Dost itkisi
yaman imiş...
Səsinə elə vurulmuşdum ki, eşitməyəndə
itiyi itmiş kimi narahat olurdum. Onunla nəfəs-nəfəsə
dayanıb söhbət
eləmək mənim
üçün milyonlara
dəyişilməz idi.
Olduqca sadə,
mehriban, düz danışan, sazın-sözün
vurğunu, muğama və klassik aşıq müsiqimizə
bağlı olan bir insanla daim
təmasda olmaq mənim üçün əvəzsiz idi. O, fikirlərimin
dəstəkçilərindən biri idi. Aşıq sənətinin
ən yaxın araşdırıcısıydı. Elmi-publisistik yazıları
ilə mütəmadi
olaraq mətbuat və internet portallarındakı
yazıları əksəriyyətimizə
tanışdır. Klassik aşıq
sənətimizin aparıcı
aşıqlarından, Dədə
Qorquddan tutmuş bu günə kimi əksər aşıqların ənənəvi
sənətkarlıq xüsusiyyətindən,
ifa taktikasından, elmi açıqlamasından
çox yazmışdı.
Arada mənə dəstək olaraq aşıq sənətinin yaşaması
üçün onun bir elm kimi elmi-təcrübi
yolla tədrisini əsaslı şəkildə
şərh edərək
sözünü deyirdi.
Bir dəfə dedim ki, Lətif
müəllim nə yaxşı ki, sən varsan. Mən bu sahədə səninlə güclüyəm.
O da qayıtdı ki, aşıq sənətinin yaşaması
bu xalqın tale payıdır. Bu işdə
Allahın, dövlətin
və ağzına su alan aşıqların dəstəyi
vacibdir. Sual oluna bilər ki, ay Lətif müəllim, aşıq
deyilsən, bəstəkar
deyilsən, bu sahədə bir manat da olsa,
qazancın yoxdur, səni nə vadar edir ki,
belə çətin
bir yükün daşıyıcısına çevrilmisən?
Bu qədər qəzet və jurnalist bolluğunda onların da işini sən görürsən. Cavabında hər
bir qeyrəti, vicdanı, milli şüuru, əqidəsi
olan kəs toxunduğum həlli vacib məsələlərə
mənim kimi reaksiya verməlidir. Yoxsa, nəyimə gərəkdir - deyib kənara çəkilmək
bizə yaraşarmı?..
Onunla sazdan, sənətkarlıqdan söhbətimiz
tez-tez olurdu. Aşıq Əkbərin,
Aşıq Kamandarın
qeyri-adi ifaçılığını
və təkrarsızlığını,
xüsusi və əsaslı şəkildə
qiymətləndirirdi. Bu
illərdə yubileyləri
keçirilən ustad
aşıqlarımızdan Əkbər Cəfərov
haqqında edilən hörmətsizliyə görə
kimləri isə möhkəm qınayırdı.
Mənim “Təzadlar “qəzetində dərc olunan “Böyük sənətkara hörmətsizlik...”
adlı tənqidi məqaləmi oxuyandan sonra elə bil ki, bir
balaca hirsi soyumuşdu. Mənə təşəkkürünü bildirib dedi ki,
Məhərrəm, bu
məqaləni böyük
çəsarətlə öz
qəzetində dərc
edən Asif müəllimə gərək
öz minnətdarlığımı
bildirəm. Allah belə qeyrətkeşlərimizə
uzun ömür versin. Haqsızlıqla, xəyanətlə barışmaz insan idi. Efirdə hansısa naşı
bir aşığı
bəh-bəhlə tərifləyən
aparıcını qəbul
etməzdi. Son günlər sazbənd Xudunun düzəltdiyi sazların əksəriyyəti
saz-solo ifaçılığına
uyğunlaşdırıldığı barədə də məqaləsi dərc edilmişdi. Az sonra usta Xudunun oğlu
Fərman da onun sözünün həqiqiliyini efirdə bir daha təsdiqlədi.
Dekabrın 24-də, səhər saat 9:00 radələrində oğlu
Talehin ağlaya-ağlaya
telefonda “Atam rəhmətə getdi” deməsi sanki dünyanı başıma
fırlatdı. Qəhər, göz yaşları
məni nə qədər boğsa da, artıq dostumun döyünən ürəyi dayanmışdı.
Halbuki onunla birgə çoxlu planlarımız
vardı, hamısı
yarımçıq qaldı.
Sonuncu görüşümüzdə
mənə dedi ki, daşkəndli Aşıq Nəcəf inifaçılığına dair bir yazı
hazırlayıram, sözün,
məsləhətin nədir?
Əlbəttə, Lətif Həsənov kimdənsə nəyisə soruşurdusa, yüz ölçüb, bir biçirdi. Onun yazıları kiminsə yazdığının, dediyinin təkrarı yox, özünün ağıllı və elmi araşdırmasının məçmuyu idi. Ən çox dostluq etdiyi alimlərdən biri də f.e.n, fəlsəfə doktoru Elxan Məmmədli idi.
Dekabrın 24-də hər ikimiz əziz dostumuzu Məhəmmədli qəbiristanlığında göz yaşlarımızla dəfn edib, suçlu insanlar kimi ayrılırıq. Təzəcə evə daxil olub mənə 427-22-23 nömrədən zəng vurulub-vurulmadığını soruşuram. Bugünkü hadisələri sanki yuxu bilirəm...
Əsl dostum, Ulu Tanrıdan sənə rəhmət diləyirəm.
Məhərrəm Hüseynli,
aşıq, şair-publisist
Təzadlar.- 2013.- 28 dekabr.- S.11.