2011-ci ildə iki stansiya
istifadəyə veriləcək
Tağı Əhmədov: "Bakı Metropoliteninin
1 milyon 100 000 nəfər sərnişindaşıma gücü var"
Dünən Bakı Metropoliten İdarəsinin rəisi
Tağı Əhmədov Yeni Azərbaycan Partiyasının qərargahında mətbuat
konfransı keçirib. Metropolitenin 20 illik inkişafı ilə əlaqədar
olaraq tədbirlər planı hazırlandığını diqqətə çatdıran T.Əhmədov
deyib ki, həmin plana uyğun olaraq tender elan olunub.
Fransanın
"Sistra" firması bu tenderin qalibi olub: "O, işləmək üçün
Koreya və Çexiya metropolitenlərindən layihəçilər
götürüb. Hazırda bu sahədə işlər gedir. Metropolitenə bu il
nəzərdə tutulandan əlavə 31 milyon manat vəsait
ayrılıb ki, bununla "Müşfiq", "Cavadxan" və
"Avtovağzal" tikintisini bu il başa çatdıra bilək. Metropolitenin
kart sistemi ilə fəaliyyət göstərməsi bizim
uğurlarımız sırasındadır. Azərbaycan MDB ölkələri arasında jeton
sisteminin birdəfəlik ləğv olunduğu yeganə ölkədir".
T.Əhmədovun bildirdiyinə görə, Dünya Bankı müəyyən
şərtlər daxilində metropolitenə müəyyən dərəcədə
vəsait ayırmaq istəyir. Onun sözlərinə görə, hazırda
Bakı Metropolitenində "28 May" metrostansiyasından başqa, digər
dərin özüllü metrostansiyaların hər birində 1 çıxış var: "Məlum
olduğu kimi, bu, təhlükəsizlik nöqteyi-nəzərindən əlverişli
deyil. Biz Dünya Bankının nümayəndələrinə göstərdik
ki, "Elmlər Akademiyası" stansiyasının çıxışı üçün birbaşa
universitetin həyətinə, "Nizami" metrostansiyasının
çıxışı üçün Dram Teatrının qarşısına, "Sahil" stansiyasının çıxışı
üçün Nəsimi heykəlinin qarşısına, "İçərişəhər"
stansiyasının çıxışının birbaşa Bulvara olması üçün yer var. "İçərişəhər"
stansiyasının Bulvara çıxışı artıq layihələndirilib. Nəzərdə
tutulan stansiyalarda isə işlər gedir və bu yaxınlarda, təxminən,
iyulun sonu və avqustun ortalarına bu işi görəcək maşın gətiriləcək.
Maşının məhsuldarlığı çox yüksəkdir. O, 1 gündə 25 metr gücə
malikdir".
Metropoliten
rəisi bildirib ki, 2011-ci ildə ən azı iki stansiya istifadəyə
veriləcək: "Azadlıq" stansiyasında tikinti işləri
davam etdirilir və yəqin ki, dekabr ayında stansiya istifadəyə
veriləcək. "Azadlıq" stansiyası Bakıda olan
metrostansiyalar arasında ən gözəlidir. Onun memarı bizim görkəmli
və istedadlı memarımız olan Elbəy Qasımzadədir. Stansiyanın
tikintisi zamanı Azərbaycanın 22 adda görkəmli memarlıq abidələrinin
mozaik şəkildə buraya köçürülməsi nəzərdə
tutulub. Müstəqillik dövründə tikilən "Nəsimi" və
"Azadlıq" stansiyaları da çox gözəldir. Ümumilikdə Bakı
Metropolitenindəki stansiyaların hər biri dünya standartlarına cavab
verir".
T.Əhmədov
bildirib ki, hazırda Elmlər Akademiyasında metropolitenin 1 idarəsi
yerləşir: "Hazırda bizim xidmət idarələrimiz paylanıb.
Şəhərdə 2, depoda isə 6 xidmət idarəsi var".
