“Festivallar
kinonun inkişafı üçün önəmlidir”
Fehruz Şamiyev: “Məqsədimiz
azərbaycanlı gənc
rejissorların işlərinin
müsabiqəsini keçirmək,
onların arasında bir əlaqə yaratmaq idi”
Festivalların kinonun inkişafı üçün önəmli
olduğunu bildirir. Deyir ki, festivallarda daha çox müəllif filmləri nümayiş olunur: “Yəni rejissorun hansısa mesajı var, o cəmiyyətə və ya öz
tamaşaçısına nəyisə çatdırmaq
istəyir. Burada kommersiya məqsədi
arxa plana keçir. Bu tip filmlər
heç də böyük maliyyə hesabına çəkilmir.
Bakı Qısa Filmlər Festivalının da siyasəti
istedadlı gənclərin
öz işlərini nümayiş etdirmələri
üçün onlara
şərait yaratmaqdır”.
Qeyd edək
ki, 10-cu Bakı Beynəlxalq Qısa Filmlər Festivalı 6-9 noyabr tarixlərində 4 gün müddətində
keçiriləcək. Festivalda şərtlərə
uyğun olaraq 35 yaşa qədər olan rejissorların 35 dəqiqəyə qədər
olan bədii, sənədli və animasiya filmləri yarışacaq. Bundan
başqa bu il yerli
proqramda nominasiyalara müəyyən əlavələr
də etmişik.
“Üç nöqtə”
qəzetinin qonağı
Bakı Film İnstitutunun
rəhbəri, rejissor
Fehruz Şamiyevdir.
- 10-cu Bakı Beynəlxalq Qısa Filmlər Festivalının başlamasına
sayılı günlər
qalıb. Hazırlıqlar nə yerdədir?
- Hazırda festivalın proqramında hazırlıq
işləri başa çatmaqdadır. Bu il filmlərin sayı çox olduğundan seçim mərhələmiz bir az ağır oldu. Yüzlərlə filmi izləmək,
müzakirə aparmaq elə də asan olmadı. Filmlərin qəbulu 20 sentyabrda başa çatsa da biz filmlərin sayının çox olduğunu nəzərə alıb
on gün əvvəldən
onları izləməyə
başlamışdıq. Bildiyiniz kimi festivalda iki əsas proqram
var - beynəlxalq və yerli müsabiqə
proqramları. Beynəlxalq müsabiqədə
iştirak edəcək
xarici mütəxəssislərin
kimliyi artıq məlumdur. Bu festivalda çox maraqlı və peşəkar jüri heyəti olacaq. Bildirmək istəyirəm ki, 10- cu Bakı Beynəlxalq Qısa Filmlər Festivalı 6-9 noyabr tarixlərində 4 gün
müddətində keçiriləcək.
Festivalda
şərtlərə uyğun
olaraq 35 yaşa qədər olan rejissorların 35 dəqiqəyə
qədər olan bədii, sənədli və animasiya filmləri yarışacaq.
Bundan başqa bu il yerli proqramda nominasiyalara müəyyən
əlavələr də
etmişik.
- Bu dəfəki festivalın ötən dəfəkindən
fərqi nədir?
- Bilirsiniz ki ötən
illərdə festivalımız
START adı ilə keçirilirdi. Bu ildən etibarən Bakı Beynəlxalq Qısa Filmlər Festivalı adı ilə fəaliyyət göstərəcək. Düşünürəm ki, bu addım
festivalın dünyada
daha çox tanınmasına kömək
edir. Bu iki
ayda artıq bunun şahidi olduq. Ötən illərdə festivala
600-700 film təqdim olunurdusa,
bu il
festivala 3500-ə yaxın
film təqdim olunub. Bu həm də
Bakı adının beynəlxalq miqyasda tanınması ilə bağlıdır. Festivalın 10 illiyidir deyə bununla bağlı bəzi planlarımız
var. “Cinedoc Tbilisi” Beynəlxalq
festivalı ilə birlikdə festival çərçivəsində
film nümayişlərinin təşkili və regionlarda kiçik festivalların keçirilməsi
ilə bağlı təlimlər də olacaq. Avropadan dəvət olunan
bir neçə mütəxəssis 5 gün
ərzində burda
festival çərçivəsində treninqlər keçirəcək.
Builki festivalın
yeniliklərindən biri
də “Ən yaxşı sosial çarx” nominasiyasıdır. Sosial çarxlar
da qısa film sayılır.
Buna görə də festival daxilində onların müsabiqəsini
keçirmək bu istiqamətdə işləyən
və işləmiş
gənclərə bir
növ stimul olacaq.
- Mükafat olaraq iştirakçılara nə
təqdim ediləcək?
- Hələ festivalın adında dəyişiklik etmədən öncə
biz qaliblərə QIZIL NAR mükafatını
təqdim edirdik. Niyə məhz nar sualı
verə bilərsiniz....Biz
festivalın mükafat
qismində nə təqdim olunmasını müzakirə edərkən,
çoxlu sayda təkliflər ortada vardı. Sonda festivalın beynəlxalq
olduğunu nəzərə
alıb NAR simvolu üstündə dayandıq.
