“Aktyorsan da, kimsən
ki?”
Ramin Hacıyev:
“Özümü ulduz kimi hiss etməmişəm”
“Allahın
nəzarətində hamımız bərabərik. Namaz
qılanda fərqi yoxdur kim olursan, ol, hamı Allahın
qarşısında əyilir və eyni olur. Demirəm, həmişə
amma bəzi hallarda həyatımda nələrisə
tarazlaşdırıram”. “Üç nöqtə” qəzetinin
qonağı “Əməkdar mədəniyyət
işçisi”, rejissor Ramin Hacıyevdir.
-Çox
mülayim insana oxşayırsınız. Bu mülayimlik sizə
mane olmur ki, insanlarla ünsiyyətdə?
-Xeyr.
Bu mənə verilən tərbiyənin nəticəsidir ki,
ondan irəli gəlir. Valideynlərim həmişə deyib ki,
böyüklə, kiçiklə mülayim davran. Troleybusda
(Ona görə troleybus deyirəm ki, o vaxtlar bu nəqliyyat
vasitəsi vardı) həmişə yer vermişəm, ayaq
üstə durmuşam. Anam həmişə deyirdi ki, başqa
böyüklərə hörmət etməyən heç
vaxt öz valideyninə də hörmət edə bilməz.
-Bu
mülayimlinizdən sui-istifadə edənlər olurmu?
-Bilmirəm.
Mənə elə gəlir ki, hər bir insana qarşı
münasibət o insanın özündən asılı olur.
Əgər sui-istifadə halı varsa, bu mülayimlik edən
insanın nöqsanıdır ki, həmin şəxsi
yanına, ətrafına buraxıb. Ya da bu mülayimlik edən
insanın müsbət cəhətidir ki, hər kəsə
qarşı səmimidir.
-İnsanın
ən böyük müdrikliyi...
-Fikrimcə,
müdriklik yaş dolduqca gəlir. Cavan bir insan deyə bilməz
ki, mən müdrikəm və yaxud da müdrik olacam. Tam
xatırlamıram, belə bir deyim var, həyatı boyu
ağlı olan insan yaşlaşanda müdrik olur. Amma
ağlı ilə hərəkət etməyib düzgün həyat
sürməyən insanın yaşlaşanda hansı
müdrikliyindən danışmaq olar axı?
-Uşaqlıq
arzunuzla hazırkı sənətiniz arasında bir
bağlılıq var?
-Var.
Uşaqlıq deməzdim, gənclik arzuları
adlandırardım bunları. Uşaqlıqda
insanın onlarla arzusu olur. Uşaq gah həkim olmaq istəyir,
gah pilot, gah da hüquqşünas. İnsan özü
qavrayanda artıq bilir ki, nə olmaq istəyir. Valideynlərim
özümü dərk edəndən mənə deyiblər
ki, qarşına bir məqsəd qoy və o məqsədlə
irəlilə. Onlar mənə günümün belə məqsədlə
idarə olunmasını öyrədiblər. Ona görə də
nəyəsə başlamazdan öncə qarşıma məqsəd
qoyuram.
-Bu günə kimi
nəyi etmədiyinizə görə peşmansınız?
-Hələ ki, elə
bir şey yoxdur. Mənə həmişə deyirlər ki, niyə
film çəkmirsən? Amma heç buna görə də
peşman deyiləm. Bu günə kimi Azərbaycanda baxılan
10 serialın rejissoru, bunlardan isə 5-6-sının müəllifi
olmuşam. Film çəkməməyimin səbəbi odur ki,
mən istədiyim filmə tamaşaçı baxmayacaq.
İstəyərəm, komediya janrında film çəkim.
Amma bayağı olmasın. Demirəm, indiki komedik filmlərin
hamısı bayağıdır, lakin əksəriyyəti
bayağıdır.
-Hazırda sizin
severək izlədiyiniz bir serial var?
