Mayalıların və norveçlərin
təqvimi Qabıssan qayalarında və xalça işarələrində
Şakir Qabıssanlı dünyada yeganə şəxsdir ki, 17 ölkədə olan qayaüstü rəsm, işarələri və onlarla vəhdətdə xalça işarələrini, predmet yazılarını sərbəst oxuya bilir.
Həmin 17 ölkənin hər birinin
ayrılıqda sifarişini qəbul etməyə
hazırdır. (Kanada,
Fransa, Perm, Ural, Danimarka, Hindistan və başqaları)
Bakı
şəhəri: AMEA-nın Coğrafiya İnstitutunun
doktorantı.
Shakir
Gabissanly is the only person who can read fluently pictures on stones, signs
and in connection with carpet signs, thing writtings in seventeen countries.
He is ready
to accept suggestions of the seventeen countries.
(Canada,
France, Perm, Ural, Denmark, India and so on)
Baku:
Azerbaijan National Sciences Academy-doctoral candidate of Geographical
İnstitute.
Mob.(050)338-95-39
Mayalıların, norveçlərin təqvimlərinin
mayası, kökü Qabıssandadır. 2012-ci ildən
başlayaraq dünyanın başı üstündə qara
bir kabus, təqvim kabusu dolanmaqdadır. Bu
kabusun, nədənsə, mənbəyi sual altında
olduğundan dünya bir çaşqınlıq içərisində
silkələnməkdədir. 2012-ci il
21 dekabr dünyanın sonudur deyə, Qərbdən
dünyamıza qara, tükürpədici bir qaranlıq səs
və söz gəldi. Demək olar ki, hamı bu
fikirlərlə barışıb məyusluğa
qapıldı. Təəssüflər
olsun ki, buna qarşı heç bir əsaslandırıcı
arqument qoyulmadı. Səbəb isə təbii
idi. Çünki bəşər tarixinin
haradan, nədən, nə zaman başlanması tarixçilərin
subyektiv baxışlarından kənara
çıxmamasından doğulurdu. Təəssüflər
olsun ki, bəşər tarixinin ilkin qapısı olan həmin
suala bu qapıya düşən açarın
tapılmaması idi. 1186-ci ildə istər
N.Gəncəvinin, istərsə də Ə.Xəqaninin əsərlərində
belə bir tufanın olması haqqında məlumatlar ilkin
olaraq yazılmışdı. Hər iki
dünya şairi həmin ilin iyul ayında dünyanın sonu
olması eyhamını zamanlarında yaşamışlar və
ona inanmışdılar. Lakin onların
fikirlərinə görə, həmin gündə xırda belə
bir yel də olsun əsməmişdi. Demək,
min ildən sonra hansı bir qüvvə təkanındansa bu məsələ
yenidən bəşəriyyətdə bir qeyri-adi mənəvi
zəlzələ yarada bilmişdir. Nəticə
etibarilə fəlsəfədə olan bir terminə əsasən,
“hər şeydən, hər nədən var termini”. Yəni hər bir əfsanədə böyük həqiqətlər
vardır. Ancaq buna baxmayaraq, ikinci bir səs
yenə də Qərbdən tüğyan etməyə
başladı ki, bu da norveçlərin təqvimi oldu (22
fevral). Bütün bunlar heç də təsadüfi
deyil, sırf zərurətdən doğulan, lakin mahiyyəti
ortaya qoyula bilməyən bir həqiqətlərdir. Diqqətlərini
bu kabusa yönəldən, bəşər övladları! Bütün bunları ideoloji düsturlarla, arqumentlərlə
təhlil edib, ortaya qoymaqla bu qara kabusa təbii şəkildə
son qoyacağıq. Bunları yazarkən
Qabıssan (Qobustan) qayalarından, qayaüstü rəsm,
işarə və yazılarından (Gəmi Qayadan) sanki bir səs
gəldi. Axtardığımız təqvimlər uzaqda
deyil, mənim 1300 il dondurulan, oxunmayan
daşlarımın üzərindədir. Onu
sizlərə çatdırandan sonra dünyanın
açılmayan çox sirləri aydın olacaq. Bu qaranlıq sirləri açmaq üçün
ilkin olaraq Mayalılar dediyimiz nəsillərin təqviminin əsasının
haradan doğulmasına, haralara mənəvi şəcərə
kimi yayılmasına nəzər yetirək. Bütün bunları bilmək üçün
dünyanın 17 ölkəsində olan qayaüstü rəsm
və işarələri oxumaq, açmaq lazımdır.
