“Canlı ilanla Kleopatranın ölüm səhnəsini
canlandırmışam”
Nübar Novruzova: “Bütün obrazlarımı
sevirəm”
“Məni bu
səhnədən heç
bir şey və heç nə küsdürə bilməz. Çoxsaylı
tamaşalarım var ki, onlar bitdikdən
sonra tamaşaçı
alqışını və
sevgisini görürəm.
Elə anlar olur ki, tamaşa
bitdikdən sonra görürəm ki, tamaşaçılar mənimlə
görüşmək üçün
gözləyirlər. Bunların
qarşılığında mən səhnəni necə qoyub gedə bilərəm ?” Ucnoqta.az saytının qonağı xalq artisti Nübar xanım Novruzovadır.
-Zənnimcə incəsənətdə elə
bir aktyor və yaxud aktrisa
yoxdur ki, çətinliklərlə qarşılaşmasın.
44 illik sənət fəaliyyətinizdə çoxmu
çətinliklərlə rastlaşmısınız?
-Çətinliklər deməzdim, riskli obrazları canlandırmaqla
özümü çətin
durumlarla qarşı qarşıya qoymaq deyərdim. Rəngarəng
rollar içərisində
mən o dövr üçün ilklərə
imza atırdım və bu gün
də atıram. Sizə bir cümlə
deyim, Kleopatra kimi böyük bir obrazın öhdəsindən uğurla
gəlmək hər aktrisanın payına düşmür. O zaman həmin obrazın mənə həvalə edilməsi mənim üçün böyük
bir qürur idi. Tamaşada mən canlı ilanla Kleopatranın ölüm səhnəsini
canlandırmışam. Kleopatra
və onun kimi digər obrazların fonunda həmişə mən özümü çətinliklərə
sürükləyib fərəh
hissi ilə onları canlandırmışam.
-Teatrda müxtəlif
“ana” obrazlarını
canlandıran Nübar
xanım daha çox özünə hansı “ana” obrazını yaxın bilir?
-Mən bütün
obrazlarımı sevirəm.
Ələlxüsus da,
söhbət “ana” obrazlarından gedirsə, mən onları müqayisə edə bilmirəm. Sualın cavabını düşünməliyəm.
Bəlkə də, dahi klassik Hüseyn
Cavidin “Ana” dramındakı Səlma ana obrazı. Çünki, Nübar xanım da Səlma
ana kimi bağışlayandır. Bağışlamaq
böyüklük əlamətidir.
Bethoven deyirdi ki, məsələ böyük görünməkdə
deyil, həqiqətən
də daxilən böyük olmaqdadır. Xarakterimdə hansısa bir insana nifrət
etmək hissi yoxdur, hətta mənə pislik edənlərə belə
yaxşılıqlarla cavab
verirəm. Bu nədəndən də Səlma ana məni tamamlayır.
-Nübar xanım
hansı şəraitdə
və hansı məqamda insanı həyatından tamamilə
silə bilər?
-Çox çətin
sualdır. Nübar Novruzova o halda insanı həyatından silir ki, həmin
şəxsdən hansısa
pislik görür. Əslində buna silmək də deməzdim, uzaqlaşmaq deyərdim. Çünki,
o insana hansısa bir köməklik lazım olarsa, edərəm. Silmək o deməkdir ki, sən onu birdəfəlik
həyatından çıxarırsan.
Mənim isə xarakterimdə yardıma ehtiyacı olan insandan üz döndərmək olmadığına
görə pislik edənlərdən sadəcə
uzaqlaşıram, onları
silmirəm. Birdən nə zamansa, onun mənə ehtiyacı olar. Don Heroldun belə
bir fikri var: “Heç bir zaman çıxdığın
qapını hirslə
bağlama. Birdən nə zamansa geri dönmək istəyərsən”.
-Həyatınızda dramatik anlar olubmu?
-İnsan həyat
yolunu keşməkeşlərdən
keçərək gedir.
Bu keşməkeşli məqamlara
mən dramatik anlar demirəm. Mənim üçün
rastlaşdığımız çətinliklər dramatika
məfhumunu ifadə etmir. Bir cümlə ilə
desəm, fikrimcə, dramatik anlar yaxınlarını itirmək
deməkdir ki, Allah bunu mənə və heç kimə yaşatmasın.
-Düşünmürəm ki,
bu həyatda yaşadıqlarınız obrazlarına
yansımasın...
-Xeyr, mənim həyatımda baş verənlər mənim obrazlarımda özünü
büruzə vermir. Nəyə görə? Gəlin, indi
ətraflı izah edim. Mən televiziya tamaşalarında
və teatrda elə rolları ifa etmişəm ki, bunların heç biri mənim həyatımda olmayıb. Ola bilər ki, roldan hansısa bir hissə məni ifadə edib, amma bütövlükdə
o obrazı həyatımda
yaşamışam deyə
bir şey yoxdur. Mən aktrisayam və
mən təqdim edilən obrazı özümünküləşdirib uğurlu şəkildə
öhdəsindən gəlməliyəm.
Ona görə də canlandırdığım rollarla
yaşadığım həyat
arasında bənzərlik
olduğunu, nədə
ki, həyatımda olanların obrazlarıma təsir etdiyini düşünmürəm.
-Nübar xanımı səhnədən, teatrdan
nə küsdürə
bilər? Ümumiyyətlə, teatrdan küsə
bilərmi, Nübar xanım?
-Məni bu səhnədən
heç bir şey və heç nə küsdürə bilməz.
Çoxsaylı tamaşalarım var ki, onlar
bitdikdən sonra tamaşaçı alqışını
və sevgisini görürəm. Elə anlar
olur ki, tamaşa bitdikdən sonra görürəm ki, tamaşaçılar mənimlə görüşmək
üçün gözləyirlər.
Bunların qarşılığında
mən səhnəni necə qoyub gedə bilərəm ?
-Səhnə yaxud sevdiyiniz şəxsin yanında olmaq sualı ilə qarşı-qarşıya qalsaydınız
hansını seçərdiniz?
-Bu suala cavab vermək
istəmirəm. Çünki, bunların hər ikisi mənim üçün önəmlidir.
Birini digəri ilə müqayisə edib üstün saya bilmirəm. Ona görə də
bu suala cavab vermirəm.
-Tutaq ki, bu
gün həyatınızın
son günüdür. Hansı rolu canlandırmaq istəyərdiniz?
-O obraz bu
vaxta qədər heç bir filmdə və ya tamaşada yer almayıb. Mən həmişə o obrazın xəyalı ilə yaşamışam.
Bilirsiniz, mən bir neçə il bundan öncə
üzündə qırışları
olan yaşlı, lakin gözəl bir qadın görmüşdüm. O qadının
başında şlyapası,
əllərində isə
qara əlcəkləri
vardı, geyimi ilə sanki başqa ölkənin vətəndaşını xatırladırdı.
Amma o qadın zibillikdə nəsə axtarırdı. Mən ona yaxınlaşıb taleyi ilə maraqlandım. Nə qədər etdimsə, qadın mənə taleyini danışmadı.
Məhz həmin taleyi və qadının yaşadıqlarını
bilib dediyim obrazı canlandırmaq istəyərdim.
Tahir Rövşən
Üç nöqtə.-
2019.- 17 dekabr.- S.12