-Hazırda yoxdur.
Düzdür, bütün seriallara baxıram və bunu
özümə borc bilirəm ki, görüm, nə baş
verir, necə olacaq? Mənim sevərək baxdığım
serial “Muhteşem Yüzyıl” olub. Bu serial Azərbaycan incəsənətində
serial sektoru üçün dərs vəsaitidir. Tam məsuliyyəti
ilə deyirəm, operator üçün, rejissor
üçün, qrimyor üçün və digərləri
üçün dərs vəsaitidir.
-“Oskar” almaq üçün çox işləmək
lazımdır?
-Bu sualı
Rüstəm müəllimdən soruşsanız, daha
yaxşı olardı. Mən “Oskar”a namizəd
olan rejissorlardan deyiləm. Bu sualı İlqar Nəcəfə
ünvanlasanız, daha doğru olar. Çünki onun filmləri
dəfələrlə festivallarda yer tutub. Mən “Oskar”
üçün işləmirəm, mən televiziya
tamaşaçısı üçün işləyirəm.
-Hansı zəifliyinizi
özünüzə bağışlamırsınız?
-Düzünü
deyəcəm, həmişə istəmişəm, rəhbər
xarakterinə dair bəzi məqamlar məndə də olsun,
amma bacarmıram. Mən serialda komandanın rəhbəriyəm.
Bəzi anlar olur ki, aktyorlardan hansısa biri gəlir ki, olar bu
gün bir az tez gedim? “Xeyr” deyə bilmirəm və bunlar mənim
işimə təsir edir. Nəticədə isə yenə də
mən ürəyiyumşaqlığımın əziyyətini
çəkirəm.
-İnsanları bəzən
məsafədə saxlamaq çox gözəldir. Nə həddini
aşan olur, nə də səni sıxan. Məsafədə
saxladığınız insanlar çoxdur?
-Mən
insanları heç vaxt məsafədə saxlamıram. Niyə
saxlayım axı? Göydən düşmüşəm məgər
mən? Yadıma gəlmir ki, kimdənsə uzaqlaşım,
kiminləsə məsafə saxlayım. Özümü
heç vaxt ulduz kimi hiss etməmişəm, etmərəm də.
Belə şeyləri sevmirəm. Bəzi incəsənət
nümayəndələri efirə çıxıb özlərini
ulduz sayırlar. Başlayırlar ki, mən metroya minmirəm.
Soruşan lazımdır, kimsən sən? Metroya minəndən
belə artıqsan? Bizim xaricdə Fəxrəddin Manafovdan
başqa filmlərə çəkilən bir aktyorumuz yoxdur. Bəlkə
də var, mən bilmirəm. Sözümü nəyə gətirirəm,
biz dünya miqyasında olan bir aktyor deyilik ki,
özümüzü göylə aparaq. Aktyorsan da, kimsən
ki? 1900-cü illər olsaydı, deyərdik ki, mütrüfsən
də. Belədir də. Biz iki dənə serial çəkirik,
artıq bizdən yoxdur. Bu cür olmaq lazım deyil.
-Sizə bir vərəq
versəm ki, bu vərəqin üzərinə ürəyinizdən
keçənləri yazın. Nə yazarsınız?
-Geniş
mövzudur. Bilmirəm, həmin an kefim necə ola bilər? Yəqin
ki, Azərbaycanın xəritəsini çəkərəm.
Özü də Türkmənçay müqaviləsinə qədər
olan xəritəni. Mənə elə gəlir ki, onu çəkmək
istəyərəm.
-Bərabərlik
qanunu sizin həyatınızda necədir?
-Allahın nəzarətində
hamımız bərabərik. Namaz qılanda fərqi yoxdur kim
olursan, ol, hamı Allahın qarşısında əyilir və
eyni olur. Demirəm, həmişə amma bəzi hallarda həyatımda
nələrisə tarazlaşdırıram.
