Konfrans
BİLƏNLƏR bilir, bilməyənlərə
bəlli olsun ki, bu həftə
gözəlim Bakı
şəhərində Beynəlxalq
Teatr Konfransı baş tutub. Cari ildə paytaxtımız bir sıra önəmli mədəniyyət hadisələrinə
şahid olub və olacaq da, inşallah. Bunlara misal olaraq, Beynəlxalq Caz Festivalını, Müqayisəli Ədəbiyyat
Konfransını, Beynəlxalq
Teatr Konfransını
və bu qəbildən olan digər tədbirləri göstərmək olar. Bəs, bu tədbirlərin
və hadisələrin
milli mədəniyyətə
nə kimi faydası olacaq? Bu, bilavasitə bağlıdır keçirilən
tədbirlərin səviyyəsinə,
təşkilati məsələlərə.
Bir də ki, mədəniyyət sferasında çalışan
insanların həvəsinə,
marağına və entuziazmına.
Hə!.. Onu deyirdim axı.
Bu həftənin ilk günlərində
2010-cu ilin ən önəmli mədəniyyət
hadisələrindən biri
olan "Dünya teatr prosesi XXI əsrdə: problemlər,
perspektivlər və alternativlər" mövzusunda
Azərbaycan Birinci Bakı Beynəlxalq teatr konfransı gerçəkləşib. 9-10 noyabr
tarixlərində keçirilən
bu beynəlxalq miqyaslı tədbir Azərbaycan Respublikasının
Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyi tərəfindən təşkil
olunub. Onu da qeyd edim
ki, elmi-praktiki konfrans Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrının əsaslı təmir olunmuş yeni binasında reallaşıb.
Müxtəlif ölkələrin
tanınmış teatr
xadimlərinin - rejissorlarının,
prodüsserlərinin, teatr
rəhbərlərinin, aktyorlarının
teatrşünaslarının iştirak etdikləri bu elmi-praktiki konfransda çağdaş
teatr prosesinin durumu, problemlər, perspektivlər, birgə əməkdaşlıq kimi
məsələlər müzakirə
olundu. Konfransın işçi qrupunda
ABŞ, Kanada, Türkiyə,
İngiltərə, Fransa,
Almaniya, Gürcüstan,
Rusiya, Belarus, Estoniya, Özbəkistan, Tacikistan,
Qazaxıstan, Qırğızıstan,
Ukrayna, Moldova, Avstriya,
Yunanıstan, Koreya,
Tunis, Oman, Çernoqoriya, Çin,
Səudiyyə Ərəbistanı,
İran, Sinqapur, Honkonq, Küveyt və Azərbaycandan tanınmış teatr xadimləri iştirak edirdi. Konfrans 9-10 noyabr tarixlərini əhatə etsə də, ümumiyyətlə,
7-12 noyabr tarixlərində
sözügedən konfrans
çərçivəsində bir sıra tədbirlər
də keçirildi. Tanınmış teatr xadimlərinin teatr tənqidi, aktyor sənəti, teatr rəssamlığı,
dramaturgiya kimi mövzularda keçirdikləri
seminarlar və ustad dərsləri gənc teatr sənətçiləri üçün
son dərəcə səmərəli
oldu. Konfransın işçi qrupu həmçinin Bakıda olduqları müddətdə
müxtəlif paytaxt teatrlarının bir sıra tamaşalarını
da izləmək imkanı qazandılar. Şəxsən mən konfransın gedişini başdan-ayağa izlədiyimə
görə (bəndəniz
Məryəm Əlizadə,
İlham Rəhimli və Aydın Talıbzadə ilə bərabər Azərbaycandan
olan işçi qrupunun tərkibinə daxil idi) özümçün
bir sıra dəyərli qənaətlər
hasil edə bildim. Təbii ki, konfransdakı çıxışçılar arasında mövzudan yayınanlar, hamıya bəlli olan sadə həqiqətləri
təkrarlayanlar da az olmadı. Amma hər şeyə
rəğmən qeyd etməliyəm ki, nəticə etibarilə, konfrans baş tutdu. Yəni ki, Bakı Birinci
Beynəlxalq Teatr Konfransı qarşıya qoyduğu məqsədi qismən də olsa, realizə edə bildi.
Onu da qeyd edim ki,
çıxışçılar içərisində şəxsən
məni ən çox maraqlandıran sənətşünaslıq doktoru,
Ukrayna İncəsənət
Akademiyasının akademiki,
Les Kurbas adına Milli Teatr Mərkəzinin
direktoru Nelli Kornienko oldu. O, dünya teatrında baş verən yeni tendensiyalar haqqında məlumat verdi və çağdaş teatrşünaslığın qeyri-klassik üsullarından
bəhs etdi. Yeri gəlmişkən, qeyd edim ki,
konfrans ərəfəsində
baş verən önəmli olaylardan biri də Nelli
Kornienkonun Azərbaycan
dilinə tərcümə
olunmuş "Ukrayna teatrı üçüncü
minilliyin astanasında"
adlı kitabının təqdimat
mərasimi oldu. Onu vurğulamaq istərdim ki, sözügedən kitab Ukrayna teatrının problemlərinə həsr
olunsa da, Azərbaycan teatr xadimləri üçün
də son dərəcə
səmərəli ola
bilər. Soruşursunuz
ki, necə?
Bax, hu barədə növbəti
yazılarımızda...
Vaqif İBRAHİMOĞLU
Üç nöqtə.- 2010.- 13 noyabr.- S. 13.