"Daxili aləmim rəsm
çəkməklə
rahatlıq tapır"
Aynur Yusifova : "Əlimin altında heç nə olmasa belə
qələmlə nəsə çəkirəm"
Rəsm
çəkməyə lap uşaq yaşlarından həvəsi
olduğunu deyir. Məktəbdə dərslərin
yorğunluğunu rəsm çəkməklə
çıxarır, daxili aləmi sanki bununla rahatlıq
tapırmış. Hazırda başqa işdə
çalışsa da, qələmi, fırçası əlindən
yerə düşmür. Elə günü, bəlkə də
elə saatı yoxdur ki, rəsm çəkməsin.
Rəsm
çəkmək artıq onun həyatının bir
parçasına çevirilib. Hazırda Meksikada Frida Kahlonun ev
muzeyində 3 rəsmi var. Həmçinin İçərişəhərin
ən çox maraq kəsb edən məkanlarından biri,
tarix və mədəniyyətin qovşağı olan
Dördbucaqlı Qalada (Art Tower) gənc rəssamların əsərlərindən
ibarət “İçərişəhər” Dövlət
Tarix-Memarlıq Qoruğu İdarəsi, “ÍÏÎ Arts Council Azerbaijan” tərəfindən
təşkil edilən “Start” layihəsi çərçivəsində
nümayiş edilən əl işləri içərisində
müsahibimizin də rəsmi yer alıb.
“Üç nöqtə” qəzetinin qonağı əsərləri
ilə gözoxşayan gənc rəssam Aynur Yusifovadır. Müsahibimlə
onun ümumi fəaliyyətindən, gələcək
planlarından söhbət etdik.
- Əsərlərinizdə sevgi, romantika duyumu hiss olunur. Bu sizin
romantikliyinizdənmi irəli gəlir?
-
Ümumiyyətlə, romantik ruhlu insanam. Hisslərimi
gizlətməyi qətiyyən sevmirəm. O an nə hiss
edirəmsə, qarşımdakı insana onu hiss etdirirəm. Əlbəttə, bu əsərlərimdə də
öz əksini tapır. Hər kəs əsərlərimdəki
sevgini hiss edir. Əslində əsas məqsədim
də elə budur, insanlara sevgi hissini aşılamaq. Bu qədər çətinliyin içində
qısa müddətə də olsa həyatın bütün
dərd-kədərini unudub ətrafımızdakı gözəlliklərdən
zövq alaq, sevgini duyaq.
-
Uşaqlıqdan çox adam rəsmlər
çəkir və davamlı olaraq məşğul olur. Amma
sizdə bir az fərqli olub. Xeyli
müddət fasilə vermisiniz. Gec
başlamağınızın səbəbi nədir?
- Rəsmə
lap uşaqlıqdan həvəsim olub. Məktəb
illərindən dərslərin yorğunluğunu rəsm
çəkməklə çıxarırdım. Sanki daxili aləmim bununla rahatlıq tapırdı.
Kitablardakı şairlərin portretlərini
çəkirdim. Əsərləri oxuyanda
xəyalımda canlandırdığım obrazları çəkməyə
çalışırdım. Amma valideynlərim
xüsusilə anam rəsm çəkməyimin əleyhinə
olub. Əlimə qələm alan kimi
deyirdi ki, dərsini oxu, uşaq kimi rəsmlə oynama. Sakit təbiətli olduğuma görə buna etiraz
edə bilmirdim. Bunlara baxmayaraq rəsm
çəkməkdən vaz keçmədim. Yenə də gizli-gizli çəkirdim
(Gülür). Rəsmə gec
başlamağımın əsas səbəbi də elə
budur.
- Dediniz
ki, ananız rəsm çəkməyinizin əleyhinə
olub. Bəs indi necə?
- İndi anam çox peşmandır. Sözün həqiqi
mənasında mənə hər zaman dəstək olur.
Deyir vaxtında belə bacarıqlı
olduğunu bilsəydim sənə mane olmaq yerinə dəstək
olardım. Burdan bütün valideynlərə
səslənirəm. Övladlarınızı
sırf başqasının övladı filan ixtisasda oxudu deyə,
məcbur edib öz istəklərinə uyğun ixtisasda
oxutdurmağa çalışmasınlar. Biraz
uşağın öz istəklərini nəzərə
alsınlar. Nəyə bacarığı
varsa onu müşahidə etsinlər. İnsan
öz istəklərinin arxasınca gedəndə daha çox
yararlı olur. Həm özü, həm də
milləti üçün.
