Təhsil sisteminin İKT əsasında qurulmasına diqqət artıb

 

İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyalarının təhsildə tətbiqi yeni nəslinin formalaşmasına birbaşa təsir edir

 

 Respublikamızda XX əsrin son onilliyindən başlayaraq müasir informasiya  kommunikasiya texnologiyalarından (İKT) istifadəyə başlanılıb. İKT ictimai-siyasi, sosial-iqtisadi, mədəni sahələri əhatə etməklə cəmiyyətin inkişafına güclü təsir göstərən əsas amillərdən birinə çevrilib. Hazırda informasiya kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqinin səviyyəsi hər bir ölkənin intellektual elmi potensialının, dövlət idarəçiliyində şəffaflığın demokratiyanın inkişafının, sosial-iqtisadi problemlərin həllinin, yoxsulluğun azaldılmasının əsas göstəricilərindən hesab olunur. Gələcəkdə ölkələrin rəqabət aparmaq qabiliyyəti əsas etibarilə onların informasiya kommunikasiya texnologiyalarından səmərəli istifadə etməsindən asılı olacaq. Son illər respublikamızda informasiya kommunikasiya texnologiyalarından istifadə sahəsində bir sıra ciddi addımlar atılıb. Bu istiqamət dövlət siyasətinin əsas prioritetlərindən birinə çevrilib. Təsadüfi deyil ki, 1999-cu ildə qəbul edilənAzərbaycan Respublikasının təhsil sahəsində İslahat Proqramı”nda gənc nəslin informasiya kommunikasiya texnologiyalarından istifadə vərdişlərinə yiyələnməsi ən mühüm vəzifələrdən biri kimi qarşıya qoyulub.

Ötən dövr ərzində Təhsil Nazirliyi digər əlaqədar təşkilatlarla birlikdə təhsil sisteminin informasiyalaşdırılması sahəsində müxtəlif layihələr tədbirlər hazırlayıb həyata keçirib.

İndiyədək bütün təhsil pillələri üçün eksperimental proqramların hazırlanaraq təsdiq edilib. Öyrədici multimedia sistemlərinin hazırlanmasına başlanılıb müəyyən nəaliyyətlər əldə olunub. İnternetə qoşulan məktəblər şəbəkəsinin genişlənib artıq ölkənin əksər məktəbləri internet şəbəkəsinə qoşulub. Təhsilin idarə edilməsinin məlumat sisteminin, informasiya kommunikasiya texnologiyalarının ümumtəhsil məktəblərində tətbiqi üzrə hazırlıq işlərinin gücləndirilib. Son illər təhsil sisteminin informasiyalaşdırılması istiqamətində görülən işlərə baxmayaraq, hələ ümumtəhsil məktəblərinin informasiya kommunikasiya texnologiyaları ilə təchizi, ixtisaslı pedaqoji kadrlarla təminatı sahəsində öz həllini gözləyən ciddi problemlər mövcuddur.

Bununla bağlı hazırlanan proqramın əsas məqsədi Azərbaycan Respublikasında yeni informasiya texnologiyalarından istifadə etməklə təhsilin keyfiyyətini yüksəltməyə xidmət edən, bütün pillə səviyyələrdə vətəndaşlara təhsil almaqla bərabər imkanları təmin edən, ölkə təhsil informasiya sisteminin dünya təhsil sisteminə inteqrasiyasına imkan verən vahid təhsil informasiya mühitini yaratmaq əhalini informasiyalaşdırılan cəmiyyətə hazırlamaqdır.

 

BÜTÜN TƏHSİL PİLLƏLƏRİ ÜÇÜN İKT ÜZRƏ PROQRAMLAR HAZIRLANIB TƏSDİQ EDİLİB

 

Araşdırmalar göstərir ki, biliklərə əsaslanan iqtisadiyyatın təşəkkül tapdığı şəraitdə informasiya kommunikasiya texnologiyalarının inkişafı ölkənin intellektual elmi potensialının vacib göstəricilərindən biridir. Tam əminliklə demək olar ki, bu gün qloballaşan dünyada ölkələrin rəqabət qabiliyyəti, ilk növbədə, onların İKT-dən səmərəli istifadəsi ilə müəyyənləşməklə formalaşır.

İKT-nin təhsildə tətbiqi inteqrasiyası Azərbaycan vətəndaşlarının müasir biliklərə bacarıqlara malik olan yeni nəslinin formalaşmasına birbaşa təsir edən yüksək mahiyyətli məsələdir.

