə bu istiqamətdə
müraciət etməkdən
yorularaq innovasiya və rəqəmsal sektorun inkişafına cavabdeh olan qurumlara
- NRYTN və ASAN-a, İT təhsil
verən universitet rəhbərlərinə, Prezident
Administrasiyasının müvafiq
bölmələrinə müraciət
edirəm ki, indidən bu problemin həlli istiqamətində birgə
səylər gücləndirilsin
ki, növbəti ildən təhsil qurumları, məktəblər,
valideynlər və uşaqlar öz işlərini bilsinlər".Dünyada
günbəgün texnologiyaya
marağını artdığını
vurğulayan təhsil
eksperti Elçin Əfəndi "Şərq"ə
açıqlamasında deyib
ki, əslində bütün ixtisaslar qrupunun qəbul proqramlarına mütləq
şəkildə informatika
fənni salınmalıdır.
O qeyd edib ki, dövrümüzdə
informasiya texnologiyalarına
marağın artması
onu deməyə əsas verir ki, bu günləri
hər bir şəxsin informatika ilə bağlı ilkin təməl biliklərə sahib olması
labüddür: "Düşünürəm
ki, Təhsil Nazirliyi orta məktəblərdə informatika
fənninin tədrisi ilə bağlı müəyyən addımlar
atmalıdır. Həmçinin, qəbul proqramına da artıq informatika
fənni salınmalıdır.
Ümumiyyətlə, yaxın gələcəkdə
gözlənti ondan ibarətdir ki, qəbulla bağlı müəyyən dəyişikliklər
olsun. Və bu dəyişikliklərə
əsasən də informatika fənni salına bilər. Biz bunu dəfələrlə
təklif etmişik və yenə də təklif edirik. Əgər şəxs informasiya
yönümlü ixtisaslara
qəbul olmaq istəyirsə, burda artıq onun informatikadan imtahan verməsi məqsədəuyğundur.
Əgər orta məktəblərdə
informatika fənni ciddi şəkildə tədris olunarsa, o zaman bu fəndən
qəbul imtahanına müəyyən suallar salına bilər. Necə ki, magistratura
pilləsində informatikadan
imtahan götürülür,
eləcə də ali təhsil
müəssisələrinin bakalavr pilləsinin qəbul imtahanında da götürülə bilər. Konkret informasiya texnologiyalı
yönümlü ixtisaslar
vahid bir qrup halında birləşdirilməlidir. Yəni sırf texnologiya istiqamətləri üzrə
qəbul bu yöndə aparılmalıdır.
Fikrimcə, gələcəkdə bu istiqamətdə islahatlar həyata keçiriləcək".
Rzayeva, Məlahət.
Şərq 2021.- 10 sentyabr.- S.6.