Açılanda bu təqvimin ana vətəni birbaşa sizləri
Qabbısan (Qobustan) qayalarına, Gəmi qayasına gətirəcək
və göstərəcək ki, baxın, mən burdayam. Mən ilkin təkanımı buradan (Şərqdə)
alıb, sonluğumu Qərbdə tapmışam, şamanlarda,
mayalılarda tapmışam. Bu səs-küyün
əsas səbəbi isə mayalıların özlərinin əcdadlarını
axtarmasındadır. Bütün bunlar
yeddidən-yetmişə açılmayan digər bir təqvimin
sonunun mahiyyətindən doğulur ki, bunların
açmaları ilahi bir qüvvəyə məxsusdur. Bu qüvvə isə biganəliyin məngənəsində
sizlər tərəfindən sıxılır və əzilir.
Yəqin etmək üçün Quran ayələrindən
birini sizlərə təqdim etməli oluram.
Bəqərə
151
(Bu qiblənin
təyin edilməsi də) sizin aranızda (mələk və
cinlərdən deyil) özünüzdən cins və dili
sizinlə bir olan) sizə daim bizim (tovhid) nişanə və
ayələrimizi oxuyan, sizi (ruhunuzu) paklaşdıran,
inkişaf etdirən, sizə (səma) kitabi (nı)
və hikməti (şəriət hökmlərini və əqli
maarifi), eləcə də əvvəllər bilmədiyiniz
şeyləri öyrədən (insanı) peyğəmbər
göndərdiyimiz kimi (nemətdir). Demək
yaşadığımız cəmiyyətdə ilahi vəhylərə
söykənən şəxslər olacaq.
Yazdığım bu ayə dünyanın ilkin bəşəri
təqviminin yaranmasının kod açarıdır ki, ilkin
sivilizasiyamıza qapı açmışdır. Bu kod
açarı isə Peyğəmbərlərin İmamı
İbrahim dini, bu dindən doğulan dövlətçiliyin və
bu dövlətçiliyin ideologiyasından doğulan
svilizasiyanın qapısıdır. Bunun da
vətəni dünyanın ilk dövləti Alban dövləti,
onun təqvimi azərilərə (oda sitayiş edən atəşpərəstlərə
azərilər demişlər) məxsusdur ki, vətəni Azərbaycandır.
Bu da Şəms təqvimidir. Fikrimizi təsdiq etmək üçün
lüğəti-terminlərə üz tutaq. Ona görə üz tutaq ki, sözlər mahiyyətin
açarıdır. 1. Nəsiminin dili ilə desək:
“dünyanın zatı isimlərdə, bəyani isə hərflərdədir”
Bu baxımdan, onu da bilmək lazımdır ki, istər
Qabıssan qaya rəsmləri, istərsə də Qabıssan
xalça işarələri, dünya bilsin ki, yazı olmayan
dövrdə peyğəmbərlərin diktəsi və bu
diktədən doğulan rəsm və işarələrdir. İlahi qüvvələrdən doğulduğu
üçün ilahi qüvvə ilə də açılmalıdır.
Bu qüvvə elmi qüvvələrdən dəfələrlə
güclüdür. İndi isə söz
açarları ilə mayalıların təqvim mahiyyət fəlsəfəsini
ortaya qoyaq. Bununla da yazdıqlarımıza
qəti təsdiq gətirək.
1) Azər
- od atəşgah, oda qulluq edən mələk
(dini); kəyanda (İranda) günəş ilinin 9-cu ayı
(22 noyabr -21 dekabr).
2) Azəri
- oda sitayaş edən atəşpərəst, oda aid olan azərbaycanlıların
bir adı, azər ayına məxsus olan, azər ayında olan
(Bax. Ə.F. lüğəti, səh. 15-16. Budur mayalıların təqvimi dediyiniz təqvim).
