Aktrisa Sona
Yaxud, həyatdakı
və səhnədəki
ana obrazı
Sona Mikayılovanı tamaşaçılar
“Onun bəlalı sevgisi” filmindən Xalidə obrazı ilə tanıyır. Aktrisa “Yuğ” dövlət teatrında çalışır. Afaq
Məsudun “Can üstə”
əsərinin tamaşasında
oynadığı Xədicə
psixoloji dramatik janrlı roluna görə “Qızıl
Dərviş” mükafatı
alıb. Əslində
onunla görüşümüzün
səbəbi bu deyildi. Aktrisa ilə bir vaxtlar
Moskva Dövlət Kinematoqrafiya İnstitutuna seçilib göndərilən
15 nəfərdən biri
kimi, onların uğursuz yaradıcılıq
taleyi barədə danışmaq istəyirik.
- Mən 15 yaşımdan kinostudiyada çalışırdım.
Adil İsgəndərovun
aktyor kurslarında da təhsil alırdım, Muxtar Manıyev, Əbdül Mahmudbəyov, Elxan Qasımov bizə dərs deyirdi.
Kinemotoqrafiya İnstitutundan
müəllim gəlib
tələbə seçməli
idi, Həsənağa
Turabov uşaqları seçib hazırlaşdırmağa
başladı, onların
arasında mən də vardım.
Həmidə Ömərova,
Ötkəm İsgəndərov,
Fərhad İsrafilov,
Ömür Nağıyev
və mən qaldıq sənətdə.
Əksəriyyəti xarici
ölkələrə köçdülər.
Mikayıl Kərimov Finlandiya teatrında çalışır, Hamlet, Kral
Lir kimi obrazlar yaradır. Çox güclü aktyorlardır. Bizim Kinematoqrafiya İnstitutunu bitirib gəlməyimiz Azərbaycan kinosunun dağılması ilə
üst-üstə düşdü.
Çox az çəkildik. Aramızda az-çox bəxti gətirən Həmidə Ömərovadır,
yenə 5-6 filmə çəkildi. Mənim kinodan uzaq düşməyim
bir az da
öz günahımdır.
“Onun bəlalı sevgisi” filminə çəkilən kimi ailə qurdum. Bakıya gələn kimi artıq nişanlanmışdım, toyumuz
filmdən sonra oldu. İki il işləmədim, uşaqlar dünyaya gəldi, başım qarışdı. Həmin
2 il dəvət dəvət arxasınca gəlirdi, yalnız bizim kinodan yox,
xarici kinostudiyalar da dəvət edirdilər, gedə bilmirdim.
Axırıncı dəfə
2-ci oğluma 9 aylıq
hamilə idim Vaqif Mustafayev “Yaramaz” filminə çəkilməyə dəvət
etdi, dedi ki, elə bu
görkəmdə çəkilmək
lazımdır, utandım
gedə bilmədim.
İşə çıxanda
isə artıq çox az film çəkilirdi, onlara da ya rol
ürəyimcə olmurdu,
bu və ya digər səbəblərdən
yalnız dublyajla məşğul olurdum. Sonra da kinostudiyada
aktyor ştatı dağıdıldı, hərə
bir tərəfə getdi.
- Ailə
qurduğunuz adam da sənət adamıdır?
- Yox, hüquq-mühafizə orqanlarında
çalışırdı.“Onun bəlalı sevgisi”ndən
sonra “Köhnə bərə” filminə çəkildim, əsas iki film oldu, qalanları epizodik rollar idi. Hələ
kinostudiyada işləyəndə
Vaqif İbrahimoğlu
kino aktyorları ilə tamaşa hazırlamağa dəvət
olundu və bir yerdə işlədik onunla. Mən qət elədim ki, bu artıq mənim
rejissorumdur, bundan başqa heç kimlə işləmərəm.
Bu rejissorda sözlə
ifadə edə bilmədiyim istədiyim nəyisə tapdım. Düşüncəsi və
onu həyat keçirmək üsulları
maraqlı idi mənim üçün.
Kinostudiyada ştatlar ləğv olunması “Yuğ” teatrının açılması ilə
eyni vaxtda düşdü və mən də istədiyim rejissorla işləmək üçün
qaça-qaça gəldim
bura. Kinoda isə indi-indi rollar təklif olunur, imtina edirəm.
- Niyə?
- Bəzisini yaşıma görə uyğun hesab etmirəm, mənimki olmadığına görə.
Ramiz Əzizbəylinin
“Yalan” filminə çəkildim, kiçik
rol idi.
- Kinoaktrisa
teatrda özünü
tapa bildimi?
- Kino institutunda əsasən elə tamaşalar hazırlayırdıq.
Diplom işimiz də tamaşa oldu, “Lyubov Yerovaya”
tamaşasında baş
rolla diplom işi təhvil verdim. Kurs rəhbərimiz
Matveyev özü səhnələşdirmişdi. 18 yaşımdan ana obrazı oynayıram.
- Görünür,
cizgiləriniz elə xarakterikdir. Sizi kinodan uzaqlaşdıran amil ana olmağınız
olub, həm də yalnız səhnədə yox, həyatda bir ana obrazınız var...
- İki oğlum var, uşaqlıqdan ikisi də teatrda böyüyüblər. Bizim
səhnədə oynadıqlarımızı
onlar səhnə arxasında təkrar edirdilər. İstəmirdim
onlar sənətə
gəlsinlər, uzaq saxlamaq istəyirdim, amma mümkün olmadı hər ikisi aktyor oldu.
Ən böyük arzum komediyada oynamaqdır, amma mən bilirəm ki, içimdə bir komediya aktrisası
var. Bizim teatr aləminin xəstəliyidir,
bir aktyoru ştampladılar vəssalam,
onu başqa cür görə bilmirlər.
- Həmin
həmin ştamplama Matveyevdə də var idi?
- O, da mənim psixoloji dramatik rolda görürdü. Məni
tanımırlar, çünki
teatra çox az tamaşaçı gəlir. Ən böyük reklam kinodur, o da bu
gün yox dərəcəsindədir. Məni
rayonlarda daha tez tanıyırlar, o da bir filmə
görə, Xalidə
deyib dururlar. İş ondadır ki, özümü heç cürə başqa teatrda təsəvvür edə bilmirəm. “Yuğ” bağlansa mən evdə oturasıyam.
Mənim içimə
yaxın yalnız Vaqif İbrahimoğlu kimi rejissor, “Yuğ” kimi teatrdır. Maraqlıdır,
yəqin ki, mənim missiyam həm də teatr aləminə iki aktyor bəxş
etmək imiş.
Üç nöqtə.-
2010.- 7 dekabr.- S. 13.