Son illər təhsil sistemində İKT infrastrukturunun inkişaf etdirilməsi təhsildə İKT-nin tətbiqinin dünya standartları səviyyəsinə çatdırılması ölkəmizdə prioritet istiqamətlərdən biri olmuşdur. Bu dövrdə təhsil sistemində İKT-nin tətbiqi sahəsində müxtəlif layihələr tədbirlər hazırlanıb həyata keçirilib. Bu da ölkənin təhsil sahəsində aparılan islahatların çox vacib mərhələlərdən biri olmaqla təhsil ocaqlarında İKT infrastrukturunun qurulmasına yönəlib.

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2004-cü il 21 avqust tarixli 355 nömrəli sərəncamı ilə təsdiq edilən "Azərbaycan Respublikasında ümumtəhsil məktəblərinin informasiya kommunikasiya texnologiyaları ilə təminatı Proqramı (2005-2007-ci illər)" xüsusi əhəmiyyətə malik olmuşdur. Proqramın həyata keçirilməsi nəticəsində ölkənin ümumtəhsil məktəblərinin informasiya kommunikasiya texnologiyaları ilə təmin olunmasında müsbət dinamikaya nail olunmuş, ümumilikdə təhsil sisteminin İKT əsasında qurulmasına diqqət xeyli artıb. Ötən dövr ərzində ölkədə informasiya kommunikasiya texnologiyalarının təhsil sisteminə inteqrasiyası təhsil prosesinin məzmunca modernləşməsi sahəsində bir sıra əməli işlər görülüb. Bütün təhsil pillələri üçün İKT üzrə proqramlar hazırlanıb təsdiq edilib. Distant təhsil üzrə ilk eksperimentlər aparılmağa başlanılıb. Hazırda təhsil portalının informasiya resursları formalaşmaqdadır, bəzi təhsil müəssisələrinin saytları yaradılıb aktiv halda saxlanılır. Təhsilin idarə olunmasının məlumat sistemlərinin yaradılması, informasiya kommunikasiya texnologiyalarının ümumtəhsil məktəblərində tətbiqi ümumtəhsil məktəbləri üçün informasiya kommunikasiya texnologiyaları sahəsində ixtisaslı pedaqoji, həmçinin köməkçi heyət (laborant) kadrlarının hazırlanması üzrə işlərə başlanılıb.

 

TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNİN KOMPÜTER İLƏ TƏMİNATI KÖKLÜ ŞƏKİLDƏ YAXŞILAŞDIRILACAQ

 

Bütün bunlarla bərabər, ölkənin təhsil sistemində müasir informasiya kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqinin hazırkı səviyyəsi istər dinamik inkişaf edən iqtisadiyyatımızın mövcud imkanları, istərsə dünya təhsil məkanına inteqrasiya baxımından qənaətbəxş hesab edilə bilməz. Ölkədə təhsil ocaqlarının kompüter avadanlığı ilə təminatındakı irəliləyişlərə rəğmən, bütövlükdə təhsil sisteminin informasiya infrastrukturunun səviyyəsi günün tələblərindən uzaqdır.

Müasir təhsil texnologiyalarının genişmiqyaslı tətbiqi, ilk növbədə, təhsil müəssisələrinin kompüter avadanlığı ilə təminatının köklü şəkildə yaxşılaşdırılmasını nəzərdə tutur. Şagird (tələbə) / kompüter nisbətinin bütövlükdə ölkə üzrə, xüsusilə bölgələrdə kənd yerlərində optimallaşdırılması qarşıda duran ən vacib problemlər sırasındadır. Lakin bu gün ölkənin təhsil sisteminin bütün pillələrində kompüterlərə çıxış imkanlarının genişləndirilməsi zərurəti ilə yanaşı, İKT avadanlığının daha səmərəli istifadə olunmasının, o cümlədən texniki nəzarət dəstək sisteminin təkmilləşdirilməsinin aktuallığı qabarıq şəkildə hiss olunur. Xüsusən rayon səviyyəsində texniki nəzarət dəstək sisteminin mövcud olmaması, yaxud günün tələbləri səviyyəsində qurulmaması artıq quraşdırılan kompüter avadanlığından, rəqəmsal təhsil resurslarından tam səmərəli şəkildə bəhrələnmək imkanlarını məhdudlaşdırır.

 

 

Üç nöqtə.-2013.-20 fevral.-S.9.