Mayalılar bu təqvimin, yəni 21 dekabr sonunu
bilir, əvvəlini isə bilmirlər.
Ona görə ki, əvvəli onlara aid deyil, azərilərə
aiddir, doğulma evi isə Qabıssanda və Təbrizdə
olub. Şərqdə doğulan təqvim, şəcərə
sonluğunu Qərbdə tapmışdır. Ona görə də M.İsgəndər e.ə 331 də
(Marafon döyüşündən sonra, III Daranı məğlub
etdikdən sonra kəyanda şahənşah məkanımız
(İranda) orada olan bütün atəşgahları
yandırdı. Ona görə ki, onlar Dara
tərəfindən yaradılan süni atəşgahlar idi.
Təbii atəşgah isə Bakidə idi
(Bakı) Baki - ağlayan, aləm yeri, hüzn yeri, ağı
deyilən yer, yəni atəşgah deməkdir. Ümbaki
isə ana Baki, yəni Qabıssan qayaları (Bax: Şakir
Qabıssanlının əsərlərinə, 7-ci cild). Bakı atəşgahını isə düz bir ildən
sonra M.İsgəndər ziyarət etdi. Fikrimizi
təsdiq etmək üçün N.Gəncəvinin “İsgəndərnamə”
əsərindəki beytlər istinad edək.
And olsun
İbrahim Sufiyə,
İman gətirdiyim
haman sufiyə,
İbrahim
dinini doğru yol bildi,
Atəş sözlərini dillərdən sildi.
Aqillər
məsləhət gördülər ona,
Oradan tərpənsin Azərbaycana.
Bəli, İsgəndər heç də tarixçi
alimlərin düşündüyü işğalçı
kimi deyil, Quran ayələrinə görə, ziyarətə gəldi
Azərbaycana.
Ona görə ki, İbrahim dinin mənəvi
ideologiyası Qabıssan qayalarında
yazılmışdır. Y.Sezar, XII legion
da, başqaları da buraya döyüşə deyil, məhz
dünya ziyarətinə gəlmişdir. XII
legionun öz əlləri ilə burada çəkdiyi
xaç şəkli buna əyani misaldır.
Xaçın ana simvolu “Ma”, Atəş, Xaki, Baddır (Su, od torpaq və külək) .Yəni maddi
varlığın, ali varlığın doğurduğu ilkin
bəşəri torpaq, məkan. Həmin maya təqvimi isə
Qabıssan qayaların da və xalçalarında
bütöv şəkildə, tam şəkildə (22 noyabr)
xalçada 22 xətt, 21 dekabr həm xalça da, həm də
Qabıssan qayalarında indi də göz oxşamaqdadır,
şamanların dua etməsi işarəsi ilə vəhdətdə.
Yekunlaşdırıcı fakt kimi Şaman və
mayə sözlərinin mahiyyətini açmaqla bir daha təsdiq
edici amili ortaya qoymuş oluruq. “Şam”
dünyanın ilkin toponimi olmuş bəşəriyyət
ilkin təkanını bu toponimdən almış yeddi iqlim
boyunca altı istiqamətdə dünyaya səpələnmişdir
(Qabıssan qayalarında bunun işarəsi real şəkildə
qalır). “Dədə Qorqud” dastanında
yazıldığı kimi, Bayandır xanın Şamı
künhu dünyanın son nöqtəsinə
yayılmışdır”
Şam - Şəm İbrahimin Günəşə
üz tutmasının, bütpərəstlərdən
uzaqlaşmasının, oda atılmasının, oddan salamat
qurtarmasının simvoludur. Yerdəki rəmzi isə, ilkin od Atəşgah oldu. Buna görə
də bu yerə Şam dedilər, həmin Şam
bağlandı Şamaxidə Dədə Günəşə.