-Deyirlər, ağ
rəng ləkələri əks etdirir, qara rəng isə
gizlədir? Sizin fikrinizcə, necədir?
-Harasa qar yağanda bütün ləkələr
gizlənir. Elə deyil? Qar yağanda hər şey gizlənir-zir-zibil,
töküntü və s. Niyə gizlətmir o zaman? Fikrimcə,
sən rəngləri necə görmək istəyirsən, elədir.
Məsələ təqdimatdadır. Sən necə təqdim
edəcəksən, eləcə də görünəcək.
-Uğursuzluğa
necə reaksiya verirsiniz?
-Bu barədə
pessimistəm. Bəzi dostlar var ki, səhnədə zarafat edir
və alınmayanda çalışırlar, alınsın.
Amma mən KVN oynayanda zarafatım alınmayanda pis olurdum, sanki,
ölürdüm. Belə mübariz adamam, lakin bəzi
şeylərdə pessimistəm. Məsələn, 3 ildir
“Xalxın evi” serialı reytinqdə birinci yerdədir, ancaq “Ay
yay, yay” serialı isə reytinqlərdə oynayır, onunla
birlikdə mən də qalxıb-düşürəm. Yəni
onun reytinqdə hansı yerdə olması mənə də təsir
edir.
-Nəyi
özünüzə bağışlamarsınız?
-Bilmirəm. Elə
bir şey yoxdur ki, onu özümə
bağışlamayım. Düzdür, səhvlərim də
olub. Səhvsiz insan yoxdur. Səhvsiz bir Allahdır.
-İnsan
burulğana düşsə, nə etməlidir?
-Suda burulğana
düşəndə bilirəm, nə etmək
lazımdır. Nəfəs alıb, aşağı
düşüb, ayağını açıb, başqa
istiqamətə özünü çıxarmaq
lazımdır. Həyatdakı burulğana düşəndə
də, yəqin ki, eyni şeyi etmək lazımdır. Dərindən
nəfəs alıb başqa istiqamətə yön
almalısan. Çünki burulğan səni aparacaq. Ona
görə də istiqaməti dəyişməlisən.
-Sizi sevən
çoxdur, ya sevməyən?
-Mənə elə
gəlir ki, sevən çoxdur. Demirəm ki, sevməyən
yoxdur. Mən ideal deyiləm ki, söyləyim, hamı məni
sevir. Amma mənə görə, çox adam sevir.
Çünki mən insanları sevirəm. Sevmədiyim insan
nadir hallarda olar. Bunlarda Vətənini, anasını sevməyən
insanlardır ki, mən də onları sevmirəm.
-İnsanlara nəyə
hazır olamağı tövsiyyə edərdiniz?
-Ölümə.
Bilmirik, ölüm nə zaman gələcək.
Özümü ölümə kökləmirəm, amma hər
zaman hazır olmalıyıq. Ölümdən o qədər
də qorxmuram. Sadəcə istəmirəm ki, ağrılar
içində vəfat edim və ya övladlarıma əziyyət
verim.
-Nədən təəccüblənirsiniz?
-Mənə
gördüklərim dərs verib, ona görə də
nümunələrlə danışıram. Mənim bir
tanışım vardı, həbsxanada yatıb
çıxmışdı. O, deyirdi ki, mən orada hər
cür insanları gördüm, atasını öldürən,
qızını zorlayan və s. Ona görə də bu həyatda
heç nə mənim üçün təəccüblü
deyil.
-Həyatınızı
bir film təsvir etsəniz, onun janrı nə olar və
adı?
-Çox
maraqlı sualdır. İnanmıram, bu suala kimsə bədahətən
cavab verə bilər. Düşünüm, cavablayıram (2-3
dəqiqə fikirləşir). Yəqin ki, melodrama olar və
adı isə “43-ə qədər bu idi”.
Rövşən
Tahir
Üç nöqtə.-2020.-18 fevral.-S.12