- Deyirlər
ki, işə bir müddət ara verdikdən
sonra adaptasiya olmaq çətin olur. Bəs siz
necə arada bu qədər fasilə verdikdən sonra əliniz
işə yatırmı? İstədiyiniz
işi görə bilirsinizmi?
- Bəli,
insan işə ara verdikdən sonra psixoloji
olaraq adaptasiya olmaqda çətinlik çəkir. Amma əgər işiniz incəsənətdirsə,
xüsusilə rəsmdirsə burda elə də çətinlik
yaranmır. Çünki rəssam daima
axtarışdadır. Əlində
fırça, qələm olmasa da baxdığı hər
şeyi beynində vərəqə, kətana
köçürür. Yəni psixoloji
olaraq daima bu işin içində olur. Ona
görə də heç bir çətinlik yaranmır.
Əksinə bəzən fasilə verəndə
nə çəkmək istədiyini daha yaxşı dəqiqləşdirirsən.
Çünki artıq çəkəcəyin
rəsmin eskizi beynində hazır olur. Eskizi
hazır olanda isə işin yarısı artıq bitmiş
hesab oluna bilər.
- Təhsiliniz
hansı sahə üzrə olub?
- Təhsilim
hüquqşünasdır. Amma hüququ bitirəndən
sonra bu sahədə çalışmamışam. Hüquqşünas olmaq üçün daha sərt
xarakterli olmaq lazımdır. Bu sənət
mənim daxili aləmimlə tərs mütənasib olduğu
üçün davam etdirə bilmədim. Əvəzində uşaqlıq arzumun arxasınca
getdim. Yəni jurnalistika. “Yeni Azərbaycan” qəzetində korrektor+operator vəzifəsində
çalışıram. Əvvəl
korrektor idim, indi isə operator.
-
Başqa işdə də çalışırsınız.
Yaradıcı işlə o sahəni müqayisə
edirsinizmi?
-
Əslində çalışdığım sahə də
yaradıcı iş sayıla bilər. Çünki
insan yazanda da yeni fikirlər yaradır. Hər
ikisi bir-biriylə bağlıdı. Bəzən
işdə də rəsm çəkirəm. Əlimin altında heç nə olmasa da qələmlə
nəsə çəkirəm.
- Belə
olanda işlərinizi çatdıra bilirsinizmi?
- İşlərimi heç vaxt təxirə
salmıram. İşdə olanda əsas işimi görürəm.
İşimə görə mənə nəsə
bir söz gəlməsi kimi halları sevmirəm. İşlərimi bitirib arada fasilə olanda
yorğunluğumu rəsmlə çıxarıram. Və yenidən daha yüksək əhval-ruhiyyə
ilə işimi davam etdirirəm.
- Rəssamlar
adətən iki cür əsərlər çəkir,
abstrakt, yaxud real. Siz hansına daha çox
meyillsiniz?
- Abstrakt əsərlər
hər kəsin ruhunu oxşamır. Bu əsərləri
çox az adam anlayır. Mən
real əsərləri sevirəm. Çünki
daha çox insanın daxili aləminə xitab etmək istəyirəm.
İnsanlar onsuz da bütün gün çətinliklərlə
uğraşır. Heç olmasa rəsmə
baxanda düşüncələrdən azad olsunlar, zövq
alsınlar. Bir də bu rəsmdə rəssamın
nə demək istədiyini anlamaq üçün
yorulmasınlar.
- Gələcəkdə
sırf bu sahəyə yönəlmək fikriniz varmı?
- İnşallah onu zaman göstərər. Hazırda tam
olaraq bir sahəyə yönəlib, onunla özümü
çərçivəyə salmağı
düşünmürəm. Rəsm hər
zaman həyatımın bir parçası olub. Bundan sonra da ömrümün hər anında mənimlə
olacaq. Amma məncə, rəsmlə bərabər
hər zaman başqa bir sahə də olacaq. Çünki mən inkişaf etməyi sevirəm.
Bir yerdə dayanmaq istəmirəm.
- Rəsmlər
rəssamların daxili aləmindən xəbər verir. Siz daxili aləminizi rəsmlərdə necə əks
etdirirsiniz?