Şaməxi isə Süryada (Suriya) Şama,
buna isə Əqsayi Şam dedilər, yəni uzaq Şam. Uzaq Şam isə bağlandı Qərbdə
Şamanlara. Şamanlar isə vəhdətə
bağlandı mayalılara. Mayalılar isə
bağlandı, muğamlarımızın şah şöbəsi
“Mayə”yə. Şərqdə doğulan
Şam, sonluğunu Qərbdə tamamladı. Ona görə ki, Quran ayələrinə görə,
Allah Adəm nəslinə dünyaya yayılın
xeyir-duasını verməmişdir. Nuh
tufanından sonra xeyir-dua edib “yayılın dünyanın hər
yerinə” deyib. Bu yayılma isə Azərbaycan
mayəsindən doğulan təqvimi ilə yayıldı
dünyanın son nöqtəsinə.
“İsgəndərnamə”:
Bu yeddi
budaqlı altı cəhətli,
Dövranı, meydanı, yeri vüsətli.
Yaxud, Ə.Xəqaniyə
görə:
Bu yeddi
çəmənə yaşıllıq verən
Ey altı gəlini al bəzəndirən.
Yeddi iqlim boyunca altı istiqamətdə yayıldı bəşəri
şəcərəyə. Bunun isə rəmzi
ana qayəsi Qabbısan qayaları muzeyinin girəcəyində
yenə də göz oxşamaqdadır. Şaman
- başında papaq, papağın bir tərəfində yeddi
xətt, digər tərəfində isə altı xətt, -
dediklərimizi, yazdıqlarımızı qeydsiz, şərtsiz
təsdiq edir. Quran ayələrinə görə, Rəbbi
İbrahimə dedi: “Ey İbrahim, arvadlarından birini,
övladlarından birini götür get Kəyana (Kənana),
orada sənə böyük nəsil və böyük, hədsiz
var dövlət verəcəm”.
Elə də oldu. Ə.Caminin fikri ilə desək, Yəqub
nəslinin qarışqanı saymaq olur, Kəyandan, “Şama”
qədər olan sürülərini sayıb-qurtarmaq olmurdu.
Mayalıların təqvimi dediyimiz bu təqvim
dünyanın (əlbəttə, zamanında) ilk təqvimi
olub, Novruz təqviminə qədər olmuşdur (Şəms
təqvimi, azərlərə məxsus). Novruz
təqvimi İbrahim dinindən doğulan bir təqvim kimi
köhnə təqvimi inkar etməklə adından
göründüyü kimi, yeni gün və yeni təqvim kimi
yenə də Şərqdə, Azərbaycanda
doğulmuşdur (Hər iki Azərbaycanda). İlkin tarixə görə, Azərbaycan ilkin din
ölkəsi, Kəyan (İran) isə Şahənşahlıq
məkanımız olmuşdur. Zamanında
yeddi dövlət, yetmiş iki xalq olmuş Kəyana
(İrana) tabe olmuşdur. Ona görə də
Kəyan padşahı III Dara dini bayramlarda belinə yeddi
qızıl kəmər bağlayırdı. E.ə 331-də Marafon döyüşündən
sonra ilk dəfə bu kəmərləri dünya şahənşahı
kimi İsgəndər bağlamışdır (Kəyan
Günəşi İsgəndər). Ona görə də Novruz yeni
gün, yeni təqvim kimi əlamətləri ilə
bütün dünyada vardır. Əsas əlamət isə od olmuşdur.
Dünya şöhrətli alim, səyyah Tur Heyerdalın
dediyi “Navruz”, bu ki, əlamətləri ilə Narvegiyada da
vardır (Norveç). İndi isə keçid alaq
Narvegiyalıların 2013-cü ilin noyabrında
qaldırdığı, səksəkəli, dünyanın
dağılması təqviminə. Yəni
fevralın “22” də dünyanın sonu, necə deyərlər,
İsrafilin “Sur” düdüyünün (şeypurun)
çalınacağı günə. Təbii
ki, sonra da yeni bir Şeyx Nəsurullah dünyaya gəlib
ölüləri dirildəcək. Çox
gülməlidir.
Maraqlıdır ki, norveçlilərin
qaldırdığı səs-küylü təqvimin də
mayalılardan fərqli təqvimi, sonuncu ayı deyil, əvvəlki
ayının işarəsi verilmişdir. Bunlar təbiidir.