Nar beynəlxalq aləmdə də Azərbaycan simvolu kimi təqdim olunur. Bu baxımdan
da Azərbaycanın Beynəlxalq
Film Festivalında narın
mükafat kimi təqdim olunması məncə məntiqlidir.
- Bu tip festivallar kinomuza nə qazandırır?
- Festivallar kinonun inkişafı üçün
önəmlidir. Festivallarda daha
çox müəllif
filmləri nümayiş
olunur. Yəni rejissorun hansısa
mesajı var, o cəmiyyətə və ya öz tamaşaçısına
nəyisə çatdırmaq
istəyir. Burada kommersiya
məqsədi arxa plana keçir. Bu tip
filmlər heç də böyük maliyyə hesabına çəkilmir. Bakı Qısa Filmlər
Festivalının da siyasəti
istedadlı gənclərin
öz işlərini nümayiş etdirmələri
üçün onlara
şərait yaratmaqdır.
Festival həm də təcrübə mübadiləsidir. Beynəlxalq festivalda
Azərbaycan filminin nümayişi və ya mükafat alması həm də ölkəmizin müsbət imicinin formalaşmasına kömək
edir. Burada təkcə rejissor
qazanmır. Azərbaycan haqqında
fikir formalaşır.
Bu yaxınlarda şahmatçımız Teymur
Rəcəbov dünya
şahmat kubokunu ölkəmizə gətirdi.
Bu təkcə Rəcəbovun yox, həm də ölkəmizin dünyadakı
imicinə xidmət edir. Bir neçə il
öncə “Nabat” filmi dünyanın ən böyük festivallarından olan Venesiya bienalisində iştirak etmişdi. Azərbaycan kinosu üçün çox ciddi hadisə sayılmalıdır.
Eləcə də Elmar İmanovun Rotterdam Film festivalında
FİPRESSi mükafatını
qazanmasını vurğulamaq
olar. Festivallar təkcə istehsala
təkan vermir, həm də zövqlərimizin formalaşmasına
kömək edir.
- Bu layihəni etməkdə məqsədiniz nə idi və bu
məqsədə nail olmusunuzmu?
- Məqsədimiz azərbaycanlı
gənc rejissorların
işlərinin müsabiqəsini
keçirmək, onların
arasında bir əlaqə yaratmaq idi. Bundan başqa festival təkcə
nümayiş məkanı
deyil. Nümayiş olunan hər
bir filmdən, hər bir müzakirədən
nəsə öyrənmək
olur. Bu baxımdan
da biz xarici gəncləri
ölkəmizə dəvət
etməklə yerli rejissorlarla onların canlı ünsiyyətini,
müzakirəsini təşkil
etmiş oluruq. Bu, kinoda çox
vacib amildir. Təsəvvür edin ki, dünyanın ən məşhur festivallarında
iştirak edən rejissorlarla üzbəüz
söhbət edirsiniz,
ona istənilən sualı vermək imkanınız var. Bunlar çox böyük imkanlardır və bu imkanı gənc rejissorlarımıza
yaratmaqdan komanda olaraq qürur duyuruq. Sualınızla bağlı bir
məsələni də
diqqətə çatdırmaq
istəyirəm. Kann, Venesiya
festivallarında iştirak
edən filmlər bizim festivala da göndərilirsə deməli,
məqsədimizə nail olmuşuq.
Bakı Beynəlxalq Qısa Filmlər Festivalı dediyim kimi dünyanın
ən böyük festivallarında iştirak
edən gənc rejissorların görüş
məkanına çevrilib.
- Bu yaxınlarda Amerika və Avropa turuna səfərə çıxmışdınız. Səfərinizin məqsədini bilmək
olarmı?
- Okeanın o tayına səfər Amerika kino sənayesi ilə tanışlıqla
bağlı idi. Orada müxtəlif kinematoqrafçılarla,
yayım şirkətləri,
festival nümayəndələri ilə görüşdük.
Səfəri ümumilikdə yüksək
qiymətləndirərdim. Universal,
Paramount kimi şirkətlərin
çəkiliş pavilyonlarında
olmaq, oradakı imkanlarla tanış
olmaq maraqlı idi. Bundan başqa Amerikanın
film sənayesindəki böyük
şirkətlərin dünya
kino sənayesini necə öz əllərində saxladıqlarını
onların öz dilindən eşitmək və bu istiqamətdə
müzakirələr aparmaq
maraqlı idi. Bir məsələni vurğulayım
ki, müəyyən məsələlərdə bizdə
kiçik və ortaya şirkətlərin
imkanları oradakı
şirkətlərlə müqayisədə
daha yaxşıdır.
Amerikada çox məsələlər
böyük şirkətlərin
əlində cəmlənib.
Bu da kiçik və orta şirkətlərin
fəaliyyətinə mane olur.
Üstəlik müəllif kinosu
baxımından da maliyyə
imkanları Avropa ilə müqayisədə
Amerikada daha azdır. Bu baxımdan
hesab edirəm ki, Azərbaycan kinosu istiqamət etibarı ilə daha çox Avropa kino ənənələrini
üstün tutmalıdır.
Könül Oruc
Üç nöqtə.-
2019.- 15 oktyabr.- S.12