- Deyilənə
görə, sevgi dolu insanam. Əsərlərimdə
də daha çox sevgi hissləri əks olunur. Təbii ki, ikili münasibətlər daha çox
öz əksini tapır. Amma bildiyiniz kimi, sevgi sadəcə qarşı
cinsə duyulan hisslər deyil. Təbiəti,
quşları, heyvanları, gülü, çiçəyi,
sevmək. Bütün bunlar sevginin müxtəlif
növləridir. Və bunların
hamısı əsərlərimdə öz əksini
tapır.
- Əsərlərinizi
sərgilərdə də görürük…
- Sərgilər
gənc rəssam üçün çox önəmlidir. Tanınmaq üçün, digər rəssamların
işlərini görüb, onlarla fikir mübadiləsi aparmaq,
yenilikləri kəşf etmək üçün vacibdir.
Hazırda Meksikada Frida Kahlonun ev muzeyində
3 rəsmim var. Bütün dünyadan gənc rəssamların
rəsmləri burada toplanaraq sərgilənəcək. Həmçinin
İçərişəhərin ən çox maraq kəsb
edən məkanlarından biri, tarix və mədəniyyətin
qovşağı olan Dördbucaqlı Qalada (Art Tower) gənc
rəssamların əsərlərindən ibarət
“İçərişəhər” Dövlət
Tarix-Memarlıq Qoruğu İdarəsi, “ÍÏÎ Arts Council Azerbaijan” tərəfindən
təşkil edilən “Start” layihəsi çərçivəsində
nümayiş edilən əl işləri içərisində
mənim də rəsmim yer alıb.
-
Sifarişləriniz necə olurmu? Qane edirmi sizi?
- Bəli
olur. Şükür Allaha qane edir.
-
Sifarişləri işləmək daha asandır, yoxsa öz
istədiyiniz rəsmləri çəkmək?
- Bu əsasən
əhval-ruhiyyəmdən asılıdır. Bəzən
sifarişləri işləmək daha rahat olur. Çünki verilən sifariş daxili aləmimə
xitab edir. Elə olur ki, bir əsəri bir
neçə saata işləyib bitirə bilirəm. Bəzən də günlər lazım olur. Məncə bu sifarişçinin mənə
ötürdüyü enerjidən irəli gəlir. Bəzən də öz daxili aləmimdəki rəsmləri
çəkməklə rahatlıq tapıram.
-
Özünüzü bu sahədə inkişaf etdirmək
üçün nələr edirsiniz?
- Daima
araşdırmalar aparıram, yeni metodlarla maraqlanıram. Rəssamlıq elə bir sahədir ki, burda yeniliklərə
açıq olmalısan. Ümumiyyətlə,
nəinki rəssamlıq, məncə, elə bütün sahələrdə
yenilikçi olmaq lazımdır. Başqa
rəssamlarla fikir mübadiləsi aparıram. Onların fikirlərini öyrənirəm, öz
fikirlərimi bildirirəm.
- Dahilərdən
kimlərin əsərlərindən bəhrələnirsiniz? Hansıları sevirsiniz?
- Pablo
Pikasso, Vinsent van Qoq, Leonardo da Vinçi, Salvador Dali və s. rəssamaların
əsərlərini sevirəm və bəhrələnirəm.
Sevdiklərim sırasında Modiqliani, Frida Kahlo əsas
yerləri tutur.
-
Müştərilər əsərlərinizə istədiyiniz
dəyəri verə bilirlərmi?
- Əgər söhbət mənəvi dəyərdən
gedirsə bəli çox bəyənirlər, fikirlərini
xoş sözlərlə ifadə edirlər. Amma söhbət
maddiyyata gəldikdə nə qədər bəyənsələr
də çalışırlar ki, rəsmə müştəri
gözüylə baxsınlar və bacardıqca ucuz qiymətə
dəyərli hədiyyə əldə etsinlər. Amma bunu edərkən bir şeyi nəzərə
almırlar. Rəsm, heç də
düşündükləri qədər ucuz başa gələn
bir şey deyil. Həm rəsmdə istifadə
olunan ləvazimatlar yetərincə bahadı, həm də rəssamın
itirdiyi zaman, vaxt dəyərlidir. Bir
sözlə əl əməyi, göz nuru olan əsərlər
düşünülən qədər ucuz deyil.
- Sonda nə
demək istəyirsiniz?
- Sonda demək
istəyirəm ki, həyatda heç nə üçün
gec deyil. Hər zaman arzularınızın
arxasınca gedin. Buna cəsarətiniz varsa hər şeyə
nail ola biləcəksiniz.
Könül Oruc
Üç nöqtə.- 2019.- 19
dekabr.- S.12