Əlbəttə, mənim baxışlarıma
görə, bu tarixi təqvim xalça naxışlarında,
tarixşünaslıqda özünəməxsus dəst-xətti
ilə vardır. Sadəcə, həmin təqvim
22 fevral, 22 mart ayı və günləri daxilindədir (həmin
işarə xalçada saylarla, xətlərlə
qövsün içərisində verilmişdir). Bu təqvimin Narvegiyaya haradan bağlanmasını
önə çıxartmaq üçün növbəti
lüğəti-terminləri irəli çəkək.
1) Dəlv
- 2-ci mənası ilə Kəyan (İran) Şəms ilinin
11-ci ayı (22 fevral - 22 mart).
2) Dəlq
- dərviş və zahidlərin geydikləri köhnə və
yamaqlı paltar.
3) Dəlil
- nişan, əlamət. (Bax.
Ə.f.lüğ. səh 142.)
Bu lüğəti terminlər də bu təqvimin
tarixini altı, səkkizinci minilliklərə bizi aparır. Daha
doğrusu, bu təqvimlərin azı altı, səkkiz min illər
tarixi vardır. Bunlar da işarə verir
ki, mayalıların buradan getməsi 1-ci təqvim tarixinə,
Narvegiyalıların getməsi isə 2-ci təqvim tarixinə
bağlanmasını dəlil kimi ortaya qoyur.
Norveç alimi T.Heyerdalın Qəbələdə və
Şəkidə “Navruz-Navruz” deməsi bir daha dediklərimizi təsdiq
edir. Alim Azərbaycanda olarkən Novruz bayramını
müşahidə etmiş və bunların əlamətlərinin
vətənində olmasını xüsusilə
vurğulamışdır.
Novruz -
baharın ilk başlanğıcı olub, əsasən mart
ayının 22-nə təsadüf edən yeni il
bayramı. (Bax. Ə.f.lüğ.
səh. - 484)
Lüğəti-terminlərə əsasən (bu həqiqətən
belədir) Novruz yeni gündürsə, əlbəttə,
bizim tariximizlə bağlı, deməli, köhnə təqvimlərimiz
də Şəms və Dəlv təqvimlərimiz olub. Məntiqi nəticəyə
görə də Norveç və Maya təqvimlərini
bir-birindən ayrılır. Mayalıların
təqvimi qədimliyi ilə norveçlilərin təqvimini
üstələyir. Ümumiləşdirici şəkildə yazdıqlarımı
təsdiq etmək üçün, dünyanın on yeddi
ölkəsində olan qayaüstü rəsmləri bir-bir
müşahidə edən T.Heyerdalın altı dəfə Azərbaycana
gəlməsinə nəzər yetirək. (1984-1996-cı illər), 1984-cü ilə qədər
Sovet hökuməti onun buraya gəlməsinə icazə
vermirdi. Nəhayət, ABŞ-ın
prezidenti işə qarışıb icazə aldıqdan sonra
Azərbaycana böyük alim gələ bilir.
Dünyanın tanıdığı T.Heyerdal
altıncı gəlişində Qabıssan qayalarında
yüzə qədər qatlama, əyri qayıqlara baxdıqdan
sonra əllərini yuxarı qaldıraraq “mən təslim”
sözlərini deyir. Tərcüməçi də əllərini
onunla yanaşı qaldıraraq həmin sözləri tərcümə
edir. Yəni bu qayıqlar dünyanın ən
qədim qayıqlarıdır. Şumerlərdən
də əvvəlki dövrün, qədim
qayıqlarıdır.
Özü də bu qayıqlar ilk dəfə olaraq
qamışlardan hazırlanmışdır. Qamışlar
uzaqda deyil bu yaxınlarda olmalıdır, deyərək
T.Heyerdal israr edir. İşarə verir ki,
bu qamışlar olan ərazi tapılmalıdır. Mərhum akademik B.Budaqov söyləyirdi ki, “bu
qamışları Hacıqabuldan tapdıq. Çox uzun və qalın qamışlar idi”. T.Heyerdal qamışların bir həftədə
şişib parçalanması iddiasını edən alimlərə
sübut etdi ki, qayıqlar nəinki bir həftə, düz 101
gün suda qalmaqla öz keyfiyyətini itirməmişdir.