Rəis "İçərişəhər" stansiyasında aparılan təmir
işlərinə də toxunub. O bildirib ki, bu stansiya artıq təmirdədir:
"Eskalatorun biri artıq təmirə dayanıb. Növbəti eskalator
ayın 6-da gətiriləcək və biz ayın 10-12-də onu montaj
etməyə başlayacağıq. Eskalator təmirə dayansa da, stansiya
fəaliyyət göstərir. Eskalatorlar növbə ilə təmir
olunacaq. Eskalatorlarda təmir işlərinin sentyabr ayının 10-na kimi
yekunlaşacağını gözləyirik".
Onun
sözlərinə görə, Bakı Metropolitenində sərnişindaşıma
qış vaxtı gün ərzində 750000 nəfərə qalxıb:
"Dünya Bankının sədri bildirib ki, Vaşinqtonda daşınan sərnişin
Bakıda daşınan sərnişindən az qala 2 dəfə azdır. Halbuki,
orda 123 stansiya var. Nyu-Yorkda 420, Moskvada isə 178 stansiya fəaliyyət
göstərir. Amma daşınma səviyyəsində dörd stansiyanı nəzərə
almasaq, 17 stansiyanı götürməklə Bakı Metropoliteni dünya
metropolitenində birinci yerdədir. 151 şəhərdə metro
işləyir. Bu ölkələr arasında sərnişindaşınmaya görə
Bakı Metropoliteni 42-ci yerdədir".
T.
Əhmədovun bildirdiyinə görə, qatarlara 15 vaqon alınması
planlaşdırılır: "Artıq bu barədə müqavilə bağlanıb və
iyulun 15-də bizim nümayəndələrimiz vaqonları qəbul edəcək.
15 vaqonun 10-u indi, 5-i isə noyabrda gələcək. Hazırda 258
vaqonumuz var. Onların bəziləri dövriyyədən çıxarılacaq və
geridə də təzə vaqonlar qalacaq. 2002-ci ildə 25
vaqon, 2003-cü ildə 25 vaqon, 2004-cü ildə 25 vaqon, 2007-ci ildə
36 vaqon, 2008-ci ildə 25 vaqon alınıb".
Metropolitenin
ventilyasiya sistemindən bəhs edən qurum rəisi bildirib ki,
bəzən ventilyasiya sahəsində qeyri-düzgün yönləndirmələrə
rast gəlinsə də, Bakı Metropolitenində ventilyasiya sistemi
100 faiz işləyir. Biz çalışırıq ki, vaqonların özündə ventilyasiya
olsun. Hazırda bizim xidmət rəisi Almaniyadadır, bu sahədə
danışıqlar gedir, müqavilə bağlanıb və yoxlamadan keçirildikdən
sonra ordan ventilyasiya sistemlərinin gətirilməsi
planlaşdırılır".
Onun
sözlərinə görə, Bakı Metropoliteninin 1 milyon 100 000 nəfər
sərnişindaşıma gücü var: "Axşam saat 22-24:00 radələrində
metroda sərnişin olmur. Buna görə də metroda iş saatını
artırmağa ehtiyac yoxdur. Yalnız bayram günlərində ehtiyat qatar
götürür və iş saatını 1-2 saata qədər artırırıq". T. Əhmədov
bildirib ki, prezidentin tapşırığına görə, bizdə olan iki xətdən
əlavə yeni xətlər yeddi vaqonluq olmaqla tunel altı metrlik
olmalıdır. Bizdə tunellər hazırda 5,5 metrdir. 5,5 metrlik tuneli təzədən
bərpa etmək çətin olur. Bizdə 6 metrlik tunel "28
May"-"Xətai" tunelidir.
T.Əhmədov
gün ərzində metrodan nə qədər sərnişinin istifadə
etdiyini də bildirib . Onun sözlərinə görə, hər gün
750 min sərnişin metrodan istifadə edir.
Nəsimi
Şərq.- 2009.- 4 iyul.- S. 6.