Bu qayıqlar isə tarixin yeni əlçatmaz
bir koduna qapı açmış oldu. Bu
kod da Nuhun tufanının məhz bu ərazidə olmasına təsdiq
gətirdi. Bəli, tufandan cəmi səkkiz adam salamat qurtarmışdır. Nuh,
arvadı, üç oğlu və üç gəlini.
(Muğlar - səkkizlik. Bax.
Udin Azərbaycan lüğətinə). Məhz bu üç oğlun nəsli, Yafəs
oğlu Türk orta Asiya istiqamətində, 2-ci oğlu Sami nəsli
Təbriz, Misir, Hindistan istiqamətində, Hami nəsli isə
Dağıssandan Sibirə tərəf şəcərə
yollarını yaymışlar. (Digər
bir əks arqument var ki, dünyaya məhz yeddi iqlim boyunca
altı istiqamətdə paylanma, səpələnmə, şəcərə
yolları buradan cızılmışdır. Norveçlilər də həmin qatlama qayıqlarla
buradan Volqaya üzmüş, Volqadan Şimala piyada yolla üz
tutmuşdur. Alimin qeydlərinə görə,
onlar buradan iki min nəfə çıxmış, Alyaskaya qədər
600 nəfər salmat qalmışlar. Norveç
təqvimi də (Novruzla vəhdətdə) məhz buradan
aparılmışdır.
Hər iki təqvim əsasında bağlanır ki,
bunların da əsas qayəsi məhz ilkin sitayiş mənbəyi
Günəş olmuşdur. T.Heyerdalın da nəzərindən
bu işarə qaçmamışdır. Qeyd etmişdir
ki, Qabıssan qayıqlarından fərqli olaraq, Misir, Şumer qayıqlarında “Günəş”
dorda çəkilmişdir. Qabıssan
qayıqlarında isə Günəş şəkli uc hissədə
verilmişdir. Qabıssan
xalçalarında da (Mərəzə) Günəş
qayığın uc hissəsində verilmişdir. Bunların da fərqi ondadır ki, uc hissədə
olan Günəş şəkli daha qədimliyə işarə
verir və bu qədimliyi təsdiq edir. Günəş
isə həm Şəms (Azərilərin Şəms təqvimi,
mayalılarla vəhdətdə) təqvimi, həm də “Dəlv”
təqvimi sufilərin ilk təqvimləri dünya tarixində
gen yaddaşı simvollarından biri və əsası
olmuşdur.
Mayə - zat, səbəb, təməl. (Bax. Ə.f.lüğ. səh. 324).
Nəzərə almaq lazımdır ki, bu lüğət
farslardan əvvəl “Pars”ilərə məxsus olmuşdur (Yəni
zahidlər, abidlər, dərvişlər məkanına). Dünyanın
predmet, tarixi yazılarından sonra Pars əlifbası
dünyanın ilk əlifbası olmuşdur. Molla əlifbamız, əski əlifbamız. Pakistan, Əfqanıstan da o zamanlardan bu əlifba ilə
yazmışlar) Şərq ölkələrinə bu əlifba
da bir mərkəzdən yayılmışdır. Bu əlifba Azərbaycanda olanda Misirdə heroqlif
yazıları olmuşdur. Şəms təqvimi
təsdiq edir ki, ulduzşünaslığın,
astronomiyanın (astrologiya ilə vəhdətdə) əsası
burada qoyulmuşdur. Şəms təqvimi qəbilə,
tayfanın təqvimi deyil, ilkin svilizasiyanın
yaratdığı ilk dövlətçiliyin təqvimi
olmuşdur.
Deməli, istər mayalıların, istərsə də
norveçlilərin uyduruduğu bu qara kabus tarixi zərurətdən
doğulan bir cəfəngiyyatdır desək, heç də
yanılmarıq. Dünyanın dağılmasına və
onun zamanına isə başqa bir prizmadan yanaşmaq
lazımdır.
Bunun da başlanğıc əlamət mahiyyəti yeddidən-yetmişə
düsturu və onun mifoloji fəlsəfəsidir. Dünyanın
dağılmasını “əraf” sürəsində
yazılan əvvəlki svilizasiyalarının dağılma
tarixi ilə bağlı olan məsələdir. Bu isə ayrı bir mövzunun elementləridir ki, bu
haqda da məntiqi mühakimələr irəli sürmək
heç də çətin deyil. Onu da
qeyd etmək lazımdır ki, ilkin svilizasiyamızın elmi
qapısı Günəşə üz tutma və ulduz
sisteminin dərk olunması ilə başlamışdır.
Bütpərəstlikdən uzaqlaşıb
Günəşə, Aya və Ulduza üz tutan isə bəşəriyyətin
ilk peyğəmbərlərindən biri olan İbrahim
olmuşdur. İlk dəfə o, irəli
sürdü yeri və göyü, ulduz sistemini həyat mənbəyi
kimi yaradıb bizə bəxş edən Rəbbimiz vardır.
Bu ideyanın həyata keçməsi Zərdüşt
dediyimiz, İbrahimə p.ə düz on altı ilə başa
gəldi. Min bir məşəqqətdən
- onun qalibiyyətindən sonra bəşəriyyət tək
allahlığa keçid almaqla ilkin dinə və bu dindən
doğulan ilkin svilizasiyaya qapı açdı. Həmin
dövlət də ilkin elmi təqvimini yəni “Şəms” təqvimini
sonra isə “Dəlv” təqvimini yaratdı və Novruz bayramını ilkin maddi
varlığın (çarın, dördlüyün)
yaranmasını önə çəkməklə dövlətçiliyin
maddi və mənəvi ideologiyasını ortaya qoymuş
oldu. Tarixin ilk qapıları
açılmasın deyə elmin mürtəce qüvvələri
onun hansı millətə mənsub olmasını gizlətməyə
çalışdılar və çalışırlar da.
Fikrimizi təsdiq etmək üçün, yeni bir bəşəri
fikrin partlayışa səbəb olmasının
qarşısını almaq üçün Quran ayələrinə
üz tutaq və dünya fəlsəfəsinin klassiklərinin
fikirlərini önə çəkək.
Quran Bəqərə
- 140
1)
Deyirsiniz ki, İbrahim, İsmayıl, İsak (Yəqubun nəvələri
olan) Əsbət yəhudi ya da xaçpərəst olublar.
De: siz
daha çox bilirsiniz yoxsa Allah (ki onların yəhudilik və
xaçpərəstlikdən uzaq olduğuna şəhadət
vermişdir və siz bunu bilirsiniz və gizlədirsiniz?) Allah tərəfindən
yanında olan (hər hansı) bir şəhadət gizlədəndə
daha çox zalım kim ola bilər? Allah etdiyiniz əməllərdən əsla qafil
deyildir.
Bəli, cəmiyyətin müəyyən təbəqəsi
İbrahimi Yəhudi, müəyyən təbəqəsi isə
xaçpərəst saymağı ilə ayəyə görə,
büsbütün yanılırlar. (İncildə
saxtalaşdırılan ayələr fikrimizi bir daha təsdiq
edir).
Bəs onda kimdir İbrahim? Ayələri önə
çəkib bildirirlər. “Hənəfi”,
“Həqə” pərəst. Bəs bunu necə
başa düşək və bu sözlərdən onun
hansı qövmə mənsub olmasını təyin edək?
Bunları açmaq üçün N.Gəncəvinin “Leyli və
Məcnun” əsərinə istinad edək:
Məcnunun ulduzlarla söhbəti.
Gördü
ki, buxardan olan ulduzlar,
Qaçışıb tutmayır fələkdə qərar.
Bildi ki, xəyalın
səfası çoxdur,
Amma ki, dərdinə dəvası yoxdur.
Üz
tutub yalvardı aşiq bir daha,
Hər dərdin çarəsi böyük Allaha.
Diqqət
yetirin növbəti beytlərə;
Həqə
gəlin kimi gurub duvağa,
Durmuşdu Hənəylə qulaq-qulağa.
1) Həqə
- bir ulduz adı. (Bax. Ə.f.lüğ.
səh. 716)
2) Hənə
- astronomiyada ulduz adı. (Bax. Ə.f.lüğ. səh. 726)
Bunlardır İbrahim Hənəfi və Həqəpərəstdir
sözlərinin və onun kimə mənsub olmasının kod
açarları.
Ulduzlara
üz tutan, Leyli adının mənası gecə və
gündüz, Günəş və Ay olan, bunlara üz
tutduğu üçün on altı il tərki
dünya olub, çöllərə düşən Zərdüşt
dediyimiz İbrahimdir. Buna görə də ilk dəfə
olaraq onu Məcnun (həqiqi Məcnunun mənası dəlicəsinə
sevən deməkdir) adlandırıb nə toya, nə də
yasa buraxmırdılar. (Bax. Xalq mahnılarına).
Ulduzlara (Həqə, Hənəfi) ilk dəfə üz
tutan məhz atəşpərəstlər olub ki, onların da
vətəni o taylı, bu taylı Azərbaycan olmuşdur. Məhz
İbrahim dini qələbə çaldıqdan sonra
dünyanın ilkin yeddi dövləti və yetmiş iki
xalqı onun dinini qəbul etmişdir. Zamanında
dünya hökmdarı III Daranın ulu babası Gəctəb
(Gəştasib) tərəfindən (Çin, Hindistan, Misir,
Rum, Kəyan, Məqduniyyə (Makedoniya), Zənd və Gərd
(yəni od, fələk evi ölkələri).
Bu dinin də ilkin təqvimi məhz, Şəms təqvimi
olub. Bu ölkələrə simvol kimi
aparılmışdır. Bu baxımdan,
mayalılara və narvegiyalılara minnətdar olmaq
lazımdır ki, belə bir axtarışda olan mahiyyətin
qapılarının açılmasına təkan vermiş
oldular.
Sonra isə unudulan, çoxdandır oxunmayan Azərbaycan
xalq mahnısı ilə fikirlərimi bitirirəm.
Əkinçiyəm,
biçinçiyəm
Bu
qışı burda, bu qışı burda,
Keçmir
Mədarım.
1) Mədar
- mərkəz, istinad nöqtəsi, çıxış
nöqtəsi, özəl - təməl.
2) Mədari
- sərətan - coğrafiyada; Xərçəng tropiki. (Bax. Ə.f.lüğ. səh.
339).
İstər qayaüstü rəsmlərdə, istərsə də xalçalarımızda bir şəkil daha heyrətləndirici fakt kimi qarşımızda durur. Ağac şəkli və mərkəzində xərçəng şəkli. Bu şəkil isə yazdıqlarımıza sanki qızıl bir möhür vurur. Bu elə bir möhürdür ki, üstündən min illər keçməsinə baxmayaraq, silinməz şəkildə mənəvi tariximizin hakim sübutu kimi qalmaqdadır. Şəkilin mənasının biri bəşəriyyətin təkan nöqtəsi kimi buradan Qabıssandan (Bakı Dərbənd, Şəki Şirvan şəhəri ərazisinə mənsub. Bax. L.Kərimovun əsələrinə) təkanını alıb xərçəng kimi dünyaya yayılmışdır. Təbii ki, bu yayılma da gen yaddaşına sahiblik kimi öz təqvimlərini, atəşpərəstlərin kəşf etdikləri təqvimləri özləri ilə aparmışdır. Tarix sanki bir yumaq, bir kələfidir. Kələfin o biri ucunu tapmaq üçün gərək min bir düyünü açmaq qabiliyyətinə malik olasan. Bunun yenilməz təkanına təkcə elmi baxışlarda deyil, Allahın verdiyi güc ilə vəhdətdə açmaq olar.
Şakir
Qabıssanlı (Həmzəyev),
AMEA-nın
doktorantı, Bakı İdarəetmə və Texnologiya
Kollecinin tarix-fəlsəfə müəllimi
Təzadlar.-
2014.- 14 yanvar.- S.12-13.